Negatyw od żałosnego "sprzedawcy"...

Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 280
Rejestracja: 25 mar 2014, o 14:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 62 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

ale maie problemy z tymi komenatrzami.. ja juz ponad 400 transakcji za soba i nie mialem ani razu zadnego problemu z tym u nikogo, jesli sprzedaje to czekam na komentarz i zawsze go dostaje jesli kupuje to sprawdzam klucz i wystawiam komentarz potwierdzajac ze dziala a jesli nie dziala to pisze wiadomosc - proste ?? jesli boicie sie ze ktos wystawi wam zly komentarz niestosownie to zglaszacie to do moda i on to poprawi wiec bez spiny..
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 68
Rejestracja: 21 cze 2014, o 09:54
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

oLiardi pisze:
Markiem pisze: ... ale nie ma co ukrywać, że nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem.
Sam sobie przeczysz. X postów z tekstem zero litości dla sprzedawcy, a teraz, że nie zawsze idzie zgodnie z planem.
Że co? Cytuj dokładnie i nie zrozumiałeś.

"Oczywiście trzeba pozostać człowiekiem (czyt. błąd jest wpisany w "życie" i trzeba się go spodziewać), ale nie ma co ukrywać, że nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem (czyt. co nie zmienia faktu, że błąd zaistniał i masz negatywa, było się bardziej starać)".
bolesna prawda pisze: I strzeli "pełnoprawnego" negatywa sprzedającemu, BO NIE DZIAAUA!!! :trollface:
Mniej emotek, więcej sensu.
Jeżeli klucz jest ograniczony czasowo, sprzedawca MUSI o tym poinformować, inaczej negatyw całkowicie zasłużony.
Jeżeli ograniczenie czasowe wynika z natury rzeczy (załóżmy, że każdy giftlink wygasa po miesiącu), wystawiony negatyw jest niesłuszny i należy go usunąć (np. nikt nie wini jabłka' że zgniło rok po zerwaniu z drzewa). W czym ci pomoże odwet w postaci negatywa dla kupującego? Twój nagatyw powinien być usunięty (by nie zakłócać obrazu), a kupujący powinien otrzymać ostrzeżenie za nieznajomość zasad. Zemsta to pobudka niskich lotów.

Tworzycie jakieś przykłady kompletnie z kosmosu, jakby to sprzedawca nie mógł zmyślać, że przelewu/wymiany nie było, wykorzystano chargeback, opóźniono zapłatę, nachalnie targowano, wykorzystano niepoprawny model zapłaty, było nieuprzejmie, o nieodpowiedniej godzinie (i brzęczek z powiadomień spowodował pobudkę) itd. Wszystkie możliwe przewinienia widzicie tylko po stronie kupującego - polecam myśleć szerzej, a nie tak, jak dla was wygodnie.
Robert de Clair pisze: @bolesna prawda, dlatego jestem zwolennikiem zapisu w regulaminie, że klucz wykorzystujemy natychmiast po otrzymaniu
Bolesna bzdura. Zmieniłbyś całkowicie profil sprzedaży i obudził dopiero jakby się okazało, że masz o wiele mniejszą sprzedaż. Kupiłem 14 kluczy Puzzle Agent, mam je aktywować od razu? Jak? Czy nie kupować w ogóle, wprowadzimy jeszcze limit gier na konto? I najlepiej jeszcze dodajmy weryfikację w BIK, bo ten klient coś się nam tu za dużo panoszy!
Maczeta pisze: Ktoś jednak ten komentarz jako pierwszy wystawić musi.
Nie ma jednej odpowiedzi na to, kto powinien być pierwszy. Jest mnóstwo argumentów za jedną, jak i drugą stroną, czego tutaj niektórzy nie potrafią skumać. Na allegro poszli po rozum do głowy i sprzedawca już w ogóle nie ma opcji wystawienia komentarza; na eBayu od wieków jest mądra opcja, która zapewnia równoczesne wystawienie komentarza po zakończonej transakcji (wtedy nikt nie zmieni swojej opinii z powodu opinii kontrahenta, tylko wystawia ją z uwagi na to co ważne - transakcję). Jak widać trochę czasu minie, zanim "przedsiębiorcy" z bazaru to ogarną...
michall0 pisze: jesli boicie sie ze ktos wystawi wam zly komentarz niestosownie to zglaszacie to do moda i on to poprawi wiec bez spiny..
Ale mimo wszystko wystawiasz jako drugi zawsze. Czemu? Bo boisz się, że kupujący coś wywinie? W drugą stronę to nie działa, sprzedawca zawsze jest w porządku?
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 280
Rejestracja: 25 mar 2014, o 14:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 62 razy
Podziękowania: 27 razy
Kontakt:

Markiem pisze:
michall0 pisze: jesli boicie sie ze ktos wystawi wam zly komentarz niestosownie to zglaszacie to do moda i on to poprawi wiec bez spiny..
Ale mimo wszystko wystawiasz jako drugi zawsze. Czemu? Bo boisz się, że kupujący coś wywinie? W drugą stronę to nie działa, sprzedawca zawsze jest w porządku?
Czekam bo nie wiem czy klucz jest dobry na 100% i musi mi to komenatrzem potwierdzic kupujacy.. nie moja wina ze na rynku jest mnostwo ameb ktore daly by od razu negatywa po moim pozytywie gdyby klucz nie dzialal bo mysla ze z mojej strony to tyle bo dalem przeciez komenatrz, a w wypadku gdy ja jeszcze nie dalem komentarza to pisza ze nie dziala i zaczynamy dialog
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 7 sty 2015, o 23:37
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Proponuje jak najszybszą reakcję w sprawie użytkownika bazaru " PLJD" koleś rezerwuje klucze, nie wpłaca kasy po czym anuluje zamówienie i wystawia negatywy i widzę że zaczyna robić to na skale masową. Dodawajcie gościa do czarnej listy. Wszystkie komentarze od niego powinny zostać anulowane.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1229
Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:36
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Greater Poland
Podziękował: 47 razy
Podziękowania: 67 razy
Kontakt:

PLJD otrzymał bana na bazarze, wszystkie jego negatywne troll-komentarze zostały unieważnione. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 4
Rejestracja: 7 sty 2015, o 23:37
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

MadHunter pisze: PLJD otrzymał bana na bazarze, wszystkie jego negatywne troll-komentarze zostały unieważnione. Pozdrawiam.

Dzięki :macha:
Zablokowany