Deus Ex: Rozłam Ludzkości – Edycja Kolekcjonerska od 159 zł

Okazyjne ceny gier z dystrybucji pudełkowej, wyprzedaże w Biedronce, tanie serie wydawnicze.
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 49
Rejestracja: 2 lip 2013, o 13:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

enteriusz pisze: Napisałem pytanie na ich facebooku. Zainteresowali się sprawą i poprosili o nr zamówienia. Napisze jak odpowiedzą.
:!: :!:

świetnie daj znać jak coś się dowiesz
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 541
Rejestracja: 6 mar 2013, o 08:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 68 razy
Podziękowania: 84 razy
Kontakt:

W sumie też napisałem z załączonym zrzutem strony z kolekcjonerką za 160zł. Nie liczę na wiele, ale kto wie.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 37
Rejestracja: 2 sty 2014, o 02:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Napisałem dzisiaj do konsultanta w celu zorientowania się,
czy moje zamówienie to ciągle EK czy może coś się jednak zmieniło.
Otrzymałem odpowiedź, że jest to nadal Edycja Kolekcjonerska, a cena ciągle ta sama.
Odnośnie wysyłki i potwierdzenia to dopiero będzie ono 22 sierpnia.
A nie tak jak to bywa w innych sklepach - na tydzień przed premierą gry.

Ciekawe..
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 134
Rejestracja: 17 sie 2015, o 19:36
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 20 razy
Kontakt:

Jak już pisałem wcześniej, napisałem do Pani rzecznik prasowej MM i w piątek wieczorem dostałem taką oto odpowiedź:

Dobry wieczór,

Dziekuję za wiadomość. Wyjaśniamy sprawę i możliwie szybko skontaktujemy się, żeby poinformować o dalszych ustaleniach.

Pozdrawiam,


Wioletta Batóg

Rzecznik Prasowy

Za tydzień premiera i póki co żadnych nowych wiadomości w tej sprawie nie ma.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 15
Rejestracja: 11 gru 2012, o 11:03
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

sektorek pisze:
enteriusz pisze: Napisałem pytanie na ich facebooku. Zainteresowali się sprawą i poprosili o nr zamówienia. Napisze jak odpowiedzą.
:!: :!:

świetnie daj znać jak coś się dowiesz
Poprosili wczoraj, ok 12, nr zamówienia. Od tamtej pory siedzą cicho. Pewno, ktoś zobaczył zamówienie, wrzasnął "o kur..." i teraz myślą co z tym fantem zrobić.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 541
Rejestracja: 6 mar 2013, o 08:40
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 68 razy
Podziękowania: 84 razy
Kontakt:

Dostałem odpowiedź:

"w tym przypadku doszło do pomyłki. Wyjaśniamy sprawę i podamy oficjalne stanowisko dotyczące złożonych zamówień. Pozdrawiamy."
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 37
Rejestracja: 2 sty 2014, o 02:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Jeżeli zmienią zamówienie dzień przed premierą, to po prostu go nie przyjmę.
Nie mam bólu *zady* o to, że nie dostane EK bo to akurat loteria. Może się uda, może nie.
Ale sposób w jaki to załatwią pozostawia wiele do życzenia. Rozumiem, nie jest to problem pierwszego świata.
No ale jednak ludzie COŚ zamówili.. właśnie "coś" - teraz nikt nie wie właściwie co dostanie.
A raczej czy w ogóle coś dostanie.

W przypadku gdy faktycznie doszło do pomyłki z ich strony, nie mają EK na stanie i nie planują, powinni wysłać maila z ową informacją i przeprosinami za zaistniały problem.
A tak cisza, do premiery kilka dni i człowiek nie wiem czy czekać, czy może olać.
Czy zmienią, czy może jednak nie. Może anulują wszystkie? A może nie? Głównie o to się rozchodzi.

Zwłaszcza, że ten problem ma już trochę czasu a nadal żadnej konkretnej odpowiedzi z ich strony.

Co najśmieszniejsze, gdyby faktycznie byli pewni na 100% odnośnie pomyłki,
to powinni zmienić już dawno zamówienia z EK na Steelbook.
Nie chodzi mi tutaj o stronę, bo to akurat zrobili. Ale zamówienia u klientów + jakiś mail o tym fakcie.

Tak jak pisałem powyżej, rozmawiałem z konsultantem i status zamówienia to nadal EK
nawet pomimo tego, że sami uznali to za pomyłkę.
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 628
Rejestracja: 18 mar 2013, o 16:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:

Weźcie też pod uwagę, że był weekend, a w poniedziałek święto. Tak naprawdę jest dopiero 2. dzień roboczy od czasu tego błędu cenowego, a podejrzewam, że to dla nich nie jest też łatwa sytuacja - muszą ustalić jakiś plan działania, żeby wyszło to dla nich jak najmniej szkodliwie.

