Indie Gala Happy Hours - regulamin

Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Część I - wyjaśnienie

1.Indie Gala jest jedną z inicjatyw bundlowych, w ramach której funkcjonują tzw. Happy Hours.
2.HH polega na możliwości zakupienia czterech pełnych pakietów bundle'owych Indie Gala w cenie jednego, pod warunkiem dokonania zakupu w czasie HH.
3.Moment uruchomienia HH, ich długość oraz wielokrotność tej akcji są nieznane i zależne tylko od osób odpowiedzialnych za Indie Galę.
4.Część redakcji Łowców Gier, wspólnie z kilkoma użytkownikami (nazywanymi dalej "użytkownikami zaufania"), wspomaga użytkowników niniejszego forum(nazywanych dalej "klientami"), oferując możliwość zapisania się na listę prowadzoną przez danego redaktora/użytkownika zaufania. Użytkownikami zaufania na obecną chwilę są : Killjoy, Stary, zax454, McSnake.
5.Przez redaktora rozumiany jest członek redakcji, dysponujący tytułem administratora, moderatora lub redaktora, który ma możliwość przeprowadzenia akcji z zapisami. Na obecną chwilę do członków redakcji prowadzących zapisy zaliczani są: remike, kal3jdoskop i Tom Stone.
6.Akcje te prowadzone są jedynie w przypadku odsłon Indie Gali, które trwają ok 2 tygodni, wobec których przewidywane są HH.


Część II - zasady zapisów

1.Zapisy rozpoczyna osoba prowadząca zbiorowe zakupy. W przypadku rozpoczęcia listy przez klienta, lista taka zostanie usunięta, a autor wątku/postu otrzyma ostrzeżenie
2.W zapisach mogą brać udział tylko osoby posiadające konto na paypalu.
3.Klienci na daną listę otrzymują prywatną wiadomość od redaktora/użytkownika zaufania z danymi dotyczącymi zapłaty. Ostateczna kolejność klientów na liście zależy od kolejności wpłat, a nie od miejsca zapisu na liście pierwotnej, która służy jedynie redaktorowi/użytkownikowi zaufania do wysyłania privów i orientacji w ilości i nickach klientów.
4.Wysokość wpłaty jest zależna od bieżącej polityki cenowej Indie Gali . Decyzję o ustaleniu wysokości wpłat podejmują redaktorzy/użytkownicy zaufania, na bazie aktualnych trendów cenowych w IG.
5.Przelewu należy dokonać TYLKO z wykorzystaniem opcji "Wysyłam pieniądze krewnym lub znajomym". W temacie wiadomości załączonej do każdego przelewu paypalowego klient jest ZOBOWIĄZANY do podania swojego nicka z forum.
6.Zakupu giftów dokonuje redaktor/użytkownik zaufania w czasie HH, w miarę możliwości jak najwcześniej. Zastrzega się, że redaktor/użytkownik zaufania nie ma obowiązku zakupienia giftów w czasie pierwszej odsłony HH.
7. Zakupu dokonuje się TYLKO dla minimum 60 klientów lub wielokrotności 20-tu, większej niż 20. W przypadku niepełnej ostatniej 20-tki redaktor/użytkownik zaufania może, w porozumieniu z klientami, zdecydować o zakupie giftów dla ostatniej grupy, przy odpowiednim podwyższeniu wpłaty startowej, pod warunkiem, że ostatnia grupa stanowi wielokrotność 4-rech.
8.Od dnia zakupu redaktor/użytkownik zaufania ma dwa dni na rozesłanie giftów do zamawiających
9.Gifty wysyłane są TYLKO na maila przypisanego do konta paypalowego klienta.
10.W przypadku braku akceptacji dla któregokowiek z punktów niniejszego regulaminu, potencjalny klient NIE MOŻE brać udziału w akcji. Jeśli klient zapisze się mimo braku akceptacji regulaminu, zapis zostanie zignorowany, bądź w przypadku przelania stosownej kwoty, wpłata zostanie zwrócona a zapis anulowany.
11.Redaktor/użytkownik zaufania nie jest zobowiązany do odesłania z powrotem takiej samej ilości pieniędzy co wpłacone, w sytuacji, kiedy klient wybrał opcję płatności "Płacę za towary lub usługi" lub zdecydował się na inną formę płatności paypalową, w wyniku której pobierana jest prowizja)

