Muve.pl - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
MDA
Awatar użytkownika
MDA
Wiedźmin
Posty: 1257
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
Podziękował: 1021 razy
Podziękowania: 365 razy
Kontakt:

Co się dzieje z Kompanią? Znowu bardzo spadła ilość nagród, jak w poprzedniej odsłonie Kompanii Graczy. Teraz praktycznie wyłącznie aukcje funkcjonują. Zamierzacie odwrócić trend czy i ta odsłona Kompanii chyli się ku upadkowi?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

MDA pisze: Co się dzieje z Kompanią? (...)
Szykuje się sporo nowych rzeczy związanych z Kompanią, z których pierwsze powinny ujrzeć światło dzienne jeszcze w lutym. Czekaj spokojnie, na pewno nie powiedzieliśmy tu jeszcze ostatniego słowa. [TD]
MDA
Awatar użytkownika
MDA
Wiedźmin
Posty: 1257
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
Podziękował: 1021 razy
Podziękowania: 365 razy
Kontakt:

muve.pl pisze: Szykuje się sporo nowych rzeczy związanych z Kompanią, z których pierwsze powinny ujrzeć światło dzienne jeszcze w lutym. Czekaj spokojnie, na pewno nie powiedzieliśmy tu jeszcze ostatniego słowa. [TD]
Bardzo się cieszę,gdyż już się martwiłem, że padnie. Zatem czekam i trzymam kciuki. :tak: :piwo:
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1229
Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Greater Poland
Podziękował: 47 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

Kompletnie nie odpowiada mi wasza polityka śledzenia użytkowników i spamowania maila ostatnio oglądanymi produktami.

Wystarczy, że wejdę na waszą stronę będąc niezalogowanym aby tylko sprawdzić cenę i już po chwili mam maila z oglądaną grą.

W końcu szlag mnie trafi i będę was sprawdzał w trybie prywatnym albo innej przeglądarce abyście nie wiedzieli, że to ja byłem.

Pozdrawiam, MH.

Dziękujemy za odwiedziny naszego sklepu.

Przesyłamy produkty, które przeglądałeś, dzięki temu możesz do nich wrócić w każdej chwili.

Przypominamy, że dołączając do Kompanii, otrzymujesz 5% zwrotu na kolejne zakupy.

Ostatnio przeglądane
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

MadHunter pisze: Kompletnie nie odpowiada mi wasza polityka śledzenia użytkowników i spamowania maila ostatnio oglądanymi produktami
Dzięki za zwrócenie uwagi! Przyjrzymy się tematowi i postaramy coś z tym zrobić. Naszym celem w żadnym wypadku nie jest zalanie Was mailami, które nie będą dla Was interesujące.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 347
Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 25 razy

Czy promocja weekendowa na gry EA
https://muve.pl/promocje/promocja-ea-02-2018 zostanie w jakiś sposób przedłużona w związku z tym, że przez całą niedzielę (04.03.18) nie było możliwości zalogowania się na swoje konto, a co za tym idzie złożenia zamówienia? Chciałem kupić pudełkowe wydanie Battlefield 1 Rewolucja w cenie 79,90 zł, niestety przez cały dzień(próbowałem logować się wielokrotnie w kilku-godzinowych odstępach czasu, więc mam pewność, że nie działało praktycznie cały dzień) nie było w ogóle możliwości zalogowania się na swoje konto, ani nawet dodania produktu do koszyka. Przy próbie logowania wyświetlał się znajomy komunikat "Wystąpił błąd. Proszę spróbować później."(pamiętam, że przy którejś z wcześniejszych promocji ten sam błąd miał miejsce, jednak wtedy zostało to naprawione po kilku godzinach, toteż wtedy udało mi się złożyć zamówienie), dodawanie produktu do koszyka nie dawało żadnego efektu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
MDA
Awatar użytkownika
MDA
Wiedźmin
Posty: 1257
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
Podziękował: 1021 razy
Podziękowania: 365 razy
Kontakt:

