GTX 960 4gb ramu
i5 4460
8gb ram 1600 cl9
Najnowsze stery od nvidii
Ustawienia High + tekstury na Uber, procesing wszystko ON oprócz AA i hairworks, Ambient Occlusion na SSAO.
Początkowe lokacje to 45-60 klatek (45 klatek w mieście i w lesie jak i w kryptach, 60 klatek na polach. Zjazd z rozdziałką o jedną w dół daje u mnie spory boost bo mam 55-60 fps. Jeśli zostanę na FHD i obniżę cienie na średnie to mam 56-60 fps.
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wrażenia z optymalizacji
- Posty: 3659
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 22:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielany Wrocławskie
- Podziękował: 75 razy
- Podziękowania: 145 razy
- Kontakt:
Próbowałem powgrywać te SFX, ale gogowa wersja coś nie chce się odpalic, a szkoda bo świetnie to wygląda, znacznie lepiej niż oryginalna kolorystyka.
Potestowałem teraz sporo opcji i w zasadzie tekstury, detale można ustawić na ultra bo podwyższenie z high w ogóle nie spowalniało mi gry. Ilość trawy też można na ultra, ale odległość jej wyświetlania już na medium-high. Będziemy mieć bliższe widoki o wiele ładniejsze, dalszymi to się nie martwić. Cienie można spokojnie dać na wysokie, nie ma ogromnej różnicy w tym aspekcie, a w niektórych przypadkach nawet średnia jakość bardziej mi się podobała.
Największy boost w standardowym konfigu daje właśnie zejście z jakością cieni i rozdzielczością. Między SSAO, a HBAO+ też sporo osób nie zauważy różnicy podczas dynamicznej rozgrywki (jednak między SSAO a OFF widać różnicę). Winietowanie też fajnie wygląda.
Polecam w pliku .ini włączyć 60fps dla cutscenek (tylko przy ubersamplingu tychże trzeba wpisać "false".
Nie tylko max detale sprawią, że gra będzie wyglądać dobrze
Potestowałem teraz sporo opcji i w zasadzie tekstury, detale można ustawić na ultra bo podwyższenie z high w ogóle nie spowalniało mi gry. Ilość trawy też można na ultra, ale odległość jej wyświetlania już na medium-high. Będziemy mieć bliższe widoki o wiele ładniejsze, dalszymi to się nie martwić. Cienie można spokojnie dać na wysokie, nie ma ogromnej różnicy w tym aspekcie, a w niektórych przypadkach nawet średnia jakość bardziej mi się podobała.
Największy boost w standardowym konfigu daje właśnie zejście z jakością cieni i rozdzielczością. Między SSAO, a HBAO+ też sporo osób nie zauważy różnicy podczas dynamicznej rozgrywki (jednak między SSAO a OFF widać różnicę). Winietowanie też fajnie wygląda.
Polecam w pliku .ini włączyć 60fps dla cutscenek (tylko przy ubersamplingu tychże trzeba wpisać "false".
Nie tylko max detale sprawią, że gra będzie wyglądać dobrze

Amd athlon II x4 651 3.0GHZ
Nvidia Geforce 550ti
1920x1080- na minimalnych 30 fps, w czasie walki spada do 20, myśle ze to dobry wynik patrząc na mój sprzęt
Nvidia Geforce 550ti
1920x1080- na minimalnych 30 fps, w czasie walki spada do 20, myśle ze to dobry wynik patrząc na mój sprzęt

- Posty: 1241
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
U mnie odpala bez problemu, a przy starcie w lewym górnym rogu pojawia się tekst informujący o tym, że SweetFX działa. Powyłączałeś wszelkie overlay'e? SweetFX ma problem z działaniem wtedy jeżeli coś innego się na ekran pcha, a z tego co widać na nagraniu masz licznik FRAPSowy włączony.
Polecam nagrywać ShadowPlay'em, nie FRAPSem - mniej rżnie po dysku, mniej wpływa na spadek fpsów, mniejsze pliki robi i lepszej jakości.
- Posty: 3659
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 22:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielany Wrocławskie
- Podziękował: 75 razy
- Podziękowania: 145 razy
- Kontakt:
Shadowplayem nagrywałem, ale włączyłem licznk frapsa. Wcześniej bez wszelkich innych programów próbowałem odpalić, ale coś nie zatrybiło. Którego SFX wgrywałeś?
- Posty: 3659
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 22:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielany Wrocławskie
- Podziękował: 75 razy
- Podziękowania: 145 razy
- Kontakt:
Gra nie włącza się nawet. Wrzuć screena z folderu, gdzie wrzuciłeś te pliki
- Posty: 3659
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 22:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielany Wrocławskie
- Podziękował: 75 razy
- Podziękowania: 145 razy
- Kontakt:
Ok, zadziałało. Wcześniej miałem plik "dxgi" zapisany w notatniku i te ze SFX kopiowało, ale nie zamieniało z poprzednim. Ogromnej różnicy nie widzę akurat po tej wersji, za to spadek fps jest zauważalny.
- Posty: 439
- Rejestracja: 1 lip 2013, o 06:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zawsze tam gdzie ty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
Ja korzystam z tego https://sfx.thelazy.net/games/preset/3712/ i jestem zadowolony 

- Posty: 1600
- Rejestracja: 7 maja 2013, o 20:24
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 38 razy
- Podziękowania: 67 razy
- Kontakt:
Sam tego nie sprawdzałem, ale może da się zrobić ultra low: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91991 