12. Klienci/potencjalni klienci mają zakaz wywierania presji i wystosowywania prywatnych próśb, mających na celu dokonanie zamówienia wbrew niniejszemu regulaminowi.
12.W przypadku dokonania zapisu i nieuiszczenia wpłaty, osoba taka ma zakaz brania udziału w kolejnych 4 odsłonach Indie Gali w ramach niniejszej inicjatywy oraz otrzyma 2 ujemne punkty reputacji.

Część III - Reszta z zakupów, giveawaye.

1.Zwyczajowo reszta pieniędzy pozostała z zakupu giftów jest przeznaczana na giveaway zastrzeżony tylko dla osób zapisanych do danego redaktora/użytkownika zaufania.
2.W przypadku użytkowników zaufania nie ma obowiązku co do zorganizowania giveawaya. Decydują oni osobiście o przeznaczeniu pozostałej reszty. Zabronione jest wywieranie presji na użytkownikach zaufania, ze względu na ochotniczy charakter przedsięwzięcia.
3.Gra do giveawaya zostanie zakupiona najpóźniej w ciągu dwóch tygodni od dnia, w którym wszyscy klienci zapisani na daną listę otrzymają swoje gifty, a stosowny redaktor/użytkownik zaufania przeliczy resztę z zakupu giftów. Giveaway zostanie zorganizowany nie później niż w ciągu dwóch dni od daty zakupu gry na giveawya. Giveaway nie może trwać krócej niż trzy dni, a zarazem nie dłużej niż 7 dni.
3.W przypadku redaktorów reszta jest przeznaczana na giveaway dla klientów zapisanych do danego redaktora. O wyborze gry do giveawaya decyduje redaktor prowadzący zapisy (albo użytkownik zaufania, jeśli zdecydował się na przeprowadzenie giveawaya) W przypadku, kiedy reszta z zakupu wyniesie mniej niż równowartość 3 dolarów, reszty zostają zostają odłożone na rzecz giveawayów "łowcowych".
4.Przez giveawaye łowcowe rozumiane są większe akcje giveawayowe, organizowane przez serwis Łowcy Gier (giveaway miesiąca i inne akcje o podobnym charakterze). Ilość zgromadzonych reszt jest jawna i użytkownicy strony są o nich informowani.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Powyżej proponowany regulamin do naszych wspólnych zakupów na HH, zachęcam do przeczytania i podzielenia się uwagami.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1209
Rejestracja: 10 gru 2012, o 23:01
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 32 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Po przeczytaniu nie widzę nic co trzeba by zmienić, albo co wymagałoby dodatkowych wyjaśnień jeśli chodzi o HH.
Brakuje tylko tego co z osobami zapisującymi się, a nie robiącymi wpłaty. Ja mam dwie takie osoby z ostatniego HH.
Pamiętam, że było o tym we wcześniejszym regulaminie.

Ponadto od razu dobrze byłoby rozwiązać kwestię zbiórek na 10 - paki w przypadku IG weekly. Jakoś to regulujemy, czy zostanie to bardzo oddzielną kwestią i jak ktoś będzie chciał zorganizować, to może to robić na partyzanta?

Dzięki za powołanie mnie na użytkownika zaufania, mam nadzieję, że będę mógł pomóc przy następnych galach.
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 523
Rejestracja: 13 mar 2013, o 09:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

ponadto redaktor/użytkownik zaufania nie będzie zobowiązany do odesłania pieniędzy
Karalne w myśl przepisów o nieuzasadnionym wzbogaceniu się - taki regulamin nie ma mocy prawnej.

