Ubi Shop
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 628
- Rejestracja: 18 mar 2013, o 16:45
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
Ciekawostka: tam nawet nie ma się jak z nimi skontaktować. Polskiego numeru telefonu nie ma, na mail nie dostałem odpowiedzi od soboty (podobno "starają się" odpowiedzieć w ciągu 2 dni roboczych), a na Twitterze dziś przeczytałem, że polski oddział Ubisoftu odsyła na support sklepu.
I wszystko bym zrozumiał - nie wiem, wyprzedali wszystkie egzemplarze, czekają na dostawę, cokolwiek, ale mogliby o tym poinformować. Czekam do soboty, potem będę jakoś działał.
-- aktualizacja --
O proszę, dostałem właśnie zwrot pieniędzy na PayPala.
"Your order no. 00134148 has been cancelled. You should receive the refund within 5-7 days on your paypal account. Kind regards, Uplay Shop Customer Service"
I wszystko bym zrozumiał - nie wiem, wyprzedali wszystkie egzemplarze, czekają na dostawę, cokolwiek, ale mogliby o tym poinformować. Czekam do soboty, potem będę jakoś działał.
-- aktualizacja --
O proszę, dostałem właśnie zwrot pieniędzy na PayPala.
"Your order no. 00134148 has been cancelled. You should receive the refund within 5-7 days on your paypal account. Kind regards, Uplay Shop Customer Service"
Po 46 godzinach otrzymałem odpowiedź. Proszą mnie o podanie numeru zamówienia... Szkoda, że numer zamówienia uzupełniał się automatycznie po kliknięciu w przycisk "contact customer support"...
Aż trudno mi uwierzyć, że oficjalny sklep ubisoft od 27 lipca nie zauważył, że moje zamówienie ciągle sobie wisi i nic się z nim nie dzieje.
Cóż, czekam kolejne 48 godzin.
sergeron, a u Ciebie jak sytuacja?
Aż trudno mi uwierzyć, że oficjalny sklep ubisoft od 27 lipca nie zauważył, że moje zamówienie ciągle sobie wisi i nic się z nim nie dzieje.
Cóż, czekam kolejne 48 godzin.
sergeron, a u Ciebie jak sytuacja?
Numer zamówienia jest w mailu potwierdzającym po zakupie, masz go też po zalogowaniu się do ubi szopu w zakładce Order History.
U mnie minęło już 6 dni od wysłania wiadomości do supportu, dostałem potwierdzenie wysłania ticketa i nikt przez tyle czasu mi nie odpowiedział. Wiadomość oczywiście po angielsku.
Poczekam do poniedziałku i składam wniosek o chargeback - niekompletny / uszkodzony produkt. W dodatku płaciłem MasterCardem więc będzie łatwiej.
U mnie minęło już 6 dni od wysłania wiadomości do supportu, dostałem potwierdzenie wysłania ticketa i nikt przez tyle czasu mi nie odpowiedział. Wiadomość oczywiście po angielsku.
Poczekam do poniedziałku i składam wniosek o chargeback - niekompletny / uszkodzony produkt. W dodatku płaciłem MasterCardem więc będzie łatwiej.
- Posty: 1813
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 17:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jarocin
- Discord: sergeron#0799
- Podziękował: 139 razy
- Podziękowania: 144 razy
- Kontakt:
@sleeper_s7
Thank you for contacting Uplay Shop Customer Service.
First of all, we would like to apologise for the late reply to your query.
We are sorry to hear that you have not received your order no. 00xxxxxx.
Unfortunately, due to a technical issue your order has not been submitted to our fulfiller and therefore, has not been dispatched. Due to an incredibly high demand, we will be unable to fulfil your Far Cry 4 Ultimate Kyrat Edition order for PS4.
I sincerely apologise for our inability to fulfil the order and the short notice on this news. While it is disappointing to deliver this news, I am happy to confirm that we will issue you a 20% discount code for your future purchase in our Uplay Shop.
Please use the code below in order to receive a 20% discount off your future purchase:
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
The refund for your order is in process and you should receive the money within 5-7 days on your account.
We apologise for any inconveniences caused.
Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us again.
Kind regards,
Jasmin
Uplay Customer Service
Dzisiaj rano otrzymałem wiadomość od obsługi uplay shop, że kontaktuje się z obsługą spoza mojego regionu i przekażą tą sprawę do odpowiednich osób. Szkoda, że nie miałem wyboru, z którym support teamem chciałem się kontaktować...
12 dni minęło i 0 konkretnych informacji...
12 dni minęło i 0 konkretnych informacji...
Po 9 dniach od wysłania wiadomości do supportu dostałem wreszcie odpowiedź. Co najdziwniejsze opisałem im sprawę po angielsku a dostałem odp w naszym języku:

Nie jest celowym zabiegiemNa wstępie pragnę przeprosić za powstałą sytuację i zapewnić Pana, że powstała sytuacja nie jest celowym zabiegiem i zdajemy sobie sprawę, że nie ma prawa występować.
Już w tej chwili zgłosiłem sytuację do magazynów, natomiast z Pana strony, bardzo prosiłbym o załączenie kompletu zdjęć dokumentujących problem abym mógł zaproponować rozwiązanie.
Jak tylko otrzymam zdjęcia, natychmiast zaproponuję odpowiednią procedurę.
Jeszcze raz najmocniej przepraszam za powstałą sytuację.

- Posty: 777
- Rejestracja: 19 sty 2013, o 20:57
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 18 razy
- Podziękowania: 18 razy
http://shop.ubi.com/store/ubibr/pt_BR/p ... an-Legends
ale IP musi być na BR
ale IP musi być na BR