Strona 845 z 1439
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 14:16
autor: Garrus
Jak aktywować grę przez stronę steama? Za każdym razem musze szukać linka bo jestem chyba ślepy, gdzie to się klika?

Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 14:26
autor: tigritron
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 16:56
autor: SK4ND4L
No właśnie ja musze zawsze ręcznie dopisywać "registerkey" w linku na końcu... a nie ma gdzieś buttona od tego? Wszystko przeszukałem a nie widzę
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 17:21
autor: KQuest
SK4ND4L pisze:
No właśnie ja musze zawsze ręcznie dopisywać "registerkey" w linku na końcu... a nie ma gdzieś buttona od tego? Wszystko przeszukałem a nie widzę
Prawy górny róg, login ze strzałką w dół, "Activate a product"

Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 17:28
autor: SK4ND4L
KQuest pisze: SK4ND4L pisze:
No właśnie ja musze zawsze ręcznie dopisywać "registerkey" w linku na końcu... a nie ma gdzieś buttona od tego? Wszystko przeszukałem a nie widzę
Prawy górny róg, login ze strzałką w dół, "Activate a product"


Sorry, ale nadal tego nie widzę...
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 17:35
autor: Garrus
Dzięki, w sumie racja, dodałem zakładkę, bo mimo że aktywuje tak gry na drugim koncie to się przydaje dosyć często
SK4ND4L pisze:
Sorry, ale nadal tego nie widzę...
U mnie to samo, oblukałem dosłownie wszystko chyba, każde słowo, niby dobrze że dodali taką opcję, ale z drugiej strony to bezsensownie zrobili, a już myślałem że to może wina Enhanced Steam.
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 17:39
autor: Leigam
Kody do civki VI na 50% dostali wszyscy którzy mieli jakąś wcześniejszą wersje? Ciekawe czi się połączą z jakąś standardową promocją.
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 17:42
autor: KQuest
Garrus pisze: SK4ND4L pisze:
Sorry, ale nadal tego nie widzę...
U mnie to samo, oblukałem dosłownie wszystko chyba, każde słowo, niby dobrze że dodali taką opcję, ale z drugiej strony to bezsensownie zrobili, a już myślałem że to może wina Enhanced Steam.
Ja teraz właśnie wyłączyłem Enhanced Steam i faktycznie tego tam nie ma oryginalnie na Steamie...
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 17:45
autor: marion695
ja też dostałem kupon zniżkowy na CIV 6,nie skorzystam,ale moge oddać jak ktos chce
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 18:09
autor: SK4ND4L
marion695 pisze: ja też dostałem kupon zniżkowy na CIV 6,nie skorzystam,ale moge oddać jak ktos chce
Wrzuć w temat ze zniżkami, może ktoś chętny się nawinie:
viewtopic.php?f=18&t=4004&start=1000
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 18:24
autor: keiran
Panowie. Steam Inventory Helper jak wiadomo jest już niekoszerny. Czym teraz masowo sprzedawać karty?
Re: Steam - temat ogólny
: 20 paź 2017, o 19:59
autor: tourviell
Leigam pisze: Ciekawe czi się połączą z jakąś standardową promocją.
Raczej nie, "Nie można używać z innymi zniżkami." chociaż pewnie się okaże na Halloween Sale, o ile się faktycznie 26 zacznie
Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 00:48
autor: Alamar
Moze ktos poinformowany napisze czy za tydzien-dwa tygodnie ograbia nas z kasy w portfelu steama przy dodaniu zlotowek czy tez wartosc realna naszego portfela pozostanie bez zmian?
Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 08:07
autor: MerlinPL
Alamar pisze: Moze ktos poinformowany napisze czy za tydzien-dwa tygodnie ograbia nas z kasy w portfelu steama przy dodaniu zlotowek czy tez wartosc realna naszego portfela pozostanie bez zmian?
Zdajesz sobie sprawę jakie by się g. rozlało gdyby Valve przeliczyło w/g jakiegoś przelicznika z

.
Przeliczą po jakimś średnim dziennym kursie na którym zapewne i tak stracimy z 5-8 groszy na każdym euro.
Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 08:22
autor: SK4ND4L
Gaben jeszcze prowizje od przewalutowania se policzy xD
Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 11:24
autor: tomzacz
MerlinPL pisze: Alamar pisze: Moze ktos poinformowany napisze czy za tydzien-dwa tygodnie ograbia nas z kasy w portfelu steama przy dodaniu zlotowek czy tez wartosc realna naszego portfela pozostanie bez zmian?
Zdajesz sobie sprawę jakie by się g. rozlało gdyby Valve przeliczyło w/g jakiegoś przelicznika z

