Strona 90 z 111

Re: Rozmowy o steamgifts

: 28 kwie 2017, o 22:47
autor: kmax16
Wydaje mi się, że nie byłoby bana. Wiadomo zasady zasadami ale to nie była Twoja wina przecież. Suport SG to są ludzie przecież, a nie maszyny i mają mózgi. Myślę, że zrozumieliby sytuację. A tak btw raz jeszcze dziękuję za grę :)

Re: Rozmowy o steamgifts

: 28 kwie 2017, o 22:54
autor: krzykr
LEITHREAS pisze: Tak, w sumie kto ominął to niezła historia z Age of Fear.
https://www.steamgifts.com/giveaway/quR ... ndead-king
W ogóle kiepska sytuacja, bo czekałem 4 dni na odpowiedź od supportu po tickecie z prośbą o usunięcie i nie dostałem żadnej. Czyli jakby nie udało się naprawić sytuacji z nieprawidłowymi kluczami, to groziłby mi ban? I to pewnie taki duży ze względu na liczbę kluczy, bo jak dobrze kojarzę, do tygodnia jest czas na wysłanie gry?
Ban groziłby jakby te osoby wskazały twojego giba do suportu (a przynajmniej tak powinno być). Po komentarzach wnoszę, że osoby które coś takiego sugerowały były nieźle heitowane i kasowały komentarze. Wierzę, że nikt nie wysłałby cynka do suportu nawet po kilku tygodniach. Po prostu wskazując Ciebie i porównując z sobą spaliłby się ze wstydu :)

Re: Rozmowy o steamgifts

: 28 kwie 2017, o 23:22
autor: MSKOTOR
LEITHREAS pisze: Tak, w sumie kto ominął to niezła historia z Age of Fear.
https://www.steamgifts.com/giveaway/quR ... ndead-king
W ogóle kiepska sytuacja, bo czekałem 4 dni na odpowiedź od supportu po tickecie z prośbą o usunięcie i nie dostałem żadnej. Czyli jakby nie udało się naprawić sytuacji z nieprawidłowymi kluczami, to groziłby mi ban? I to pewnie taki duży ze względu na liczbę kluczy, bo jak dobrze kojarzę, do tygodnia jest czas na wysłanie gry?
GA można usunąć po tym, jak się zwycięzca na to zgodzi. Nie słyszałam, żeby support usuwał GAs, bo twórca miał problem z kluczami. W takich sytuacjach odpowiedzialność zawsze spada na twórcę.

A co do bana to wątpię. Takie coś jest możliwe, ale jakbyś zrobił masę GAs na nowe AAA w celach promocyjnych (yt / grupy itp) i je usuwał tuż przez zakończeniem. Teraz pewnie po prostu będziesz mieć sporo niedostarczonych.

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 00:02
autor: PiccoloPL
Mi chyba wisiał z 2 tygodnie ticket o usunięcie giba mimo podania linka, że zwycięzca sie na to zgadza.

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 00:09
autor: LEITHREAS
No właśnie sumienie miałem czyste, ale mimo wszystko za dobre chęci się medali nie przyznaje, więc dobrze, że i ta sprawa została rozwiązana :) A co do komentarzy to dostarczyły mi sporo śmiechu, szczególnie te, gdy byłem posądzany o oszustwo, a za chwilę podziękowanie "kumplowi" za giveawaye ;) To tylko zabawa, rozumiem.

A co do jeszcze usuwania giveawaya to miałem trzy takie sytuacje w mojej kilkumiesięcznej karierze. Dwa pierwsze usuwania potrzebowały zgody wygrywającego. A trzeci podobny ticket został napisany ze względu na dostarczenie przeze mnie złej gry (inna część serii i ani ja, ani wygrywający się nie zorientowaliśmy). Wygrywający dostał bana na te kilka dni i pisze do mnie od razu na steamie, czy da radę coś z tym zrobić, bo w sumie widzi, że problemem jest dostarczona gra, która była inna niż wygrana i dlatego system zakwalifikował go jako osobę, która nie aktywowała wygranej. Ja mówię "okiej, zaraz piszemy ticketa, że złą grę wysłałem, czy można usunąć" i giveaway został usunięty w ciągu kilku godzin, a wygrywającemu ban został zdjęty razem z usunięciem giveawaya :) I w tym przypadku nie było zgody wygrywającego, bo było to niemożliwe w tym czasie, a jednak support po ludzku jak wyżej wspominacie zareagował :)

