Skyrim - kącik moddera
@ kokodzambo udało sie, trzeba było na początku dopisać 1e... teraz kwestia tego ze mam itemka ubieram go i nic sie nie dzieje - jak sprawdzic czy mam te kolizyjne cycki? Trzeba jakies animacje doinstalowac ze sie model dotyka tak jak na gifach ?
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 cze 2013, o 15:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: jest bardzo dobra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
@pelikulas
Sprawdzasz tym modem Sexy idle Animation
Tu masz animację jak to powinno wyglądać: http://www.gfycat.com/FreeAcidicHog
Sprawdzasz tym modem Sexy idle Animation
Tu masz animację jak to powinno wyglądać: http://www.gfycat.com/FreeAcidicHog
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 cze 2013, o 15:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: jest bardzo dobra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
@pelikulas
Na bank będziesz tego potrzebował
W późniejszym (może w weekend) terminie będę robił na ten temat poradnik bo sprawa nie jest taka prosta jak się wydaje.
Na bank będziesz tego potrzebował

Duzo zabawy jest z tym... jak przeszedłem skyrima to moge sie coś pobawić, pare misji mi zostalo pobcznych z dragonbrona do zrobienia... a reszte moze zaczne sie bawic w modowanie, chyba ze za inną gre sie wezme 

- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, o 11:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Ja chciałbym, żebyś zerknął na listę modów moich i mniej więcej jak dobrze się orientujesz, zobaczył z którymi coś nie tak jest... nagle po jakimś czasie co 5-10 min grania mnie wywala mimo, że gra chodzi w 60 klatkach cały czas.I są to losowe momenty, idę sobie z miasta- crash. Rozmawiam z npc?- crash. To wina jakiegoś pieprzonego moda, a wieki by zajęło szukanie tego co jest nie tak. Nie wiem może niektóre mam w złym miejscu? Jak nic nie da rady się zrobić, to po prostu pieprze to i wywalam grę, szkoda mi nerwów na to
Tu nie chodzi też oczywiście o to, że jestem leniem śmierdzącym i czekam na gotowe, ale już raz przerabiałem to ,tylko że głupi dawałem wszystko w data i potem w końcu przestała mi cała gra działać.











