Oficjalny Turniej Łowcy Gier - CS:GO Edycja Druga - zapisy

Zagrajmy razem!
Regulamin forum
Regulamin działu rozgrywki sieciowe

1. Prosimy o nie tworzenie kilku wątków dla tej samej gry z wyjątkiem tych, które dostępne są na różne platformy.
2. Prosimy używanie tagów z oznaczeniem platformy ([PC], [PS3], [X360] etc.) na początku tytułu każdego tematu.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 671
Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

Oficjalny Turniej Łowcy Gier - CS:GO Edycja Druga
csgo.jpg
csgo.jpg (34.59 KiB) Przejrzano 11633 razy
Po udanej edycji eksperymentalnej turnieju CS:GO, czas na ulepszoną Edycją Drugą.
Redakcja Łowców Gier serdecznie zaprasza wszystkich chętnych spełniających wymagania regulaminu do zapisów, które potrwają do czwartku - 28 maja. Na zwycięzców czekają zacne nagrody :tak: Osoby chętne proszone są o przeczytanie poniższego regulaminu (tak, wiem że jest długi), powiązanie swojego forumowego konta ze steamem oraz wstawienie screena potwierdzającego swoją obecną rangę w CS:GO. Profile STEAM uczestników w celu weryfikacji, na czas trwania turnieju muszą być publiczne.

