
S.T.A.L.K.E.R. (seria)
- Posty: 214
- Rejestracja: 20 lis 2020, o 14:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 143 razy
- Podziękowania: 18 razy
Z tego co rozumiem to sequel Cienia Czarnobyla i dzieje się w czasach współczesnych. Trochę niepokoi, że tak szybko rozprawił się z wrogami, a oni nawet go nie drasnęli. No i nie było "cheeki breeki" 

Spokojnie, to filmik przygotowany na potrzeby trailera dodatkowo to część "opowieści przy ognisku" nie sądzę by w samej grze było tak łatwo.Benzacne pisze: 14 cze 2021, o 17:47 Z tego co rozumiem to sequel Cienia Czarnobyla i dzieje się w czasach współczesnych. Trochę niepokoi, że tak szybko rozprawił się z wrogami, a oni nawet go nie drasnęli. No i nie było "cheeki breeki"![]()
Teraz jak to przeczytałem, to... też tak myślę.Wenlok pisze: 9 gru 2021, o 13:27 Nie mogę pozbyć się wrażenia, że ręka i broń jest wklejona na jakieś prerenderowane tło.
![Diabeł ]:->](./images/smilies/nowe-emotki/icon_evil.gif)
Tamto pole maków takie niepodobne do szaroburej Zony, ale z drugiej strony, to fajna okazja żeby pokazać, że Zona może być też dzika i piękna.
Fajnie, że Wolność i Monolit wracają. Myślałem, że już nie usłyszymy o tych drugich, a tu taka niespodzianka.
- Posty: 1239
- Rejestracja: 20 wrz 2013, o 18:23
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 380 razy
- Podziękowania: 518 razy
- Kontakt:
Monolit miałby nie wrócić? Przecież to oni czuwają nad bezpieczeństwem tamtejszej elektrowni. Ciekawi mnie za to obecność Wartowników (Ward) rekrutowanych z doświadczonych najemników do strzeżenia tajemnic Zony.
Ludzi dziwi pole maków że takie ładne... nie wiem co w tym dziwnego - katastrofa w elektrowni to nie był wybuch atomówki czy coś takiego, że zmiotło przyrodę w proch i ograniczyło kolorystykę do palety brązowo-szarej a'la mody z serii Misery/Anomaly.
W artykule z PC Gamera nie wiem czy to błąd czy naprawdę będzie można wstąpić do Monolitu? Taki motyw był w paru modach do Cienia Czarnobyla + Call of Chernobyl/Anomaly ale to głównie strzelanie.
Ludzi dziwi pole maków że takie ładne... nie wiem co w tym dziwnego - katastrofa w elektrowni to nie był wybuch atomówki czy coś takiego, że zmiotło przyrodę w proch i ograniczyło kolorystykę do palety brązowo-szarej a'la mody z serii Misery/Anomaly.
W artykule z PC Gamera nie wiem czy to błąd czy naprawdę będzie można wstąpić do Monolitu? Taki motyw był w paru modach do Cienia Czarnobyla + Call of Chernobyl/Anomaly ale to głównie strzelanie.
No nie wiem. Przez trzy gry dość mocno przetrzebiliśmy oddziały Monolitu. Pamiętam też jakichś dezerterów z tej frakcji w pobocznym zadaniu z Zewu Prypeci. Wyobrażałem sobie, że do tej pory zostały z nich niedobitki
Bardzo się cieszę, że jednak wracają. A z tymi Wartownikami, to zagadkowa sprawa. To na czele tej frakcji stanie ten koleś podobny do Leona S. Kennedy'ego. Coś wiadomo? I gdzie w tym wszystkim jest Powinność?
Ludzi dziwi pole maków, bo pierwszy raz widzą coś takiego w Zonie, ale lepiej późno niż wcale. A szaro buro było i bez modów. Fajną okazją do przedstawienia jakichś pięknych okoliczności przyrody było zadanie z Sercem Oazy w Zewie Prypeci, ale było minęło.
Wracając do tego artykułu z PC Gamera...

Zmutowane jelenie z atakami psionicznymi i opancerzeniem?
Chętnie wstąpię do Monolitu żeby dostać swoje złe zakończenie.

Ludzi dziwi pole maków, bo pierwszy raz widzą coś takiego w Zonie, ale lepiej późno niż wcale. A szaro buro było i bez modów. Fajną okazją do przedstawienia jakichś pięknych okoliczności przyrody było zadanie z Sercem Oazy w Zewie Prypeci, ale było minęło.
Wracając do tego artykułu z PC Gamera...

Zmutowane jelenie z atakami psionicznymi i opancerzeniem?

Chętnie wstąpię do Monolitu żeby dostać swoje złe zakończenie.


To na razie plotka, ale myślę, że to prawda. Tak jakoś nie chciało mi się wierzyć w ten kwiecień. Trochę to za wcześnie.
https://www.dualshockers.com/rumor-stal ... fall-2022/
Ciekawe czy obecna sytuacja wpłynie na datę wydania gry. Jak sądzicie?
Prace nad grą wstrzymane:
https://www.benchmark.pl/aktualnosci/s- ... ymane.html
https://www.benchmark.pl/aktualnosci/s- ... ymane.html
- Posty: 250
- Rejestracja: 11 sie 2016, o 15:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 28 razy
- Podziękowania: 239 razy
- Kontakt:
Tak jak wszystkie poprzednie- świetny trailer. I wciąż zaskakujący brak jakiegokolwiek cringe'u, co przy wzroście budżetów, ambicji, nakierowaniu na 'zachodnie' rynki i/lub napływie tamtejszych pracowników, często się pojawia w zakamarkach. A tu ani dialogi, ani muzyka, ani montaż nie powodują wzdychania.
Wizualnie naprawdę solidnie się zapowiada- światła i cienie dobrze budują atmosferę lokacji. Zwłaszcza zamkniętych, które siłą rzeczy w tych okolicznościach często są dość surowe i puste (opuszczone instalacje wojskowe, ogołocone budynki mieszkalne po szabrze itp). Pod tym względem oryginalne Stalkery przypominały trochę F.E.A.R.a 1, gdzie też system oświetlenia był podstawą w budowaniu klimatu, ponieważ nie było technologicznego budżetu na dekoracje biur i magazynów bo fizyka, zniszczenia i AI wystarczająco obciążały kompy.
Angielski aktor dobrze dobrany + naprawdę przyjemne animacje postaci, zwłaszcza twarzy. Jak gameplay będzie zbliżony do tej wizji to będzie hicior.
Wizualnie naprawdę solidnie się zapowiada- światła i cienie dobrze budują atmosferę lokacji. Zwłaszcza zamkniętych, które siłą rzeczy w tych okolicznościach często są dość surowe i puste (opuszczone instalacje wojskowe, ogołocone budynki mieszkalne po szabrze itp). Pod tym względem oryginalne Stalkery przypominały trochę F.E.A.R.a 1, gdzie też system oświetlenia był podstawą w budowaniu klimatu, ponieważ nie było technologicznego budżetu na dekoracje biur i magazynów bo fizyka, zniszczenia i AI wystarczająco obciążały kompy.
Angielski aktor dobrze dobrany + naprawdę przyjemne animacje postaci, zwłaszcza twarzy. Jak gameplay będzie zbliżony do tej wizji to będzie hicior.