.
Przeliczą po jakimś średnim dziennym kursie na którym zapewne i tak stracimy z 5-8 groszy na każdym euro.
Ale już była dyskusja o tym i będą przeliczać z kursu dla developerów. Stratni w tym będą tylko trochę ci co kupowali kody upominkowe, bo zapłacą więcej niż by chcieli - ale kupią za to praktycznie to samo co wcześniej
Zresztą, gdyby ceny robili wg. tego mniejszego przelicznika, a portfel (i pewnie rynek) wg. normalnego, to możemy wtedy kupić więcej niż wcześniej. Jak masz w portfelu np. 10€, to mniejszym przelicznikiem wychodzi ok. 36 zł, a normalnym ok. 42 zł. Nie jest to duża różnica, ale już np. przy 100€ to co innego. A wiemy, co Valve bardziej lubi - zysk dla użytkownika czy dla siebie

Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 12:46
autor: krzykr
Up. Tylko jest pewien mankament kurs dla developerów jest jedynie propozycją którą developer może zignorować i przeliczyć po swojemu wtedy już dana pozycja stanie się droższa...
Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 13:23
autor: Monek22
tomzacz pisze: MerlinPL pisze: Alamar pisze: Moze ktos poinformowany napisze czy za tydzien-dwa tygodnie ograbia nas z kasy w portfelu steama przy dodaniu zlotowek czy tez wartosc realna naszego portfela pozostanie bez zmian?
Zdajesz sobie sprawę jakie by się g. rozlało gdyby Valve przeliczyło w/g jakiegoś przelicznika z

.
Przeliczą po jakimś średnim dziennym kursie na którym zapewne i tak stracimy z 5-8 groszy na każdym euro.
Ale już była dyskusja o tym i będą przeliczać z kursu dla developerów. Stratni w tym będą tylko trochę ci co kupowali kody upominkowe, bo zapłacą więcej niż by chcieli - ale kupią za to praktycznie to samo co wcześniej
Zresztą, gdyby ceny robili wg. tego mniejszego przelicznika, a portfel (i pewnie rynek) wg. normalnego, to możemy wtedy kupić więcej niż wcześniej. Jak masz w portfelu np. 10€, to mniejszym przelicznikiem wychodzi ok. 36 zł, a normalnym ok. 42 zł. Nie jest to duża różnica, ale już np. przy 100€ to co innego. A wiemy, co Valve bardziej lubi - zysk dla użytkownika czy dla siebie

Czyli na podstawie dyskusji jakichś randomów z forum , piszesz o decyzji valva ;D
Nie sądzę że valve może sobie pozwolić na taki ból *zady* , w końcu z salda nie tylko płacimy w sklepie ale i w markecie , tym bardziej że zmiana wchodzi z wyprzedażą i pozostawić ludzi w lepszych humorach to też dla nich ważna sprawa , dzięki temu mogą mieć większa sprzedaż.Tym bardziej ze kurs dla deveperów nie jest stał im drozsza cena bazowa tym kurs wiekszy , nie znamy tez kursów powyzej 30 euro moze sie okazac ze gry za 60 euro juz mają bliski proponowany kurs przelicznikowy jaki normalnie panuje .
Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 14:09
autor: MerlinPL
tomzacz pisze: Ale już była dyskusja o tym i będą przeliczać z kursu dla developerów. Stratni w tym będą tylko trochę ci co kupowali kody upominkowe, bo zapłacą więcej niż by chcieli - ale kupią za to praktycznie to samo co wcześniej
Jaka dyskusja? To był przelicznik cen a nie portfela. Jak dodaje 50 zł do portfela Steam to mi zamienia na euro po 3,6 czy po 4,2?
Portfel to nie są jakieś tokeny, punkty i czy jakieś inne pseudo waluty. To rzeczywisty pieniądz wyrażony w danej walucie i jest wart tyle ile "mądre" ekonomiczne głowy ustaliły a nie tyle ile sobie jakieś śmieszne Valve ustali.
Re: Steam - temat ogólny
: 22 paź 2017, o 14:58
autor: mori
@up - no wlasnie to jest pseudo waluta. Wplacasz gabenowi fiaty (w przypadku doladowania) i dostajesz elektroniczny zapis, za ktory mozesz kupic produkt w ich sklepiku. To nawet nie jest PP, gdzie wplacasz walute w fiatach i dostajesz obietnice wyplaty (sobie/sklepowi/innemu uzytkownikowi) i traktowane to jest jak pieniadz elektroniczny. W przypadku eurogabenow o tym byc nie moze, bo portfela wyplacic nie mozesz
