Muve.pl - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 20
Rejestracja: 28 mar 2013, o 22:27
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

helganin pisze:
helganin pisze: Może wypadało by kilka osób zwolnić i zatrudnić kogoś nowego?
Może ktoś tam już jest zmęczony lub znudzony i nie ogarnia?
W tym momencie wypadałoby życzyć, abyś też z byle błahostki tracił pracę.
Najwidoczniej jest ich tam za mało...
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2013, o 07:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

sleeper_s7 pisze:
helganin pisze:
helganin pisze: Może wypadało by kilka osób zwolnić i zatrudnić kogoś nowego?
Może ktoś tam już jest zmęczony lub znudzony i nie ogarnia?
W tym momencie wypadałoby życzyć, abyś też z byle błahostki tracił pracę.
Najwidoczniej jest ich tam za mało...
To może trzeba zatrudnić. Ja ogarniam robotę, spoko. 3 razy pisałem do nich i zawsze długo trzeba było czekać już pomijając to latobranie. Grę kupiłem koledze i muszę świecić oczami że dostaje duplikat po duplikacie. Kupuję w sklepie a nie na allegro czy innej "giełdzie".
muve.pl pisze:
helganin pisze:
helganin pisze: Kupiłem u Was kiedyś dodatek do Arcanii, w sklepie w moje produkty do pobrania po kliknięciu w okładkę gry pojawia się: Przepraszamy,
poszukiwana strona nie została odnaleziona
Klucza też żadnego nie ma ani do czego to przypisane jest. Pisałem mejla ale po co odpisywać :P
Na 1 dostałem info po tygodniu (strasznie wolna ta obsługa bo się nie dostaje odpowiedzi albo czeka powyżej tygodnia) że założyłem nowe konto a nie przeniosłem co jest bzdurą i gry przepadły z kodami. Tylko gry poprzednie widać i są do nich kody. Arcanie też widać. Jak bym założył nowe to bym nie miał punktów z kampani. No proszę was :D
Możesz doprecyzować pierwszy punkt?
Przeniosłem konto ze starej kampani na nową stronę, dostałem punkty z tamtej na nowej oraz przeniosły mi się zakupione gry z kluczami oprócz tej arcanii.
Dostałem info że założyłem nowe konto i gry przepadają :) gdzie tą arcanie widać na moim koncie :)
Olać ten dodatek, nie ma co drążyć tematu bo i tak nie będę w to grał :)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 79
Rejestracja: 15 lut 2015, o 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Nie abym się czepiał ale wg prawa polskiego reklamacje, a to co pisałeś do nich to reklamacja, są rozpatrywane do 30 dni kalendarzowych. A Ty płaczesz że masz odp po tygodniu? Litości.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2013, o 07:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

niemalimitów pisze: Nie abym się czepiał ale wg prawa polskiego reklamacje, a to co pisałeś do nich to reklamacja, są rozpatrywane do 30 dni kalendarzowych. A Ty płaczesz że masz odp po tygodniu? Litości.
Ja nie płacze bo gra i tak nie dla mnie :)
OK to pierwszy kod przysyłają mi po 30 dniach dostaje duplikat, potem kolejne 30 dni. No proszę Cię.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 553
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 22:44
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 7 razy
Kontakt:

Nie ma to jak dwa razy odpisać na ten sam post.

W każdym razie, jeżeli dają Ci duplikaty, które mają przecież bezpośrednio od producenta, to nie jest ich wina, tylko dostawcy. Obecnie steam nie daje możliwości sprawdzenia czy dany klucz jest działający, dlatego nie można mieć do nich pretensji.

Jeżeli zaś chodzi o czas odpowiedzi, to zgaduję że nie miałeś w swoim życiu zbyt częstych kontaktów z BOKiem. Takie sklepy jak muve muszą dostawać ogromną ilość zgłoszeń, duża część z nich to pewnie osoby, które mają potwornie błahy problem, który i tak trzeba mu pomóc rozwiązać. Dodatkowo w ostatnim czasie przeszli na nową stronę i dopiero co było latobranie, więc BOK jest zawalony jeszcze bardziej niż zwykle. Zresztą przedstawiciel sklepu sam o tym napisał, ale Ty najchętniej byś kogoś wywalił jako kozła ofiarnego...