RaiL pisze: Czy promocja weekendowa na gry EA
https://muve.pl/promocje/promocja-ea-02-2018 zostanie w jakiś sposób przedłużona w związku z tym, że przez całą niedzielę (04.03.18) nie było możliwości zalogowania się na swoje konto, a co za tym idzie złożenia zamówienia? Chciałem kupić pudełkowe wydanie Battlefield 1 Rewolucja w cenie 79,90 zł, niestety przez cały dzień(próbowałem logować się wielokrotnie w kilku-godzinowych odstępach czasu, więc mam pewność, że nie działało praktycznie cały dzień) nie było w ogóle możliwości zalogowania się na swoje konto, ani nawet dodania produktu do koszyka. Przy próbie logowania wyświetlał się znajomy komunikat "Wystąpił błąd. Proszę spróbować później."(pamiętam, że przy którejś z wcześniejszych promocji ten sam błąd miał miejsce, jednak wtedy zostało to naprawione po kilku godzinach, toteż wtedy udało mi się złożyć zamówienie), dodawanie produktu do koszyka nie dawało żadnego efektu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Potwierdzam. Wysłałem zapytanie w tej sprawie na FB jeszcze w południe.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

RaiL pisze: Czy promocja weekendowa na gry EA (...) zostanie w jakiś sposób przedłużona
Najprawdopodobniej niestety nie - przynajmniej na ten moment nie jest to planowane. Niemniej, jeżeli coś się w tej materii zmieni, damy znać. Wiemy też o problemach ze stroną, dziś powinna już działać lepiej, choć wciąż mogą występować chwilowe przerwy - serdecznie Was przepraszamy za niedogodności.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 347
Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 25 razy

muve.pl pisze: Wiemy też o problemach ze stroną, dziś powinna już działać lepiej, choć wciąż mogą występować chwilowe przerwy - serdecznie Was przepraszamy za niedogodności.
O problemach z logowaniem wiecie już od co najmniej paru miesięcy, i nie oszukujmy się, nie zrobiliście, i nie zamierzacie nic w tej kwestii zrobić(to samo z resztą z błędem odejmującym złoto przy niezrealizowanych zamówieniach, obecnym już od ponad roku(?)). Identycznie sprawa wygląda z ciągłym spamowaniem, które ustaje tylko na chwilę po zwróceniu Wam uwagi, a zaraz potem wraca ze zdwojoną siłą(wtedy też były zapewnienia, że rzekomo przekazano informacje "wyżej", i zrozumieliście swój błąd, a problem już więcej nie powróci).
W związku z ostatnim przypadkiem mam nawet pewne podstawy przypuszczać, że z logowanie to nie żaden błąd, a celowe działanie coby zbyt wiele egzemplarzy w promocyjnej cenie jednak się nie sprzedało(a kliki na stronę się zgadzają, bo jelenie tacy jak ja myślą, że to na prawdę błąd, i wchodzą na stronę kilkukrotnie próbując się zalogować)...
muve.pl pisze: Najprawdopodobniej niestety nie - przynajmniej na ten moment nie jest to planowane. Niemniej, jeżeli coś się w tej materii zmieni, damy znać.
Nie ma sprawy, kupię u konkurencji, a zakupy w Waszym sklepie postaram się ograniczyć do minimum, dopóki nie zmienicie swojego podejścia(czyli pewnie nigdy...) :) . W taki właśnie sposób traci się stałych klientów, a szkoda, bo wcześniej bardzo lubiłem Wasz sklep za uczciwe, i fajne podejście, a nie "januszowanie" jak to niestety ma miejsce od jakiegoś czasu :? .
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