- Posty: 159
- Rejestracja: 16 cze 2013, o 15:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: jest bardzo dobra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
@Voltrex
Im więcej modów tym sprawa coraz bardziej się komplikuje, tym bardziej, że masz takie, których nie znam i nie wiem, które mogą powodować konflikty. Wrzucenie modów TYLKO z mojego wątku gwarantuje bezproblemowe działanie.
Najważniejsze pytanie to czy załadowałeś wszystkie mody naraz i odpaliłeś grę, czy dodawałeś je sukcesywnie i w pewnym momencie po prostu zaczęła się gra sypać?
Rozwiązań problemu jest kilka:
- może być save uszkodzony, zacznij nową grę dla testów i sprawdź czy będą pojawiały się problemy (w zapisach gry zapisują się też skrypty od modów i jeżeli mod został niepoprawnie odinstalowany to gra może odwoływać się do skryptu, który już nie istnieje)
- w MO masz po prawej stronie "ptaszki" do odznaczenia, odznacz powiedzmy ostatnie 50 modów i sprawdź jak gra chodzi (wczytaj save/zacznij nową grę), jeżeli wszystko będzie śmigać tzn. że w tej odznaczonej 50 tkwi błąd i po kolei uaktywniaj mody aż do ponownego crashowania, tylko tak można dojść do błędu
- zwróć uwagę na Falskaar i Wyrmstooth mogą wymagać patchy kompatybilności lub instalacji modów w odpowiedni sposób (to tylko sugestia)
- przyjrzyj się modom, które mają znak pioruna z minusem, oznacza to, że pliki są zastępowane przez innego moda jeżeli są zastępowane przez spolszczenia to nie ma problemu, jeżeli przez inne mody to sprawdź na nexusie kompatybilność
Sam poświęciłem dziesiątki godzin, żeby wszystko u mnie poprawnie działało.
Im więcej modów tym sprawa coraz bardziej się komplikuje, tym bardziej, że masz takie, których nie znam i nie wiem, które mogą powodować konflikty. Wrzucenie modów TYLKO z mojego wątku gwarantuje bezproblemowe działanie.
Najważniejsze pytanie to czy załadowałeś wszystkie mody naraz i odpaliłeś grę, czy dodawałeś je sukcesywnie i w pewnym momencie po prostu zaczęła się gra sypać?
Rozwiązań problemu jest kilka:
- może być save uszkodzony, zacznij nową grę dla testów i sprawdź czy będą pojawiały się problemy (w zapisach gry zapisują się też skrypty od modów i jeżeli mod został niepoprawnie odinstalowany to gra może odwoływać się do skryptu, który już nie istnieje)
- w MO masz po prawej stronie "ptaszki" do odznaczenia, odznacz powiedzmy ostatnie 50 modów i sprawdź jak gra chodzi (wczytaj save/zacznij nową grę), jeżeli wszystko będzie śmigać tzn. że w tej odznaczonej 50 tkwi błąd i po kolei uaktywniaj mody aż do ponownego crashowania, tylko tak można dojść do błędu
- zwróć uwagę na Falskaar i Wyrmstooth mogą wymagać patchy kompatybilności lub instalacji modów w odpowiedni sposób (to tylko sugestia)
- przyjrzyj się modom, które mają znak pioruna z minusem, oznacza to, że pliki są zastępowane przez innego moda jeżeli są zastępowane przez spolszczenia to nie ma problemu, jeżeli przez inne mody to sprawdź na nexusie kompatybilność
Sam poświęciłem dziesiątki godzin, żeby wszystko u mnie poprawnie działało.
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, o 11:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Musiałem sobie nieźle zniszczyć stabilność gry, że nawet ustawiając wszystko na low przy 8GB ram, które to najwięcej potrzebuje skyrim, potrafi mi tak wywalać. No nic, spróbuje jeszcze raz na vanilii, używając tych modów co polecasz, ewentualnie dobierając jakieś bardziej stabilniejsze - najlepiej pełne już wersje, bądź najmniej zbugowane i zobaczymy co wtedy będzie. Zresztą, nie zależy mi tak bardzo na świetniej grafice, tylko na dodatkowym contencie bo skyrima kiedyś ograłem już i bezsensu byłoby przechodzić 2 raz to samo. Dlatego glównie ograniczę się do podstawowych modów związanych z grafiką, bez rozdzielczości 2k,4k i zobaczymy jak wtedy będzie. Bo byłem jeszcze niedawno w stanie stwierdzić, że to mój komp nie wyrabia, a przecież bez v-synca gra mi chodzi w ponad 100 klatkach, więc to byłaby naprawdę gruba przesada. Tak czy siak, dzięki za pomoc.
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 cze 2013, o 15:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: jest bardzo dobra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
@Voltrex
Zmiana tekstur będzie miała wpływ na wydajność, a nie na stabilność. Skoro masz stałe 60fps to problem nie tkwi w teksturach tylko w modach, które zmieniają gameplay.
Skyrim sam w sobie ma skopane zarządzanie pamięcią, zerknij na punkt 5 z mojego posta i dodaj plik ini do SKSE jest to patch dodający 1 blok pamięci extra, który mocno poprawia stabilność gry. Zmiana jest praktycznie obowiązkowa przy większej ilości modów.
No i nie odpowiedziałeś na moje podstawowe pytanie czy testowałeś każdy mod po kolei, czy ładowałeś wszystko hurtem co jest bardzo złym pomysłem i praktycznie uniemożliwia odkrycie problemu, patrz punkt 3.
Bardzo ważne jest ustawienie modów i pluginów w kolejności takiej jak w punkcie 7, gwarantuje to poprawne działanie gry.
Zmiana tekstur będzie miała wpływ na wydajność, a nie na stabilność. Skoro masz stałe 60fps to problem nie tkwi w teksturach tylko w modach, które zmieniają gameplay.
Skyrim sam w sobie ma skopane zarządzanie pamięcią, zerknij na punkt 5 z mojego posta i dodaj plik ini do SKSE jest to patch dodający 1 blok pamięci extra, który mocno poprawia stabilność gry. Zmiana jest praktycznie obowiązkowa przy większej ilości modów.
No i nie odpowiedziałeś na moje podstawowe pytanie czy testowałeś każdy mod po kolei, czy ładowałeś wszystko hurtem co jest bardzo złym pomysłem i praktycznie uniemożliwia odkrycie problemu, patrz punkt 3.
Bardzo ważne jest ustawienie modów i pluginów w kolejności takiej jak w punkcie 7, gwarantuje to poprawne działanie gry.
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2013, o 11:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Tak testowałem każdy mod po kolei. Jednak dopiero po jakimś czasie zaczęły takie problemy występować. Teraz testuje każdy mod po kolei, robiąc najwięcej zamieszania na mapie, czekając i zmieniając lokacje bo przeważnie przy tych czynnościach gra mi się wysypywała. I póki co przy samych graficznych modach wszystko jest okej, zobaczymy jak będzie dalej. No i oczywiście stosuje się do zdjęcia twoich mod, które ustawiam w takiej samej kolejności, teraz dodatkowo czytając ewentualne informacje o każdej kompatybilności, bo na początku nie zdawałem sobie sprawy, że to może tak rozklekotać grę. Jak będą jakieś problemy w przyszłości, to zastosuję ten punkt 5, ale póki co wszystko jest płynne.
- Posty: 44
- Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:44
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
A z tego moda korzystasz T3nd0S Skyrim Redone, bo jakoś nie zauważyłem czy masz go na swojej liście, a z tego co wiem to jeden z lepszych modów poprawiających rozgrywkę i zmieniających drzewko umiejętności na lepsze.
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 cze 2013, o 15:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: jest bardzo dobra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
Nie testowałem jeszcze SkyRe ale miałem w planach. Mod poprawia perki i drzewko umiejętności, a jak pewnie zauważyłeś skupiałem się głównie na wymaksowaniu grafiki i immersji. Jeżeli mod nie będzie wymagał ode mnie startu nowej gry to na pewno dopiszę go do działu immersja ale chwilowo mam przerwę z moddingiem Skyrima bo zajmowałem się maksowaniem Half-Life 2 i Dishonored (w dziale zrzuty ekranu na moim profilu steam możesz zobaczyć efekty) 

- Posty: 291
- Rejestracja: 1 paź 2013, o 17:17
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 6 razy
- Kontakt:
Odpaliłem mod organisera i wyskoczył mi błąd "lonej". Wie ktoś co trzeba zrobić ?
Edit : ok problem był w tym że nie odpaliłem jeszcze skyrima na tym komputerze xD
Edit : ok problem był w tym że nie odpaliłem jeszcze skyrima na tym komputerze xD
- Załączniki
-
- lonej.jpg (221.13 KiB) Przejrzano 3307 razy