Konsoleigry.pl - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 72 razy
Podziękowania: 129 razy
Kontakt:

Coś wyraźnie niedobrego dzieje się z systemem płatności. Zamówienie złożone, płatność przez PayU jak dziesiątki, jeśli nie setki razy w innych sklepach i płatność utknęła na komunikacje, że przelew nie może być zrealizowany. Na rachunku blokada tej kwoty na MIESIĄC (taki okres to już gruba przesada). Nie ma nawet jak ponowić płatności bo niby jak - identyfikator płatności PayU generowany jest po stronie sklepu. Poza tym nie uśmiecha mi się kilka takich miesięcznych blokad na kwotę zamówienia i kolejne niepowodzenia, bo problem nie jest po mojej stronie tylko sklep-PayU. Na facebooku ze 2 godziny temu ktoś pisał to samo.
Teraz jestem w kropce z blokadą na koncie, saldo pomniejszone o kwotę zamówienia, kluczy nie ma, nie mam jak anulować blokady/dyspozycji PayU by po prostu ponownie złożyć zamówienie, bo jeśli w poniedziałek popołudniu ta blokada zmieni się w obciążenie konta jak zwykle jest przyjęte w normalnym toku płatności PayU i pieniądze wyjdą, zostanę podwójnie obciążony i zapewne przez automat otrzymam podwójne klucze, za co nikt nie zwróci. Patrzę na hasło reklamowe sklepu "całość w 1 minutę" i mogę tylko zakląć pod nosem. Jeżeli klucze z zamówienia w międzyczasie się skończą, zostanę bez gier i z miesięczną blokadą gratis :(
Piszę tutaj, ponieważ system płatności wymaga sprawdzenie - patrząc po facebooku nie tylko ja mam taki problem.

BTW:
W metodach płatności w stopce na stronie jest Paypal, przy składaniu zamówienia nie można jednak wybrać tej metody płatności, tylko to polskie wspaniałe PayU działające jakby chciało a nie mogło.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Skapiradlo pisze: Coś wyraźnie niedobrego dzieje się z systemem płatności. Zamówienie złożone, płatność przez PayU jak dziesiątki, jeśli nie setki razy w innych sklepach i płatność utknęła na komunikacje, że przelew nie może być zrealizowany. Na rachunku blokada tej kwoty na MIESIĄC (taki okres to już gruba przesada). Nie ma nawet jak ponowić płatności bo niby jak - identyfikator płatności PayU generowany jest po stronie sklepu. Poza tym nie uśmiecha mi się kilka takich miesięcznych blokad na kwotę zamówienia i kolejne niepowodzenia, bo problem nie jest po mojej stronie tylko sklep-PayU. Na facebooku ze 2 godziny temu ktoś pisał to samo.
Teraz jestem w kropce z blokadą na koncie, saldo pomniejszone o kwotę zamówienia, kluczy nie ma, nie mam jak anulować blokady/dyspozycji PayU by po prostu ponownie złożyć zamówienie, bo jeśli w poniedziałek popołudniu ta blokada zmieni się w obciążenie konta jak zwykle jest przyjęte w normalnym toku płatności PayU i pieniądze wyjdą, zostanę podwójnie obciążony i zapewne przez automat otrzymam podwójne klucze, za co nikt nie zwróci. Patrzę na hasło reklamowe sklepu "całość w 1 minutę" i mogę tylko zakląć pod nosem. Jeżeli klucze z zamówienia w międzyczasie się skończą, zostanę bez gier i z miesięczną blokadą gratis :(
Piszę tutaj, ponieważ system płatności wymaga sprawdzenie - patrząc po facebooku nie tylko ja mam taki problem.

BTW:
W metodach płatności w stopce na stronie jest Paypal, przy składaniu zamówienia nie można jednak wybrać tej metody płatności, tylko to polskie wspaniałe PayU działające jakby chciało a nie mogło.
Jeśli jest jakikolwiek problem z płatnościami - zgłoś to przez nasz formularz kontaktowy - im szybciej dostaniemy zgłoszenie tym szybciej zdołamy naprawić problem. Tutaj na forum Ci nie pomogę, nie mam dostępu do PayU.
EDIT: ok widzę Twoje zgłoszenie w systemie, zajmujemy się tym przypadkiem.

