X

«

»

Konsola PlayStation 4 PRO za 1629 zł w Morele.net

Cena z kodem zniżkowym PSPRO24

Konsola Sony PlayStation 4 PRO 1TB – 1629,00 zł

Darmowa wysyłka kurierska.

  • Limpopo

    Znając Morele pewnie używana albo uszkodzona.

    • Tyle razy kupowałem na morelach i nigdy się z czymś takim nie spotkałem.

      • Solidność sklepu i podejście można sprawdzić w obsłudze posprzedażowej. Z morelami miałem nieprzyjemności. Inny kolor mi wysłali. Coś tam popsuli i powiedzieli, że zwrotu 14 dniowego nie przyjmują. Takich historii w necie znajdziesz, jak grzybów po deszczu. Są ludzie, którzy ukończyli grę Obsidianu bez błędów, jednak to nie znaczy, że inni gracze zasypani bugami nie mają słuszności.

        Fajnie się u nich kupuje, bo mają koszyk lux do tworzenia zestawów, ceny często przyjemne i całkiem szeroką ofertę, ale jak wspomniałem, obsługa klienta potrafi być masakratyczna. W sumie mogło być gorzej. Komputronik ma te same wady, lecz ceny z kosmosu. Są sklepy, które mają problemy ze zwrotem kasiory.

        Każdy sklep jest świetny, dopóki kupujesz i o nic nie pytasz.

        • Racja, ja się nie mogę nadziwić jak wszyscy chwalą np. taki x-kom, gdzie 1300 zeta za moja upragniona kartę graficzna mi przetrzymywali, towaru nie wysłali, a zwrot kasy po 2 tygodniach po interwencji rzecznika był xD Każdy sklep dobry dopóki oni się nie pomylą albo nie zakombinują

        • fun

          Kupuję w x-komie, Saturnie, MM, Komputroniku, Euro, zawsze z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze ale wiem, ze ludzie w mniejszych miastach nie maja takiej możliwości, a to jest dobre zabezpieczenie na przetrzymywanie kasy, przysyłanie używanych urządzeń, czy sprzedaż tego czego się nie ma na stanie.

        • Tak, dobra opcja, ale chamskie zagranie w regulaminie Komputronika, oczywiście wedle ich słów (rzecznik miałby inne zdanie), kupowanie przez internet z odbiorem w sklepie traktowane jest, jako zakup w sklepie stacjonarnym, ergo pozbywasz się możliwości zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Naprawdę online shopping is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas.

        • blablablablaniewazneitakdisqus

          A tak, to Euro RTV AGD też tak ma, oni się nauczyli tego dla obejścia tych wszystkich plusów zakupu przez internet. Cwaniaki. Ale przyjdziesz do sklepu i chcesz kupić – to często nie ma, ale nagle to jest jakby „rezerwacja w sklepie”. Że kupno to jak dasz im kasę. Żenujące, ciekawe co na to UOKiK.

        • naye666

          Regulamin nie zmienia tego, że odbiór osobisty przy zakupie na odległość traktowany jest jako zakup poza siedzibą;
          Wystarczy stanąć dęba i nie odpuścić.

        • MDA

          Tak.

        • Oczywiście, ale nie stanąć „dęba” czy nawet „o’koniem”, ale podeprzeć się konkretnymi przepisami prawa.

        • Oczywiście, ale nie stanąć „dęba” czy nawet „o’koniem”, ale podeprzeć się konkretnymi przepisami prawa. https://uploads.disquscdn.com/images/d13db0abbc520740d3c5f44056fe3517674a68957a58fba2de38cc232b981657.jpg

        • MDA

          Dzięki za info. 🙂

        • fun

          Traci się ustawową możliwość ale nie tą na bazie regulaminu sklepu. Saturn ma 30dni na zwrot, a x-kom 14 dni, a czasami robią promocję, na 30dni. Interesowałem się tym jak kupowałem w x-komie outletowego laptopa i wyszło na to, że łatwiej jest zwrócić im sprzęt z postanowień ich regulaminu, bo najwyżej za jakieś przypadkowe uszkodzenie typu rysa itp. potracą Ci jakąś kasę, a jak zwracasz z ustawowego zwrotu to praktycznie nie możesz nawet rozfoliować pudełka jeżeli np. router jest tak zapakowany, bo jak to zrobisz to już tylko możesz zwrócić z reklamacji albo liczyć na ich dobrą wolę, której często brakuje, dlatego jak mam taką możliwość wolę obejrzeć towar przed zapłatą.

        • Jeżeli dobre argumenty przedstawisz i poprzesz §, to mogą co najwyżej Cię w czółko pocałować. Prawo jest nadrzędne, nad ich regulaminami. O wiele gorzej mają przedsiębiorcy (trzeba uważać na regulaminy podwójnie), natomiast klient indywidualny jest chroniony przed niecnymi praktykami, ale jak ludziom się nie chce przeczytać nawet dłuższego tekstu w gazecie, a co dopiero odnaleźć, pomyśleć, zinterpretować odpowiednie przepisy, to są nabijani w butelkę z lenistwa, na własne życzenie.

        • no właśnie jestem z wiochy i nie mam jak za bardzo bo też bym korzystał :/

        • No to rzeczywiście bardzo słaba akcja z ich strony :/ Dobrze że kasa w końcu wróciła, ale co się nerwów najadłeś to „Twoje” niestety. Ja z samej przezorności, droższe rzeczy zamawiam tylko i wyłącznie z odbiorem osobistym i takąż płatnością – oszczędza to sporo nerwów 😉

        • W sumie to dobry pomysł, ja wtedy składałem wymuskanego kompa marzeń i cisnąłem o każdą złotówkę i brałem wszystko przelewem niestety. Co najlepsze przez te 2 tygodnie z 1300 złotych to mogli sporo na mnie zarobić nawet na kilku lokatach dziennych, to najgorsze.

        • „Każdy sklep jest świetny, dopóki kupujesz i o nic nie pytasz.”

          Bardzo dobra uwaga. Nie problem wysłać towar, aczkolwiek i tutaj zdarzają się wpadki typu sprzedawanie rzeczy, których się nie ma na magazynie, albo anulowywanie zamówień itp. Więc nie ma co patrzeć na komentarze typu „Dostałem towar, wszystko ok.” Trzeba raczej patrzeć na takie, które opisują co się dzieje potem, w przypadku różnych problemów.

        • Tak mi się przez wzmiankę o Obsidanie nasunęło..

          Jak grałem w Wiedźmina 3 zaraz po premierze, to nie natrafiłem kompletnie na żadne błędy i dziwiłem się skąd tak wiele problemów opisanych w necie, śmieszne filmiki, bugi itd.

          A teraz na patchu 1.31A przechodzę sobie grę po raz drugi po tych zapewne wielu zmianach i zaskakująco często na błędy natrafiam, pomijam takie nieszkodzące, jak latające zwłoki itd., ale nawet i nie mogę miejsca opuszczonego odratować, bo jeden z mobków się w ścianę wbił i nie chce z niej wyjść. :<

          Trochę momentami jak przejście z pełnej gry na wersję beta. O.o

        • Gandoine

          Miałem to samo. Musisz usunąć kompletnie grę i zainstalować ją od początku, jak masz dodatki to od razu wersję GOTY.

        • Mody niektóry rzeczy naprawiają np. niedoszyte tekstury na postaciach.

      • Ja też nigdy nie miałem z nimi problemu… ale raz złożyli mi tak komputer, że karta graficzna jechała całą drogę nie przykręcona – na samym PCIE latała 😉 Dodatkowo cooler do proca był wygięty jakby ktoś na siłe chciał go wygiąć w dół. Na szczęście udało się to odratować, ale jak ktoś chce składać u nich komputer to polecam zamówić komponenty i złożyć samemu.

        • U mnie raz nie zamontowali wentylatora na radiatorze procesora pomimo usługi montażu, bo stwierdzili, że może odpaść w transporcie. Więc zamiast go zabezpieczyć, wrzucili go luzem do kieszeni na dysk. Gdyby kompa odebrał ktoś inny, ktoś starszy na przykład, to by się w życiu nie kapnął.

          Inna sprawa, że zamawiałem w morelach grubo ponad 40 razy, w większości z odbiorem osobistym i bardzo sobie chwalę. Może to kwestia skali.

