Negatyw od żałosnego "sprzedawcy"...
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 mar 2014, o 14:58
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 62 razy
- Podziękowania: 27 razy
- Kontakt:
ale maie problemy z tymi komenatrzami.. ja juz ponad 400 transakcji za soba i nie mialem ani razu zadnego problemu z tym u nikogo, jesli sprzedaje to czekam na komentarz i zawsze go dostaje jesli kupuje to sprawdzam klucz i wystawiam komentarz potwierdzajac ze dziala a jesli nie dziala to pisze wiadomosc - proste ?? jesli boicie sie ze ktos wystawi wam zly komentarz niestosownie to zglaszacie to do moda i on to poprawi wiec bez spiny..
Że co? Cytuj dokładnie i nie zrozumiałeś.
"Oczywiście trzeba pozostać człowiekiem (czyt. błąd jest wpisany w "życie" i trzeba się go spodziewać), ale nie ma co ukrywać, że nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem (czyt. co nie zmienia faktu, że błąd zaistniał i masz negatywa, było się bardziej starać)".
Mniej emotek, więcej sensu.
Jeżeli klucz jest ograniczony czasowo, sprzedawca MUSI o tym poinformować, inaczej negatyw całkowicie zasłużony.
Jeżeli ograniczenie czasowe wynika z natury rzeczy (załóżmy, że każdy giftlink wygasa po miesiącu), wystawiony negatyw jest niesłuszny i należy go usunąć (np. nikt nie wini jabłka' że zgniło rok po zerwaniu z drzewa). W czym ci pomoże odwet w postaci negatywa dla kupującego? Twój nagatyw powinien być usunięty (by nie zakłócać obrazu), a kupujący powinien otrzymać ostrzeżenie za nieznajomość zasad. Zemsta to pobudka niskich lotów.
Tworzycie jakieś przykłady kompletnie z kosmosu, jakby to sprzedawca nie mógł zmyślać, że przelewu/wymiany nie było, wykorzystano chargeback, opóźniono zapłatę, nachalnie targowano, wykorzystano niepoprawny model zapłaty, było nieuprzejmie, o nieodpowiedniej godzinie (i brzęczek z powiadomień spowodował pobudkę) itd. Wszystkie możliwe przewinienia widzicie tylko po stronie kupującego - polecam myśleć szerzej, a nie tak, jak dla was wygodnie.
Bolesna bzdura. Zmieniłbyś całkowicie profil sprzedaży i obudził dopiero jakby się okazało, że masz o wiele mniejszą sprzedaż. Kupiłem 14 kluczy Puzzle Agent, mam je aktywować od razu? Jak? Czy nie kupować w ogóle, wprowadzimy jeszcze limit gier na konto? I najlepiej jeszcze dodajmy weryfikację w BIK, bo ten klient coś się nam tu za dużo panoszy!
Nie ma jednej odpowiedzi na to, kto powinien być pierwszy. Jest mnóstwo argumentów za jedną, jak i drugą stroną, czego tutaj niektórzy nie potrafią skumać. Na allegro poszli po rozum do głowy i sprzedawca już w ogóle nie ma opcji wystawienia komentarza; na eBayu od wieków jest mądra opcja, która zapewnia równoczesne wystawienie komentarza po zakończonej transakcji (wtedy nikt nie zmieni swojej opinii z powodu opinii kontrahenta, tylko wystawia ją z uwagi na to co ważne - transakcję). Jak widać trochę czasu minie, zanim "przedsiębiorcy" z bazaru to ogarną...
Ale mimo wszystko wystawiasz jako drugi zawsze. Czemu? Bo boisz się, że kupujący coś wywinie? W drugą stronę to nie działa, sprzedawca zawsze jest w porządku?
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 mar 2014, o 14:58
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 62 razy
- Podziękowania: 27 razy
- Kontakt:
Czekam bo nie wiem czy klucz jest dobry na 100% i musi mi to komenatrzem potwierdzic kupujacy.. nie moja wina ze na rynku jest mnostwo ameb ktore daly by od razu negatywa po moim pozytywie gdyby klucz nie dzialal bo mysla ze z mojej strony to tyle bo dalem przeciez komenatrz, a w wypadku gdy ja jeszcze nie dalem komentarza to pisza ze nie dziala i zaczynamy dialog
Proponuje jak najszybszą reakcję w sprawie użytkownika bazaru " PLJD" koleś rezerwuje klucze, nie wpłaca kasy po czym anuluje zamówienie i wystawia negatywy i widzę że zaczyna robić to na skale masową. Dodawajcie gościa do czarnej listy. Wszystkie komentarze od niego powinny zostać anulowane.