The Division Gold z brazylijskiego Ubishopu

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

migot pisze: Czyli co, kupilismy wersje gold , która tą wersją nie jest?:O nie wyświetla mi żadnych dlc i nic. Jest jakiś posli oddział ubisoftu który wspomógł by nas :)?
Dzis w sklepie yuplay w Twoich zakupach pojawia sie drugi kod do season pass. Tak wiec wersja gold to nie jeden klucz a dwa. Ktos wczesniej wprowadzal w blad.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Mało tego, zaraz się będę kontaktować z supportem - jak się ustosunkują do tego posta Community Managera:

http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... st11314852
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 11
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

dostałem też Season Pass z ruskiego sklepu, w sensie klucz, ale go jeszcze nie aktywowałem i teraz zagwozdka - czy będę go mógł aktywować do polskiej wersji? wie ktoś?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Ktoś ma linka do chatu online z supportem? Nie mogę się tam odnaleźć.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 11
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Dmger pisze: Ktoś ma linka do chatu online z supportem? Nie mogę się tam odnaleźć.
mogę się mylić ale live chat jest wyłącznie dla mieszkańców Stanów
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2286
Rejestracja: 27 sty 2013, o 12:33
Podziękował: 0
Podziękowania: 11 razy

Support ubi ostatnio z rozbrajającą szczerością wyznał mi, że numer telefonu z ich strony można sobie w buty wsadzić, bo strona nie była aktualizowana. I na tym koniec. Podobnie może być z chatem online - bo pytasz o chat ubi?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 8
Rejestracja: 7 mar 2016, o 18:31
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Planuje dodać season pass do polskiej wersji,ktora kupie. Dam znac czy sie da. Chyba ze ktos juz to zrobil?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

buck pisze: Support ubi ostatnio z rozbrajającą szczerością wyznał mi, że numer telefonu z ich strony można sobie w buty wsadzić, bo strona nie była aktualizowana. I na tym koniec. Podobnie może być z chatem online - bo pytasz o chat ubi?
Tak, o chat z ubi, zaraz sie wnerwie i zmienie lokalizacje jesli maja tylko z US.

Przy okazji dokopałem się do tematu na reddicie:

https://www.reddit.com/r/thedivision/co ... _division/

Oraz zmolestowałem tego Community Managera na Tweeterze.

Warto też śledzić ten temat - może odpowie:

http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... c12c00e920
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 7
Rejestracja: 7 mar 2016, o 23:51
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Kurde jakby dało aktywować tego ruskiego season passa do polskiej wersji gry to też by było nawet nieźle..
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2286
Rejestracja: 27 sty 2013, o 12:33
Podziękował: 0
Podziękowania: 11 razy

Pytanie za 100pkt - na jakim serwerze działa ruska wersja?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 11
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

bardzo mnie ciekawi ten "ruski" Season Pass, dajcie info jak ktoś będzie wiedział czy go można do polskiej wersji przypisać
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Jak ktos ma Tweetera niech poda dalej, im głośniej tym lepiej:

https://twitter.com/slesinskib/status/7 ... 3964189700
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 25
Rejestracja: 1 gru 2015, o 13:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Sam kiedyś kupiłem Heros VI na Uplay i dostałem (błędnie) wersję RU. Pomijając kłopoty z aktywacją, działał tylko rosyjski język.
Ale można było gdzieś w rejestrze zmienić którąś wartość i działał polski. Może tu też tak się da.
Ostatnio zmieniony 8 mar 2016, o 10:37 przez MiszaDo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Tutaj niestety w rejestrze widnieje Polish, gra odpala na ruskim, zmienisz w rejestrze na english, gra odpala na ruskim.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 122
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Ubi to świetnie poblokowało, bo włączając grę i wyłączając Uplay będziecie mieli angielski. Problem w tym, że w ten sposób nie da się grać :D Mnie interesuje, czy z SP nie będzie problemu, bo tego drugiego klucza jeszcze nie aktywowałem. Może bym nawet wziął pl wersję, ale kto wie, jak z SP będzie banglać.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 11
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

na chłopski rozum SP powinien działać, to tylko kluczyk odblokowujący, a nie cała lokalizowana gra, ale kto wie, Ubi jest zdolne
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

OK, reasumując.

Gra u każdego z nas ma wszystkie wersje językowe. Zmiany w rejestrze nic nie dają.

uPlay jako launcher sprawdza klucz i w jakiś magiczny sposób odpala grę zgodnie z lokalizacją dla danego klucza. Hmm, tylko jak to obejść.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 11
Rejestracja: 8 mar 2016, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

uwaga
napisałem do Yuplay, rusek odpisał

ja: "This Season Pass key is only Russian or can i activate it on another language copy of a game?"

rusek: "Yes, you can. The Season Pass has't any limitation."
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 28
Rejestracja: 8 mar 2016, o 09:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagecs-CZCzechzQ
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languageda-DKDanishzQ
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagede-DEGermanzR
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languageen-US EnglishzR
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagees-ES SpanishzR
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagefi-FI FinnishzQ
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagefr-FRFrenchzT
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagehu-HU HungarianzR
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languageit-IT ItalianzS
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languageja-JPJapanesezQ
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languageko-KOKoreanzT
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagenb-NO NorwegianzP
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagenl-NLDutchzQ
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagepl-PLPolishzT
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagept-BR BrazilianzU
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagept-PT
PortuguesezR
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languageru-RU RussianzR
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagesv-SE SwedishzR
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagezh-CN Chinesez_
@HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Ubisoft\The Division - Uplay\Languagezh-TWChinese(Traditional)Šcs-CZŠda-DKŠde-DEŠen-USŠes-ESŠes-MXŠfi-FIŠfr-FRŠhu-HUŠit-ITŠja-JPŠko-KOŠnb-NOŠnl-NLŠpl-PLŠpt-BRŠru-RUŠsv-SEŠzh-CNŠzh-TW˜

Wykaz języków w grze - przypominam że każda wersja niezależnie od lokacji pobiera to samo.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 122
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Tyle dobrego. Ja tam jeszcze poczekam, zobaczymy co wykombinują i co odpowie ten ich community manager.
ODPOWIEDZ