Jeżeli chodzi o czas wymiany klucza, to 10 dni wcale nie jest jakimś dużym czasem oczekiwania. Serio, w takich przypadkach muszą się oni kontaktować się z dostarczycielem i spróbować rozwiązać sprawę. To nie allegro, gdzie jeżeli uznają Ci taką sprawę, to mówią "sorry" i oddają inny klucz jaki mają zapisany w notatniku.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2013, o 07:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

xenonisbad pisze: Nie ma to jak dwa razy odpisać na ten sam post.

W każdym razie, jeżeli dają Ci duplikaty, które mają przecież bezpośrednio od producenta, to nie jest ich wina, tylko dostawcy. Obecnie steam nie daje możliwości sprawdzenia czy dany klucz jest działający, dlatego nie można mieć do nich pretensji.

Jeżeli zaś chodzi o czas odpowiedzi, to zgaduję że nie miałeś w swoim życiu zbyt częstych kontaktów z BOKiem. Takie sklepy jak muve muszą dostawać ogromną ilość zgłoszeń, duża część z nich to pewnie osoby, które mają potwornie błahy problem, który i tak trzeba mu pomóc rozwiązać. Dodatkowo w ostatnim czasie przeszli na nową stronę i dopiero co było latobranie, więc BOK jest zawalony jeszcze bardziej niż zwykle. Zresztą przedstawiciel sklepu sam o tym napisał, ale Ty najchętniej byś kogoś wywalił jako kozła ofiarnego...

Jeżeli chodzi o czas wymiany klucza, to 10 dni wcale nie jest jakimś dużym czasem oczekiwania. Serio, w takich przypadkach muszą się oni kontaktować się z dostarczycielem i spróbować rozwiązać sprawę. To nie allegro, gdzie jeżeli uznają Ci taką sprawę, to mówią "sorry" i oddają inny klucz jaki mają zapisany w notatniku.
Weź nie przeżywaj, dwa razy mi się musiało kliknąć dlatego dwa razy poszło :P
Miałem styczność z BOKiem, ja do nich pretensji ogromnej nie mam.
Spoko poczekam mam czas. Ale 3 razy duplikat to małe przegięcie już :P

Skończmy już te gadki nie na temat.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Drodzy - wróciłem. Z BOK-iem podejrzewam, że pewnie dopiero w przyszłym tygodniu wyjdzie wszystko na zero.

Zdarzyło się niestety tak, że do niektórych tytułów dostaliśmy nawet kilka transzy kluczy i ciągle trafiały się duplikaty. I wtedy - procedura musi być powtórzona od początku.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 75
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 16:53
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Witam klucz do Dead Rising 3 kupiony na latobraniu okazał się duplikatem, czy jest jakaś szansa otrzymania nowego klucza w weekend?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Twarzowiec pisze: Witam klucz do Dead Rising 3 kupiony na latobraniu okazał się duplikatem, czy jest jakaś szansa otrzymania nowego klucza w weekend?
Cześć, teraz już na pewno zauważyłeś - bardzo sporadycznie w weekend udaje się coś załatwić. Generalnie - cała procedura musi przejść przez BOK, który pracuje tylko w dni powszednie.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 16
Rejestracja: 24 sie 2014, o 20:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Discord: SteamPunker#5637
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Witam.
Jest możliwość, że w tym roku pojawi się w ofercie sklepu gra Fable III i Fable Anniversary na PC? Od dłuższego czasu bezskutecznie poluję na te dwie gry.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

BigDaddy pisze: Witam.
Jest możliwość, że w tym roku pojawi się w ofercie sklepu gra Fable III i Fable Anniversary na PC? Od dłuższego czasu bezskutecznie poluję na te dwie gry.
Cześć,

rozejrzymy się. Jednak nie mogę absolutnie niczego obiecać, bo niektóre tytuły są nieosiągalne po prostu.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