Co do Paypala - wspominałem już parokrotnie - zdarzyły się już przypadki oszustw, przy których obsługa Paypala rozkłada ręce i nie potrafiła nam pomóc ("robicie to Państwo na własne ryzyko" - cytat z rozmowy z pracownikiem Paypala, dotyczący sprzedaży produktów cyfrowych via PP)
Ostatnio zmieniony 28 cze 2015, o 23:13 przez Konsoleigry.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 72 razy
Podziękowania: 129 razy
Kontakt:

Dziękuję. Zgłosiłem od razu, nie spodziewałem się że ktokolwiek to przeczyta do poniedziałku. Jeżeli do poniedziałku popołudniu pieniądze nie zejdą z konta najrozsądniej będzie chyba zrobić ręczny przelew, ale co do dokładnych instrukcji proszę o odpowiedź w zgłoszeniu na stronie sklepu. Co do Paypala - rozumiem.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Witajcie,
dzisiaj kolejny dzień promocji, kolejny duży tytuł - tym razem Sims 4, w cenie 59,99zł.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Dziś przedostatni dzień promocji, a w nim przede wszystkim - Battlefield Hardline za 49zł, oczywiście po rozwiązaniu zagadki.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 122
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Hmm, u mnie wystąpił dziwny problem z autoryzacją płatności, która z niewiadomych mi powodów została odrzucona przez PayU przy kupowaniu BF Hardline. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze to jakoś opłacić.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

blindobserver pisze: Hmm, u mnie wystąpił dziwny problem z autoryzacją płatności, która z niewiadomych mi powodów została odrzucona przez PayU przy kupowaniu BF Hardline. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze to jakoś opłacić.
Proszę, zgłoś problem przez nasz formularz kontaktowy, postaramy się to szybko załatwić.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 704
Rejestracja: 22 gru 2012, o 21:22
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 72 razy
Podziękowania: 129 razy
Kontakt:

blindobserver pisze: Hmm, u mnie wystąpił dziwny problem z autoryzacją płatności, która z niewiadomych mi powodów została odrzucona przez PayU przy kupowaniu BF Hardline. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze to jakoś opłacić.
Przerabiałem niestety to samo w niedzielę - też PayU po zaakceptowaniu SMSa najpierw zamarło, a potem zgłosiło błąd z informacją że przelew nie może być wykonany, ale pozostawiło blokadę kwoty za gry na miesiąc na rachunku. Wczoraj rozmawiałem blisko godzinę z infolinią banku i z tego co mówili sytuacja jest patowa - środki są zablokowane, czekają na odebranie przez PayU, a to ich nie odbiera. Mieli pchnąć płatność, ale z tego co widzę po komunikacie z banku dziś zdjęli blokadę bez wykonania przelewu - widocznie się nie dało. W formularzu kontaktowym sklepu poproś najlepiej o podanie danych rachunku do ręcznego zlecenia przelewu. To chyba jedyne wyjście w przypadku takiego błędu - sam tak zrobiłem.

P.S.
W tym miejscu wyrazy uznania przedstawiciela Konsoleigry za życzliwe i indywidualne podejście do problemu - nieczęsto się to zdarza.
Warto jedynie zastanowić się czy jeśli te błędy płatności będą się powtarzać nie jest uzasadnione skrócenie okresu blokady PayU z miesiąca na tydzień (w rozmowie z bankiem dowiedziałem się że są dostępne 2 opcje). O ile 7 dni na odblokowanie błędnej dyspozycji można spokojnie poczekać, tak miesiąc z taką blokadą to już sporo i trzeba często dzwonić do banku by ręcznie zdjęli blokadę nieprawidłowej płatności PayU.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 122
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem
Podziękował: 0
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:

Skapiradlo pisze: Przerabiałem niestety to samo w niedzielę - też PayU po zaakceptowaniu SMSa najpierw zamarło, a potem zgłosiło błąd z informacją że przelew nie może być wykonany, ale pozostawiło blokadę kwoty za gry na miesiąc na rachunku. Wczoraj rozmawiałem blisko godzinę z infolinią banku i z tego co mówili sytuacja jest patowa - środki są zablokowane, czekają na odebranie przez PayU, a to ich nie odbiera. Mieli pchnąć płatność, ale z tego co widzę po komunikacie z banku dziś zdjęli blokadę bez wykonania przelewu - widocznie się nie dało. W formularzu kontaktowym sklepu poproś najlepiej o podanie danych rachunku do ręcznego zlecenia przelewu. To chyba jedyne wyjście w przypadku takiego błędu - sam tak zrobiłem.
Miałem o tyle dobrze, że mi po prostu pieniędzy w ogóle nie pobrało. Z miejsca odrzuciło transakcję. Na szczęście ekipa z konsoleigry szybko odpowiedziała na moje zgłoszenie i pieniądze wpłaciłem tradycyjnym przelewem. Czekam teraz na klucz, ale już wszystko powinno być ok. Tutaj duży plus.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Skapiradlo pisze:
blindobserver pisze: Hmm, u mnie wystąpił dziwny problem z autoryzacją płatności, która z niewiadomych mi powodów została odrzucona przez PayU przy kupowaniu BF Hardline. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze to jakoś opłacić.
Przerabiałem niestety to samo w niedzielę - też PayU po zaakceptowaniu SMSa najpierw zamarło, a potem zgłosiło błąd z informacją że przelew nie może być wykonany, ale pozostawiło blokadę kwoty za gry na miesiąc na rachunku. Wczoraj rozmawiałem blisko godzinę z infolinią banku i z tego co mówili sytuacja jest patowa - środki są zablokowane, czekają na odebranie przez PayU, a to ich nie odbiera. Mieli pchnąć płatność, ale z tego co widzę po komunikacie z banku dziś zdjęli blokadę bez wykonania przelewu - widocznie się nie dało. W formularzu kontaktowym sklepu poproś najlepiej o podanie danych rachunku do ręcznego zlecenia przelewu. To chyba jedyne wyjście w przypadku takiego błędu - sam tak zrobiłem.

P.S.
W tym miejscu wyrazy uznania przedstawiciela Konsoleigry za życzliwe i indywidualne podejście do problemu - nieczęsto się to zdarza.
Warto jedynie zastanowić się czy jeśli te błędy płatności będą się powtarzać nie jest uzasadnione skrócenie okresu blokady PayU z miesiąca na tydzień (w rozmowie z bankiem dowiedziałem się że są dostępne 2 opcje). O ile 7 dni na odblokowanie błędnej dyspozycji można spokojnie poczekać, tak miesiąc z taką blokadą to już sporo i trzeba często dzwonić do banku by ręcznie zdjęli blokadę nieprawidłowej płatności PayU.
Skapiradlo pisze:
blindobserver pisze: Hmm, u mnie wystąpił dziwny problem z autoryzacją płatności, która z niewiadomych mi powodów została odrzucona przez PayU przy kupowaniu BF Hardline. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze to jakoś opłacić.
Przerabiałem niestety to samo w niedzielę - też PayU po zaakceptowaniu SMSa najpierw zamarło, a potem zgłosiło błąd z informacją że przelew nie może być wykonany, ale pozostawiło blokadę kwoty za gry na miesiąc na rachunku. Wczoraj rozmawiałem blisko godzinę z infolinią banku i z tego co mówili sytuacja jest patowa - środki są zablokowane, czekają na odebranie przez PayU, a to ich nie odbiera. Mieli pchnąć płatność, ale z tego co widzę po komunikacie z banku dziś zdjęli blokadę bez wykonania przelewu - widocznie się nie dało. W formularzu kontaktowym sklepu poproś najlepiej o podanie danych rachunku do ręcznego zlecenia przelewu. To chyba jedyne wyjście w przypadku takiego błędu - sam tak zrobiłem.

P.S.
W tym miejscu wyrazy uznania przedstawiciela Konsoleigry za życzliwe i indywidualne podejście do problemu - nieczęsto się to zdarza.
Warto jedynie zastanowić się czy jeśli te błędy płatności będą się powtarzać nie jest uzasadnione skrócenie okresu blokady PayU z miesiąca na tydzień (w rozmowie z bankiem dowiedziałem się że są dostępne 2 opcje). O ile 7 dni na odblokowanie błędnej dyspozycji można spokojnie poczekać, tak miesiąc z taką blokadą to już sporo i trzeba często dzwonić do banku by ręcznie zdjęli blokadę nieprawidłowej płatności PayU.
Przyznam, że po raz pierwszy mieliśmy takie problemy z PayU - do tej pory system ten działał bez zarzutu.
Pomoc techniczna PayU twierdziła, że problemy z płatnościami wynikają:
- z błędów klientów
- z błędów systemów internetowych poszczególnych banków

Z drugiej strony w weekend pojawiła się duża aktualizacja systemu PayU, którą sam bym wskazał jako głównego winnego - np. od soboty pojawiło się kilka problemów przy płatnościach dla IPKO, które w poniedziałek już się nie zdarzały, z kolei dzisiaj mielismy 2 zgłoszenia od klientów mbanku, a przy okazji prywatnie robiłem dziś płatność przez PayU mbankiem na allegro i musiałem powtórzyć płatność (po raz pierwszy w mojej historii zakupów przez internet) - to chyba ta teoria spiskowa ma jakieś ręce i nogi.