Podejrzewam, że ostatecznie dostaniemy kod zniżkowy na jakieś 20% na cały asortyment MM i na tym się skończy, chociaż nie powiem, że nie cieszyłbym się, jakby jednak zrealizowali te zamówienia.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 30
Rejestracja: 20 sie 2013, o 10:30
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

EK nie będzie, możecie skończyć płakać. Nie będzie nic, albo zwykła wersja. Rozejść się cebulę i płaczki.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 134
Rejestracja: 17 sie 2015, o 19:36
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 20 razy
Kontakt:

krzys837 pisze: EK nie będzie, możecie skończyć płakać. Nie będzie nic, albo zwykła wersja. Rozejść się cebulę i płaczki.
Dzięki Ci o czcigodny Krzychu za jakże wartościowy komentarz w dyskusji. Przejrzałem wszystkie 70 postów Twych i stwierdzam fakt że jesteś królem cebuli na indie gala. Gratuluję. Możesz się rozejść :P Zostaw temat dorosłym.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 596
Rejestracja: 3 gru 2015, o 14:50
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 9 razy

szopenik pisze:
krzys837 pisze: EK nie będzie, możecie skończyć płakać. Nie będzie nic, albo zwykła wersja. Rozejść się cebulę i płaczki.
Dzięki Ci o czcigodny Krzychu za jakże wartościowy komentarz w dyskusji. Przejrzałem wszystkie 70 postów Twych i stwierdzam fakt że jesteś królem cebuli na indie gala. Gratuluję. Możesz się rozejść :P Zostaw temat dorosłym.
Też zerknąłem i o tym pomyślałem, ale darowałem sobie wpis. :P
Jednak jeszcze lepszy jest post: "A ja miłego cebulowania." w temacie o spolszczeniu do Fallouta. No faktycznie straszne cebule uruchamiające sobie paczkę językową. xD
http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... 49#p245949

Aktywowanie przez VPN z kolei nie jest 'cebulactwem'. :)
http://lowcygier.pl/forum/viewtopic.php ... 62#p268962
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 134
Rejestracja: 17 sie 2015, o 19:36
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 20 razy
Kontakt:

Oficjalne stanowisko MM/SATURN:


Szanowny Panie,

W imieniu Media Saturn Online Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, w nawiązaniu do Pańskiego zamówienia na towar w postaci: Gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Edycja Steelbook, które zostało
anulowane w trybie pkt V.16 Regulaminu Sklepu Internetowego[1]
(dalej: Regulamin), w związku z Pańską wiadomością e-mail z dnia 11 sierpnia 2016 r., niniejszym uprzejmie wyjaśniamy przyczyny anulowania Pańskiego zamówienia.

Powyższe zamówienie złożył Pan za pośrednictwem Sklepu Internetowego
http://www.mediamarkt.pl, którego sposób funkcjonowania jest określony w Regulaminie. W tej mierze, w celu pełnego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz przyczyn anulowania Pańskiego zamówienia, w pierwszej kolejności pragniemy
wyjaśnić zasady funkcjonowania Sklepu Internetowego.

Sklep Internetowy działający pod adresem
http://www.mediamarkt.pl jest platformą teleinformatyczną, umożliwiającą Użytkownikom zapoznanie się z Towarami Sprzedających oraz Produktami innymi niż Towar, w tym z cenami i dostępnością Produktów, zawarcie Umowy Sprzedaży,
umów świadczenia usług w ramach Produktów innych niż Towar, jak również zamieszczanie Treści na zasadach określonych w Regulaminie (pkt I.2 Regulaminu). Sklep Internetowy udostępnia Sprzedającym możliwość zdalnej prezentacji ich Produktów i ich cen
oraz zaproszenia Użytkowników do zawierania Umów Sprzedaży w zakresie Towarów oraz innych umów w zakresie Produktów innych niż Towar. Strona
http://www.mediamarkt.pl nie zawiera ofert sprzedaży, a wyłącznie umożliwia Użytkownikom wysyłanie zaproszeń do zawierania umów sprzedaży. Innymi słowy, poprzez stronę
http://www.mediamarkt.pl klienci mają zasadniczo możliwość zapoznania się z wystawionymi tam towarami i ich parametrami, oraz ewentualnie zawarcia umowy sprzedaży według procedury regulowanej przez Regulamin, jeżeli ich zaproszenie
do zawarcia umowy zostanie zaakceptowane przez Sprzedającego, zgodnie z Regulaminem. W przypadku gdy klient (Użytkownik) jest zainteresowany którymś z Towarów, z którymi zapoznał się na stronie
http://www.mediamarkt.pl, może on złożyć na ten towar Zamówienie, czyli deklarację woli zakupu Towaru, uzewnętrznioną przez Użytkownika za pośrednictwem Sklepu Internetowego (poprzez zdalne wypełnienie elektronicznego formularza
w Sklepie Internetowym), w sposób umożliwiający Sprzedającemu i Usługodawcy identyfikację Użytkownika, precyzującą ponadto Towar mający stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży lub zlecenia usług w ramach Produktów innych niż Towar, miejsce jego odbioru, świadczenia
lub dostawy oraz formę płatności ceny za Produkt (pkt II.32 Regulaminu). Jednocześnie – co należy wyraźnie podkreślić – na etapie złożenia Zamówienia Użytkownik jedynie wyraża zainteresowanie Towarem, tj. deklaruje wolę zakupu Towaru.