Czy pomoc@muve.pl już ograrnęła się ze zgłoszeniami z latobrania ?
Nadal nie dostałem odpowiedzi na maila którego wysłałem 5 września :E
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

McSnake pisze: Czy pomoc@muve.pl już ograrnęła się ze zgłoszeniami z latobrania ?
Nadal nie dostałem odpowiedzi na maila którego wysłałem 5 września :E
Podeślij swój adres, z którego piszesz i zaraz załatwimy.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 31
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 12:13
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

muve.pl pisze:
McSnake pisze: Czy pomoc@muve.pl już ograrnęła się ze zgłoszeniami z latobrania ?
Nadal nie dostałem odpowiedzi na maila którego wysłałem 5 września :E
Podeślij swój adres, z którego piszesz i zaraz załatwimy.
Jak już przy tym jesteśmy to moja sprawa też nie została aż do dzisiaj rozwiązana, chodzi mianowicie o przedwczesne anulowanie zamówienia z Latobrania.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

WilL pisze:
muve.pl pisze:
McSnake pisze: Czy pomoc@muve.pl już ograrnęła się ze zgłoszeniami z latobrania ?
Nadal nie dostałem odpowiedzi na maila którego wysłałem 5 września :E
Podeślij swój adres, z którego piszesz i zaraz załatwimy.
Jak już przy tym jesteśmy to moja sprawa też nie została aż do dzisiaj rozwiązana, chodzi mianowicie o przedwczesne anulowanie zamówienia z Latobrania.
Również proszę o Twojego maila.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 412
Rejestracja: 1 lip 2013, o 23:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 61 razy
Podziękowania: 40 razy
Kontakt:

:tak:
Załączniki
Schowek01.jpg
Schowek01.jpg (18.92 KiB) Przejrzano 2609 razy
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

noj89 pisze: :tak:
Zmiana niewielka. ;)

Dzięki - sprawdzam.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1241
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 91 razy
Podziękowania: 259 razy
Kontakt:

Szukałem czy było pytanie, ale nie mogłem znaleźć, a może i nie było w ogóle.

Czy jeżeli zamawiałem Fallout 4 preorder i Fallout Anthology razem, a daty premier są miesiąc od siebie to czy to przyjdzie w listopadzie całość, czy zostanie to rozdzielone na dwie wysyłki?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

GThoro pisze: Szukałem czy było pytanie, ale nie mogłem znaleźć, a może i nie było w ogóle.

Czy jeżeli zamawiałem Fallout 4 preorder i Fallout Anthology razem, a daty premier są miesiąc od siebie to czy to przyjdzie w listopadzie całość, czy zostanie to rozdzielone na dwie wysyłki?
Jeżeli obie gry są w wersji pudełkowej - nie rozdzieli się samo. (Powinien w momencie składania zamówienia wyświetlić Ci się komunikat). Nie zawsze da się rozdzielić zamówienia, ale jeżeli się da to przez kontakt z adresem pomoc@muve.pl.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1241
Rejestracja: 9 wrz 2014, o 16:38
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 91 razy
Podziękowania: 259 razy
Kontakt:

muve.pl pisze: Jeżeli obie gry są w wersji pudełkowej - nie rozdzieli się samo. (Powinien w momencie składania zamówienia wyświetlić Ci się komunikat). Nie zawsze da się rozdzielić zamówienia, ale jeżeli się da to przez kontakt z adresem pomoc@muve.pl.
Tak, oba pudełkowe bo Fallout 4 to EK, żadnego komunikatu natomiast nie kojarzę aby był, ale mógł być niezbyt wyeksponowany, albo ja w zbyt wielkiej euforii klikałem, aby szybciej kupić i zdążyć zanim wyczerpie się stan magazynowy :E Pomyślę jeszcze czy warto tam Wam w BOKu gitarę zawracać tym czy nie i ew. się tam zgłoszę.

Dziękuję za odpowiedź.
ODPOWIEDZ