Skapiradlo pisze: blindobserver pisze: Hmm, u mnie wystąpił dziwny problem z autoryzacją płatności, która z niewiadomych mi powodów została odrzucona przez PayU przy kupowaniu BF Hardline. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze to jakoś opłacić.
Przerabiałem niestety to samo w niedzielę - też PayU po zaakceptowaniu SMSa najpierw zamarło, a potem zgłosiło błąd z informacją że przelew nie może być wykonany, ale pozostawiło blokadę kwoty za gry na miesiąc na rachunku. Wczoraj rozmawiałem blisko godzinę z infolinią banku i z tego co mówili sytuacja jest patowa - środki są zablokowane, czekają na odebranie przez PayU, a to ich nie odbiera. Mieli pchnąć płatność, ale z tego co widzę po komunikacie z banku dziś zdjęli blokadę bez wykonania przelewu - widocznie się nie dało. W formularzu kontaktowym sklepu poproś najlepiej o podanie danych rachunku do ręcznego zlecenia przelewu. To chyba jedyne wyjście w przypadku takiego błędu - sam tak zrobiłem.
P.S.
W tym miejscu wyrazy uznania przedstawiciela Konsoleigry za życzliwe i indywidualne podejście do problemu - nieczęsto się to zdarza.
Warto jedynie zastanowić się czy jeśli te błędy płatności będą się powtarzać nie jest uzasadnione skrócenie okresu blokady PayU z miesiąca na tydzień (w rozmowie z bankiem dowiedziałem się że są dostępne 2 opcje). O ile 7 dni na odblokowanie błędnej dyspozycji można spokojnie poczekać, tak miesiąc z taką blokadą to już sporo i trzeba często dzwonić do banku by ręcznie zdjęli blokadę nieprawidłowej płatności PayU.
Skapiradlo pisze: blindobserver pisze: Hmm, u mnie wystąpił dziwny problem z autoryzacją płatności, która z niewiadomych mi powodów została odrzucona przez PayU przy kupowaniu BF Hardline. Mam nadzieję, że będę mógł jeszcze to jakoś opłacić.
Przerabiałem niestety to samo w niedzielę - też PayU po zaakceptowaniu SMSa najpierw zamarło, a potem zgłosiło błąd z informacją że przelew nie może być wykonany, ale pozostawiło blokadę kwoty za gry na miesiąc na rachunku. Wczoraj rozmawiałem blisko godzinę z infolinią banku i z tego co mówili sytuacja jest patowa - środki są zablokowane, czekają na odebranie przez PayU, a to ich nie odbiera. Mieli pchnąć płatność, ale z tego co widzę po komunikacie z banku dziś zdjęli blokadę bez wykonania przelewu - widocznie się nie dało. W formularzu kontaktowym sklepu poproś najlepiej o podanie danych rachunku do ręcznego zlecenia przelewu. To chyba jedyne wyjście w przypadku takiego błędu - sam tak zrobiłem.
P.S.
W tym miejscu wyrazy uznania przedstawiciela Konsoleigry za życzliwe i indywidualne podejście do problemu - nieczęsto się to zdarza.
Warto jedynie zastanowić się czy jeśli te błędy płatności będą się powtarzać nie jest uzasadnione skrócenie okresu blokady PayU z miesiąca na tydzień (w rozmowie z bankiem dowiedziałem się że są dostępne 2 opcje). O ile 7 dni na odblokowanie błędnej dyspozycji można spokojnie poczekać, tak miesiąc z taką blokadą to już sporo i trzeba często dzwonić do banku by ręcznie zdjęli blokadę nieprawidłowej płatności PayU.
Przyznam, że po raz pierwszy mieliśmy takie problemy z PayU - do tej pory system ten działał bez zarzutu.
Pomoc techniczna PayU twierdziła, że problemy z płatnościami wynikają:
- z błędów klientów
- z błędów systemów internetowych poszczególnych banków
Z drugiej strony w weekend pojawiła się duża aktualizacja systemu PayU, którą sam bym wskazał jako głównego winnego - np. od soboty pojawiło się kilka problemów przy płatnościach dla IPKO, które w poniedziałek już się nie zdarzały, z kolei dzisiaj mielismy 2 zgłoszenia od klientów mbanku, a przy okazji prywatnie robiłem dziś płatność przez PayU mbankiem na allegro i musiałem powtórzyć płatność (po raz pierwszy w mojej historii zakupów przez internet) - to chyba ta teoria spiskowa ma jakieś ręce i nogi.
Mam jednak nadzieję, że udało nam się wszystkie problemy z płatnościami rozwiązać tak, żeby dla Was, jako klientów, nie były one zbyt uciążliwe.
Pozostaję mi tylko przeprosić tych wszystkich, którzy nie mogli od razu skorzystać z zakupu, bo zdaję sobie sprawę, jak strasznie frustrujące może być czekanie na produkt cyfrowy, który z zasady powinien się pojawić u kupującego od razu po wpłacie - tak więc, przepraszam.