RaiL pisze: O problemach z logowaniem wiecie już od co najmniej paru miesięcy, i nie oszukujmy się, nie zrobiliście, i nie zamierzacie nic w tej kwestii zrobić (...).
Jeżeli chodzi o problemy z logowaniem, to cały czas badamy sprawę - okazuje się jednak, że są one zwykle chwilowe i sporadyczne, dlatego reagujemy na bieżąco, gdy podobny problem się pojawi. Jeżeli natomiast chodzi o poprzedni weekend, zaistniała sytuacja nie ma nic wspólnego z problemami z logowaniem. Staliśmy się celem ataku DDoS - nasze serwery zostały "zapchane" zapytaniami, co przełożyło się na problemy z dostaniem się na stronę.
Identycznie sprawa wygląda z ciągłym spamowaniem, które ustaje tylko na chwilę po zwróceniu Wam uwagi, a zaraz potem wraca ze zdwojoną siłą.
Zupełnie otwarcie: najczęściej takie problemy powstają przy zmianie systemu mailingowego lub wprowadzaniu nowych funkcjonalności. Na tym etapie czasami okazuje się, że jakaś reguła nie funkcjonuje prawidłowo, że ktoś dostaje maile, których dostać nie powinien. Staramy się jednak zawsze reagować na bieżąco - gdy mamy zgłoszenia, że ktoś jest "zalewany" mailami, natychmiast zmieniamy ustawienia, dostosowujemy je tak, byście dostawali informacje dla Was istotne i interesujące.
W związku z ostatnim przypadkiem mam nawet pewne podstawy przypuszczać, że z logowanie to nie żaden błąd, a celowe działanie coby zbyt wiele egzemplarzy w promocyjnej cenie jednak się nie sprzedało
Dla nas byłby to żaden biznes. Jeżeli organizujemy promocję, to w taki sposób, by każdy był zadowolony - i Klient z niższej ceny, i my z zarobków. Po co mielibyśmy sami ucinać sobie sprzedaż? W takiej sytuacji lepiej byłoby już nie robić promocji wcale. Tym bardziej, że w Twoim scenariuszu Klient nie tylko nie mógłby zakupić towaru promocyjnego, ale żadnego - a to dla nas oznacza 2 dni "w plecy". Wierz mi, że taka gra nie byłaby warta nie tylko świeczki, ale nawet tira ze świeczkami.
a kliki na stronę się zgadzają, bo jelenie tacy jak ja myślą, że to na prawdę błąd, i wchodzą na stronę kilkukrotnie próbując się zalogować)...
Zapominasz tylko, że my nie zarabiamy na reklamach, a na sprzedaży gier. Co z tego, że mielibyśmy masę klików, skoro w trakcie przerwy sprzedaż wynosiłaby okrągłe 0?
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 347
Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 25 razy

muve.pl pisze: Jeżeli chodzi o problemy z logowaniem, to cały czas badamy sprawę - okazuje się jednak, że są one zwykle chwilowe i sporadyczne, dlatego reagujemy na bieżąco, gdy podobny problem się pojawi. Jeżeli natomiast chodzi o poprzedni weekend, zaistniała sytuacja nie ma nic wspólnego z problemami z logowaniem. Staliśmy się celem ataku DDoS - nasze serwery zostały "zapchane" zapytaniami, co przełożyło się na problemy z dostaniem się na stronę.
W sumie to brzmi przekująco, mimo wszystko niesmak jednak pozostał ;) .
Zupełnie otwarcie: najczęściej takie problemy powstają przy zmianie systemu mailingowego lub wprowadzaniu nowych funkcjonalności. Na tym etapie czasami okazuje się, że jakaś reguła nie funkcjonuje prawidłowo, że ktoś dostaje maile, których dostać nie powinien. Staramy się jednak zawsze reagować na bieżąco - gdy mamy zgłoszenia, że ktoś jest "zalewany" mailami, natychmiast zmieniamy ustawienia, dostosowujemy je tak, byście dostawali informacje dla Was istotne i interesujące.
Jeśli o to chodzi, to jednak działo się to moim zdaniem zdecydowanie zbyt często. Zrezygnowałem z newslettera, i raczej nie zamierzam go ponownie subskrybować.
Dla nas byłby to żaden biznes. Jeżeli organizujemy promocję, to w taki sposób, by każdy był zadowolony - i Klient z niższej ceny, i my z zarobków. Po co mielibyśmy sami ucinać sobie sprzedaż? W takiej sytuacji lepiej byłoby już nie robić promocji wcale. Tym bardziej, że w Twoim scenariuszu Klient nie tylko nie mógłby zakupić towaru promocyjnego, ale żadnego - a to dla nas oznacza 2 dni "w plecy". Wierz mi, że taka gra nie byłaby warta nie tylko świeczki, ale nawet tira ze świeczkami. Zapominasz tylko, że my nie zarabiamy na reklamach, a na sprzedaży gier. Co z tego, że mielibyśmy masę klików, skoro w trakcie przerwy sprzedaż wynosiłaby okrągłe 0?
Raczej nie miałem na myśli klików z reklam, a fakt, że macie dzięki temu darmową reklamę, ktoś wejdzie chcąc kupić coś w promocyjnej cenie o którejś gdzieś się tam dowiedział, to może i skusi się na coś innego, co wpadnie mu w oko podczas zablokowanego logowania :P . No ale może i faktycznie nie miałoby to sensu, trudno mi ocenić. Tak jak pisałem wcześniej, w sumie Wasze odpowiedzi brzmią przekonująco, jednak niesmak mimo wszystko pozostał ;) .
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

