GAMIVO.COM - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Ticket do supportu. Ale nie licz na wiele - to zależy od sprzedawcy.
Mi napisali przy kluczu za ~ 10 zł, że wraz zakupem teraz to ja jestem jego właścicielem i mam złożyć reklamacje do Steama(!), gdzie Steam jasno określa, że reklamacje są możliwe tylko podczas zakupu w Sklepie Steam a we wszystkich innych przypadkach, należy się kontaktować bezpośrednio ze sklepem, w którym kupiliśmy.
- Posty: 860
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 21:55
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 289 razy
- Podziękowania: 459 razy
- Kontakt:
Ogólnie da się to załatwić, ale to miesiąc rzeźbienia przynajmniej w moim przypadku było i kilka wiadomości. Nie ustawaj, a w końcu się "dogadacie", choć tak jak koleżanka z dołu pisze, to głównie nie od GAMIVO zależały opóźnienia 

Ostatnio zmieniony 28 wrz 2018, o 11:36 przez Seyonne, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 390
- Rejestracja: 6 gru 2013, o 14:56
- Płeć: Kobieta
- Podziękował: 8 razy
- Podziękowania: 60 razy
- Kontakt:
U mnie problem był rozwiązany w kilka dni. Najpierw zgłosiłam sprawę do supportu, oni przekierowali zgłoszenie do sprzedającego. Musiałam wysłać zrzuty ekranu z historii aktywacji produktów oraz komunikatu, który pojawiał się po wpisaniu klucza. Następnie napisałam do supportu Steam o sprawdzenie, kiedy faktycznie ten kod był aktywowany. Okazało się, że jakieś 3 dni przed moim zakupem, więc po przesłaniu screena z taką odpowiedzią, dostałam nowy kod (który tym razem działał). Najdłużej w tym wszystkim czekałam chyba na odpowiedź ze Steam, na czas obsługi w samym GAMIVO narzekać nie mogłam.
Komuś udało się zareklamować tą Assetto Corsę? Ja nie znoszę ich supportu, więc dałem refund przez Paypal, ale pewnie sobie na niego trochę poczekam. Znajomemu kazali screeny biblioteki robić z ostatnio aktywowanymi grami(!). Durnota zresztą, ja im napisałem, że nie mam podstawki, więc klucze są nieużywane i jeśli chcą to sobie mogą sami sprawdzić na swoim koncie.
- Posty: 732
- Rejestracja: 16 gru 2015, o 21:47
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 45 razy
- Podziękowania: 134 razy
- Kontakt:
Można na tym Gamivo jakoś zmienić adres email przypisany do konta? Nigdzie nie widzę takiej opcji. Dostępu do starego maila nie mam i już nie będę mieć (thx, Google), a nie chcę zakładać specjalnie nowego konta na Gamivo.
- Posty: 67
- Rejestracja: 2 lip 2016, o 19:18
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 18 razy
- Podziękowania: 9 razy
No to ja dołączam do zaszczytnego grona osób, które mają problem z grą kupioną na gamivo. Wziąłem DOOMa na ostatniej promocji i dostałem nieprawidłowy klucz, zgłosiłem sprawę do supportu i każą wysyłać screeny wszystkich aktywowanych gier na koncie... problem jest taki, że mam ich ponad tysiąc, co pewnie zajmie kilkadziesiąt screenów... kupowałem już z różnych keyshopów, miewałem już problemy z duplikatami, czy błędnymi kluczami, ale nigdy nie musiałem odwalać takich cyrków, żeby otrzymać prawidłowy klucz
to się ciesz ja kupiłem na poprzedniej promocji PS+ na rok i ani zawrotu kasy ani PS+ nie ma i ciekawe kiedy planują oddać kasę
Niestety, ale Support Gamivo jest zdecydowanie najgorszy ze wszystkich keyshopów. W moim przypadku uznali, że po zakupie klucza ja jestem jego właścicielem, więc mam reklamować klucz na Steamie(!), mimo że regulamin Steama mówi dokładnie odwrotnie, że Steam nie odpowiada za gry nabyte w inny sposób niż u nich w sklepie i wszelkie niedziałające klucze należy reklamować u źródła zakupu.snk pisze: No to ja dołączam do zaszczytnego grona osób, które mają problem z grą kupioną na gamivo. Wziąłem DOOMa na ostatniej promocji i dostałem nieprawidłowy klucz, zgłosiłem sprawę do supportu i każą wysyłać screeny wszystkich aktywowanych gier na koncie... problem jest taki, że mam ich ponad tysiąc, co pewnie zajmie kilkadziesiąt screenów... kupowałem już z różnych keyshopów, miewałem już problemy z duplikatami, czy błędnymi kluczami, ale nigdy nie musiałem odwalać takich cyrków, żeby otrzymać prawidłowy klucz
Jeśli płaciłeś Paypalem to reklamuj przez Paypal, potrwa to z 2 tygodnie, ale Paypal zawsze staje po stronie klientów. Ja tak zawsze robię jak mam jakiś problem z Gamivo.
snk pisze: No to ja dołączam do zaszczytnego grona osób, które mają problem z grą kupioną na gamivo. Wziąłem DOOMa na ostatniej promocji i dostałem nieprawidłowy klucz, zgłosiłem sprawę do supportu i każą wysyłać screeny wszystkich aktywowanych gier na koncie... problem jest taki, że mam ich ponad tysiąc, co pewnie zajmie kilkadziesiąt screenów... kupowałem już z różnych keyshopów, miewałem już problemy z duplikatami, czy błędnymi kluczami, ale nigdy nie musiałem odwalać takich cyrków, żeby otrzymać prawidłowy klucz
Nie musisz im wysyłać wszystkich gier, jakie masz aktywowane na koncie, wyślij im te, co mieszczą Ci się na stronie,dorzuć do tego screen jak wpisujesz kod plus screen błędu i tyle. Ja im dorzuciłem jeszcze screen z biblioteki, że faktycznie nie mam tej gry, cztery dni trwało rozpatrzenie reklamacji (czas, który ma sprzedawca na odezwanie się do nich) piątego dnia miałem już kasę na PayPal'u. Ogólnie ten cały Gamivo to syf, na pięć kupionych gier u nich cztery aktywowane na innym koncie

