Uff jakie szczęście że kupiłem tylko 1 sztukę i stracę tylko te głupie 17 zł.
Jak ktoś kupił duże ilości to współczuję
Gama-gama.ru - temat ogólny
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Tento pisze:Jakiego niepewnego źródła? Nie mam problemu z żadną grą kupioną u nich, a trochę ich kupiłem.Fj00b pisze: Nie bardzo rozumiem po co kupować gry u ruskich, z niepewnego źródła i nie wiedząc czy gra w ogóle zadziała w PL.
Przykładem jest chociażby Wasteland 2, 3 strony wcześniej, kupiony i jak się okazuje z blokadą na Rosję..
Przecież Shadow of Mordor w wersji GOTY był dopiero co na cdkeys za 23 zł.
No to super. Jednak patrząc na ostatnie posty w tym temacie widać że nie wszystko jest cacy. Ale nie offtopuje i nie "zaśmiecam" tematu dalej, każdy zrobi jak uważa.
Uważaj, bo Cię zjedzą w tym temacie.

Ostatnio zmieniony 12 sty 2016, o 18:55 przez Fj00b, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 maja 2014, o 00:17
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
Generalnie miałem dość niemiłą sytuację z gama-gama.
Otóż kupiłem klucz, który okazał się zużyty (kupiłem go dla innego łowcy, ot taka pomoc).
Napisałem do supportu (użyłem tego okienka na ich stronie) po angielsku (ktoś o to pytał).
Support założył mi sprawę w sprawie zużytego klucza.
Najpierw próbowano mi wmówić, że aktywowałem klucz na innym koncie, następnie że mogą mi wymienić na te ich głupie punkty, których nie mogę wymienić na tą samą grę, aby w końcu po miesiącu otrzymać klucz.
Cały czas do mnie pisali po rosyjsku mimo, że kilka razy prosiłem o to, by pisać po angielsku (po takiej prośbie jeden / dwa maile pojawiały się po angielsku. Potem znów po rosyjsku.)
Generalnie ciężko się dogadać z nimi i domagać swojego. : )
Tak się daty rozkładały.

Otóż kupiłem klucz, który okazał się zużyty (kupiłem go dla innego łowcy, ot taka pomoc).
Napisałem do supportu (użyłem tego okienka na ich stronie) po angielsku (ktoś o to pytał).
Support założył mi sprawę w sprawie zużytego klucza.
Najpierw próbowano mi wmówić, że aktywowałem klucz na innym koncie, następnie że mogą mi wymienić na te ich głupie punkty, których nie mogę wymienić na tą samą grę, aby w końcu po miesiącu otrzymać klucz.
Cały czas do mnie pisali po rosyjsku mimo, że kilka razy prosiłem o to, by pisać po angielsku (po takiej prośbie jeden / dwa maile pojawiały się po angielsku. Potem znów po rosyjsku.)
Generalnie ciężko się dogadać z nimi i domagać swojego. : )
Tak się daty rozkładały.

Ostatnio zmieniony 11 sty 2016, o 18:41 przez GrabkaMan, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja miałem kiedyś problem z duplikatem klucza i po 3 mailach z nimi otrzymałem nowy klucz 

- Posty: 21
- Rejestracja: 22 sie 2015, o 10:01
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Witam. Czy ktoś jeszcze dostał maila a propos zwrotów? Nie wiem czy wiecie, ale refundacja miałaby być na punkty na ich stronie lub na karte ale tylko dla osob z karta w Federacji Rosyjskiej. Masakra :/
to zgłaszajcie zwrot bezpośrednio do waszego operatora karty nie może być tak że pobrali kasę i nie chcą zwrócić
- Posty: 619
- Rejestracja: 23 gru 2012, o 20:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lca
- Podziękował: 4 razy
- Podziękowania: 49 razy
- Kontakt:
Jaki jest w końcu powód że nie otrzymaliście kluczy?Bo wcześniej nie było z tym sklepem żadnych problemów,może ubezpieczają się jak nuuvem i stwarzają problemy dla kupujących poza granicy rosyjskiej?Tylko że z nuuvem chyba nigdy nie było tak żeby nie wysyłali kluczy.