RaiL pisze: (...) Tak jak pisałem wcześniej, w sumie Wasze odpowiedzi brzmią przekonująco, jednak niesmak mimo wszystko pozostał ;) .
Cóż ja Ci mogę powiedzieć - serdecznie Cię przepraszam za te niedogodności. Robimy, co możemy, ale jak to w życiu: czasem wychodzi i działa lepiej, czasem gorzej. Tak czy siak, jakbyś miał jeszcze problemy w przyszłości, to pisz śmiało, jesteśmy na miejscu, żeby te problemy rozwiązać. Pozdrowienia!
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 347
Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 25 razy

muve.pl pisze: Cóż ja Ci mogę powiedzieć - serdecznie Cię przepraszam za te niedogodności. Robimy, co możemy, ale jak to w życiu: czasem wychodzi i działa lepiej, czasem gorzej.
No trudno, zdarza się. Zawsze możecie spróbować ponowić tę promocję ze względu na tamte trudności.
muve.pl pisze: Tak czy siak, jakbyś miał jeszcze problemy w przyszłości, to pisz śmiało, jesteśmy na miejscu, żeby te problemy rozwiązać. Pozdrowienia!
No chyba, że akurat wtedy będzie niedziela, to wtedy nie? :trollface:
Spoiler:pokaż
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

RaiL pisze: No chyba, że akurat wtedy będzie niedziela, to wtedy nie? :trollface:
Spoiler:pokaż
To wtedy od razu rano w poniedziałek zobaczymy, co tam nie gra i migusiem weźmiemy się do działania ;) [TD]
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 262
Rejestracja: 9 maja 2014, o 08:26
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 104 razy
Podziękowania: 48 razy
Kontakt:

Jest może szansa że pojawi się u was "LEGO Worlds: Monster Pack"?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 184
Rejestracja: 28 maja 2014, o 00:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 170 razy
Podziękowania: 125 razy
Kontakt:

Podłączając się do pytania powyżej, zapytam, czy jest także szansa na pojawienie się "DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Extra Pack" zarówno w secie jak i pojedynczo? Póki co tylko sklep Steam sprzedaje, więc fajnie byłoby, gdyby pojawił się też gdzieś poza, najlepiej u Was.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 4061
Rejestracja: 3 gru 2012, o 11:48
Podziękował: 175 razy
Podziękowania: 58 razy
Kontakt:

Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

loginnuss pisze: czy jest także szansa na pojawienie się "DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Extra Pack" zarówno w secie jak i pojedynczo?
Nie jestem pewien, czy to masz na myśli, ale mamy edycję Deluxe, która zawiera podstawową grę i Seasson Pass: https://muve.pl/sklep/digital/akcja/dra ... tal,257269
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Merque pisze: Jest może szansa że pojawi się u was "LEGO Worlds: Monster Pack"?
Musimy się zorientować w temacie - jeżeli jednak się pojawi, to dopiero za jakiś czas. [TD]
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Revan pisze: Muve podbija steamgifts :P :
https://www.steamgifts.com/discussion/a ... egion-lock
Zauważyliśmy ;) No cóż ja Ci mogę powiedzieć, formalnie nie ma u nas możliwości zakupu gry spoza granic Polski, jednak nie ma szans na wykluczenie wszystkich możliwości obejścia blokady. [TD]
ODPOWIEDZ