Regulamin

1. Informacje o Turnieju
  • 1.1. Turniej Łowcy Gier CS:GO Edycja 2.
    1.2. Data przyjmowania zgłoszeń - do 28 maja 2015 r. włącznie.
    1.3. Data rozgrywek – 30 maja - 15 czerwca – turniej grupy początkujących;
    9 czerwca - 25 czerwca – turniej grupy zaawansowanych.
    1.4. Maksymalna ilość uczestników – 30 osób w turnieju dla początkujących oraz 40 osób w turnieju
    dla zaawansowanych.
    1.5. Uczestnicy zgadzają się na publikację dem i materiałów z turnieju oraz stream na żywo z meczów.
    Stream i materiały będą publikowane w internecie na stronach powiązanych z organizatorem turnieju.
2. Wymagania od uczestników
  • 2.1. Ukończone 16 lat.
    2.2. Posiadanie mikrofonu do komunikacji głosowej w trakcie rozgrywek.
    2.3. Zarejestrowanie bądź posiadanie konta na forum lowcygier.pl oraz powiązanie go ze swoim profilem steam.
    2.4. Minimum 10 merytorycznych postów na forum lub miesięczny staż na forum. Nabijanie postów nie będzie tolerowane.
    2.5. Nieposzlakowana opinia gracza – w tym m.in. brak ostrzeżeń na forum oraz brak zarejestrowanej blokady VAC na steamie.
    2.6. Czas na rozgrywkę w godzinach 18:00-23:00 w dniach 30 maja – 15 czerwca w przypadku uczestnictwa w turnieju
    dla początkujących, lub 9 czerwca – 25 czerwca w przypadku uczestnictwa w turnieju dla zaawansowanych.
    2.7. Minimum 50 wygranych meczy i 100 przegranych godzin dla uczestników turnieju dla początkujących oraz
    minimum 100 wygranych meczy i 200 przegranych godzin w CS:GO dla uczestników turnieju dla zaawansowanych.
    2.8. Minimum 15 gier na koncie steam (turniej przeznaczony jest dla łowców gier).
    2.9. Obowiązującym komunikatorem będzie TeamSpeak3 – w czasie trwania turnieju należy korzystać z kanału organizatora.
    2.10. Każdy z zaakceptowanych uczestników musi dołączyć do grupy steam zorganizowanej na potrzeby turnieju. Dotyczy to również zawodników rezerwowych.
3. Drużyny i rejestracja
  • 3.1. Każdy zarejestrowany gracz musi spełniać warunki podane w punkcie 2 regulaminu.
    3.2. W poniższym temacie na forum w celu rejestracji należy podać swoją aktualną rangę wraz ze zrzutem ekranu ją potwierdzającym. Drabinka dla początkujących - rangi „silver 1 – gold 4”. Drabinka dla zaawansowanych - rangi „mg1 – global elite”.
    3.3. Rangi w przypadku awansu przed ogłoszeniem drużyn muszą zostać zaktualizowane przez uczestników (poprzez nowy post na forum). Należy również podać najwyższą rangę wśród posiadanych przez siebie kont.
    3.4. Po zakończeniu zapisów organizator stworzy systemem punktowym zbalansowane drużyny.
    3.5. Skład drużyny musi być stały przez cały przebieg turnieju.
    3.6. Dopuszczalne jest zarejestrowanie jednego gracza rezerwowego. Ranga zastępcy musi mieć wartość średniej arytmetycznej wartości wszystkich rang graczy w drużynie, bądź być rangą od niej niższą. Wszelkie zmiany w składzie muszą być wcześniej zgłoszone administratorowi turnieju w odpowiednim wątku na forum. Gracz rezerwowy nie może być członkiem innej drużyny, nawet jeśli ta odpadła wcześniej z turnieju.
    3.7. Każda z drużyn musi ustalić nazwę drużyny oraz wytypować kapitana drużyny, który będzie kontaktował się w razie potrzeby z organizatorami turnieju. Nazwa zespołu nie może być obraźliwa.
    3.8. Podanie nieprawdziwych danych przy procesie rejestracji będzie skutkowało dyskwalifikacją gracza.
    3.9. Uczestnicy biorą udział w Turnieju dobrowolnie i na własną odpowiedzialność.
    3.10. Rejestracja drużyny jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
    3.11. Regulamin może zostać zmieniony przed turniejem.
4. Struktura turnieju
  • 4.1. Równolegle rozgrywać się będą dwa oddzielne turnieje – dla graczy początkujących i dla graczy zaawansowanych.
    4.2. W każdym turnieju weźmie udział maksymalnie 8 drużyn.
    4.3. Turniej odbędzie się w dwóch fazach, grupowej i według drabinki single elimination.
    4.4. Mecze turnieju odbędą się w formacie:
    - BO1 - faza grupowa turnieju początkujących
    - BO2 - faza grupowa turnieju zaawansowanych
    - BO3 – faza playoff i finały obu turniejów
    4.5. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstawienia drużyn w drabince.
    4.6. Godziny meczów będą podane po ogłoszeniu składów drużyn. Dozwolona jest jedna zmiana terminu meczu. Zmianę terminu meczu ustalają między sobą kapitanowie drużyn i zgłaszają ją dla organizatora turnieju. Zmiany dokonać można tylko w momencie kiedy w ustalonym terminie jedna z drużyn nie jest w stanie wystawić pięciu graczy.
    4.7. Wszystkie terminy meczów muszą być potwierdzone przez kapitanów, nie później niż 2 dni przed ich planowanym startem. W przypadku braku potwierdzenia, mecz zostaje rozegrany w terminie ustalonym odgórnie przez organizatora. W przypadku zgłoszenia niedyspozycji minimum dwóch graczy w jednej drużynie, mecz może zostać przełożony na dowolny inny termin ustalony wspólnie między kapitanami obu drużyn, lecz mus się rozegrać nie później niż trzy dni po terminie narzuconym przez organizatora.
    4.8. Wszelkie zastrzeżenia podczas trwania turnieju należy natychmiast kierować do sędziów.
5. Mecze
  • 5.1. Mecz, na który nie stawiła się drużyna, zostaje zakończony walkowerem po 20 minutach
    od planowanego momentu rozpoczęcia.
