Muve.pl - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

serafek5 pisze: Na fanpage'u na FB pisaliście, że na opłacenie zamówienia z latobrania jest 14 dni. Drugiego dnia zamówiłem Naruto Revolution, ale pieniądzę będę miał dopiero 9 września, więc zostawiłem zamówienie i zapłacę w środę. Dzisiaj za to dostałem maila, że na opłacenie zamówienia pudełkowego jest 14 dni, a digitalowego 7, ale tyle już minęło odkąd zamówiłem Naruto, a zamówienia nadal mi nie anulowaliście. Jak to w końcu jest? Mogę czekać w spokoju do środy, czy mam się zamartwiać, że mi anulujecie? Jeśli tak, to jest szansa, że Naruto będzie jutro w powtórkach?
Jest 14. Spokojnie.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Shelia pisze: Od tego mimo wszystko zaczęłam:)
Mieć cenę sugerowaną (cena sugerowana jest w tej chwili niewidoczna na stronie) - w sumie trudno określić...
Być wydawaną przez Cenegę - zgadza się
Nie być wersją kolekcjonerską - zgadza się
Nie być grą Ubisoftu - zgadza się
Musi to być wersja pudełkowa - zgadza się

Dlatego pytałam w nadziei, że może ktoś akurat zamawiał/chciał zamówić i byłby w stanie powiedzieć, jak to wygląda w praktyce.
Jeżeli gry nie ma na stronie podanej na karcie zniżki, to kod nie zadziała.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

McSnake pisze: Niestety jestem zawiedziony nieco tym latobraniem.
Podsumujmy fakty:
- "wybrani" otrzymują informację o 11:50 o promocjach danego dnia.
- promocje pojawiają się wcześniej niż o godzinie 12:00.
- "wybrani" wykupują klucze, reszta świata dowiaduje się o promocjach o 12:00 (bądź już o produktach niedostępnych).
- o 12:00 oczywiście już nie ma kluczy, bądź jest jakaś resztka, która rozchodzi się w mgnieniu oka.

Dziękujemy muve!
Jest to jawna kpina!
Następnym razem roześlijcie wybrańcom jakieś osobne kody rabatowe, zamiast mydlić oczy wszystkim dokoła.
Muszę ten temat prześledzić, bo wygląda na to, że jest luka w systemie. Dam znać.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

jonusiescu pisze: Opisy też świetne. Wciąż nie wiem jaką wersję RE Revelations 2 oferuje muve - z wszystkimi epizodami? Z jednym? Z wszystkimi DLC?

Kupiłem przez całą wyprzedaż jedynie Myszkę Miki i najwyraźniej na tym się skończy.
Również zgłoszę. Chociaż opisy gier mamy od wydawców po prostu.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

swenor pisze: Latobranie 2015 było dobre. Udało mi się kupić kilka gier, na które polowałem od jakiegoś już czasu.

Jedyny drobny niesmak, to niezaliczane zadania do odznak. Nie wiem dlaczego, ale system po prostu przestał je zliczać, no chyba, że termin na ich wykonanie minął dwa dni temu - Mam 50% z Mad Max i Fallout 4 - nie zalicza mi obejrzenia zwiastunów, oraz Bitewny Szał - nie zalicza mi wyświetlenie strony z książką FORTA, nie zalicza również Odwiedź stronę Latobrania ostatniego dnia promocji! dla odznaki Latobiorca.
Poodświeżaj te zadania, powinny się wykonać.
helganin pisze: dostałem duplikat nr na steam gry remember me
Napisz proszę na pomoc@muve.pl.
Shelia pisze:
swenor pisze: Latobranie 2015 było dobre. Udało mi się kupić kilka gier, na które polowałem od jakiegoś już czasu.

Jedyny drobny niesmak, to niezaliczane zadania do odznak. Nie wiem dlaczego, ale system po prostu przestał je zliczać, no chyba, że termin na ich wykonanie minął dwa dni temu - Mam 50% z Mad Max i Fallout 4 - nie zalicza mi obejrzenia zwiastunów, oraz Bitewny Szał - nie zalicza mi wyświetlenie strony z książką FORTA, nie zalicza również Odwiedź stronę Latobrania ostatniego dnia promocji! dla odznaki Latobiorca.
Mam podobnie - również nie zaliczyło mi odwiedzenia ostatniego dnia Latobrania. Samo Latobranie całkiem niezłe - choć tak naprawdę dla siebie kupiłam tylko jedną grę, pozostałe 5 w celu ewentualnego rozdania:)
Napiszcie proszę w tej sprawie na pomoc - zbierzmy listę osób i zaliczymy ręcznie.
johnnyxyz pisze: Jak zmienić metodę płatności? Przez przypadek mi się wybrało multitransfer zamiast mtransfer i teraz nie mogę zapłacić za zamówienie, gdyż jak klikam na historia transakcji, zapłać i przejdź do płatności, to przechodzi prosto do strony payu gdzie wybrany jest ten multitransfer...

Złożyć jeszcze raz a na to napisać maila by anulowali chyba wystarczy?
TRzeba złożyć zamówienie jeszcze raz. Po wybraniu metody i przejściu dalej wszystko od razu leci do PayU.
sebo922 pisze: działają do tyłu? Tak dopiero ogarnąłem, że ni
Nie - dopiero od momentu założenia konta w Kompanii.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 776
Rejestracja: 10 gru 2014, o 18:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 6 razy
Podziękowania: 114 razy

muve.pl pisze: Jeżeli gry nie ma na stronie podanej na karcie zniżki, to kod nie zadziała.
czyli jeśli gry nie ma tutaj https://muve.pl/promocje/kompaniapc to kod nie zadziała ??

dopytuję bo z preorderów na tej stronie jest bodajże tylko Just Cause 3 a co z grami Bethesda Softworks, Warnera, 2K Games i innymi które wydaje Cenega w Polsce
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 390
Rejestracja: 6 gru 2013, o 14:56
Płeć: Kobieta
Podziękował: 8 razy
Podziękowania: 60 razy
Kontakt:

muve.pl pisze:
Shelia pisze: Od tego mimo wszystko zaczęłam:)
Mieć cenę sugerowaną (cena sugerowana jest w tej chwili niewidoczna na stronie) - w sumie trudno określić...
Być wydawaną przez Cenegę - zgadza się
Nie być wersją kolekcjonerską - zgadza się
Nie być grą Ubisoftu - zgadza się
Musi to być wersja pudełkowa - zgadza się

Dlatego pytałam w nadziei, że może ktoś akurat zamawiał/chciał zamówić i byłby w stanie powiedzieć, jak to wygląda w praktyce.
Jeżeli gry nie ma na stronie podanej na karcie zniżki, to kod nie zadziała.
Trochę szkoda, ale to nic - dziękuję za odpowiedź:).

Za to osiągnięcie za ostatni dzień Latobrania koniec końców jednak mi zaliczyło - nie wiem, czym dokładnie było to spowodowane, bo po prostu kilka razy się zalogowałam/wylogowałam i wrzuciłam na próbę coś do koszyka.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 51
Rejestracja: 21 sie 2015, o 17:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Jak wygląda przyznawanie punktów w kompani z zamówień pre-ordeórw? Są przyznawane dopiero po wysyłce ?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 120
Rejestracja: 23 lut 2013, o 08:58
Lokalizacja: 3city
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Srebrnypionek pisze: Jak wygląda przyznawanie punktów w kompani z zamówień pre-ordeórw? Są przyznawane dopiero po wysyłce ?
tak
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1985
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 422 razy
Kontakt:

Zamówiłem 28.09 Naruto Storm Revolution, dzisiaj chciałem zapłacić. Wszedłem w moje zamówienia, a tam anulowane. Miałem 14 dni, czyli czas do piątku. Coś się zmieniło? Napisałem już do supportu, czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 28 mar 2014, o 18:45
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

U mnie taka sama sytuacja - zamówienia z 28.08 również anulowane
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

wozniak_b pisze: U mnie taka sama sytuacja - zamówienia z 28.08 również anulowane
Również napisz na pomoc@muve.pl.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 52
Rejestracja: 3 gru 2013, o 08:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Czy jest szansa na zniżkę w kompani graczy przy pre orderze Football Manager 2016?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2013, o 07:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

helganin pisze: Kupiłem u Was kiedyś dodatek do Arcanii, w sklepie w moje produkty do pobrania po kliknięciu w okładkę gry pojawia się: Przepraszamy,
poszukiwana strona nie została odnaleziona
Klucza też żadnego nie ma ani do czego to przypisane jest. Pisałem mejla ale po co odpisywać :P
helganin pisze: dostałem duplikat nr na steam gry remember me
Na 1 dostałem info po tygodniu (strasznie wolna ta obsługa bo się nie dostaje odpowiedzi albo czeka powyżej tygodnia) że założyłem nowe konto a nie przeniosłem co jest bzdurą i gry przepadły z kodami. Tylko gry poprzednie widać i są do nich kody. Arcanie też widać. Jak bym założył nowe to bym nie miał punktów z kampani. No proszę was :D

A na duplikat dostałem 2 kod który okazał się również duplikatem.

Może wypadało by kilka osób zwolnić i zatrudnić kogoś nowego?
Może ktoś tam już jest zmęczony lub znudzony i nie ogarnia?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

traczu pisze: Czy jest szansa na zniżkę w kompani graczy przy pre orderze Football Manager 2016?
Raczej nie.
helganin pisze:
helganin pisze: Kupiłem u Was kiedyś dodatek do Arcanii, w sklepie w moje produkty do pobrania po kliknięciu w okładkę gry pojawia się: Przepraszamy,
poszukiwana strona nie została odnaleziona
Klucza też żadnego nie ma ani do czego to przypisane jest. Pisałem mejla ale po co odpisywać :P
helganin pisze: dostałem duplikat nr na steam gry remember me
Na 1 dostałem info po tygodniu (strasznie wolna ta obsługa bo się nie dostaje odpowiedzi albo czeka powyżej tygodnia) że założyłem nowe konto a nie przeniosłem co jest bzdurą i gry przepadły z kodami. Tylko gry poprzednie widać i są do nich kody. Arcanie też widać. Jak bym założył nowe to bym nie miał punktów z kampani. No proszę was :D

A na duplikat dostałem 2 kod który okazał się również duplikatem.

Może wypadało by kilka osób zwolnić i zatrudnić kogoś nowego?
Może ktoś tam już jest zmęczony lub znudzony i nie ogarnia?
Możesz doprecyzować pierwszy punkt?
A z duplikatem - trzeba na pomoc pisać. Musi przejść procedurę reklamacyjną.

Ja za chłopakami z BOK-u stoję murem. Mają naprawdę mnóstwo zgłoszeń przy okazji brań zawsze. Teraz już pewnie się odkopali i komunikacja powinna iść całkiem sprawnie.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1956
Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 249 razy
Podziękowania: 393 razy
Kontakt:

@muve:
Ile standardowo trzeba czekać na odpowiedź na zgłoszenie wysłane na pomoc@muve.pl ?
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

McSnake pisze: @muve:
Ile standardowo trzeba czekać na odpowiedź na zgłoszenie wysłane na pomoc@muve.pl ?
Zwykle - 24h. W tej chwili jednak jest bardzo ciężka sprawa, bo wracają cały czas duplikaty (?!) z Latobrania i wiszą sprawy od wyprzedaży jeszcze. Mamy duże opóźnienia niestety.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 1582
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Cześć,

mam mały komunikat - od jutra do czwartku cała ekipa muve będzie offline.
Sklep będzie działał cały czas, ale na wszelkie wiadomości odpowiemy najwcześniej w piątek.

Do napisania!
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 31
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 12:13
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Powiem tak, tydzień temu wysłałem zapytanie w sprawie przedwczesnego anulowania mojego zamówienia, do dzisiaj brak odpowiedzi. Nie lubię narzekać, ale moglibyście poprawić dział pomocy skoro macie aż takie opóźnienia w odpowiedziach.

PS: Poprawcie sobie datę wydania NFS na PC z 5 listopada na "wiosnę 2016" :)
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1985
Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 422 razy
Kontakt:

U mnie to samo. Nie chciało mi się czekać i kupiłem to Naruto w promocji na Steamie :E.
ODPOWIEDZ