Po złożeniu Zamówienia, zgodnie z
pkt V.12 Regulaminu, Zamówienie złożone przez Użytkownika zostaje potwierdzone w formie Nowego Zamówienia. Stanowi ono jedynie potwierdzenie doręczenia Zamówienia na serwer poczty elektronicznej Usługodawcy i
nie kreuje zobowiązań po stronie Użytkownika, Usługodawcy ani Sprzedającego (pkt V.12 Regulaminu). Tak więc po złożeniu Zamówienia Użytkownik otrzymuje e-miala o Nowym Zamówieniu, który jednak nie jest w żaden sposób wiążący dla żadnej ze stron.
E-mail zawiera adnotację: „Ta wiadomość nie stanowi potwierdzenia zawarcia Umowy Sprzedaży. Potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży nastąpi wraz z przesłaniem przez nasz sklep wiadomości o temacie „Potwierdzenie Zamówienia”. Zatem przejście przez Użytkownika
przez procedurę składania Zamówienia nie kończy się zawarciem umowy sprzedaży na zamówiony towar.

Po złożeniu Zamówienia, Usługodawca (Media Saturn Online Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie) przekazuje Zamówienie do Sprzedającego (czyli do przedsiębiorcy prowadzącego placówkę handlową pod marką
Media Markt), zgodnie z pkt V.13 Regulaminu.

Następnie zgodnie z
pkt V.14 Regulaminu Sprzedający rozpatruje złożone Zamówienie pod kątem możliwości jego realizacji. W zależności od możliwości bądź braku możliwości realizacji Zamówienia, następuje
odpowiednio albo Potwierdzenie Zamówienia, albo anulowanie Zamówienia. Zgodnie z
pkt V.16 Regulaminu w przypadku, gdy realizacja części lub całości Zamówienia nie będzie możliwa, Sprzedający bez zbędnej zwłoki (pocztą elektroniczną lub telefonicznie): a) poinformuje Użytkownika o anulowaniu Zamówienia w całości (Zamówienie uważane
jest wówczas za niezłożone) albo b) zaproponuje Użytkownikowi anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa.

W niniejszej sprawie w toku rozpatrywania złożonego przez Pana Zamówienia z przykrością stwierdziliśmy, iż Zamówienie nie może zostać zrealizowane w wyniku pomyłki przy kalkulacji ceny. Doszło
mianowicie do błędnego opisu produktu – jego ceny w katalogu gier, na co również Pan zwrócił uwagę, wskazując w wiadomości e-mail z dnia 11.08.2016 r. na błąd cenowy na stronie Sklepu Internetowego. W tej mierze, w związku z Pańskim zapytaniem z dnia 11.08.2016
r. o praktykę postępowania w przypadku błędów cenowych na stronie www, uprzejmie informuję, iż opisana sytuacja wystąpiła na etapie składania Zamówienia oraz jego weryfikacji (Zamówienie niepotwierdzone przez Sklep Internetowy). Ponieważ w toku rozpatrywania
złożonego Zamówienia stwierdziliśmy pomyłkę przy kalkulacji ceny – błędny opis produktu, zgodnie z Regulaminem nie było możliwe Potwierdzenie Zamówienia i przyjęcie go do realizacji. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu Zamówienie zostało anulowane.


Z poważaniem,




Wioletta Batóg

Rzecznik Prasowy
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3573
Rejestracja: 10 paź 2012, o 20:03
Płeć: Mężczyzna
Discord: remike#9022
Podziękował: 576 razy
Podziękowania: 261 razy
Kontakt:

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 37
Rejestracja: 2 sty 2014, o 02:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Umyli ręce od całej tej farsy, zasłaniając się paragrafami. Nawet głupich przeprosin za zaistniałą sytuacje.

Dobrze, że przynajmniej potwierdzili anulowanie wszystkich zamówień kolekcjonerek.
Teraz tylko zostaje wybranie jakiegoś sklepu, który dostarczy grę na premierę.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 17 sie 2016, o 16:39
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Za co tu przepraszać? Myślę, że 99% osób, które zamówiło kolekcjonerkę w tej cenie było świadome, że to prizebug i szansę na otrzymanie jej w tej cenie są nikłe
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 15
Rejestracja: 11 gru 2012, o 11:03
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

kolorowoipozytywnie pisze: Za co tu przepraszać? Myślę, że 99% osób, które zamówiło kolekcjonerkę w tej cenie było świadome, że to prizebug i szansę na otrzymanie jej w tej cenie są nikłe
Oczywiście, że 99% obeznanych z tematem wiedziało, że to błąd cenowy, ale przeprosiny jak najbardziej powinny być dołączone do maila.

PS. Kiedyś w MediaExpercie zamawiałem głupi kabelek minijack za 5zł. Przyszedł z dwutygodniowym opóźnieniem. W sumie, to nie był mi potrzebny "na gwałt" i nigdzie nie marudziłem i nie zgłaszałem opóźniena. Jakie było moje zdziwienie, gdy po odbiorze kabla dostałem maila z przeprosinami i bonem na 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym bez minimalnej kwoty zamówienia.

PKS. A mi nie anulowali zamówienia, ani nic nie odpisali. Najpierw napisałem na ich ścianie FB pytanie co z takimi zamrowieniami. Poprosili o nr zamówienia w prywatnej wiadomości. Nie odpowiadają od 3 dni, mimo że dwa razy wysyłałem kolejne prywatne wiadomości z pytaniem, czy już coś wiadomo.
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 628
Rejestracja: 18 mar 2013, o 16:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:

Mi też nic nie odpisali. Maila też nie dostałem.
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 1383
Rejestracja: 22 lis 2012, o 05:37
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 41 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Moje zamowienie w saturnie zostalo na chama zmienione w zamowienie edycji steelbook. W media caly czas widnieje jako EK.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 37
Rejestracja: 2 sty 2014, o 02:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olkusz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Postanowiłem znowu napisać do ich supportu. Głównie przez to, że nie otrzymałem od nich żadnego maila.
A byłem ciekaw jaki jest status mojego zamówienia, widząc co dostał kolega powyżej.
Konsultantka po chwili sprawdzania (trochę długiej chwili), potwierdziła że zamówienie ciągle jest aktualne.
I tak, nadal jest to Edycja Kolekcjonerska. Żadnych modyfikacji od tamtej pory.

Pytałem również o to, czy możliwe jest żeby zmieniono mi zamówienie np dzień przed premierą
powiedzmy z takiego EK na Steelbook. Oraz czy dostanę jakieś powiadomienie o owym fakcie.

Otrzymałem odpowiedź, że o wszystkich zmianach zamówienia bądź też jego anulowaniu, klient dostanie stosowną wiadomość na swojego maila. Jest to o tyle ważne, przynajmniej dla mnie, że nie chciałbym dostać drugiej kopii gry w przypadku gdybym kupił go np w poniedziałek.
Dodatkowo, jeżeli dojdzie do jakiś modyfikacji mojego zamówienia - będę mógł go po prostu nie zatwierdzić.

Dodam tylko, że zamawiałem grę w MM bez rejestracji więc nie mam możliwości podglądu zamówienia sam z siebie (chyba). Dlatego wszelkie wątpliwości muszę rozwiązywać przez ich support.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 49
Rejestracja: 2 lip 2013, o 13:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Szanowny Kliencie,



w związku wysłanym przez Pana / Panią zamówieniem nr: 40na towar Gra Deus Ex: Rozłam Ludzkości - edycja kolekcjonerska, cena: 159 zł./szt. – zwane dalej zamówieniem na towar w ramach przedsprzedaży w sklepie internetowym Media Markt, pragniemy poinformować, że Pana / Pani zamówienie nie może zostać przez nas zrealizowane w wyniku błędnej kalkulacji ceny zamówionego towaru.



Zmówienie na towar zostało anulowane w trybie pkt V.16. Regulaminu Sklepu Internetowego www.mediamarkt.pl z dnia 07.10.2015 r.



W związku z powyższym, Pana / Pani zmówienie zostało anulowane.



Niemniej jednak, jeżeli anulowanie Pana / Pani zamówienia spowodowało po Pańskiej stronie jakiekolwiek niedogodności, zachęcamy do skorzystania z, przesłanego w niniejszej wiadomości, kodu rabatowego, uprawniającego do uzyskania rabatu w wysokości 10 %, na wybraną przez Pana / Panią grę, dostępną w bieżącej ofercie sklepu internetowego https://mediamarkt.pl
ODPOWIEDZ