    5.2. Mecz, który zostanie przerwany z przyczyn technicznych, będzie powtórzony (połówka)
    wyniki z tej połówki nie będą przepisane!
    5.3. Mecze rozgrywane są systemem 5on5, MR15.
    5.4. Obowiązują mapy: de_dust2, de_inferno, de_mirage, de_overpass, de_cache, de_cobblestone, de_nuke.
    5.5. O przynależności drużyn do grup, decyduje losowanie.
    5.6. Wybór mapy w systemie BO1 i BO2 następuje poprzez odrzucanie map przez kapitanów drużyn . W systemie BO3 po odrzuceniu dwóch map i wyborze dwóch map, z puli pozostałych losowo mapę wybiera administrator, bądź dochodzi do głosowania na streamie, gdzie widzowie na podstawie ankiety wybierają ostatnią mapę.
    5.7. O położeniu danej drużyny w systemie BO1 (terrorist, counter-terrorist) decyduje „nożówka”
    rozgrywana na początku meczu. W systemie BO2 i BO3 drużyna, która nie wybrała mapy, wybiera stronę. W przypadku potrzeby rozegrania trzeciej mapy o stronie decyduje „nożówka”.
    5.8. Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana „stron”.
    5.9. Gramy do momentu aż jedna z drużyn osiągnie 16 punktów.
    5.10. W przypadku remisu (15:15):
    – w pierwszych fazach grupowych mecz zostaje zakończony (nie dotyczy turnieju zaawansowanych)
    – w turnieju zaawansowanych oraz w playoffach grane będą 3 dodatkowe rundy w TT i 3 w CT – full equipment (10000$),
    – w przypadku takiej samej liczby punktów 2 lub większej liczby drużyn, zliczana jest różnica RW-RL w celu ustalenia pozycji w grupie.
    5.11. Zmiany gracza na rezerwowego wolno dokonać tylko w czasie pauzy na początku rundy (podczas freezetime) lub w przerwie między ćwiartkami (jedna na mapę). Zmiana musi zostać odpowiednio uzasadniona i zgłoszona administracji turnieju.
    5.12. Każda drużyna ma prawo do 5-cio minutowej pauzy w całym spotkaniu.
    5.13. W przypadku wystąpienia problemów technicznych u jednego z graczy i przedłużającej się pauzie, ostateczną decyzję podejmuje administrator turnieju.
    5.14. W momencie rozpoczęcia pojedynku uważa się, że ustawienia serwera zostały
    zaakceptowane przez obydwie drużyny. Kwestie sporne dotyczące ustawień serwera
    rozstrzygną osoby wyznaczone przez organizatora.
    5.15. Punktacja za wygraną – 2pkt., za remis – 1pkt., za porażkę – 0pkt.
    5.16. Z każdej grupy wychodzą dwie drużyny z największą ilością punktów. W przypadku remisu decyduje różnica RW-RL. W przypadku, gdy nadal jest remis decyduje wynik meczu pomiędzy drużynami z tą samą ilością punktów. Jeśli w meczu również doszło do remisu, rozgrywany jest mecz dodatkowy o wyjście z grupy.
    5.17. Po zakończonym meczu, który był transmitowany w serwisie twitch.tv, kapitan zwycięskiej drużyny zostanie poproszony o udzielenie krótkiego wywiadu audio na streamie.
    5.18. Kapitan, bądź wyznaczona przez niego osoba z drużyny, jest zobowiązany do zrobienia zrzutu ekranu z każdej połówki mapy, oraz dema z przebiegu gry na teamspeaku. Materiały te powinny być udostępniane na prośbę organizatora.
6. Kary i rozstrzygnięcia
  • 6.1 Gracze są zobowiązani do traktowania administracji, swoich przeciwników oraz kolegów z drużyny z szacunkiem i poszanowaniem ludzkiej godności. Zarówno obrażanie administracji jak i graczy grozi dyskwalifikacją z turnieju.
    6.2. Zabronione jest korzystanie z błędów gry oraz programów trzecich wpływających na rozgrywkę. W wypadku uzasadnionego podejrzenia o oszukiwanie podczas gry, drużyna może zostać usunięta z turnieju.
    6.3. Zabronione jest granie na zbanowanych i cudzych kontach STEAM oraz użyczanie swojego konta dla osób trzecich.
    6.4. Wprowadzony jest absolutny zakaz przeklinania na teamspeaku. Drużyny podczas meczu mogą być nagrywane przez organizatorów, a nagranie lub jego część może być później upublicznione wraz z demem meczu.
    6.5. W trakcie meczu obowiązuje absolutny zakaz zmiany nicków. Podczas meczu nazwy zawodników muszą zgadzać się z nazwami kont na forum lowcygier.pl (można pominąć ciągi cyfr).
    6.6. W zależności od sytuacji zdyskwalifikowany może zostać gracz bądź cała drużyna.
    6.7. W przypadku rezygnacji gracza z turnieju po ogłoszeniu składów, trafia on na czarną listę, co jest równoznaczne z wykluczeniem go z dwóch kolejnych edycji turnieju organizowanego przez portal lowcygier.pl (dot. wszelkich turniejów, nie tylko CS:GO).
    6.8. Regulamin jest jasnym wyznacznikiem tego co uczestnik Turnieju powinien, a czego nie powinien robić, jednak w spornych lub bardziej skomplikowanych sytuacjach zdanie administracji jest najważniejsze.
    6.9. Decyzje administratora turnieju są ostateczne.
7. Nagrody
  • 7.1. Nagrody w turnieju zostały ufundowane przez portal lowcygier.pl
    7.2. Nagrody dla zwycięzcy turnieju początkujących:
    Miejsce 1 - 5x This War Of Mine
    7.3. Nagrody dla zwycięzcy turnieju zaawansowanych:
    Miejsce 1 - 5x Middle-earth: Shadow Of Mordor
    MVP - 1x This War Of Mine
    7.4. W obu turniejach gracz rezerwowy również może liczyć na nagrodę pod warunkiem, że weźmie udział w minimum jednym meczu rozgrywek turniejowych (jedna mapa).
Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu zapisów, oraz nieznacznej zmiany regulaminu podczas trwania turnieju. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie regulaminu bez zgody autora zabronione.


