X

«

»

Kontroler na Androida/PC za 11 złotych z wysyłką!

201501221135286x4anrh[1]

Xiaomi Bluetooth Gamepad – $2.99

Darmowa wysyłka do Polski

  • ZjemCiKolege

    Thank you for your support, it means a lot to us Focalprice. You may noticed that your order FPTZZZ4TXFIC for the product GT0165B went wrong. With deeply sorry we regret to inform you that the price of the item GT0165B went wrong due to there is a bug on our website. Thus your order will be voided and we will refund you asap. We are deeply sorry for the inconvenience caused to you. Hoping that this will not cause you too much trouble and truly appreciate your kindest understanding.

    If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us in

  • Do wszystkich którzy otrzymali email o anulowaniu zamówienia i o zwrocie. Polecam od razu założyć spór na paypalu, bo znając praktyki takich sklepów mogą Wam zrobić zwrot w postaci punktów, albo kuponu do wykorzystania na ich stronie z którego i tak już nie chcesz skorzystać. Zakładacie spór piszecie, że zamówienie zostało anulowane z powodu błędu sprzedającego i chcecie full refund wklejacie treść maila, który dostaliście od sklepu. Często takie „błędy” są robione po to żeby wyciągnąć z ludzi pieniądze. Jak dostaniecie już od nich kupon albo jakieś śmieszne punkty bardzo ciężko bd to załatwić na paypalu bo oni będą przekonywać że wypłacili wam rekompensatę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    • Człowiek czym starszy tym głupszy… Plus jest tego taki, że to i tak łagodna nauczka. Czekam do 13 kwietnia, aby przekształcić spór w roszczenie (PayPal). Pozdrawiam.

      • Warto było zaryzykować, co sie pocieszyliśmy to nasze 😀
        Jeżeli nie zwrócą do tego czasu robię podobnie, wtedy to już paypal załatwia sprawę.

        • Ja uważam to za swoją osobistą porażkę. Sam korzystam z pada od xbox-a 360, którego nie zamieniłbym na nic innego (jest bardzo solidny, a przede wszystkim sprawdzony w boju). Łowcą należy się pochwała za szybkie opublikowani tej promocji, ale sprzedawcy …no właśnie co możemy? Pomyłki się zdarzają, a wybaczać trzeba umieć.

        • Michał Hackleberry

          Oj nie bądź dla siebie taki surowy, Sebastian. Nie tylko Ty dałeś się naciąć.

        • Mogłem napisać najpierw do supportu przed zamówieniem, ale człowiek nieraz jest taki zachłanny na takie okazje,że głowa pęka…

      • Dom

        ja utworzylem spór Paypal w dzień po otrzymaniu maila „sorry gregory, $25 nie $2”. Paypal dzisiaj dał info o zwrocie.

        • U mnie też dzisiaj pojawiła się taka informacja. W aktywności na paypal-u widnieje skrypt przypominający o zwrocie 2,99$ lecz chyba musimy zaczekać kilka dni na przelanie pieniędzy na nasze konto bankowe.

  • Bartosz Kuba Łukomski

    You may noticed tha your ored with the product GT0165B went wrong. With deeply sorry we regret to inform you that the price of the item GT0165B went wrong due to there is a bug on our website. Thus your order will be voided and we will refund you asap.
    W skrócie odsyłają pieniądze ze względów na błąd w cenie na stronie a zamówienia anulują.

  • Jak sie da gdzies wystawiac komentarze to dawac negatywy nastepnym razem sie nie pomyla;p

  • Hmmm…

    Złożyłem dwa oddzielne zamówienia. Dziś otrzymałem dwa maile.
    Pierwszy mail: „Error: Something went wrong with your order. Dear customer, (blablabla) is a bug on our website (blablabla) Focalprice Team”.

    Drugi mail: „Congratulations! Your FocalPrice order (blablabla) has been confirmed. Order Number:(blablabla) Order Date:(blablabla) Order Total:2.99 (blablabla) Order Details Product Name Xiaomi Bluetooth Gamepad Dual Motor Vibration Game Controller (Black) Quantity 1”.

    Jest nadzieja…

  • Pjotr

    zamowilem jednego pada. W pierwszym emailu dostalem „Error: Something went wrong with your order.” Po czym napisałem im , że maja mi wysłać pada 😀 i odpisali „Thanks for placing an order at FocalPrice.com. Your order has been successfully received.

    Click here if you want to track your order or you have any questions and need some help.”
    Jak myślicie wyślą pada :P?

    • Kamil Maciejczak

      Do mnie o godzinie 13 przysłali Error: Something went wrong with your order
      a teraz niedawno że Thanks for placing an order at FocalPrice.com. Your order has been successfully received już sam nie wiem w co wierzyć 🙂

  • Mateusz Markiewicz

    No u mnie też pokazał się email, że transakcja przebiegła pomyślnie.

    A mam pytanie. Bo nigdy nie miałem powodu, aby starać się o zwrot pieniędzy na PP, to jak mam, to zrobić?

