Neostrada, leci sobie w 'ciula' ?

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 2 lis 2014, o 10:26
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

A wiec tak, mialem podpisana umowe z Neostrada(Orange) chyba na 2 lata, umowa miala sie konczyc tego roku 12 Grudnia.
Okazalo sie ze umowa zostala automatycznie przedluzona na nastepne 6 miesiecy, z ta sama predkoscia internetu.
Powiedziano mi ze jesli chcialem zerwac umowe to musialbym sie odezwac do nich miesiac przed(nikt nie informowal o tym -.-")
Teraz mam 3 opcje do wyboru:
- przetrwac nastepne 6 miesiecy z ta sama oferta;
- podpisac inna oferte na 2 lata;
- zerwac umowe, zaplacic za nastepne 6 miesiecy + kara

Mam pytanie, czy oni tak moga przedluzyc umowe z automatu, bez kontaktu z klientem?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 149
Rejestracja: 8 lut 2014, o 15:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Tak. Orange tak własnie robi(jest info w reg)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2014, o 23:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Wszystko jest ok z ich strony, już rok temu jak przedłużałem dsl gość mówił (bo też sobie zapomniałem i zaspałem) żeby na przyszły rok uważać bo zmienia się w aneksie zapis dotyczący przedłużania. Sprawdź dokładnie umowę (aneks) to zobaczysz.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1134
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chałubińskiego 3B
Podziękował: 118 razy
Podziękowania: 81 razy
Kontakt:

xertii pisze: A wiec tak, mialem podpisana umowe z Neostrada(Orange) chyba na 2 lata, umowa miala sie konczyc tego roku 12 Grudnia.
Okazalo sie ze umowa zostala automatycznie przedluzona na nastepne 6 miesiecy, z ta sama predkoscia internetu.
Powiedziano mi ze jesli chcialem zerwac umowe to musialbym sie odezwac do nich miesiac przed(nikt nie informowal o tym -.-")
Teraz mam 3 opcje do wyboru:
- przetrwac nastepne 6 miesiecy z ta sama oferta;
- podpisac inna oferte na 2 lata;
- zerwac umowe, zaplacic za nastepne 6 miesiecy + kara

Mam pytanie, czy oni tak moga przedluzyc umowe z automatu, bez kontaktu z klientem?
Dziwne, standardowo powinny przejść w umowę na czas nieokreślony.
I w takiej sytuacji miałbyś prawo zrezygnować pod koniec każdego miesiąca.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 196
Rejestracja: 6 kwie 2014, o 10:42
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz

Wszystko jest napisane w umowie.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 2 lis 2014, o 10:26
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi, musze znalezc umowe i przeczytac dokladnie ..
temat mozna skasowac.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1134
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chałubińskiego 3B
Podziękował: 118 razy
Podziękowania: 81 razy
Kontakt:

xertii pisze: dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi, musze znalezc umowe i przeczytac dokladnie ..
temat mozna skasowac.
Dodam, że po przejrzeniu internetów wychodzi: Netia ma rację i takiego rodzaju zapisy od jakiegoś czasu stosuje.
Imho rozwiązanie nieopłacalne ale możesz sprawdzić czy czegoś normalnego ci nie zaoferują.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 149
Rejestracja: 8 lut 2014, o 15:41
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Dużo osób ma z tym problem.
Szły nawet pozwy, że tak nie może byc ale jak się skończły to nie wiem.

Imo chamska metoda zatrzymania klienta
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 3176
Rejestracja: 16 gru 2012, o 15:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 15 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

Mnie też to spotkało, jakieś nowe przepisy weszły i takie cuda mogą wyprawiać.
Sam się o tym dowiedziałem w niemiłych okolicznościach. Potrzebny był nowy laptop a w media markcie jakieś promocje robią z orange, że za abonament u nich rekompensują część zakupów (przedłużając umowę dostałbym 200 zł rabatu na laptop). Byłem pewien, że przeszło to na okres nieokreślony a tu zonk przedłużenie.
Na szczęście wczoraj umowę zerwałem załatwiłem sobie tańszego, szybszego i mniej awaryjnego dostawcę.
Swoją drogą chyba specjalnie w tym pkt obsługi pracownicy się ślimaczą byś dał za wygraną i sobie poszedł. Z 40 minut zeszło jak kolejka 3 osobowa tylko była a robili na 2 stanowiska.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 508
Rejestracja: 14 lut 2013, o 11:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Tak tak, oni mają to wpisane w pracę, że starają się za wszelką cenę przedłużać ewentualne zerwanie umowy. Mojego brata kiedyś tak z kwitkiem chyba z 3 razy odsyłali. A bo to jest jakaś tam awaria, a bo już zamykają, a bo coś tam.

Czytać i jeszcze raz czytać umowy oraz wszystkie zmiany. Dbać i pilnować terminu. No i nie dać się spławiać.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1241
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 91 razy
Podziękowania: 259 razy
Kontakt:

Jak była zmiana regulaminu to zgodnie z prawem można się na to nie zgodzić i bez żadnych konsekwencji zerwać umowę, trzeba było skorzystać, a nie teraz narzekać ;).

Do mnie TP/Orange zawsze dzwoni wcześniej i oferują coś ciekawego za przedłużenie i tak jest odkąd w ogóle Neo weszło w obieg :U.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 3176
Rejestracja: 16 gru 2012, o 15:23
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 15 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

GThoro pisze: Jak była zmiana regulaminu to zgodnie z prawem można się na to nie zgodzić i bez żadnych konsekwencji zerwać umowę, trzeba było skorzystać, a nie teraz narzekać ;).

Do mnie TP/Orange zawsze dzwoni wcześniej i oferują coś ciekawego za przedłużenie i tak jest odkąd w ogóle Neo weszło w obieg :U.
Ta "wcześniej" chyba z 2 miesiące przed zakończeniem umowy wszystkie pijawki zaczynają dzwonić czy zmieniasz pakiet czy nie myślałeś nad zmianą dostawcy bo u nich najlepiej.

Zawsze to ignorowałem i czekałem do ostatniej chwili by jakąś w miarę promocję zrobili czy to cenową czy to coś dorzucili po 1 zł jakiś gadżet. A tu nagle się okazuje, że masz przedłużoną umowę bo przepisy się zmieniły o czym nikt wcześniej nie uprzedza by jak najwięcej osób na to złapać mimo telefonów z ofertą 2 razy dziennie. Na szczęście mam to już z głowy.

Niech każdy lepiej przedzwoni i sprawdzi do kiedy mają umowę. Z osiedlowym internetem i małymi firmami pewnie problemu nie ma, ale te molochy są straszne.
ODPOWIEDZ