Mam jednak nadzieję, że udało nam się wszystkie problemy z płatnościami rozwiązać tak, żeby dla Was, jako klientów, nie były one zbyt uciążliwe.

Pozostaję mi tylko przeprosić tych wszystkich, którzy nie mogli od razu skorzystać z zakupu, bo zdaję sobie sprawę, jak strasznie frustrujące może być czekanie na produkt cyfrowy, który z zasady powinien się pojawić u kupującego od razu po wpłacie - tak więc, przepraszam.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Dzisiaj ostatni dzień naszej akcji, z drobnym poślizgiem niestety, ale prezentuję Wam ostatni duży tytuł - Evolve za 69zł.
Kod rabatowy standardowo jest rozwiązaniem zagadki - po więcej informacji zapraszam na naszego facebooka:
https://www.facebook.com/konsoleigry?fref=ts
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

Witajcie,
w weekend mamy m.in. 2 tytuły w bardzo dobrej cenie:

- Banner Saga w cenie 19,99zł, zarówno wersja pudełkowa, jak i cyfrowa

- War for the Overworld w cenie 39,99zł, cena obowiązuje dla wersji pudełkowej i cyfrowej.

Zapraszamy!
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 39
Rejestracja: 4 sty 2014, o 10:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Czy istnieje jakaś możliwość uzyskania kodu rabatowego na preorder Sims 4 Spotkajmy się w wersji pudełkowej lub cyfrowej? Interesuje mnie również Sims 4 Zestaw dodatków.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2015, o 18:17
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Jak będziecie mieć już na stanie klucze do Fify 16 PC to napiszcie. ;)
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 91
Rejestracja: 11 mar 2013, o 22:52
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:

Pytanie o ową darmową przesyłkę SW Battlefront? Chcę kupić po egz. dla mnie i kumpla i zapłacić kartą; kod podany na łowcach próbuję zaaplikować, jednak w cenie i opcjach (kwotach) wysyłki nic się nie zmienia? Jak to wykonać zgodnie z informacją na ŁG o darmowej wysyłce?
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 5
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 15:25
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

Całość w mniej niż minutę? Pierwszy i ostatni raz
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 5
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 15:25
Podziękował: 0
Podziękowania: 0

kupiłem grę 24 grudnia. Wysłałem ticketa i dalej nie ma odzewu. Profesjonalizm pełną gebą.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 191
Rejestracja: 13 gru 2012, o 08:30
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Chciałem zamówić grę The Division na PS4 właśnie na konsoleigry.pl i zastanawiam się, czy gry zostaną wysłane jeszcze przed premierą, tj. 7 marca, czy może dopiero w dniu premiery 8 marca? I czy jedyna gwarancja dostawy w dniu premiery to zamówienie gry kurierem czy może dostawa do paczkomatu wystarczy?
Awatar użytkownika
Członek zespołu
Posty: 3904
Rejestracja: 13 lip 2013, o 00:58
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 429 razy
Podziękowania: 249 razy
Kontakt:

Czy ten 3DS rzeczywiście będzie dostępny od 10 czerwca, czy zostanie zmieniona data?
http://konsoleigry.pl/konsole/6793-kons ... 14493.html
Ultima zmieniła datę na początek lipca...

EDIT: Dawno tu nikt nie zaglądał to nie wiem czy nawet odpowiedź dostanę :(
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 51
Rejestracja: 14 lut 2014, o 11:10
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:

FotelSkrzypi pisze: Czy ten 3DS rzeczywiście będzie dostępny od 10 czerwca, czy zostanie zmieniona data?
http://konsoleigry.pl/konsole/6793-kons ... 14493.html
Ultima zmieniła datę na początek lipca...

EDIT: Dawno tu nikt nie zaglądał to nie wiem czy nawet odpowiedź dostanę :(
Już zmieniliśmy datę:) Premiera przewidziana jest na początek lipca, dystrybutor sam jeszcze nie wie, kiedy dokładnie.
Pozdrawiam:)
ODPOWIEDZ