Ubi Shop

Promocje na gry na konsole Xbox, Playstation, Nintendo. Okazyjne ceny konsol oraz sprzętu elektronicznego.
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1813
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Discord: sergeron#0799
Podziękował: 139 razy
Podziękowania: 144 razy
Kontakt:

Ja tak samo jak wy dwoje. Ultimate, tylko jeden mail, brak paczki.
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 628
Rejestracja: 18 mar 2013, o 16:45
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:

Ciekawostka: tam nawet nie ma się jak z nimi skontaktować. Polskiego numeru telefonu nie ma, na mail nie dostałem odpowiedzi od soboty (podobno "starają się" odpowiedzieć w ciągu 2 dni roboczych), a na Twitterze dziś przeczytałem, że polski oddział Ubisoftu odsyła na support sklepu.

I wszystko bym zrozumiał - nie wiem, wyprzedali wszystkie egzemplarze, czekają na dostawę, cokolwiek, ale mogliby o tym poinformować. Czekam do soboty, potem będę jakoś działał.

-- aktualizacja --

O proszę, dostałem właśnie zwrot pieniędzy na PayPala.
"Your order no. 00134148 has been cancelled. You should receive the refund within 5-7 days on your paypal account. Kind regards, Uplay Shop Customer Service"
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 20
Rejestracja: 28 mar 2013, o 22:27
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Po 46 godzinach otrzymałem odpowiedź. Proszą mnie o podanie numeru zamówienia... Szkoda, że numer zamówienia uzupełniał się automatycznie po kliknięciu w przycisk "contact customer support"...
Aż trudno mi uwierzyć, że oficjalny sklep ubisoft od 27 lipca nie zauważył, że moje zamówienie ciągle sobie wisi i nic się z nim nie dzieje.
Cóż, czekam kolejne 48 godzin.

sergeron, a u Ciebie jak sytuacja?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 5
Rejestracja: 27 lip 2016, o 18:02
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Numer zamówienia jest w mailu potwierdzającym po zakupie, masz go też po zalogowaniu się do ubi szopu w zakładce Order History.
U mnie minęło już 6 dni od wysłania wiadomości do supportu, dostałem potwierdzenie wysłania ticketa i nikt przez tyle czasu mi nie odpowiedział. Wiadomość oczywiście po angielsku.
Poczekam do poniedziałku i składam wniosek o chargeback - niekompletny / uszkodzony produkt. W dodatku płaciłem MasterCardem więc będzie łatwiej.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1813
Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jarocin
Discord: sergeron#0799
Podziękował: 139 razy
Podziękowania: 144 razy
Kontakt:

@sleeper_s7
Thank you for contacting Uplay Shop Customer Service.

First of all, we would like to apologise for the late reply to your query.

We are sorry to hear that you have not received your order no. 00xxxxxx.

Unfortunately, due to a technical issue your order has not been submitted to our fulfiller and therefore, has not been dispatched. Due to an incredibly high demand, we will be unable to fulfil your Far Cry 4 Ultimate Kyrat Edition order for PS4.
I sincerely apologise for our inability to fulfil the order and the short notice on this news. While it is disappointing to deliver this news, I am happy to confirm that we will issue you a 20% discount code for your future purchase in our Uplay Shop.

Please use the code below in order to receive a 20% discount off your future purchase:
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
The refund for your order is in process and you should receive the money within 5-7 days on your account.

We apologise for any inconveniences caused.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us again.

Kind regards,

Jasmin
Uplay Customer Service
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 20
Rejestracja: 28 mar 2013, o 22:27
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Dzisiaj rano otrzymałem wiadomość od obsługi uplay shop, że kontaktuje się z obsługą spoza mojego regionu i przekażą tą sprawę do odpowiednich osób. Szkoda, że nie miałem wyboru, z którym support teamem chciałem się kontaktować...
12 dni minęło i 0 konkretnych informacji...
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 5
Rejestracja: 27 lip 2016, o 18:02
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Po 9 dniach od wysłania wiadomości do supportu dostałem wreszcie odpowiedź. Co najdziwniejsze opisałem im sprawę po angielsku a dostałem odp w naszym języku:
Na wstępie pragnę przeprosić za powstałą sytuację i zapewnić Pana, że powstała sytuacja nie jest celowym zabiegiem i zdajemy sobie sprawę, że nie ma prawa występować.
Już w tej chwili zgłosiłem sytuację do magazynów, natomiast z Pana strony, bardzo prosiłbym o załączenie kompletu zdjęć dokumentujących problem abym mógł zaproponować rozwiązanie.
Jak tylko otrzymam zdjęcia, natychmiast zaproponuję odpowiednią procedurę.
Jeszcze raz najmocniej przepraszam za powstałą sytuację.
Nie jest celowym zabiegiem :lol:
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 777
Rejestracja: 19 sty 2013, o 20:57
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 18 razy
Podziękowania: 18 razy

jak ktoś się nie boi bawić tunelowym misiem i generatorem
to można przypisać do konta Rayman Legends w ramach Ubi 30
Ci użytkownicy podziękowali mori za ten post:
GhostHound
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 169
Rejestracja: 12 gru 2014, o 21:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 7 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Jakieś szczegóły?
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 777
Rejestracja: 19 sty 2013, o 20:57
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 18 razy
Podziękowania: 18 razy

Lui
Awatar użytkownika
Lui
Robin Hood
Posty: 277
Rejestracja: 28 maja 2014, o 15:53
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

A cvzemu BR ma Legends a my Origins? :(
Awatar użytkownika
Członek zespołu
Posty: 3904
Rejestracja: 13 lip 2013, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 429 razy
Podziękowania: 249 razy
Kontakt:

Lui pisze: A cvzemu BR ma Legends a my Origins? :(
Może z jakiegoś powodu nie mają oni Origins dostępnego?
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 432
Rejestracja: 18 sty 2013, o 00:30
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 58 razy
Podziękowania: 41 razy
Kontakt:

Działa to jeszcze z tym Raymanem Legends ? Założyłem nowe konto na uplay i próbowałem logować się przez Holę ustawioną na Brazylie ale nic z tego.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 783
Rejestracja: 17 lip 2014, o 12:18
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 154 razy
Podziękowania: 82 razy
Kontakt:

Po promocji, teraz jest tylko zniżka z 70R$ na 35R$.
ODPOWIEDZ