Dodałbym jeszcze punkt mówiący o jak najszybszej wpłacie i kolejności w 20 - jako kolejności wpłat, a nie zapisu czyli to o czym wspomniał Stary: usuwaniu osób, które zapisały się, ale nie wpłaciły i nie dają znaku życia.
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 374
Rejestracja: 28 lis 2012, o 15:17
Podziękował: 0
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:

Ja bym dopisał zapis w stylu że organizator nie czerpie żadnych zysków z organizowania zakupów HH. Te darowizny dobrowolne... muszę z znajomym pogadać jak to poprawnie prawnie zapisać. Chodzi tu o skarbówkę bo wiadomo życzliwych nie brakuje,a już zdarzały się sytuacje w podobnych inicjatywach że urzędasy się interesowały.


Osoby które nie wpłacają powinno się dożywotnio dyskwalifikować.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 16:26 przez sacrus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Super, dzięki za sugestie(jeszcze postu od sacrusa nie przeczytałem), wszystkie 3 niedopatrzenia uwzględniłem w regulaminie.

@Stary-ciężko mi powiedzieć co z tymi tygodniowymi, gdzie HH nie ma, po prostu nie mam pojęcia, czy Gala będzie je dalej prowadziła, jakby nie patrzeć-to nie HIB i moze mieć ona dużo większe problemy z powrotem do tych tygodniowych/krótszych akcji

@sacrus-to na razie to usunąłem, nie jest to coś o co bym chciał jakoś zaciekle walczyć, więc w przypadku dylematu (gdyby dalej były wątpliwości) prędzej się zdecyduję na usunięcie permanentne tego zapisu, żeby nie narobić nikomu kłopotu.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 292
Rejestracja: 6 kwie 2013, o 13:49
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Podziękowania: 5 razy
Kontakt:

Tak, jak cFalcon już wspomniał.

Niestety, ale wg naszego prawa, kaskę musi odesłać (Art. 284 § 1 KK i Art. 405 KC).
Ja wiem, że tu chodzi o śmieszne kwoty, ale pieniądz jest pieniądz wg naszego prawa i nie warto sobie szarpać nerwów z powodu kilku złotych.

Jeśli Regulamin byłby osobiście podpisywany, to taki punkt mógłby w nim się znaleźć.

Zapisałabym to tak, że jeśli z winy Klienta Organizator poniósł straty, to kwota zwrotu zostanie o tą stratę pomniejszona.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 18:28 przez Wolf Moon, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Zbanowany
Posty: 523
Rejestracja: 13 mar 2013, o 09:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:

Wolf Moon pisze: (...)
1. Po prostu nigdy nie wiesz czy nie trafisz na jakiegoś "świra" (wystarczy zacząć sprzedawać np. na Allegro aby się o tym przekonać).
2. HH to dla nas zwykła niezobowiązująca umowa "na gębę", ale dla takiej skarbówki to już świadczenie usługi.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

@Wolfmoon- cytujesz poprzednią wersję, jeszcze przed napisaniem przez Ciebie posta zmieniłem tamten fragment regulaminu :)
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1778
Rejestracja: 2 gru 2012, o 18:24
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 102 razy
Podziękowania: 24 razy
Kontakt:

3.W przypadku redaktorów reszta jest przeznaczana na giveaway dla klientów zapisanych do danego redaktora. W przypadku, kiedy reszta z zakupu wydaje się klientom niesatysfakcjonująca (w kontekście zakupu gier do giveawaya), klienci i redaktor mogą zdecydować o odłożeniu reszty na rzecz giveawayów "łowcowych".
Ja jestem temu przeciwny, bo stwarza możliwości dla potencjalnych problemów. Niech będzie tyle reszty ile jest i niech to będzie decyzją organizatora zbiórki, co z tą kwotą zrobić. A jeśli klienci się na to nie zgadzają, to niech w pierwszej kolejności nie zgłaszają do wzięcia udziału w tej akcji.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1150
Rejestracja: 6 mar 2013, o 15:59
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

1.Zwyczajowo reszta pieniędzy pozostała z zakupu giftów jest przeznaczana na giveaway zastrzeżony tylko dla osób zapisanych do danego redaktora/użytkownika zaufania.
Ok, ale w takim razie wraz z rozpoczęciem zapisów musi być obowiązkowo podawana minimalna ilość osób, którą dany redaktor/użytkownik zaufania obsługuje. Należałoby także w miarę możliwości dążyć do równego rozdziału klientów wśród kupujących.
2.W przypadku użytkowników zaufania nie ma obowiązku co do zorganizowania giveawaya. Decydują oni osobiście o przeznaczeniu pozostałej reszty.
Ponieważ zapisujący się na HH często nie są aktywnymi użytkownikami strony/forum trzeba zadbać, by informacja o tym, kto jest z redakcji ŁG, a kto użytkownikiem zaufania była podana w sposób nie budzący wątlpliwości (ostatnio ze strony ŁG byli: administrator, redaktor i moderator).
3. W przypadku, kiedy reszta z zakupu wydaje się klientom niesatysfakcjonująca (w kontekście zakupu gier do giveawaya), klienci i redaktor mogą zdecydować o odłożeniu reszty na rzecz giveawayów "łowcowych".
Nie podoba mi się. Klientom wiele się może wydawać i pozostawianie decyzji w ich gestii rodzi tylko same problemy. Nie lepiej ustalić minimalny próg dla kwoty z reszty, poniżej którego giveaway nie jest organizowany? Przecież już za 2$ można wyrwać ciekwawe tytuły.
4. Ilość zgromadzonych reszt jest jawna i użytkownicy strony są o nich informowani.
Tak jest. Chcemy wiedzieć, kto nie umie obsługiwać PayPala ;)

Brakuje bardzo istotnego zapisu o tym, gdzie i kiedy podawana jest informacja o ewentualnych giveawayach. Trzeba by też ustalić moment ich rozpoczęcia względem zakończenia całej akcji - czasem lepiej poczekać kilka dni na jakąś promocję.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 292
Rejestracja: 6 kwie 2013, o 13:49
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Podziękowania: 5 razy
Kontakt:

kal3jdoskop pisze: @Wolfmoon- cytujesz poprzednią wersję, jeszcze przed napisaniem przez Ciebie posta zmieniłem tamten fragment regulaminu :)
Lepiej? :P

Zanim Sacrus napisze co z darowizną, to poczytaj o PIT.
Na pewno są zwolnione wpłaty od rodziny, ale jest też ogólna kwota, do której nie musisz płacić podatku.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Lepiej ;)

Ok, dzięki za kolejne uwagi, jutro przemyślę wszystko (dzisiaj już nie mam siły) i uaktualnię regulamin (bo widzę tu kilka ważnych kwestii, o których zapomniałem faktycznie).
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 225
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:32
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

Jak jest problem z podatkiem, to niech oficjalnie zbiórka idzie do kogoś z zagranicy (remike?) i wszelkich urzędników wuj powinno obchodzić co się dalej dzieje z tymi pieniędzmi.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Dobra, zaaktualizowałem regulamin, jak komuś nie chce się doszukiwać, powiem od razu, co zmieniłem:

