Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
- Podziękował: 1021 razy
- Podziękowania: 365 razy
- Kontakt:
Co się dzieje z Kompanią? Znowu bardzo spadła ilość nagród, jak w poprzedniej odsłonie Kompanii Graczy. Teraz praktycznie wyłącznie aukcje funkcjonują. Zamierzacie odwrócić trend czy i ta odsłona Kompanii chyli się ku upadkowi?
- Posty: 1229
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Greater Poland
- Podziękował: 47 razy
- Podziękowania: 67 razy
- Kontakt:
Kompletnie nie odpowiada mi wasza polityka śledzenia użytkowników i spamowania maila ostatnio oglądanymi produktami.
Wystarczy, że wejdę na waszą stronę będąc niezalogowanym aby tylko sprawdzić cenę i już po chwili mam maila z oglądaną grą.
W końcu szlag mnie trafi i będę was sprawdzał w trybie prywatnym albo innej przeglądarce abyście nie wiedzieli, że to ja byłem.
Pozdrawiam, MH.
Wystarczy, że wejdę na waszą stronę będąc niezalogowanym aby tylko sprawdzić cenę i już po chwili mam maila z oglądaną grą.
W końcu szlag mnie trafi i będę was sprawdzał w trybie prywatnym albo innej przeglądarce abyście nie wiedzieli, że to ja byłem.
Pozdrawiam, MH.
Dziękujemy za odwiedziny naszego sklepu.
Przesyłamy produkty, które przeglądałeś, dzięki temu możesz do nich wrócić w każdej chwili.
Przypominamy, że dołączając do Kompanii, otrzymujesz 5% zwrotu na kolejne zakupy.
Ostatnio przeglądane
- Posty: 347
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 25 razy
Czy promocja weekendowa na gry EA
https://muve.pl/promocje/promocja-ea-02-2018 zostanie w jakiś sposób przedłużona w związku z tym, że przez całą niedzielę (04.03.18) nie było możliwości zalogowania się na swoje konto, a co za tym idzie złożenia zamówienia? Chciałem kupić pudełkowe wydanie Battlefield 1 Rewolucja w cenie 79,90 zł, niestety przez cały dzień(próbowałem logować się wielokrotnie w kilku-godzinowych odstępach czasu, więc mam pewność, że nie działało praktycznie cały dzień) nie było w ogóle możliwości zalogowania się na swoje konto, ani nawet dodania produktu do koszyka. Przy próbie logowania wyświetlał się znajomy komunikat "Wystąpił błąd. Proszę spróbować później."(pamiętam, że przy którejś z wcześniejszych promocji ten sam błąd miał miejsce, jednak wtedy zostało to naprawione po kilku godzinach, toteż wtedy udało mi się złożyć zamówienie), dodawanie produktu do koszyka nie dawało żadnego efektu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
https://muve.pl/promocje/promocja-ea-02-2018 zostanie w jakiś sposób przedłużona w związku z tym, że przez całą niedzielę (04.03.18) nie było możliwości zalogowania się na swoje konto, a co za tym idzie złożenia zamówienia? Chciałem kupić pudełkowe wydanie Battlefield 1 Rewolucja w cenie 79,90 zł, niestety przez cały dzień(próbowałem logować się wielokrotnie w kilku-godzinowych odstępach czasu, więc mam pewność, że nie działało praktycznie cały dzień) nie było w ogóle możliwości zalogowania się na swoje konto, ani nawet dodania produktu do koszyka. Przy próbie logowania wyświetlał się znajomy komunikat "Wystąpił błąd. Proszę spróbować później."(pamiętam, że przy którejś z wcześniejszych promocji ten sam błąd miał miejsce, jednak wtedy zostało to naprawione po kilku godzinach, toteż wtedy udało mi się złożyć zamówienie), dodawanie produktu do koszyka nie dawało żadnego efektu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:46
- Podziękował: 1021 razy
- Podziękowania: 365 razy
- Kontakt:
Potwierdzam. Wysłałem zapytanie w tej sprawie na FB jeszcze w południe.RaiL pisze: Czy promocja weekendowa na gry EA
https://muve.pl/promocje/promocja-ea-02-2018 zostanie w jakiś sposób przedłużona w związku z tym, że przez całą niedzielę (04.03.18) nie było możliwości zalogowania się na swoje konto, a co za tym idzie złożenia zamówienia? Chciałem kupić pudełkowe wydanie Battlefield 1 Rewolucja w cenie 79,90 zł, niestety przez cały dzień(próbowałem logować się wielokrotnie w kilku-godzinowych odstępach czasu, więc mam pewność, że nie działało praktycznie cały dzień) nie było w ogóle możliwości zalogowania się na swoje konto, ani nawet dodania produktu do koszyka. Przy próbie logowania wyświetlał się znajomy komunikat "Wystąpił błąd. Proszę spróbować później."(pamiętam, że przy którejś z wcześniejszych promocji ten sam błąd miał miejsce, jednak wtedy zostało to naprawione po kilku godzinach, toteż wtedy udało mi się złożyć zamówienie), dodawanie produktu do koszyka nie dawało żadnego efektu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Najprawdopodobniej niestety nie - przynajmniej na ten moment nie jest to planowane. Niemniej, jeżeli coś się w tej materii zmieni, damy znać. Wiemy też o problemach ze stroną, dziś powinna już działać lepiej, choć wciąż mogą występować chwilowe przerwy - serdecznie Was przepraszamy za niedogodności.
