Witam,
jak długo należy czekać na odpowiedź od supportu?
Pisałem do nich 8 dni temu i jak na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Nie wiem czy dalej cierpliwie czekać czy wysłać do nich pytanie jeszcze raz.
Support Steam
Czyli mam rozumieć, że nie są chętni do odpisywania i mam czekać na odpowiedź (lub jej brak)?
No to trzeba uzbroić się w cierpliwość...

Jest ktoś kto pisał do supportu i mógłby napisać ile czasu czekał na odpowiedź?
Dziękiwarhameron pisze:7-10 dni, ale to 2 lata temu. Teraz może byc klika dni dłużej.

Pierwszy raz do nich piszę więc nie wiem ile trzeba czekać. Zazwyczaj gdy pisałem do jakiegoś supportu dostawałem odpowiedź w ciągu tygodnia. Do supportu Steam pisałem w niedzielę, a w weekendy też pewnie nie odpisują więc trzeba im wybaczyć czas oczekiwania

Poczekam jeszcze trochę.
Tak na serio, to zważ na to, że piszących do supportu każdego dnia jest przynajmniej kilkaset tysięcy. Na pewno zobaczą twoje podanie, ale może to trwać 5-15 dni. Tam nie ma robotów, także odpiszą na pewno, ale po jakim czasie, to już dłuższa sprawa. Ale czekaj cierpliwie, na pewno dostaniesz odpowiedź.
- Posty: 1662
- Rejestracja: 9 lip 2013, o 17:59
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: -17.660700, -150.639132
- Podziękował: 4 razy
- Podziękowania: 41 razy
- Kontakt:
To, że mają dużą bazę użytkowników nie jest wytłumaczeniem. Jeżeli sobie nie radzą powinni dodatkowych ludzi zatrudnić 
Serio, nikt nie powinien ich usprawiedliwiać "stworzyli sobie platformę nastawioną na zysk, zarabiającą krocie w związku z prawie całkowitym monopolem DRM na PC (Uplay, Origin to jednak można powiedzieć margines "Jak nie na Steam, to nie biorę") i jeszcze mają zapewniać przyzwoitą obsługę klienta? Hańba!!".
EA ma bardzo przyjemny support (przynajmniej ich amerykańska wersja jest pomocna
) i nikt nie tłumaczy, że mają dużo użytkowników, to czekać na odpowiedź trzeba miesiąc.

Serio, nikt nie powinien ich usprawiedliwiać "stworzyli sobie platformę nastawioną na zysk, zarabiającą krocie w związku z prawie całkowitym monopolem DRM na PC (Uplay, Origin to jednak można powiedzieć margines "Jak nie na Steam, to nie biorę") i jeszcze mają zapewniać przyzwoitą obsługę klienta? Hańba!!".
EA ma bardzo przyjemny support (przynajmniej ich amerykańska wersja jest pomocna

A ja wcale ich nie tłumaczę. Właśnie jestem tym zażenowany. Ale mówię fakt, że odpowiadają tak późno, bo ''przyjmują'' wiele użytkowników i taka jest prawda, a to, że wynika to z ich nieodpowiedzialności i posiadania ''nas'' w *zadzitrata*, to już nie moja sprawa. 