1.Minimalna liczba osób zapisanych do jednego redaktora/użytkownika zaufania wynosi 60 osób. Myślę, że jest to najmniejsza liczba, z której można liczyć na jakąś sensowną resztę.
2.Giveaway jest organizowany, jeśli reszta wyniesie co najmniej równowartość 3 dolarów (z tego co pamiętam, jest to taka dolna granica, od której można już kupić coś sensownego np na gmg w wyprzedaży)
3.Jeśli mniej, to automatycznie idzie na giveawaye łowcowe(te "ogólne", giveaway miesiąca, inne pomniejsze akcje itd)
4.Gra do giveawaya musi zostać zakupiona najpóźniej dwa tygodnie po rozliczeniu (czyli rozesłanie giftów i podliczenie reszty). Myślę, że przez dwa tygodnie spokojnie się coś trafi fajnego na gmg czy innym amazonie.
5.O tym, jaka gra będzie kupiona do giveawaya, decyduje redaktor/użytkownik zaufania(jeśli się zdecyduje na giveawaya). Koniec z niekończącymi się dyskusjami, którą grę wybrać, decyduje ten, który przyjmował zapisy.
5.Giveaway zostaje przeprowadzony maks 2 dni po zakupie gry, i nie może trwać mniej niż 3 dni, ani więcej niż 7 dni. Chodzi o to, żeby z jednej strony wszyscy zainteresowani zdążyli wejść na giveawya, a z drugiej żeby nie przedłużać tego w nieskończoność.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Ach, byłbym zapomniał-dopisany został też zakaz uczestniczenia w 4 kolejnych odsłonach IG (w przypadku kiedy ktoś zapisał się i nie wpłacił), a także sprecyzowano, którzy członkowie redakcji prowadzą zapisy (użytkownicy zaufania byli podani już wcześniej).
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1209
Rejestracja: 10 gru 2012, o 23:01
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 32 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Warto wspomnieć też, że przy kupnie przez różne osoby mogą wyniknąć różne kwoty za gift. Mówię tu o różnym przewalutowaniu dolara na euro bądź funty. Przez to reszty od poszczególnych kupujących mogą być inne.
Druga chyba ważna kwestia, to kto bierze pierwszą 60, drugą itd. Warto, to sobie jakoś ustalić, żeby nie było zamieszania przy zapisach itd. Wiadomo, jakoś między sobą to trzeba by ustalić, ale żeby była taka informacja potem dla innych. Może to też ułatwić sprawę zapisującym się. Patrzy ktoś o mam 72 numer jestem u remike.
Mam nadzieję, że zbyt często się zdarzać nie będą przypadki typu, ktoś jest w pierwszej 60 i potem mu się przypomni, że dla kolegi chce i wtedy będzie wpłacał drugiej osobie.
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1108
Rejestracja: 28 lis 2012, o 17:09
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 370 razy
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:

Co do tej drugiej kwestii-nie chciałbym narzucać odgórnego przydziału, raz że nie zawsze każdy z wymienionego wcześniej grona może/chce od razu/w ogóle tworzyć listę na HH, w związku z czym wolałbym nie narzucać odgórnie ile kto osób ma przyjąć, jak z numerkami itd. Generalnie zasada jest taka, że zapisujący się powinien "pilnować się" osoby, która prowadzi listę.

Jeśli chodzi o reszty-zdaję sobie sprawę, że taka różnica istnieje, o której wspominasz... Ale z drugiej strony skoro i tak zawsze piszemy, ile wydaliśmy, ile zeżarło nam z konta paypalowego itd, to chyba nie musimy wchodzić w aż takie niuanse, bo i tak wszystko jest jawne.

Odnośnie poruszonego wcześniej wątku na ile wykluczyć osobę, która się zapisała i nie zapłaciła-myślę, że cztery kolejne odsłony wystarczą :) Jeśli IG narzuci sobie z powrotem tempo bundla raz na (około) 2 miesiące, to 2/3 roku będzie chyba z jednej strony wystarczającą i dotkliwą sankcją, a z drugiej daje możliwość poprawy. Chociaż jeśli mam być szczery, to coś czuję że taka osoba prędzej poszuka innych miejsc "zbiórek". ALE-w sumie ważna sprawa, powinno się prowadzić "czarną listę" z nickami osób,które się czegoś takiego dopuściły. Zamieszczę w regulaminie zapis dot. jawności tej listy i aktualizacji przy okazji kolejnych odsłon IG.

edit:ok, zmienione, dopisałem dwa punkty w dziale II, cytuję je poniżej:

13.Osoby które dopuściły się nadużycia wymienionego w poprzednim punkcie* będą umieszczone na tzw. "czarnej liście", aktualizowanej na bieżąco przy okazji każdej akcji związanej z HH. Lista użytkowników mających czasowy zakaz udziału będzie dostępna publicznie na forum.
14.W przypadku próby obejścia tymczasowego zakazu udziału (np przez użycie multikonta), użytkownik taki otrzymuje permanentny zakaz uczestnictwa w akcjach związanych z HH.

*punkt 12-ty dotyczy zapisania się i niezapłacenia
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 1209
Rejestracja: 10 gru 2012, o 23:01
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 32 razy
Podziękowania: 21 razy
Kontakt:

Bardziej miałem na myśli "przykładową kolejność" zdaję sobie sprawę, że nie każdy może móc/chcieć. Ale z założenia żeby było wiadomo, że jak jest HH, to najpierw będziesz, Ty, potem remike, Tom, potem "my". Ale tak teraz piszę i sam się zastanawiam.
Co do kwestii przewalutowania, to dla maruderów, żeby wiedzieli o tym przed przystąpieniem itd. Bo już ostatnio byli tacy, że nie możliwe, u nich nie było itp. A z doświadczenia wiem, że przy ostatniej HH przelicznik dolar - euro był złodziejski i praktycznie ciężko było wyjść na zero, a potem jak były tropico i inne, nie było tak źle. Coś dodać po prostu w części 2 punkt 4. Ale to tylko moja sugestia :)
Jakby co ja mam dwóch delikwentów do czarnej listy z HH i jednego z IG Mobile prowadzonej na własną rękę.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1150
Rejestracja: 6 mar 2013, o 15:59
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 9 razy
Kontakt:

Przecież wystarczy by w pierwszym poście każdej zbiórki znalazła się stosowna informacja, kto i w jakiej kolejności obsługuje kolejne zgłoszenia. Wrzucanie tego do regulaminu jest zbędne.
Także w pierwszym poście trzeba będzie zamieścić uwagę, że pomimo wyświetlania cen w $ IG dokonuje przeliczenia płatności na € i stąd są one wyższe (ostatnio jak kupowałem w Weekly narzut był 3%).
10.W przypadku braku akceptacji dla któregokowiek z punktów niniejszego regulaminu, potencjalny klient NIE MOŻE brać udziału w akcji. W przeciwnym wypadku jego zapis zostanie zignorowany, ponadto redaktor/użytkownik zaufania nie będzie zobowiązany do odesłania z powrotem takiej samej ilości pieniędzy co wpłacone, w sytuacji, kiedy klient wybrał opcję płatności "Płacę za towary lub usługi" lub zdecydował się na inną formę płatności paypalową, w wyniku której pobierana jest prowizja)
Straszny bełkot :lol:
1. Drugie zdanie rozpoczyna się od negacji ("W przeciwnym wypadku...") pierwszego ("W przypadku braku akceptacji...") i wychodzi na to, że zapis klienta, który zaakceptował regulamin zostanie zignorowany :o
2. Część po przecinku: "ponadto redaktor/użytkownik zaufania..." powinna być nowym zdaniem, ponieważ dotyczy ona już innej kwestii i właściwie to nie wiadomo do końca jakiej. Czy chodzi o to, że osoba, której wpłata została obciążona prowizją, w wyniku czego prowadzący zbiórkę otrzymał niewystarczającą kwotę, jest nieuwzględniana w zapisach, a wpłacone pieniądze są jej od razu zwracane?
Zablokowany