Strona 223 z 315

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 17:35
autor: nerka99
darkwind pisze:
nerka99 pisze: eee stare punkty z kampanii szlag trafił?
Aha już widzę, trzeba importować; to jak widzę moje podejrzenia się ziściły i inflacja punktów spowodowana durną punktomigracją sprawia, że pierwotni klienci sobie najwyżej teraz mogą kupić długopis :P

Jak możesz tak mówić, mnie stać na kubek lub wiatraczek:)
tjaa :/

btw jest gdzieś wyjaśnione o co biega ze złotymi i srebrnymi punktami?

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 17:38
autor: kamil_999666
muve.pl pisze: Rejestrować nie można już od jakiegoś czasu. W tej chwili wydaje mi się, że można się logować do KG, także nie da pewnie już też przeglądać.
:( A to szkoda, to na czym właściwie teraz polega program lojalnościowy, skoro zrezygnowano z jego trzonu ?


muve.pl pisze: Bo to dwie zupełnie różne bazy danych? Bo od którego momentu mieliśmy importować? :)
Niby dwie a dostępne z tej samej strony, obok siebie. Od momentu założenia konta ? Historia zakupu jakoś wciąż jest dostępna, czemu nie porównać jej do warunków osiągnięć ?
nerka99 pisze: ... jak widzę moje podejrzenia się ziściły i inflacja punktów spowodowana durną punktomigracją sprawia, że pierwotni klienci sobie najwyżej teraz mogą kupić długopis :P

Mam to samo, lata kupowania gier cenegi a teraz mogę sobie kupić za punkty kubeczek :( W dodatku nie mogę zarejestrować gier z których rejestracją się wstrzymałem aż uruchomią ten szumnie zapowiadany nowy program lojalnościowy. Uruchomiono i okazuje się że jako stały klient nic mi nie przysługuje, super :( A karteczkami z kodami to sobie mogę .... poćwiczyć wycinaki kurpiowskie :)

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 17:39
autor: darkwind
Złote dostajesz teraz, srebro to punkty przeniesione z kompanii.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 17:43
autor: slawpe13
Czy będzie można dodać do "nowej kompanii" gry kupione np. rok temu (a więc ze "starej kompanii"). Czy po prostu nieaktywowane punkty związane z tymi grami przepadają?

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 17:46
autor: KQuest
slawpe13 pisze: Czy będzie można dodać do "nowej kompanii" gry kupione np. rok temu (a więc ze "starej kompanii"). Czy po prostu nieaktywowane punkty związane z tymi grami przepadają?
przepadają. teraz punkty dostaje się tylko za zakupy w muve.pl i są przyznawane automatycznie, bez żadnych kodów. przedstawiciel dodał jeszcze kiedyś, że gry można po prostu dodać do swojej półki na koncie, ale wiadomo, że przecież nie o to nam chodzi żeby było widać, że je mamy, tylko żeby dostać punkty za zakup, a to niestety przepadło.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 18:38
autor: nerka99
kamil_999666 pisze:
nerka99 pisze: ... jak widzę moje podejrzenia się ziściły i inflacja punktów spowodowana durną punktomigracją sprawia, że pierwotni klienci sobie najwyżej teraz mogą kupić długopis :P

Mam to samo, lata kupowania gier cenegi a teraz mogę sobie kupić za punkty kubeczek :(
Ale za to zrobili dobrze klientom konkurencji, kosztem własnych... bo to o to chodziło prawda :P? (mam nadzieję, że ten który wymyślił tą PRową porażkę został sowicie "wynagrodzony")

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 19:12
autor: swenor
1) Podoba mi się, że startujemy od LVL0 (w końcu zero PD/XP to zerowy, a nie pierwszy poziom).
2) w profilu w pozycji "ulubione gatunki gier" brakuje skradanek
3) w profilu w pozcyji "posiadane platformy" jest Wii, ale nie ma WiiU, do tego jest "gołe" Nintendo, no i brakuje Xbox One
4) w profilu przy wybieranu ulubionych gatunków gier okienko wyboru jest za małe - mała przejrzystość
5) przy edycji konta gracza nie udało mi się wybrać koloru tła - w ogóle nie było takiego wyboru.

Rozumiem problemy wieku dziecięcego - ja tylko daję takie drobne info zwrotne.