Administratorzy Turnieju: Killjoy, Sergeron.
Osoba odpowiedzialna za Stream: Tristan.


Drużyny startujące w turnieju zaawansowanych:

1.Polish Eagles: Pawel1624, Faflik, Ipi, Bartt, Gardlo2
Kapitan: Bartt
Stand-in: Szopa

2.Flying Pythons: Msr, Petras_36, Krejzi, Ludzikk, Xardix
Kapitan: Petras_36
Stand-in: b@ri

3.Royal Squad: Fejkman, Diksur, Mirq, Smyntek, Michall0
Kapitan: Michall0
Stand-in: Mrseba1

4.TeamFour: Bolkie, Ossa, Confileus, Brainq, Szymi12
Kapitan: Bolkie
Stand-in: Bartool

5.Zbuntowany Kaloryfer: Pawko, QQmor3, Azahil, Matoss, Lei
Kapitan: QQmor3
Stan-in: Loolekk

6.Projekt EKO: Krecikkk, Sebo922, Bożygrzmot, Czupax, Młody
Kapitan: Młody
Stand-in:-

7.Gun Monkeys: Blibs_pl, Takelot, Dragon, Malenka PE, Dirtymac
Kapitan: Dirtymac
Stand-in: Najszajba

8.Team-m8s: Olo, Zimny, Mils83, Wynarator, N1xX
Kapitan: Olo
Stand-in:-

Grupa A: Flying Pythons, Royal Squad, Zbuntowany Kaloryfer, Gun Monkeys
Grupa B: Polish Eagles, Team Four, Projekt EKO, Team-m8s

Drużyny startujące w turnieju początkujących:


1.Banzai Dragons: Xardas, Alloon, K37, Maniaberserk, Mati118200
Kapitan: Alloon
Stand-in: Mateo

2.Slayers 04: Djsurprise, Quellehir, Lazarek, Hafrosen, WujekSarge
Kapitan: Hafrosen
Stand-in: Loxardzik

3.Polish Hunters: Roykeanne, Bad123, Misza, Zibo, Zack
Kapitan: Zibo

4.Śilver.pro TracerP, Czaja, Slasher, Menor, Pakocz9
Kapitan: Pakocz9

5.Star5: DomT2000, Awiaton, PanZdzisiu, Patba, Mathelite
Kapitan: Patba
Stand-in: WhiteWolf

6.Voice of Fear: Spiken0, Kacperooo, Damix22, Letix, Maajk
Kapitan: Damix22
Stand-in: Bartes21

Grupa A: Banzai Dragons, Polish Hunters, Voice of Fear
Grupa B: Slayers 04, Śilver.pro, Star5


Zwycięzcy Turnieju Początkujących:

Slayers 04

Zwycięzcy Turnieju Zaawansowanych:

Team Four

Nagroda Fair Play: Olo
Nagroda MVP: TBA



Czarna lista turniejowa: Alloon, Mati118200, Forlumarz, Ludzikk, Lei, Fejkman, brainq, vlodek5232.
Ostatnio zmieniony 1 lip 2015, o 12:13 przez Killjoy, łącznie zmieniany 39 razy.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 257
Rejestracja: 8 lis 2013, o 01:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

2 dni na zapisy? A gdzie Ci się zapisze 60-80 osób w tak krótkim czasie, minimum 1 tydzień na zapisy powinien być.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 12:16 przez .zoneR, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 206
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:19
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

No to czas teraz wygrać! :D
Załączniki
rank.jpg
rank.jpg (27.42 KiB) Przejrzano 11589 razy
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 00:58 przez sebo922, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 671
Rejestracja: 25 gru 2012, o 12:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suwałki/Trójmiasto
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 13 razy
Kontakt:

@szyszon - terminy zapisów mogą być wydłużone i zapewne będą - przynajmniej dla grupy zaawansowanych, która i tak później zaczyna rozgrywki;) Wszystko zależy od feedbacku po newsie na głównej stronie łowców. Poza tym to są 3 dni, nie 2.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 01:24 przez Killjoy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 62
Rejestracja: 5 lut 2014, o 16:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

50 winów dla początkujących to bardzo rygorystyczny warunek? Bo reszte spełniam.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 10
Rejestracja: 20 maja 2015, o 00:43
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

50 wygranych na steam to dobra liczba, chyba warto unikać smurfów, którzy nabijają godziny zostawiając na noc włączonego cs, winów tak nie nabiją -,-
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1600
Rejestracja: 7 maja 2013, o 20:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 38 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

