W tym momencie wypadałoby życzyć, abyś też z byle błahostki tracił pracę.
Najwidoczniej jest ich tam za mało...
To może trzeba zatrudnić. Ja ogarniam robotę, spoko. 3 razy pisałem do nich i zawsze długo trzeba było czekać już pomijając to latobranie. Grę kupiłem koledze i muszę świecić oczami że dostaje duplikat po duplikacie. Kupuję w sklepie a nie na allegro czy innej "giełdzie".
Przeniosłem konto ze starej kampani na nową stronę, dostałem punkty z tamtej na nowej oraz przeniosły mi się zakupione gry z kluczami oprócz tej arcanii.muve.pl pisze:Możesz doprecyzować pierwszy punkt?helganin pisze:Na 1 dostałem info po tygodniu (strasznie wolna ta obsługa bo się nie dostaje odpowiedzi albo czeka powyżej tygodnia) że założyłem nowe konto a nie przeniosłem co jest bzdurą i gry przepadły z kodami. Tylko gry poprzednie widać i są do nich kody. Arcanie też widać. Jak bym założył nowe to bym nie miał punktów z kampani. No proszę was
Weź nie przeżywaj, dwa razy mi się musiało kliknąć dlatego dwa razy poszłoxenonisbad pisze: Nie ma to jak dwa razy odpisać na ten sam post.
W każdym razie, jeżeli dają Ci duplikaty, które mają przecież bezpośrednio od producenta, to nie jest ich wina, tylko dostawcy. Obecnie steam nie daje możliwości sprawdzenia czy dany klucz jest działający, dlatego nie można mieć do nich pretensji.
Jeżeli zaś chodzi o czas odpowiedzi, to zgaduję że nie miałeś w swoim życiu zbyt częstych kontaktów z BOKiem. Takie sklepy jak muve muszą dostawać ogromną ilość zgłoszeń, duża część z nich to pewnie osoby, które mają potwornie błahy problem, który i tak trzeba mu pomóc rozwiązać. Dodatkowo w ostatnim czasie przeszli na nową stronę i dopiero co było latobranie, więc BOK jest zawalony jeszcze bardziej niż zwykle. Zresztą przedstawiciel sklepu sam o tym napisał, ale Ty najchętniej byś kogoś wywalił jako kozła ofiarnego...
Jeżeli chodzi o czas wymiany klucza, to 10 dni wcale nie jest jakimś dużym czasem oczekiwania. Serio, w takich przypadkach muszą się oni kontaktować się z dostarczycielem i spróbować rozwiązać sprawę. To nie allegro, gdzie jeżeli uznają Ci taką sprawę, to mówią "sorry" i oddają inny klucz jaki mają zapisany w notatniku.
Podeślij swój adres, z którego piszesz i zaraz załatwimy.McSnake pisze: Czy pomoc@muve.pl już ograrnęła się ze zgłoszeniami z latobrania ?
Nadal nie dostałem odpowiedzi na maila którego wysłałem 5 września
Jak już przy tym jesteśmy to moja sprawa też nie została aż do dzisiaj rozwiązana, chodzi mianowicie o przedwczesne anulowanie zamówienia z Latobrania.muve.pl pisze:Podeślij swój adres, z którego piszesz i zaraz załatwimy.McSnake pisze: Czy pomoc@muve.pl już ograrnęła się ze zgłoszeniami z latobrania ?
Nadal nie dostałem odpowiedzi na maila którego wysłałem 5 września
Również proszę o Twojego maila.WilL pisze:Jak już przy tym jesteśmy to moja sprawa też nie została aż do dzisiaj rozwiązana, chodzi mianowicie o przedwczesne anulowanie zamówienia z Latobrania.muve.pl pisze:Podeślij swój adres, z którego piszesz i zaraz załatwimy.McSnake pisze: Czy pomoc@muve.pl już ograrnęła się ze zgłoszeniami z latobrania ?
Nadal nie dostałem odpowiedzi na maila którego wysłałem 5 września
Jeżeli obie gry są w wersji pudełkowej - nie rozdzieli się samo. (Powinien w momencie składania zamówienia wyświetlić Ci się komunikat). Nie zawsze da się rozdzielić zamówienia, ale jeżeli się da to przez kontakt z adresem pomoc@muve.pl.
Tak, oba pudełkowe bo Fallout 4 to EK, żadnego komunikatu natomiast nie kojarzę aby był, ale mógł być niezbyt wyeksponowany, albo ja w zbyt wielkiej euforii klikałem, aby szybciej kupić i zdążyć zanim wyczerpie się stan magazynowymuve.pl pisze: Jeżeli obie gry są w wersji pudełkowej - nie rozdzieli się samo. (Powinien w momencie składania zamówienia wyświetlić Ci się komunikat). Nie zawsze da się rozdzielić zamówienia, ale jeżeli się da to przez kontakt z adresem pomoc@muve.pl.