GAMIVO.COM - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
A ja trochę muszę pomarudzić. Na kilkanaście zamówień w końcu jest problem. Po zakupie gry, w zakładce nie wyświetla mi się CD-Key, po prostu pojawia się nazwa gry, ale klucza brak. Zobaczymy co na to support odpowie...
- Posty: 2729
- Rejestracja: 3 lut 2017, o 20:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Underground
- Podziękował: 2090 razy
- Podziękowania: 443 razy
- Kontakt:
Niekiedy nie mają kluczy od razu, wystarczy poczekać. Kiedyś dostałem po 2h.dvd_100 pisze: 12 lut 2021, o 16:33 A ja trochę muszę pomarudzić. Na kilkanaście zamówień w końcu jest problem. Po zakupie gry, w zakładce nie wyświetla mi się CD-Key, po prostu pojawia się nazwa gry, ale klucza brak. Zobaczymy co na to support odpowie...
- Posty: 668
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 63 razy
- Kontakt:
To się przygotuj na drogę przez mekkę to jest najgorszy sklep z kluczami jaki spotkałem. Takiej amatorki to nigdzie nie ma nawet ich strona internetowa jest źle pomyślana. Nie masz ponumerowanych stron tylko przewijasz stronę od góry do dołu.dvd_100 pisze: 12 lut 2021, o 16:33 A ja trochę muszę pomarudzić. Na kilkanaście zamówień w końcu jest problem. Po zakupie gry, w zakładce nie wyświetla mi się CD-Key, po prostu pojawia się nazwa gry, ale klucza brak. Zobaczymy co na to support odpowie...
- Posty: 2729
- Rejestracja: 3 lut 2017, o 20:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Underground
- Podziękował: 2090 razy
- Podziękowania: 443 razy
- Kontakt:
Niby pół żartem, ale jednak dużo handlarzy kupuje na bazarze i sprzedaje te klucze drożej w keyshopach.
Akurat tutaj sprawa zajęła półtorej godziny. Wysłałem screena z opisem problemu i po godzinie miałem zwrot kasy.lactoral pisze: 12 lut 2021, o 20:47To się przygotuj na drogę przez mekkę to jest najgorszy sklep z kluczami jaki spotkałem. Takiej amatorki to nigdzie nie ma nawet ich strona internetowa jest źle pomyślana. Nie masz ponumerowanych stron tylko przewijasz stronę od góry do dołu.dvd_100 pisze: 12 lut 2021, o 16:33 A ja trochę muszę pomarudzić. Na kilkanaście zamówień w końcu jest problem. Po zakupie gry, w zakładce nie wyświetla mi się CD-Key, po prostu pojawia się nazwa gry, ale klucza brak. Zobaczymy co na to support odpowie...
- Posty: 23
- Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
- Płeć: Mężczyzna
- Discord: Fraib#9831
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
Proszę się nie wypowiadać za nas, Panie @Lactoral 
Codziennie odwiedzamy to forum. A co do postu @m00ka - widzieliśmy, że wiadomość została usunięta więc nie ciągnęliśmy dalej tematu. Jeśli masz jakieś pytania dot. zamówienia lub też naszych usług śmiało kontaktuj się z nami przez PW.
Polecamy dołączanie do naszego Discorda - tam nasz pracownik zawsze z chęcią poodpowiada na Wasze zapytania.
Pozdrawiamy,
GAMIVO Team

Codziennie odwiedzamy to forum. A co do postu @m00ka - widzieliśmy, że wiadomość została usunięta więc nie ciągnęliśmy dalej tematu. Jeśli masz jakieś pytania dot. zamówienia lub też naszych usług śmiało kontaktuj się z nami przez PW.
Polecamy dołączanie do naszego Discorda - tam nasz pracownik zawsze z chęcią poodpowiada na Wasze zapytania.
Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
- Posty: 668
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 63 razy
- Kontakt:
Czy jeden pracownik zajmuje się Discordem czy macie państwo kilku pracowników? Bo jeśli kilku to rozmowa pewnie tak wyglądała jak moja (i nie tylko moja) rozmowa w sprawie nie otrzymanych gier po zapłaceniu. Każdy z państwa pracowników pisał coś innego, a niektórzy w swoich wypowiedziach przeczyli temu co pisał inny pracownik. Jeśli nie umiecie państwo obsłużyć PRZELEWY24 to po co macie taką możliwość płatności. Proszę nie pisać, że to był jednostkowy przypadek, bo nawet na forum była wzmianka innego użytkownika, że państwo sobie nie radzicie. Jedyne z czym państwo sobie poradziliście to skasowanie mojego konta o co prosiłem.
Pozdrawiam,
LACTORAL Team
Pozdrawiam,
LACTORAL Team
- Posty: 1956
- Rejestracja: 22 cze 2013, o 19:20
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 249 razy
- Podziękowania: 393 razy
- Kontakt:
Promocja aktywna jest już od ładnych paru godzin (część kluczy się wyprzedała), a na głównej stronie nadal cisza.MerlinPL pisze: 1 kwie 2021, o 10:07 Wróciła długo wyczekiwana promocja na -90% na gry do 1 EUR z kodem: veggies
Szkoda, że tylko jeden zakup na konto


Doładowanie psn100pln kupione 10 kwietnia (z kodem rabatowym), status z pending zmieniono na "cancelled" po moim zapytaniu. Support twierdzi, ze pieniędzy nie otrzymali, z kolei Przelewy24 twierdzi ze zostało zrealizowane i przesyła stosowne dokumenty. Pierwsze moje "zakupy" na tym portalu (na enebie nie było takiego problemu) i raczej ostatnie, Nie polecam i odradzam
@Bengowski ja zawsze kupuję przez Paypal on mnie nie zawodzi przy płatnościach w keyshopach, ale fakt nie powinno być tak że musisz się bawić w udawadnianie że pobrane zostały pieniądze i jak jest opcja dostępna to powinno wszystko śmigać.
- Posty: 668
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 03:25
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 49 razy
- Podziękowania: 63 razy
- Kontakt:
Jest taka sprawa, że ludziom PP pobanowało konta i oni już tak nie zapłacą.Refty pisze: 21 kwie 2021, o 01:42 @Bengowski ja zawsze kupuję przez Paypal on mnie nie zawodzi przy płatnościach w keyshopach, ale fakt nie powinno być tak że musisz się bawić w udawadnianie że pobrane zostały pieniądze i jak jest opcja dostępna to powinno wszystko śmigać.