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 10:39
autor: michall0
a ja jestem pewien ze w tych 250 osobach znalazla by sie taka zawistna zeby sie zemscic bo wygrane klucza jednak nie bedzie :P dzieki za klucz rowniez

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 11:52
autor: MSKOTOR
LEITHREAS pisze: I w tym przypadku nie było zgody wygrywającego, bo było to niemożliwe w tym czasie, a jednak support po ludzku jak wyżej wspominacie zareagował :)
To jest inna sytuacja, bo zwycięzca dostał niesłusznego bana z powodu otrzymania niewłaściwej gry. Gdyby "nie zgodził się" na usunięcie GA to musiałby odczekać do końca bana, a potem jeszcze przez miesiąc każdy na tej podstawie mógłby poprosić o reroll jakby coś wygrał. Do tego byłby wykluczony z masy prywatnych GAs w ramach SGtools.

A zaznaczenie GA jako nieotrzymanego po jakimś czasie (żeby usunąć sobie blokadę na SGtools) mogłoby skutkować całkowitym banem na SG w związku z "Misuse of Giveaway Feedback".

Więc support po prostu naprostował błąd, który nie został spowodowany przez zwycięzce. To coś innego niż usuwanie GA, ponieważ twórca ma niedziałający klucz. W ten sposób ludzie robili by masę GAs z "może działającymi kluczami", a potem support byłby zasypywany masą biletów dotyczących usuwania.

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 11:58
autor: mori
może masy nie ma, ale takich GA jest całkiem sporo (ale invite only/grupa/WLka)
jak mi sie trafil taki klucz w GA z 2 zwyciezcami, to musialem czekac w kolejce u cg, bo reszta nie ma mozliwosci usuwania 'kawalka' GA :)

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 15:20
autor: krzykr
MSKOTOR pisze:
LEITHREAS pisze: I w tym przypadku nie było zgody wygrywającego, bo było to niemożliwe w tym czasie, a jednak support po ludzku jak wyżej wspominacie zareagował :)
To jest inna sytuacja, bo zwycięzca dostał niesłusznego bana z powodu otrzymania niewłaściwej gry. Gdyby "nie zgodził się" na usunięcie GA to musiałby odczekać do końca bana, a potem jeszcze przez miesiąc każdy na tej podstawie mógłby poprosić o reroll jakby coś wygrał. Do tego byłby wykluczony z masy prywatnych GAs w ramach SGtools.

A zaznaczenie GA jako nieotrzymanego po jakimś czasie (żeby usunąć sobie blokadę na SGtools) mogłoby skutkować całkowitym banem na SG w związku z "Misuse of Giveaway Feedback".

Więc support po prostu naprostował błąd, który nie został spowodowany przez zwycięzce. To coś innego niż usuwanie GA, ponieważ twórca ma niedziałający klucz. W ten sposób ludzie robili by masę GAs z "może działającymi kluczami", a potem support byłby zasypywany masą biletów dotyczących usuwania.
Mam pytanie odnośnie nieodebrania klucza przy massgifcie gra dziś jest już zbanowana na steamgifts. Z klucza nie korzystałem bo parę dni wcześniej wygrana gra aktywowała się razem z inną czego nie zauważyłem. Prosiłem o rerolla ale właściciel konta widzę nie logował się od czasu wystawienia tych kluczy.

Co robić zaznaczyć otrzymanie a klucz oddać komuś, czy może zaznaczyć nie otrzymano bo ignoruje prośby o reroll, niewygranych było sporo ale prośby o rellor też szły w setki.

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 21:25
autor: MSKOTOR
krzykr pisze: Mam pytanie odnośnie nieodebrania klucza przy massgifcie gra dziś jest już zbanowana na steamgifts. Z klucza nie korzystałem bo parę dni wcześniej wygrana gra aktywowała się razem z inną czego nie zauważyłem. Prosiłem o rerolla ale właściciel konta widzę nie logował się od czasu wystawienia tych kluczy.

Co robić zaznaczyć otrzymanie a klucz oddać komuś, czy może zaznaczyć nie otrzymano bo ignoruje prośby o reroll, niewygranych było sporo ale prośby o rellor też szły w setki.
Obojętne.

Różni się tym, że raz będziesz mieć +1 do wygranych, a raz nie. Gra jest na koncie, więc nikt nie posądzi Cię o regift czy sprzedaż klucza który wygrałeś. A próba kontaktu z takimi jednorazowymi deweloperami jest bezcelowa.

Chociaż jak klucz otrzymałeś, to uczciwiej będzie zaznaczyć to jako otrzymane. Jakby kiedyś twórca postanowił wrócić, to zawsze ma jedno niesłuszne "not received" mniej : D

Re: Rozmowy o steamgifts

: 29 kwie 2017, o 22:46
autor: Kuwejt
Coś się popsuło?
2 miesiące bez wygranej :/
Zawsze wpadała 1 gierka na tydzień.
Mam 5 lvl na SG.
Może dlatego, że zmieniłem strategię i teraz wchodzę tylko w GA z "wyższej półki", tj HB Monthly oraz AAA.
Nie idę w ilość.
Jednak widzę, że jest to zła strategia.

Re: Rozmowy o steamgifts

: 30 kwie 2017, o 17:45
autor: Armin
a no konsekwencja takiej strategii
u mnie też był miesiac przerwy a ostatni tydzień 6 wygranych

Re: Rozmowy o steamgifts

: 30 kwie 2017, o 20:33
autor: Twarzowiec
Identyczna sytuacja była w tym givaawayu https://www.steamgifts.com/giveaway/Nhu ... ndead-king

Re: Rozmowy o steamgifts

: 30 kwie 2017, o 22:38
autor: panjapa22
Kuwejt ja jestem tam juz od ponad pol roku, codziennie biore udzial we giveawayach za wszystkie mozliwe punkty i nie wygralem jeszcze ani 1 razu :(

Re: Rozmowy o steamgifts

: 30 kwie 2017, o 23:20
autor: viper218
panjapa22 pisze: Kuwejt ja jestem tam juz od ponad pol roku, codziennie biore udzial we giveawayach za wszystkie mozliwe punkty i nie wygralem jeszcze ani 1 razu :(
W tych gdzie bylo 10k+ kopii tez nie wygrales?
Tam gdzie jest kilka ťysiecy bioracych udzial na 1 kopie gry, to raczej mozna zapomniec o wygranej.
U mnie w tym miesiacu tez lipa.

Re: Rozmowy o steamgifts

: 1 maja 2017, o 10:43
autor: panjapa22
@viper218 - dokładnie brałem udział w 878 losowaniach, z zadnego nic sie nie udalo :(

Re: Rozmowy o steamgifts

: 1 maja 2017, o 10:51
autor: kurono
To prawie nie brałeś udziału w żadnych.Do wygrania 239 gibów potrzebowałem 61k losowań,więc póki co nie masz co narzekać ;)

Re: Rozmowy o steamgifts

: 1 maja 2017, o 15:44
autor: cgdestro
Kuwejt pisze: Coś się popsuło?
2 miesiące bez wygranej :/
Zawsze wpadała 1 gierka na tydzień.
Mam 5 lvl na SG.
Może dlatego, że zmieniłem strategię i teraz wchodzę tylko w GA z "wyższej półki", tj HB Monthly oraz AAA.
Nie idę w ilość.
Jednak widzę, że jest to zła strategia.
odkąd wskoczyłem na 5 level to zauważyłem, że wygrywam znacznie mniej niż wtedy kiedy zaczynałem i miałem niskie levele konta.

BTW dzisiaj odkryłem coś ciekawego, jeśli wygra się jakąś wybitną gównogierkę i np po grubo ponad pół roku robiąc porządki na koncie się ją wywali z biblioteki to zawieszają konto za nieaktywowanie wygranej :) kto by pomyślał :) mam nadzieję, że nei będę musiał tego chłamu przywracać bo trochę się opamiętałem i zacząłem się szanować w tym zbieractwie co popadnie :)

Re: Rozmowy o steamgifts

: 1 maja 2017, o 16:18
autor: kurono
To nie jest przecież nic nowego,kasując ją łamiesz regulamin sg.Nie ma dzięki temu dowodu żę aktywowałeś wygraną ;)

Re: Rozmowy o steamgifts

: 1 maja 2017, o 16:34
autor: cgdestro
a jest jakieś ograniczenie co do czasu aktywowania? tj trzeba aktywować grę w tydzień po wygraniu czy coś takiego?

-edit
dobra widzę, że jest tydzień i na wysłanie kodu i na jego aktywacje ale nic nie piszą żeby grę trzymać na koncie całe życie a ja własnie dostałęm suspenda z gifta z grudnia ;)
http://i.imgur.com/rMDq5fo.jpg