Obrazek
Olo
Awatar użytkownika
Olo
Łowca
Posty: 33
Rejestracja: 13 lip 2013, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Olo
Załączniki
2015-05-25_00002.jpg
2015-05-25_00002.jpg (37.76 KiB) Przejrzano 11556 razy
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 393
Rejestracja: 15 sie 2013, o 19:12
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Obrazek
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 271
Rejestracja: 27 mar 2014, o 20:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 6 razy
Kontakt:

Obrazek
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 19
Rejestracja: 22 cze 2013, o 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Obrazek
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 118
Rejestracja: 23 paź 2014, o 00:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

ruszyła maszyna
Załączniki
sadsaddsadsa.png
sadsaddsadsa.png (44.13 KiB) Przejrzano 11488 razy
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 481
Rejestracja: 16 gru 2012, o 11:35
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tam gdzie mnie nie ma
Podziękował: 23 razy
Podziękowania: 16 razy

A ja mam zaś pytanie co do punktu 2.6 - godzina 23 jest godziną w którym dany mecz ma się skończyć czy wtedy też można zacząć ? Jeśli zostanie wybrana ta druga opcja to osobiście radziłbym przenieść godziny na 22 (i sam bym to preferował ze względu na godzinę w jakim muszę rano wstać)
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 512
Rejestracja: 16 sie 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

Wszystko pasi oprocz tego, zebym musial kupic mikrofon pierwszy lepszy Bo na lepszy mnie nie stać :p. Co do godzin 18-23, to będą z góry wybierane, czy też tak jak w poprzedniej edycji sami ustalacie godziny między drużynami, w moim przypadku to zależy od pracy kiedy skończę, a może nawet bardziej czy tego dnia będę miał wolne :p

Edit. Ok doczytałem, ten jeden termin dotyczy tylko jednego meczu przez cały turniej, czy też wszystkie mecze po dogadaniu się kapitanów mogą mieć zmieniony czas jednokrotnie?
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1600
Rejestracja: 7 maja 2013, o 20:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 38 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

Mikrofon to kwestia 12 zł na allegro (np. krawatowy 8 zł + 4 zł przesyłka). Sam takiego używam od kilku miesięcy. Bez mikrofonu gra w cs-a nie ma sensu.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 70
Rejestracja: 25 maja 2014, o 08:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szamotuły
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

W trakcie meczu obowiązuje absolutny zakaz zmiany nicków. Podczas meczu nazwy zawodników muszą zgadzać się z nazwami kont na forum lowcygier.pl
A co z moim wiatrem? :P
Edit: dobra, źle zrozumiałem chyba :v mają być takie jakie były w chwili zgłoszenia. Za ciężki weekend chyba :P

Zgłaszam się, Silver 6. Screena wstawię jak w domu będę.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 16
Rejestracja: 22 sty 2015, o 15:31
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Mam pytanie dotyczące punktu regulaminu:
2.4. Minimum 10 merytorycznych postów na forum lub miesięczny staż na forum. Nabijanie postów nie będzie tolerowane.
Jak mam rozumieć słowo LUB w tym punkcie? Tzn. jak to się dotyczy np. mnie (nie mam 10 postów ale staż na forum 5 miesięcy), czy moje zgłoszenie do turnieju zostało by przyjęte? Resztę regulaminu spełniam.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 512
Rejestracja: 16 sie 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

Lub albo czy bądź, jak miałeś kiedyś język polski, to powinieneś wiedzieć że to oznacza wybór, że albo spełnisz pierwszy warunek ALBO drugi, choć najlepiej oba :p
Ciekaw jestem tylko czy ten miesięczny staż w sensie raz się zarejestrowałem i sajonara, czy też przynajmniej zagląda się na łowców przynajmniej co jakiś czas.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 512
Rejestracja: 16 sie 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 24 razy
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

petras_36 pisze: Mikrofon to kwestia 12 zł na allegro (np. krawatowy 8 zł + 4 zł przesyłka). Sam takiego używam od kilku miesięcy. Bez mikrofonu gra w cs-a nie ma sensu.
No tak czy owak ja mam różnie z godzinami i z tego co mi się szykuje to mogę kończyć przez część dni w tygodniu nawet po 23, więc mam niejaki problem, a z chęcią bym postrzelal :p
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 465
Rejestracja: 6 mar 2013, o 09:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Zapisuję się
Obrazek
Ostatnio zmieniony 25 maja 2015, o 15:45 przez vlodek2532, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany