Jest 14. Spokojnie.serafek5 pisze: Na fanpage'u na FB pisaliście, że na opłacenie zamówienia z latobrania jest 14 dni. Drugiego dnia zamówiłem Naruto Revolution, ale pieniądzę będę miał dopiero 9 września, więc zostawiłem zamówienie i zapłacę w środę. Dzisiaj za to dostałem maila, że na opłacenie zamówienia pudełkowego jest 14 dni, a digitalowego 7, ale tyle już minęło odkąd zamówiłem Naruto, a zamówienia nadal mi nie anulowaliście. Jak to w końcu jest? Mogę czekać w spokoju do środy, czy mam się zamartwiać, że mi anulujecie? Jeśli tak, to jest szansa, że Naruto będzie jutro w powtórkach?
Muve.pl - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Jeżeli gry nie ma na stronie podanej na karcie zniżki, to kod nie zadziała.Shelia pisze: Od tego mimo wszystko zaczęłam:)
Mieć cenę sugerowaną (cena sugerowana jest w tej chwili niewidoczna na stronie) - w sumie trudno określić...
Być wydawaną przez Cenegę - zgadza się
Nie być wersją kolekcjonerską - zgadza się
Nie być grą Ubisoftu - zgadza się
Musi to być wersja pudełkowa - zgadza się
Dlatego pytałam w nadziei, że może ktoś akurat zamawiał/chciał zamówić i byłby w stanie powiedzieć, jak to wygląda w praktyce.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Muszę ten temat prześledzić, bo wygląda na to, że jest luka w systemie. Dam znać.McSnake pisze: Niestety jestem zawiedziony nieco tym latobraniem.
Podsumujmy fakty:
- "wybrani" otrzymują informację o 11:50 o promocjach danego dnia.
- promocje pojawiają się wcześniej niż o godzinie 12:00.
- "wybrani" wykupują klucze, reszta świata dowiaduje się o promocjach o 12:00 (bądź już o produktach niedostępnych).
- o 12:00 oczywiście już nie ma kluczy, bądź jest jakaś resztka, która rozchodzi się w mgnieniu oka.
Dziękujemy muve!
Jest to jawna kpina!
Następnym razem roześlijcie wybrańcom jakieś osobne kody rabatowe, zamiast mydlić oczy wszystkim dokoła.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Poodświeżaj te zadania, powinny się wykonać.swenor pisze: Latobranie 2015 było dobre. Udało mi się kupić kilka gier, na które polowałem od jakiegoś już czasu.
Jedyny drobny niesmak, to niezaliczane zadania do odznak. Nie wiem dlaczego, ale system po prostu przestał je zliczać, no chyba, że termin na ich wykonanie minął dwa dni temu - Mam 50% z Mad Max i Fallout 4 - nie zalicza mi obejrzenia zwiastunów, oraz Bitewny Szał - nie zalicza mi wyświetlenie strony z książką FORTA, nie zalicza również Odwiedź stronę Latobrania ostatniego dnia promocji! dla odznaki Latobiorca.
Napisz proszę na pomoc@muve.pl.
Napiszcie proszę w tej sprawie na pomoc - zbierzmy listę osób i zaliczymy ręcznie.Shelia pisze:Mam podobnie - również nie zaliczyło mi odwiedzenia ostatniego dnia Latobrania. Samo Latobranie całkiem niezłe - choć tak naprawdę dla siebie kupiłam tylko jedną grę, pozostałe 5 w celu ewentualnego rozdania:)swenor pisze: Latobranie 2015 było dobre. Udało mi się kupić kilka gier, na które polowałem od jakiegoś już czasu.
Jedyny drobny niesmak, to niezaliczane zadania do odznak. Nie wiem dlaczego, ale system po prostu przestał je zliczać, no chyba, że termin na ich wykonanie minął dwa dni temu - Mam 50% z Mad Max i Fallout 4 - nie zalicza mi obejrzenia zwiastunów, oraz Bitewny Szał - nie zalicza mi wyświetlenie strony z książką FORTA, nie zalicza również Odwiedź stronę Latobrania ostatniego dnia promocji! dla odznaki Latobiorca.
TRzeba złożyć zamówienie jeszcze raz. Po wybraniu metody i przejściu dalej wszystko od razu leci do PayU.johnnyxyz pisze: Jak zmienić metodę płatności? Przez przypadek mi się wybrało multitransfer zamiast mtransfer i teraz nie mogę zapłacić za zamówienie, gdyż jak klikam na historia transakcji, zapłać i przejdź do płatności, to przechodzi prosto do strony payu gdzie wybrany jest ten multitransfer...
Złożyć jeszcze raz a na to napisać maila by anulowali chyba wystarczy?
Nie - dopiero od momentu założenia konta w Kompanii.
- Posty: 776
- Rejestracja: 10 gru 2014, o 18:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 6 razy
- Podziękowania: 114 razy
czyli jeśli gry nie ma tutaj https://muve.pl/promocje/kompaniapc to kod nie zadziała ??
dopytuję bo z preorderów na tej stronie jest bodajże tylko Just Cause 3 a co z grami Bethesda Softworks, Warnera, 2K Games i innymi które wydaje Cenega w Polsce
- Posty: 390
- Rejestracja: 6 gru 2013, o 14:56
- Płeć: Kobieta
- Podziękował: 8 razy
- Podziękowania: 60 razy
- Kontakt:
Trochę szkoda, ale to nic - dziękuję za odpowiedź:).muve.pl pisze:Jeżeli gry nie ma na stronie podanej na karcie zniżki, to kod nie zadziała.Shelia pisze: Od tego mimo wszystko zaczęłam:)
Mieć cenę sugerowaną (cena sugerowana jest w tej chwili niewidoczna na stronie) - w sumie trudno określić...
Być wydawaną przez Cenegę - zgadza się
Nie być wersją kolekcjonerską - zgadza się
Nie być grą Ubisoftu - zgadza się
Musi to być wersja pudełkowa - zgadza się
Dlatego pytałam w nadziei, że może ktoś akurat zamawiał/chciał zamówić i byłby w stanie powiedzieć, jak to wygląda w praktyce.
Za to osiągnięcie za ostatni dzień Latobrania koniec końców jednak mi zaliczyło - nie wiem, czym dokładnie było to spowodowane, bo po prostu kilka razy się zalogowałam/wylogowałam i wrzuciłam na próbę coś do koszyka.
- Posty: 1985
- Rejestracja: 18 sie 2013, o 20:26
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 7 razy
- Podziękowania: 422 razy
- Kontakt:
Zamówiłem 28.09 Naruto Storm Revolution, dzisiaj chciałem zapłacić. Wszedłem w moje zamówienia, a tam anulowane. Miałem 14 dni, czyli czas do piątku. Coś się zmieniło? Napisałem już do supportu, czekam na odpowiedź.
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Również napisz na pomoc@muve.pl.
- Posty: 119
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 07:16
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Na 1 dostałem info po tygodniu (strasznie wolna ta obsługa bo się nie dostaje odpowiedzi albo czeka powyżej tygodnia) że założyłem nowe konto a nie przeniosłem co jest bzdurą i gry przepadły z kodami. Tylko gry poprzednie widać i są do nich kody. Arcanie też widać. Jak bym założył nowe to bym nie miał punktów z kampani. No proszę was

A na duplikat dostałem 2 kod który okazał się również duplikatem.
Może wypadało by kilka osób zwolnić i zatrudnić kogoś nowego?
Może ktoś tam już jest zmęczony lub znudzony i nie ogarnia?
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Raczej nie.
Możesz doprecyzować pierwszy punkt?helganin pisze:Na 1 dostałem info po tygodniu (strasznie wolna ta obsługa bo się nie dostaje odpowiedzi albo czeka powyżej tygodnia) że założyłem nowe konto a nie przeniosłem co jest bzdurą i gry przepadły z kodami. Tylko gry poprzednie widać i są do nich kody. Arcanie też widać. Jak bym założył nowe to bym nie miał punktów z kampani. No proszę was
A na duplikat dostałem 2 kod który okazał się również duplikatem.
Może wypadało by kilka osób zwolnić i zatrudnić kogoś nowego?
Może ktoś tam już jest zmęczony lub znudzony i nie ogarnia?
A z duplikatem - trzeba na pomoc pisać. Musi przejść procedurę reklamacyjną.
Ja za chłopakami z BOK-u stoję murem. Mają naprawdę mnóstwo zgłoszeń przy okazji brań zawsze. Teraz już pewnie się odkopali i komunikacja powinna iść całkiem sprawnie.
- Posty: 1956
- Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 249 razy
- Podziękowania: 393 razy
- Kontakt:
@muve:
Ile standardowo trzeba czekać na odpowiedź na zgłoszenie wysłane na pomoc@muve.pl ?
Ile standardowo trzeba czekać na odpowiedź na zgłoszenie wysłane na pomoc@muve.pl ?
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Zwykle - 24h. W tej chwili jednak jest bardzo ciężka sprawa, bo wracają cały czas duplikaty (?!) z Latobrania i wiszą sprawy od wyprzedaży jeszcze. Mamy duże opóźnienia niestety.McSnake pisze: @muve:
Ile standardowo trzeba czekać na odpowiedź na zgłoszenie wysłane na pomoc@muve.pl ?
- Posty: 1582
- Rejestracja: 9 kwie 2013, o 19:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
Cześć,
mam mały komunikat - od jutra do czwartku cała ekipa muve będzie offline.
Sklep będzie działał cały czas, ale na wszelkie wiadomości odpowiemy najwcześniej w piątek.
Do napisania!
mam mały komunikat - od jutra do czwartku cała ekipa muve będzie offline.
Sklep będzie działał cały czas, ale na wszelkie wiadomości odpowiemy najwcześniej w piątek.
Do napisania!
- Posty: 31
- Rejestracja: 19 wrz 2013, o 12:13
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
Powiem tak, tydzień temu wysłałem zapytanie w sprawie przedwczesnego anulowania mojego zamówienia, do dzisiaj brak odpowiedzi. Nie lubię narzekać, ale moglibyście poprawić dział pomocy skoro macie aż takie opóźnienia w odpowiedziach.
PS: Poprawcie sobie datę wydania NFS na PC z 5 listopada na "wiosnę 2016"
PS: Poprawcie sobie datę wydania NFS na PC z 5 listopada na "wiosnę 2016"