- Posty: 347
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 25 razy
O problemach z logowaniem wiecie już od co najmniej paru miesięcy, i nie oszukujmy się, nie zrobiliście, i nie zamierzacie nic w tej kwestii zrobić(to samo z resztą z błędem odejmującym złoto przy niezrealizowanych zamówieniach, obecnym już od ponad roku(?)). Identycznie sprawa wygląda z ciągłym spamowaniem, które ustaje tylko na chwilę po zwróceniu Wam uwagi, a zaraz potem wraca ze zdwojoną siłą(wtedy też były zapewnienia, że rzekomo przekazano informacje "wyżej", i zrozumieliście swój błąd, a problem już więcej nie powróci).
W związku z ostatnim przypadkiem mam nawet pewne podstawy przypuszczać, że z logowanie to nie żaden błąd, a celowe działanie coby zbyt wiele egzemplarzy w promocyjnej cenie jednak się nie sprzedało(a kliki na stronę się zgadzają, bo jelenie tacy jak ja myślą, że to na prawdę błąd, i wchodzą na stronę kilkukrotnie próbując się zalogować)...
Nie ma sprawy, kupię u konkurencji, a zakupy w Waszym sklepie postaram się ograniczyć do minimum, dopóki nie zmienicie swojego podejścia(czyli pewnie nigdy...)


- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o problemy z logowaniem, to cały czas badamy sprawę - okazuje się jednak, że są one zwykle chwilowe i sporadyczne, dlatego reagujemy na bieżąco, gdy podobny problem się pojawi. Jeżeli natomiast chodzi o poprzedni weekend, zaistniała sytuacja nie ma nic wspólnego z problemami z logowaniem. Staliśmy się celem ataku DDoS - nasze serwery zostały "zapchane" zapytaniami, co przełożyło się na problemy z dostaniem się na stronę.
Zupełnie otwarcie: najczęściej takie problemy powstają przy zmianie systemu mailingowego lub wprowadzaniu nowych funkcjonalności. Na tym etapie czasami okazuje się, że jakaś reguła nie funkcjonuje prawidłowo, że ktoś dostaje maile, których dostać nie powinien. Staramy się jednak zawsze reagować na bieżąco - gdy mamy zgłoszenia, że ktoś jest "zalewany" mailami, natychmiast zmieniamy ustawienia, dostosowujemy je tak, byście dostawali informacje dla Was istotne i interesujące.Identycznie sprawa wygląda z ciągłym spamowaniem, które ustaje tylko na chwilę po zwróceniu Wam uwagi, a zaraz potem wraca ze zdwojoną siłą.
Dla nas byłby to żaden biznes. Jeżeli organizujemy promocję, to w taki sposób, by każdy był zadowolony - i Klient z niższej ceny, i my z zarobków. Po co mielibyśmy sami ucinać sobie sprzedaż? W takiej sytuacji lepiej byłoby już nie robić promocji wcale. Tym bardziej, że w Twoim scenariuszu Klient nie tylko nie mógłby zakupić towaru promocyjnego, ale żadnego - a to dla nas oznacza 2 dni "w plecy". Wierz mi, że taka gra nie byłaby warta nie tylko świeczki, ale nawet tira ze świeczkami.W związku z ostatnim przypadkiem mam nawet pewne podstawy przypuszczać, że z logowanie to nie żaden błąd, a celowe działanie coby zbyt wiele egzemplarzy w promocyjnej cenie jednak się nie sprzedało
Zapominasz tylko, że my nie zarabiamy na reklamach, a na sprzedaży gier. Co z tego, że mielibyśmy masę klików, skoro w trakcie przerwy sprzedaż wynosiłaby okrągłe 0?a kliki na stronę się zgadzają, bo jelenie tacy jak ja myślą, że to na prawdę błąd, i wchodzą na stronę kilkukrotnie próbując się zalogować)...
- Posty: 347
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 20:00
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 25 razy
W sumie to brzmi przekująco, mimo wszystko niesmak jednak pozostałmuve.pl pisze: Jeżeli chodzi o problemy z logowaniem, to cały czas badamy sprawę - okazuje się jednak, że są one zwykle chwilowe i sporadyczne, dlatego reagujemy na bieżąco, gdy podobny problem się pojawi. Jeżeli natomiast chodzi o poprzedni weekend, zaistniała sytuacja nie ma nic wspólnego z problemami z logowaniem. Staliśmy się celem ataku DDoS - nasze serwery zostały "zapchane" zapytaniami, co przełożyło się na problemy z dostaniem się na stronę.

Jeśli o to chodzi, to jednak działo się to moim zdaniem zdecydowanie zbyt często. Zrezygnowałem z newslettera, i raczej nie zamierzam go ponownie subskrybować.Zupełnie otwarcie: najczęściej takie problemy powstają przy zmianie systemu mailingowego lub wprowadzaniu nowych funkcjonalności. Na tym etapie czasami okazuje się, że jakaś reguła nie funkcjonuje prawidłowo, że ktoś dostaje maile, których dostać nie powinien. Staramy się jednak zawsze reagować na bieżąco - gdy mamy zgłoszenia, że ktoś jest "zalewany" mailami, natychmiast zmieniamy ustawienia, dostosowujemy je tak, byście dostawali informacje dla Was istotne i interesujące.
Raczej nie miałem na myśli klików z reklam, a fakt, że macie dzięki temu darmową reklamę, ktoś wejdzie chcąc kupić coś w promocyjnej cenie o którejś gdzieś się tam dowiedział, to może i skusi się na coś innego, co wpadnie mu w oko podczas zablokowanego logowaniaDla nas byłby to żaden biznes. Jeżeli organizujemy promocję, to w taki sposób, by każdy był zadowolony - i Klient z niższej ceny, i my z zarobków. Po co mielibyśmy sami ucinać sobie sprzedaż? W takiej sytuacji lepiej byłoby już nie robić promocji wcale. Tym bardziej, że w Twoim scenariuszu Klient nie tylko nie mógłby zakupić towaru promocyjnego, ale żadnego - a to dla nas oznacza 2 dni "w plecy". Wierz mi, że taka gra nie byłaby warta nie tylko świeczki, ale nawet tira ze świeczkami. Zapominasz tylko, że my nie zarabiamy na reklamach, a na sprzedaży gier. Co z tego, że mielibyśmy masę klików, skoro w trakcie przerwy sprzedaż wynosiłaby okrągłe 0?


- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Cóż ja Ci mogę powiedzieć - serdecznie Cię przepraszam za te niedogodności. Robimy, co możemy, ale jak to w życiu: czasem wychodzi i działa lepiej, czasem gorzej. Tak czy siak, jakbyś miał jeszcze problemy w przyszłości, to pisz śmiało, jesteśmy na miejscu, żeby te problemy rozwiązać. Pozdrowienia!
- Posty: 184
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 00:50
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 170 razy
- Podziękowania: 125 razy
- Kontakt:
Podłączając się do pytania powyżej, zapytam, czy jest także szansa na pojawienie się "DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Extra Pack" zarówno w secie jak i pojedynczo? Póki co tylko sklep Steam sprzedaje, więc fajnie byłoby, gdyby pojawił się też gdzieś poza, najlepiej u Was.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Nie jestem pewien, czy to masz na myśli, ale mamy edycję Deluxe, która zawiera podstawową grę i Seasson Pass: https://muve.pl/sklep/digital/akcja/dra ... tal,257269
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Zauważyliśmy
