Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Wysyłka cały czas trwa. Musisz pisać na pomoc@muve.pl, ale prawdopodobnie już poszło.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Pisać na pomoc@muve.pl.
- Posty: 421
- Rejestracja: 11 lip 2013, o 09:49
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 11 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
Czy już coś wiadomo?muve.pl pisze:Postaram się potwierdzić.Xaxa pisze: Możecie zaktualizować ten opis lub potwierdzić go? https://muve.pl/sklep/pc/fallout-4-pip- ... -pl,145065
"Wymagania sprzętowe
Uwaga gra do instalacji i działania wymaga pobrania ok 30. GB danych przez internet."
- Posty: 128
- Rejestracja: 7 kwie 2013, o 18:34
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
Z tego co ludzie piszą na fejsie to muve miało aktualizować statusy po godzinie 17-stej, pewnie dlatego teraz nikt nie odpisuje.
Edit. Nie sugerujcie się tym co jest na stronie z zamówieniami muve. Najwyraźniej nie wyrabiają z aktualizacją statusów, właśnie wszedłem na pocztę i zobaczyłem maila z Inpostu o nadaniu przesyłki
Edit. Nie sugerujcie się tym co jest na stronie z zamówieniami muve. Najwyraźniej nie wyrabiają z aktualizacją statusów, właśnie wszedłem na pocztę i zobaczyłem maila z Inpostu o nadaniu przesyłki

Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 19:17 przez Przygi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 1241
- Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 91 razy
- Podziękowania: 259 razy
- Kontakt:
U mnie dalej nie ma, chyba kto im wcześniej zamawiał ten później dostanie info
Z tego co widzę to na FB narzekają głównie ci, którzy zamawiali jeszcze w lipcu :U.
@McSnake poniżej -
rozładowało mi to trochę stresa 
// Dopisek
Jest po 9 następnego dnia i dalej żadnej informacji

@McSnake poniżej -


// Dopisek
Jest po 9 następnego dnia i dalej żadnej informacji

Ostatnio zmieniony 10 lis 2015, o 09:19 przez GThoro, łącznie zmieniany 3 razy.
Standardowo najpierw wysyłają gry zamówione niedawno, a na samym końcu pre-ordery złożone na początku.
Natomiast niedługo przyjdzie przedstawiciel będzie mydlił oczy że to nie ma znaczenia i będzie przepraszał że mieli tyle dziesiątek tysięcy zamówień że się nie wyrobili.
To pokazuje że nie warto składać pre-orderów i za nie płacić i dawać kasy sklepowi który przez parę miesięcy sobie te pieniądze inwestuje i na nich zarabia, a później przy premierze grę szybciej otrzyma osoba która kupiła grę 1 dzień przez premierą.
Ja pre-order zamówiłem w lipcu, nadal nie wysłane. Kolega zamówił 2 dni temu i dzisiaj o 9 już kurier mu grę dostarczył, a info o wysyłce otrzymał wczoraj.
Natomiast niedługo przyjdzie przedstawiciel będzie mydlił oczy że to nie ma znaczenia i będzie przepraszał że mieli tyle dziesiątek tysięcy zamówień że się nie wyrobili.
To pokazuje że nie warto składać pre-orderów i za nie płacić i dawać kasy sklepowi który przez parę miesięcy sobie te pieniądze inwestuje i na nich zarabia, a później przy premierze grę szybciej otrzyma osoba która kupiła grę 1 dzień przez premierą.
Ja pre-order zamówiłem w lipcu, nadal nie wysłane. Kolega zamówił 2 dni temu i dzisiaj o 9 już kurier mu grę dostarczył, a info o wysyłce otrzymał wczoraj.
- Posty: 372
- Rejestracja: 7 gru 2012, o 06:57
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 18 razy
- Kontakt:
@Up Spokojnie napisali, że udało im się wszystkie paczki wysłać. U mnie status tez zmienił się dopiero po 22:00 dnia wczorajszego.
Pytanie do przedstawiciela: przeczytałem w regulaminie, że w grudniu traci ważność srebro ze "starej" kompanii, ale można je wymienić na złoto. Jak to zrobić? Poza tym, nie wiem czy temat był już poruszany, ale proszę Was dodajcie na stronie muve możliwość sortowania opinii i pytań. Od najnowszych\najstarszych, odpowiedzianych\nie odpowiedzianych najpopularniejszych itp... To bardzo ułatwi nawigowanie na stronie.
Pytanie do przedstawiciela: przeczytałem w regulaminie, że w grudniu traci ważność srebro ze "starej" kompanii, ale można je wymienić na złoto. Jak to zrobić? Poza tym, nie wiem czy temat był już poruszany, ale proszę Was dodajcie na stronie muve możliwość sortowania opinii i pytań. Od najnowszych\najstarszych, odpowiedzianych\nie odpowiedzianych najpopularniejszych itp... To bardzo ułatwi nawigowanie na stronie.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Wszystko powinno wyjść wczoraj.
W Twoim przypadku - zamówiłeś F4 i Fallouta Antologię, zatem zamówienie wyjdzie dopiero, jak obie gry będą gotowe.
To nie jest prawda. Zamówienia wyszły wczoraj. Spośród ogromnej liczby zamówień, zostało na stanie chyba 16. Ale działamy. W razie konkretnych pytań - piszcie na pomoc@muve.pl.Johnsoss pisze: Standardowo najpierw wysyłają gry zamówione niedawno, a na samym końcu pre-ordery złożone na początku.
Natomiast niedługo przyjdzie przedstawiciel będzie mydlił oczy że to nie ma znaczenia i będzie przepraszał że mieli tyle dziesiątek tysięcy zamówień że się nie wyrobili.
To pokazuje że nie warto składać pre-orderów i za nie płacić i dawać kasy sklepowi który przez parę miesięcy sobie te pieniądze inwestuje i na nich zarabia, a później przy premierze grę szybciej otrzyma osoba która kupiła grę 1 dzień przez premierą.
Ja pre-order zamówiłem w lipcu, nadal nie wysłane. Kolega zamówił 2 dni temu i dzisiaj o 9 już kurier mu grę dostarczył, a info o wysyłce otrzymał wczoraj.
Srebro na złoto - będzie to prawdopodobnie nagroda w Kompanii do kupienia, czyli złoto za srebro.Kraczykruk pisze: @Up Spokojnie napisali, że udało im się wszystkie paczki wysłać. U mnie status tez zmienił się dopiero po 22:00 dnia wczorajszego.
Pytanie do przedstawiciela: przeczytałem w regulaminie, że w grudniu traci ważność srebro ze "starej" kompanii, ale można je wymienić na złoto. Jak to zrobić? Poza tym, nie wiem czy temat był już poruszany, ale proszę Was dodajcie na stronie muve możliwość sortowania opinii i pytań. Od najnowszych\najstarszych, odpowiedzianych\nie odpowiedzianych najpopularniejszych itp... To bardzo ułatwi nawigowanie na stronie.
- Posty: 541
- Rejestracja: 6 mar 2013, o 08:40
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 68 razy
- Podziękowania: 84 razy
- Kontakt:
Czyli wychodzi, że zamówienie łączone to kpina z klienta, który zamówił bardzo wcześnie, wydał 800zł i jeszcze i jedno i drugie ma dużo później niż inni. Mnie to nie dotyczy, mój Pip-Boy już doszedł, ale czytam jak potraktowaliście kolegę GThoro i nie wierzę w co widzę.
Nie martw się GThoro coś poradzą i wyślą Ci zamówienie po święcie, więc gry dojdą w czwartek/piątek

Ale to tylko błąd systemu don't worry be happy
