To jest w ogóle zaskakujące, bo gra jak teraz sprawdziłem jest w produkcji już 4 lata. Zaczęli w okolicach grudnia 2017 roku. Wiadomo na początku pewnie to były prace koncepcyjne, ale też trudno uwierzyć, żeby Sokal spędził rok rysując całą Syberię. Więc pytanie brzmi czemu klasyczna przygodówka powstaje tak długo? Tam nie ma aż tylu modeli, animacji, tekstur, efektów świetlnych linijek kodu do napisania, żeby to aż tyle zajęło. W szczególności gdy korzystają z zewnętrznego silnika. Za tydzień wychodzi Vertigo to na Święta sobie zobaczę co Pendulo wykombinowało. Jak będzie gniot to zważywszy na ostatnie popisy gier wydawanych przez Microids, będę bardzo ostrożnie podchodził do Syberii.rob006 pisze: 12 gru 2021, o 00:25 Jeśli coś powinno martwić, to to w jaki sposób opóźnili premierę: kilka dni przed planowaną premiera przesuwają ją o prawie 4 miesiące? Nikt się nie zorientował wcześniej że gra wymaga jeszcze 4 miesięcy na dopracowanie?![]()
Syberia
- Posty: 740
- Rejestracja: 24 lip 2019, o 14:50
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 349 razy
- Podziękowania: 343 razy
Syberia: World Before będzie w pełnej polskiej wersji językowej (polski dubbing).
https://przygodomania.pl/syberia-world- ... jezykowej/

https://przygodomania.pl/syberia-world- ... jezykowej/
- Ci użytkownicy podziękowali Dandyl za ten post (w sumie 4):
- Christoph • bolesna prawda • FotelSkrzypi • Benzacne
- Posty: 2409
- Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 402 razy
- Podziękowania: 838 razy
Po co dawać 22 zł, skoro to przeczołgane przez bandle zostało z każdej możliwej strony?
Dalej pewnie to pewnie za parę złotych znajdziesz.
Dalej pewnie to pewnie za parę złotych znajdziesz.
- Ci użytkownicy podziękowali bolesna prawda za ten post:
- Dandyl