    • Logujesz się na paypala, klikasz na swoją płatność > skontaktuj się ze sprzedającym > spór dot. przedmiotu > mój zakup nie został dostarczony > piszesz wiadomość, że zamówienie zostało anulowane z winy sprzedającego ew. wklejasz treść maila o anulowaniu, zatwierdzasz i czekasz na możliwość przekształcenia sporu w roszczenie.

      • A w przypadku gdy kupowałem przez kartę (płaciłem przez paypal, ale bez konta), to mogę się starać na paypalu o zwrot czy muszę liczyć na łaskę sklepu (bo już dwa dni czekam a kasy nie ma)

  • coś im się wali właśnie.. no nic poczekam albo na hajs albo na kontroler a jak nie to paypal zwróci i tyle ;p

  • Do mnie mail z potwierdzeniem przyszedł dziś o 1 w nocy…
    Składać wniosek o zwrot w PP?

    • korytarz

      Też dostałem dziś informację o potwierdzeniu zamowienia (mimo ze kilka dni wczesniej takze otrzymałem mail o anulowaniu).
      Napisałem mail w ktorym jestem pełen wdziecznosci za realizację :), z zapytaniem kiedy wyslą paczkę, ponieważ nadal pokazuje mi dziwną datę wysyłki w postaci „1/1/1900 00:00:00” 😉

      zobaczymy co odpiszą

      #FarsaTrwaNadal

      • RadkoR

        Nie wyślą. Zapomnij. Od nich maile przychodzą z kilkudniowym opóźnieniem.
        Mi najpierw napisali, że anulowali zamówienie. Następnego dnia przyszło potwierdzenie złożenia zamówienia a kolejnego status zamówienia zamiast „Paid&Unpacked” był „Invalid”.

  • Andrzej Markowski

    Czy ktoś z szanownych współcebulaków dostał już zwrot od tego pożal się boRZe sklepu?

    • RadkoR

      Nie. Odpisali jedynie:

      Dear radkor,
      Sorry for any trouble may caused.
      Since the system bug,there are so many orders have to be refunded,so we have to ask paypal to assiatant .
      And to my experience,the refund may be issued within 7-10 business days.
      Can you please kindly be patience to this? Thanks a million for your understanding in advance.
      Kind regards
      Sushine.Sun

      Mam już otwarty z nimi „spór” na PayPalu. Za 3 dni zmieniam go w „żądanie”.
      Mam nadzieję, że PayPal ich „rozliczy” z tych masowych zwrotów…

      • shcwojti

        pierwszy raz robilem spor w paypalu. wybralem opcje ze towar nie zostal dostarczony, wkleilem maila o anulowaniu i czekam teraz az bede mogl zmienic w to roszczenie?

        • Dokładnie, ja dziś zmieniam w roszczenie więc napiszę co i jak już po sprawie.

      • Andrzej Markowski

        Mi nic nie odpisali. Rozbawił mnie ten podpis z odpowiedzi wysłanej do Ciebie „Sunshine.Sun”, dobrze że nie „Honey” 😉

        • Michał Hackleberry

          Ale Sunshine.Sun to podpis, a nie zwrot do adresata. 😉

        • Andrzej Markowski

          No pewnie, że nie zwrot do adresata, ale nadal brzmi jak „misiaczek” 😉

        • Michał Hackleberry

          Co racja, to racja. Bardzo dziwnie to brzmi.

      • Michał Hackleberry

        Już ja im dam „paypal to assiatant”. 😀 Poszło żądanie, Paypal teraz będzie moim „assiatant”.

  • RadkoR

    Received – czyli odebrane. A nie confirmed – czyli potwierdzone.
    Zapomnij o wysyłce.

  • RadkoR

    Dzisiaj mi odpisali, że zwrot potrwa bo mają ponad 20 000 zamówień do zrefundowania. 😀

  • andzi

    Przed wczoraj złożyłem wniosek o zwroty pieniędzy. Dziś spór został zamknięty, a kasa wróciła na konto.

  • Chyba załatwiają to zgodnie z LIFO, bo ja założyłem spór tego samego dnia kiedy się okazało, że to był błąd. Wczoraj zmieniłem spór w roszczenie jeżeli nie odpowiedzą w ciągu 10 dni to kasa z automatu zostanie zwrócona.

  • van

    Chyba wysłali już zwrot bo z PayPala przyszła mi informacja że spór został zamknięty i można w historii sprawdzić status

  • Mateusz Markiewicz

    U mnie również pieniądze wróciły na konto 🙂

  • RadkoR

    Spór zamknięty kasa wysłana.

  • Podobnie 🙂

  • Andrzej Markowski

    Ciekawe czy to wpłynie na ich wyniki finansowe.

    • RadkoR

      Ja mam nadzieję, że PayPal wyciągnie wobec nich jakieś konsekwencje z powodu zwrotu ponad 20 000 wpłat…

  • RadkoR

    Kasa wróciła. Nawet nic nie straciłem na przewalutowaniu…

  • Pjotr

    ja niestety najpierw otrzymalem informacje o błędzie a później, że towar zostanie wysłany… Przez co anulowałem spór i nie wiem jak go rozpoczac jeszcze raz 🙁