
Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Odnosząc się do Waszej ciekawej dyskusji. Poruszacie tutaj 2 różne rzeczy.MSKOTOR pisze: Przecież na Nuveem są zarówno klucze z lockiem od dystrybutora / wydawcy na Amerykę Południową (więc i tak bez sensu kupować) jak i gry ROW, na które Nuveem nałożyło blokadę uniemożliwiającą zakup za pośrednictwem "obcego" konta PayPal. To nie wydawcy wymusili na Nuveem takie zmiany (oni by po prostu dali im do sprzedaży zablokowane klucze, po co mają kombinować z 3 firmą jaką jest PayPal), więc 1 punkt Twojej wypowiedzi jest bez sensu.
A wypowiedź "Sklep ma w czterech literach czy jesteś z USA, czy z marsa - dla nich liczy się sprzedanie kopii gry i zarobienie na tejże sprzedaży. Logiczne, prawda?" jest po prostu głupia. Oczywiście, że sklep z tańszego regionu musi się liczyć skąd są jego klienci w dobie umów licencyjnych, cyfrowej nieograniczonej dystrybucji i innych takich - WB usunęło z Nuveem CAŁY swój katalog na jakiś czas (bo ludzie masowo kupowali tam ich produkcje), po czym wrócili z zablokowaną ofertą. Jakby jakiś wydawca zobaczył, że ludzie w PL masowo kupują gry tańsze o połowę (120 zł vs 60€ na premierę) i olewają swoje własne regiony, to Muve zaczęło by dostawać gorsze i rzadsze oferty zniżek, brak jakiś ekskluzywnych DLC przy premierze, niedostępne wydania ekskluzywne / mała liczna edycji kolekcjonerskich itp.
Jak widać dla Muve bardziej "opłacalne" jest nieudostępnianie PayPal, niż filtrowanie adresów IP w czasie obniżek w celu odsiewu ludzi z zagranicy (jak remike zrobił masowego GA tylko dla polaków, to w zgłoszeniach była cała masa "cwaniaków" co chciała się przemycić tłumacząc swoje wypowiedzi przez google translator), bawienie się ze zwrotami PP itp. Taka jest ich polityka.
A wchodzenie tutaj co jakiś czas i narzekanie, że "Meh złe Muve, brak PayPal, złe Muve, spisek, nie chcą żeby klienci mieli możliwość łatwego odzyskania pieniędzy, na mnie sobie nie zarobią" jest nudne. Nie ma sensu powtarzać w kółko tego samego - nie jesteś na forum nowy (konto prawie 2 lata) i na pewno widziałeś takie wypowiedzi tutaj już kilka razy i wiesz, że pisząc o tym kolejny raz nic nie zyskasz.
1. Ograniczenie regionalne wyprzedaży. Rzeczywiście licencyjnie jesteśmy zobowiązanie do sprzedaży geir wyłącznie na terytorium Polski. Za granicę nie możemy. Także nie jest to dla nas obojętne, a kluczowe. Dlatego podczas dużych promocji zawsze mamy blokadę zagranicznych IP.
2. PayPal - nie chodzi o prowizje. Chodzi o kupowanie zawartości cyfrowej przez konta z fałszywymi kartami kredytowymi. Później zwrot kasy, a my zostajemy bez pieniędzy i bez gier. Tutaj PP nie daje żadnej gwarancji bezpieczeństwa.
Jeżeli wrócą - będą podczas ostatniego dnia promocji.BlackJuice pisze: łacalne" jest nieudostępnianie PayPal, niż filtrowanie adresów IP w czasie obniżek w celu odsiewu ludzi z zagranicy (jak remike zrobił masowego GA tylko dla polaków, to w zgłoszeniach była cała masa "cwaniaków" co chciała się przemycić tłumacząc swoje wypowiedzi przez google translator), bawienie się ze zwrotami PP itp. Taka jest ich polityka.
Napisz proszę na pomoc@muve.pl.
Nie mamy niestety steelbooków do TR. Także bez szans. Za to - z ciekawostek - w lutym do katalogu Kompanii wpadnie klika steelbooków i to takich BARDZO już klasycznych. Np. Darkness II.

- Posty: 1112
- Rejestracja: 24 mar 2015, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 143 razy
- Podziękowania: 455 razy
- Kontakt:
pytanko 
https://muve.pl/sklep/digital/symulacje ... ital,74214
ETS2 GOTY zawiera?
ze steam db znalazlem tylko to
edit podziekujcie CDP

https://muve.pl/sklep/digital/symulacje ... ital,74214
ETS2 GOTY zawiera?
ze steam db znalazlem tylko to
edit podziekujcie CDP
Ostatnio zmieniony 26 sty 2016, o 12:24 przez cort3x, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 783
- Rejestracja: 17 lip 2014, o 12:18
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 154 razy
- Podziękowania: 82 razy
- Kontakt:
cort3x pisze: pytanko
https://muve.pl/sklep/digital/symulacje ... ital,74214
ETS2 GOTY zawiera?
ze steam db znalazlem tylko to
Przecie jestEdycja Roku zawiera pełną wersję gry Euro Truck Simulator 2 z oficjalnym dodatkiem Going East! Ekspansja Polska oraz pakietem ekskluzywnych malowań pojazdów

W skrócie: jaki produkt na steamie aktywuje sprzedawany przez was klucz. To nie jest tak że jest jeden klucz dla jednej gry - każda gra ma kilkanaście różnych rodzajów kluczy. Gdybyście to wprowadzili to bym was ozłocił albo przynajmniej obsypał Władysławami.
- Posty: 1662
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 17:59
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
- Podziękował: 4 razy
- Podziękowania: 41 razy
- Kontakt:
Ale z drugiej strony taka opcja byłaby przydatna garstce osób, większość po prostu wchodzi, kupuje i niczym się nie przejmuje bo i tak będzie grać na terytorium Polski. Dla nich nie jest ważne, czy aktywują Fallout NV: Ultimate ROW / RHCP czy RU.
A regiony też się zmieniają / dochodzą nowe ograniczenia i trzeba by to na bieżąco aktualizować - a pewnie po postawieniu opisu produktu, na całej karcie zmienia się tylko cena.
A regiony też się zmieniają / dochodzą nowe ograniczenia i trzeba by to na bieżąco aktualizować - a pewnie po postawieniu opisu produktu, na całej karcie zmienia się tylko cena.
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 15:59
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Napisałem, dostałem odpowiedź, że zamówienie nie może być zrealizowane, bo nie współpracujecie już z CDAction. Niestety na dalsze maile zero odpowiedzi. Czy możecie mi tutaj przynajmniej napisać czy mam się z kontaktować dalej z Państwem czy z CDAction?muve.pl pisze:Cześć,
napisz koniecznie na pomoc@muve.pl. Sprawdzimy, co i jak. Generalnie jestem zaskoczony, że działa jeszcze ta domena.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Dobra - przekazuję dalej. Zobaczymy.
To jest tak - jeżeli zamawiałeś tam przed 1 stycznia 2016 to piszesz do nas. Jeżeli po 1 stycznia, to do nich. Ale obstawiam, że będzie raczej zwrot.morawcik pisze:Napisałem, dostałem odpowiedź, że zamówienie nie może być zrealizowane, bo nie współpracujecie już z CDAction. Niestety na dalsze maile zero odpowiedzi. Czy możecie mi tutaj przynajmniej napisać czy mam się z kontaktować dalej z Państwem czy z CDAction?muve.pl pisze:Cześć,
napisz koniecznie na pomoc@muve.pl. Sprawdzimy, co i jak. Generalnie jestem zaskoczony, że działa jeszcze ta domena.