- Posty: 3573
- Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Discord: remike#9022
- Podziękował: 576 razy
- Podziękowania: 261 razy
- Kontakt:
Możecie podać, u jakich sprzedawców macie problem? Jeśli to powtarzająca się sytuacja konkretnego vendora to możemy ignorować/przestrzegać o tym sprzedawcy w newsach na Łowcach.
Sam kupiłem klucz od Sepanta Game na giveawaya i dostałem informacje, że klucz jest zużyty...
Sam kupiłem klucz od Sepanta Game na giveawaya i dostałem informacje, że klucz jest zużyty...
W moim przypadku problem wystąpił u tych sprzedawców :
_ePlay
https://www.gamivo.com/merchant/190781 , Dwa klucze Steam oba użyte na innym koncie ,na g2a mają dużo negatywnych komentarzy że sprzedają używane klucze.
ThrilledGamers
https://www.gamivo.com/merchant/414229
Cdkeyhouse
https://www.gamivo.com/merchant/208777
_ePlay

ThrilledGamers

Cdkeyhouse

- Posty: 67
- Rejestracja: 2 lip 2016, o 19:18
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 18 razy
- Podziękowania: 9 razy
@Revan
Dzięki za poradę, w takim razie zwrócę się do Paypala, mam nadzieję, że dostanę zwrot kasy.
@The_Jokur
No właśnie też myślałem, wysłałem tylko screena z biblioteki na dowód, że nie mam DOOMa na koncie, listę ostatnio aktywowanych gier na koncie + błąd jaki wyskakuje, ale dwóch różnych pracowników supportu nalegało, abym wysłał im screeny WSZYSTKICH gier aktywowanych na moim koncie, mimo podkreślenia, że mam dość sporo na koncie...
@remike
W moim wypadku był to Excalibur https://www.gamivo.com/merchant/366177 , ale z tego co widzę do tej pory miał dobre oceny, więc chyba nie warto omijać gier wystawionych przez niego
Dzięki za poradę, w takim razie zwrócę się do Paypala, mam nadzieję, że dostanę zwrot kasy.
@The_Jokur
No właśnie też myślałem, wysłałem tylko screena z biblioteki na dowód, że nie mam DOOMa na koncie, listę ostatnio aktywowanych gier na koncie + błąd jaki wyskakuje, ale dwóch różnych pracowników supportu nalegało, abym wysłał im screeny WSZYSTKICH gier aktywowanych na moim koncie, mimo podkreślenia, że mam dość sporo na koncie...
@remike
W moim wypadku był to Excalibur https://www.gamivo.com/merchant/366177 , ale z tego co widzę do tej pory miał dobre oceny, więc chyba nie warto omijać gier wystawionych przez niego
Wydaje mi się, że pojedyncze wtopy zdarzają się nawet sprzedawcom z wzorową reputacją.
Np. swego czasu Zamiast Asseto Corsy z dodatkami klucz aktywował pojedyncze DLC.
Gamivo przez jakiś tydzień wymigiwało się od zwrotu, ale jak rozpocząłem reklamację przez Paypal, dosyć szybko zwrócili środki.
- Posty: 67
- Rejestracja: 2 lip 2016, o 19:18
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 18 razy
- Podziękowania: 9 razy
Tak dla potomnych wrzucam rozwiązanie mojej sprawy z GAMIVO, o której napisałem kilka postów wyżej. Z samą kluczykarnią się nie dogadałem (nadal chcieli screeny wszystkich aktywowanych przeze mnie gier), więc tak jak Revan radził założyłem spór przez PayPal, który następnie zmieniłem w roszczenie. Dwa tygodnie później dostałem zwrot pieniędzy na konto, także wielki szacun dla PayPala za to, że rzeczywiście stają po stronie klientów. Więc jeśli komuś zdarzy się podobna sytuacja, to mogę potwierdzić, że reklamowanie zakupu przez PP działa. No i jeszcze raz dzięki @Revan za dobrą radę 