PS - Sklep jest przejrzysty i łatwo się po nim poruszać.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 19:29
autor: buck
KQuest pisze: przepadają. teraz punkty dostaje się tylko za zakupy w muve.pl i są przyznawane automatycznie, bez żadnych kodów.
To ja poproszę o dodanie "z automatu" punktów za wszystkie gry dotychczas kupione na muve, a jeszcze nie zarejestrowane w KG. Przecież muve ma wszystkie rachunki za te gry, a same gry są na koncie muve...

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 19:44
autor: remike
buck pisze:
KQuest pisze: przepadają. teraz punkty dostaje się tylko za zakupy w muve.pl i są przyznawane automatycznie, bez żadnych kodów.
To ja poproszę o dodanie "z automatu" punktów za wszystkie gry dotychczas kupione na muve, a jeszcze nie zarejestrowane w KG. Przecież muve ma wszystkie rachunki za te gry, a same gry są na koncie muve...
LOL.

I dziwić się potem, że w tym kraju wszystko jest nienormalne. Osoby z kredytami w Frankach domagają się rekompensat od rządu za poniesione straty, a posłowie pobierają kilometrówki za trasy przebyte tanimi liniami lotniczymi.

Jak ktoś coś komuś daje za darmo, to poszkodowany Polak oczywiście domaga się rekompensaty za straty poniesione w przeszłości gdy owego bonusu nie było...

Żal mi ciebie, buck.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 20:09
autor: KQuest
remike pisze:
buck pisze:
KQuest pisze: przepadają. teraz punkty dostaje się tylko za zakupy w muve.pl i są przyznawane automatycznie, bez żadnych kodów.
To ja poproszę o dodanie "z automatu" punktów za wszystkie gry dotychczas kupione na muve, a jeszcze nie zarejestrowane w KG. Przecież muve ma wszystkie rachunki za te gry, a same gry są na koncie muve...
LOL.

I dziwić się potem, że w tym kraju wszystko jest nienormalne. Osoby z kredytami w Frankach domagają się rekompensat od rządu za poniesione straty, a posłowie pobierają kilometrówki za trasy przebyte tanimi liniami lotniczymi.

Jak ktoś coś komuś daje za darmo, to poszkodowany Polak oczywiście domaga się rekompensaty za straty poniesione w przeszłości gdy owego bonusu nie było...

Żal mi ciebie, buck.
nieco się wtrącę, ale tu nie chodzi o sytuację, w której "danego bonusu nie było". z tego co rozumiem chodzi gry, które zostały zakupione na muve w czasach starej kompanii i mogły zostać wtedy zarejestrowane. teraz punkty także dostaje się za zakup bezpośrednio w ich sklepie. to nie jest działanie wstecz do czasów, w których nie miałoby racji bytu, bo wcześniej punkty dostawało się za zakupy na muve, a co więcej także w innych sklepach. co innego gdyby teraz się upominać o rejestrację wszystkich możliwych gier, nawet tych kupionych poza muve, ale rejestracja gier kupionych bezpośrednio u nich i jeszcze nie zarejestrowanych nie wydaje się być nadużyciem.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 20:15
autor: Ramsey
@KQuest
A moim zdaniem - wydaje się to być nadużyciem. Była możliwość zarejestrowania tych gier, to, że ktoś z tego nie skorzystał, to tylko i wyłącznie jego wina. Porównałbym do promocji polegającej na zbieraniu punktów podczas tankowania - czy fakt, że nie miałem przy sobie karty podczas tankowania (więc nie naliczono mi za nie punktów) / nie odebrałem nagrody za uzbierane punkty w czasie trwania promocji / ktoś mnie uprzedził i zwinął najlepsze fanty a mi zostały żelazka upoważnia mnie do robienia rabanu i domagania się jakiejś rekompensaty? Przykład może trochę głupi, ale moim zdaniem trafiony - i w jednym, i w drugim przypadku zbiera się punkty za wydaną kasę i można odebrać z tego tytułu jakieś gadżety, ale trzeba pilnować terminów/warunków promocji/ szybko nabijać punkty jeśli chce się odebrać coś wartościowego ;)

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 20:27
autor: buck
remike pisze: I dziwić się potem, że w tym kraju wszystko jest nienormalne.
nienormalne jest to, że gośc od lat siedzący w Szkocji chce mi mówic co jest normalne w moim kraju.
remike pisze: Jak ktoś coś komuś daje za darmo
A skoro już o tym mowa, to pochwal się, co takiego dostałeś za darmo?

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 20:28
autor: PostScript
Gdzie mozna sprawdzic, kiedy uplywa waznosc posiadanego zlota? Bo przedstawiciel Muve napisal tu kiedys, ze zloto bedzie mialo swoj okres waznosci i potem niewydane znika. Ze srebrem bedzie tak samo?

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 20:35
autor: buck
Ramsey pisze: @KQuest
A moim zdaniem - wydaje się to być nadużyciem. Była możliwość zarejestrowania tych gier, to, że ktoś z tego nie skorzystał, to tylko i wyłącznie jego wina. Porównałbym do promocji polegającej na zbieraniu punktów podczas tankowania - czy fakt, że nie miałem przy sobie karty podczas tankowania (więc nie naliczono mi za nie punktów) / nie odebrałem nagrody za uzbierane punkty w czasie trwania promocji / ktoś mnie uprzedził i zwinął najlepsze fanty a mi zostały żelazka upoważnia mnie do robienia rabanu i domagania się jakiejś rekompensaty? Przykład może trochę głupi, ale moim zdaniem trafiony - i w jednym, i w drugim przypadku zbiera się punkty za wydaną kasę i można odebrać z tego tytułu jakieś gadżety, ale trzeba pilnować terminów/warunków promocji/ szybko nabijać punkty jeśli chce się odebrać coś wartościowego ;)
Jak się już ma kilka tysięcy punktów na koncie i od lat widac, że nie ma ich na co wymienic, to i ochota do dalszej zabawy
jakby się zmniejsza... Ciekawe, czy zabierałbyś swoją kartę do tankowania, gdyby od lat do wzięcia były same żelazka?

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 21:00
autor: grzybek214
buck pisze:
Ramsey pisze: @KQuest


Jak się już ma kilka tysięcy punktów na koncie i od lat widac, że nie ma ich na co wymienic, to i ochota do dalszej zabawy
jakby się zmniejsza... Ciekawe, czy zabierałbyś swoją kartę do tankowania, gdyby od lat do wzięcia były same żelazka?
To bu się brało i sprzedawało te żelazka każde następne

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 21:22
autor: Ramsey
buck pisze:
Ramsey pisze: @KQuest
A moim zdaniem - wydaje się to być nadużyciem. Była możliwość zarejestrowania tych gier, to, że ktoś z tego nie skorzystał, to tylko i wyłącznie jego wina. Porównałbym do promocji polegającej na zbieraniu punktów podczas tankowania - czy fakt, że nie miałem przy sobie karty podczas tankowania (więc nie naliczono mi za nie punktów) / nie odebrałem nagrody za uzbierane punkty w czasie trwania promocji / ktoś mnie uprzedził i zwinął najlepsze fanty a mi zostały żelazka upoważnia mnie do robienia rabanu i domagania się jakiejś rekompensaty? Przykład może trochę głupi, ale moim zdaniem trafiony - i w jednym, i w drugim przypadku zbiera się punkty za wydaną kasę i można odebrać z tego tytułu jakieś gadżety, ale trzeba pilnować terminów/warunków promocji/ szybko nabijać punkty jeśli chce się odebrać coś wartościowego ;)
Jak się już ma kilka tysięcy punktów na koncie i od lat widac, że nie ma ich na co wymienic, to i ochota do dalszej zabawy
jakby się zmniejsza... Ciekawe, czy zabierałbyś swoją kartę do tankowania, gdyby od lat do wzięcia były same żelazka?
Nie wiem. W najgorszym przypadku zaprzestałbym właśnie zabierania karty, ale na pewno nie byłbym roszczeniowy, bo wychodzę z założenia, że stacja jak każda inna - stara się dbać o klienta i robi wszystko, co w jej mocy, żeby go zadowolić. A że niemożliwym jest zadowolenie każdego, to naturalna sprawa.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 21:48
autor: viscaelbarca
Witam, jak kupiłem dwie rzeczy (rome 2 kolekcjonerkę i podkładkę ) to kiedy dodadzą mi się punkty złota ( opłacone od razu było ).

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 22:45
autor: McSnake
Nabyłem Civilization Beyond Earth/Ace Patrol Bundle/Borderlands GOTY (PC) PL DIGITAL, oczywiście dla Civ'ki.
Dla zainteresowanych - 4 osobne klucze steam.
Polecam wyciąganie kluczy z maila.

@MUVE.PL
Na koncie użytkownika w zakładce "Twoje Produkty Elektroniczne" przy zakupie tego zestawu dodają się 4 takie same pozycje z logiem tej paczki. Każda z nich odnosi się do tego samego pop-up'a z listą kluczy. Niestety na tym pop-up'ie klucze nie są opisane! W mailu poprawna lista z opisami.

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 22:47
autor: slawpe13
@remike: Problem nie jest taki prosty. Bardziej chodzi o odpowiedzialność biznesową: ktoś kupił grę w sklepie stacjonarnym i ma w środku kupon: "zarejestruj się tu i tu, a otrzymasz bonus". Wchodzi na stronę rejestracji, a tam info: "Do startu nowej wersji programu, rejestracja gier w Kompanii Graczy zostaje zawieszona!". No cóż, wygląda na to, że musi poczekać ze swoim kuponem (powyższy tekst sugeruje, że rejestracja w kompanii nie została definitywnie zamknięta!). A dziś okazuje się, że obietnica z kuponu, jak i obietnica ze strony internetowej są już nic nie warte... Myślę, że nie tylko Polak cebulak, ale i Szkot skąpiec oraz Niemiec fachowiec by się nieco wkurzyli...

Na ogół, gdy tworzy się "programy lojalnościowe", to przy ich zmianie na coś innego daje się klientom czas na migrację (rok, dwa, trzy lata) oraz na wyprzedanie zapasów magazynowych przez sklepy (aby sklepy nie miały problemu z burzącymi się klientami i aby nakład z kuponami naturalnie się wyprzedał). A tu mamy całkiem inne podejście, biznesowo nieuzasadnione i z zaskoczenia (blokada rejestracja gier w kompanii została wprowadzona bez ostrzeżenia).

Nie wiem, czy ktoś z Was ma telefon w Orange. Kiedy Idea/Orange zamknęła swój program punktowy Profit i zamieniła go na Payback, klienci mogli swoje stare punkty wykorzystać przez chyba dwa lata po zamknięciu Profitu. To samo było z Erą/T-mobile i ich programem lojalnościowym.

Więc sorry Remike, ale nie będziesz mnie uczył odpowiedzialności biznesowej. Siedzę w światku IT już dosyć długo i całkiem dobrze orientuję się, jak wygląda walka o utrzymanie klienta, poprawienie wizerunku firmy i pozyskanie nowych klientów. Muve/Cenaga poszło na łatwiznę - świadczy to tylko o tym, gdzie ma swoich dotychczasowych klientów...

Re: Muve.pl - oficjalny temat

: 28 lip 2015, o 23:36
autor: PiccoloPL
A te kody to z pudełek mieli wyciągać? Co prawda dopiero przeglądając ten wątek miałbyś informację, do kiedy kody były ważne i można było jeszcze rejestrować te bonusowe pkt. Głowy nie daje bo nie chce mi się przeglądać ale był to albo listopad albo luty i przedstawiciel informował, że kody już działać nie będą. Co prawda to komunikat na stronie mógłby brzmieć przepraszamy ale kody są już nie ważne, ale jak to bywa zapewne sami nie wiedzieli co z tym będzie po miesiącu i czy szefostwo jednak zdania nie zmieni to komunikat musiał być jak najbardziej neutralny.
Co do drugiego fragmentu bym się zgodził odnoście czasu migracji itp gdyby nie to, że starym programem byli wszyscy zirytowani i co chwila pojawiały się posty kiedy będzie nowa wersja bo z tymi pkt nie idzie nic zrobić poza ich kumulowaniem. Jak chodzi o czas wydawania pkt to tutaj na dobrą sprawę też masz z rok czasu (proszę ewentualnie o korektę) bo po takim czasie srebro (stare pkt z kompanii) przepadną jeśli nie zostaną wykorzystane.