Assassin's Creed Black Flag - crash na starcie Win 10

Awatar użytkownika
Predator
Posty: 354
Rejestracja: 13 lut 2013, o 19:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: South of Heaven
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Cześć! Mam problem z AC Black Flag - gra się załącza po czym dostaję komunikat " AC4BFSP.exe has stopped working". Nie pomaga ustawianie trybu zgodności oraz uruchamianie jako administrator. Czy ktoś z was miał podobny problem, i czy udało się go rozwiązać?

Mój komputer:
ASUS K55V: procesor: Intel Core i7-3610QM 2.3 GHz; karta grafiki: NVIDIA GeForce GT 630M - 2048 MB, rdzeń: 660 MHz, pamięć: 900 MHz; pamięć: 8192 MB DDR3; system: Windows 10;
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 77
Rejestracja: 27 lut 2013, o 16:35
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 5 razy

Black Flag nigdy nie zawitał na mój komputer (i są małe szanse że kiedykolwiek się to stanie), ale krótkie i odważne poszukiwanie w odmętach internetu ujawniło prawdopodobną przyczynę twojego problemu - niezgodność pliku z save'ami. Rozwiązanie:

1. Włącz Uplay
2. Odznacz synchronizację w chmurze w opcjach Uplay
3. Wyłącz Uplay.
4. Idź do folderu gdzie masz zinstalowany Uplay (domyślnie C:\Program Files\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher)
5. Znajdź folder z zapisami gry (domyślnie "savegame") oraz znajdujący się w nim podfolder o nazwie 437 - zawiera on zapisy gry z Black Flaga
6. Zrób sobie kopię tego folderu (zapisując go na przykład na pulpicie), a ten znajdujący się w miejscu instalacji Uplaya - usuń
8. Włącz ponownie grę - wszystko powinno działać, a Uplay stworzy sam nowy plik i folder z zapisami gry.

Jeśli to nie zadziała, mea culpa - spróbować jednak nic nie zaszkodzi. :P Źródło rozwiązania --> KLIK!
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 354
Rejestracja: 13 lut 2013, o 19:25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: South of Heaven
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Dzięki za pomoc, ale już wystąpiłem do Steama o refund. :)
Mnóstwo ludzi ma z tym problem, i różne fixy pomagają wielu userom, niestety żaden z nich nie pomaga mnie.
Nie mam czasu ani sił bawić się z niedziałającym produktem, kupię grę jak będę widział że deweloper zajął się problemem. Jeżeli tego nie zrobią, to Ubi nie ma co liczyć na moją kasę - dostanie ją ktoś inny, ktoś kto jest w stanie przygotować działający produkt.

Ps. Ja też rezyduję w Kraku :piwo:
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1363
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska
Podziękował: 200 razy
Podziękowania: 20 razy
Kontakt:

Ile ja się z tym męczyłem to szkoda mówić. W pewnym momencie samo zaczęło działać po pełnym formacie, wyłączeniu integry i kilku zabiegach. Najgorsze, że samo się zepsuło i nie skończyłem gry. Ja tak miałem na Win8.1 więc na Win10 pewnie jeszcze gorzej. Ciężko coś poradzić, bo jest wiele przyczyn nie działania gry.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 14
Rejestracja: 28 sty 2016, o 12:28
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Mi działał perfekcyjnie na win 10 więc wina chyba nie leży po stronie Ubi, a trzeba powiedzieć, że mój laptop nawet minimalnych wymagań nie spełnia. Co prawda mam szalone szczęście do gier Ubisoftu (i do Uplaya) bo nigdy nie miałem problemów tak szeroko opisywanych w internecie.
ODPOWIEDZ