HUMBLE BUNDLE czas rozliczenia

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 19 wrz 2025, o 20:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 5 razy

Tytuł lekko prześmiewczy ale jak najbardziej trafny, czemu zakładam tu temat? a po to by ukrócić oszustwa jakie stosuje Humble w swoich paczkach, jak można zauważyć po innych sklepach których aż tak wiele nie ma, gdy wystawiane są bundle mają one zazwyczaj określoną pulę kluczy, gdy taki się wyprzeda znika cały zestaw lub jak w Fanatical jakiś konkretny tytuł do zakupu, aleee nie w Humble Store, gdy im zabraknie klucza wciąż możemy zakupić grę a oni zwyczajnie nam jej nie wydadzą miesiącami lub zmienią platformę bez zapytania.

Kontaktowałem się w tej sprawie z UOKIK, rzecznik praw poparł moje przypuszczenia jakoby praktyki jakie stosuje Humble nie były legalne, dodał również iż najlepiej będzie zebrać większą grupę ludzi i złożyć skargę grupową do centralnej części UOKIK gdyż wtedy to oni są organem wykonawczym gdyż jak wiadomo rzecznik reprezentuje konsumenta pojedyńczego, stąd też nowy temat i zapytanie, czy są chętni na to by ukrócić nieuczciwe praktyki Januszerii?

Dodam jeszcze tylko iż moją czarę goryczy przelało to iż wielokrotnie dostawałem klucze po upływie miesięcy, jednakże "Racine" oraz "paczka 30 lecia Street Fighter" leży już 6mc bez dostępu do odebrania, dodatkowo, akcja z kuponem na 0,00Eur za Racine miała błąd, przez który mój kupon nie wszedł i pobrano mi 8Eur, napisałem więc w tej sprawie do HB, odpisano mi chyba po dwóch tygodniach iż przepraszają za sytuacje iiii Mogą mi zaoferować kupon do sklepu na 1,5Eur... wydałem pieniądze na paczklę, nie dostałem klucza ich kupon nie wszedł i ukradziono mi 8Eur a oni oddają 1.5 haha

Pozdrawiam i mam nadzieję iż wyraziłem się zwięźle i zrozumiale.
Ci użytkownicy podziękowali RTurner za ten post (w sumie 5):
warhameronaxahusxardasmuniek1555lewriczin
Awatar użytkownika
Wiedźmin
Posty: 2414
Rejestracja: 17 paź 2016, o 14:29
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 403 razy
Podziękowania: 845 razy

Życzę powodzenia, chociaż szykuj się na lata zmarnowanego czasu, z którego, niestety, całe g może wyniknąć.
Mnie na szczęście nie wykolegowali, ale tutaj masz szansę znaleźć kilka osób.
Ci użytkownicy podziękowali bolesna prawda za ten post:
RTurner
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 855
Rejestracja: 9 sty 2013, o 18:19
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 21 razy
Podziękowania: 721 razy
Kontakt:

RTurner pisze: wczoraj, o 21:31 akcja z kuponem na 0,00Eur za Racine miała błąd, przez który mój kupon nie wszedł i pobrano mi 8Eur, napisałem więc w tej sprawie do HB, odpisano mi chyba po dwóch tygodniach iż przepraszają za sytuacje iiii Mogą mi zaoferować kupon do sklepu na 1,5Eur... wydałem pieniądze na paczklę, nie dostałem klucza ich kupon nie wszedł i ukradziono mi 8Eur a oni oddają 1.5 haha
Możesz napisać coś więcej na temat tego błędu? Wklepałeś kod/kupon, cena w koszyku spadła do 0 i po klinięciu kup pobrało Ci pieniądze? Bo nie do końca rozumiem jak to wyglądało. Poza tym czy po kupnie odkryłeś od razu klucz? Jeśli nie to według mnie nie powinno być problemu ze zwrotem środków. Kupiłem u nich coś kiedyś przez pomyłkę za pomocą przycisku "Pay instantly with card" i bez problemu zwrócili całą kwotę.

Zaoferowali Ci kupon na 1.5 euro i co dalej? Na pewno od razu zamknęli ticket, nie kontynuuowałeś z nimi dyskusji?
Niestety u nich w supporcie trzeba walczyć o swoje :P Ja im zgłosiłem, że nie zgadzam się na to co zaproponowali w sprawie Racine (klucz GOG) i mają mi dostarczyć klucz Steam lub zwrócić część kwoty. Odpisali, że niestety jest to niemożliwe i zamknęli ticket. No to im odpisałem, że nie zgadzam się na takie rozwiązanie. Kupiłem klucz na Steam, więc mają mi dostarczyć klucz na Steam lub zwrócić część pienieniędzy, innego rozwiązania nie akceptuję. Odpowiedzili mi dopiero po trzech tygodniach i zwrócili 1.71 euro.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 2
Rejestracja: 19 wrz 2025, o 20:33
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 5 razy

Desolator pisze: dzisiaj, o 17:58
RTurner pisze: wczoraj, o 21:31 akcja z kuponem na 0,00Eur za Racine miała błąd, przez który mój kupon nie wszedł i pobrano mi 8Eur, napisałem więc w tej sprawie do HB, odpisano mi chyba po dwóch tygodniach iż przepraszają za sytuacje iiii Mogą mi zaoferować kupon do sklepu na 1,5Eur... wydałem pieniądze na paczklę, nie dostałem klucza ich kupon nie wszedł i ukradziono mi 8Eur a oni oddają 1.5 haha
Możesz napisać coś więcej na temat tego błędu? Wklepałeś kod/kupon, cena w koszyku spadła do 0 i po klinięciu kup pobrało Ci pieniądze? Bo nie do końca rozumiem jak to wyglądało. Poza tym czy po kupnie odkryłeś od razu klucz? Jeśli nie to według mnie nie powinno być problemu ze zwrotem środków. Kupiłem u nich coś kiedyś przez pomyłkę za pomocą przycisku "Pay instantly with card" i bez problemu zwrócili całą kwotę.

Zaoferowali Ci kupon na 1.5 euro i co dalej? Na pewno od razu zamknęli ticket, nie kontynuuowałeś z nimi dyskusji?
Niestety u nich w supporcie trzeba walczyć o swoje :P Ja im zgłosiłem, że nie zgadzam się na to co zaproponowali w sprawie Racine (klucz GOG) i mają mi dostarczyć klucz Steam lub zwrócić część kwoty. Odpisali, że niestety jest to niemożliwe i zamknęli ticket. No to im odpisałem, że nie zgadzam się na takie rozwiązanie. Kupiłem klucz na Steam, więc mają mi dostarczyć klucz na Steam lub zwrócić część pienieniędzy, innego rozwiązania nie akceptuję. Odpowiedzili mi dopiero po trzech tygodniach i zwrócili 1.71 euro.
a co tu dyskutować, zbywanie klienta? oczekiwanie tygodniami na odpowiedź i ciąga walka o swoje? "PŁACIC I PROSIĆ" się nie godzi, ale co kto lubi ^^
ODPOWIEDZ