    • Kolega pracuje w konkurencyjnym sklepie? 😀

      • Limpopo

        A jakże, firma krzak się nazywa polecam serdecznie. 🙂 A tak serio to tylko żart sam raz zakupiłem w morelach części do kompa i potem bawiłem się 3 tygodnie w reklamacje uszkodzonych pamiątek.

        • Pamiątek? Morele nie mają w ofercie żadnych pamiątek. Jedź sobie do Biskupina.

      • Ja osobiście z morelami nie miałem problemów, ale ilość negatywnych opinii o firmie jest zatrważająca. Z roku na rok jest co raz gorzej. Może dlatego, że firma się rozrosła, a może dlatego, że nie przykładają takiej uwagi do jakości obsługi. Nie mnie oceniać, ale teraz jak mam okazję kupić gdzie indziej za parę złotych drożej to raczej morele omijam.

        • Paweł Orłowski

          Również nie polecam sklepu, obsługa jest tragiczna i wmawia kit, wysyłka towaru ponad miesiąc czasu gdzie przelew wysłany w dniu zamówienia, kpina, sprzedają papier którego:
          A.Nie posiadają na magazynie
          B.Nie posiadają w magazynie centralnym.
          C.Nie mają możliwości jego zamówienia z hurtowni/producenta!
          Jak dla mnie jedna wielka kpina, a na stronie dalej widnieje 15+ Sztuk, brawo morele. straciłem grubo miesiąc czekając na papier, jak się okazało nie miałem ani papieru do druku ani pieniędzy, zostając z ręką w nocniku. Nie polecam.

    • Bili

      Mnie się na szczęście nigdy nie trafiło natomiast odrzuca mnie od morele ich kampania reklamowa.

      • Jędrzej Radomski

        To mają taką? Myslałem że ludzie tam kupują bo powien serwis komputerowy składa tam co miesiąc zestawy.

    • Laweta

      Walczyłem z morele 2 miesiące ponad, towar był odsyłany kilka razy, przyslali mi zniszczony sprzęt i wmawiali że to moja wina. Nie polecam firmy

    • Ja tez mam negatywne doswiadczenia z morele. Padl mi czytnik dvd na gwarancji. Zglosilem. Powiedzieli, zeby odeslac na podany adres serwisu. Towar wyslalem, a oni potem odeslali zepsuty sprzet i odmowili naprawy bo rzekomo juz w miedzyczasie uplynela gwarancja. Sklep nigdy nie przyznal sie do winy i nigdy nie zadoscuczynil. Nawet glupiego „przepraszamy” + voucher na przyszle zakupy, nic. A byla to ewidentnie ich wina. A reklamowali sie jako nr 1 w Polsce. Coz…

    • Paweł Orłowski

      Również nie polecam sklepu, obsługa jest tragiczna i wmawia kit, wysyłka towaru ponad miesiąc czasu gdzie przelew wysłany w dniu zamówienia, kpina, sprzedają papier którego:
      A.Nie posiadają na magazynie / innym punkcie.
      B.Nie posiadają w magazynie centralnym.
      C.Nie mają możliwości jego zamówienia z hurtowni/producenta!
      Jak dla mnie jedna wielka kpina, a na stronie dalej widnieje 15+ Sztuk, brawo morele. Straciłem grubo miesiąc czekając na papier, jak się okazało nie miałem ani papieru do druku ani pieniędzy, zostając z ręką w nocniku. Nie polecam!
      A co do ps4pro cena zacna, ale nigdy w życiu nie zamówił bym tego w tym burdelu xD

      • To się dorzucę: również nie polecam tego sklepu. – w kwestii cen zawsze są konkurencyjni, problemy z obsługą, jak już coś kupisz są niestety zatrważające. Dla mnie ten sklep, to jedna z cenniejszych lekcji, że czasami trzeba poszukać towaru gdzie indziej i przetrawić wyższą cenę.

  • Mariusz Stryczek

    U konkurencji jest za 120 zł więcej z Horizon Zero Dawn, także słaba promo.

  • Tomek Sz

    a ja juz kupiłem w euro slimke 500gb za 899zł z visa checkout , w czwartek ma byc kurier

  • OrangeGalaxy

    Ciekawe jaka cena będzie na święta. Nie spodziewam się dużych obniżek ale mam nadzieję, że strach przed scorpio zmusi Sony do poważniejszych cięć 🙂

    • nie ma takiej potrzeby bo skoro ma bys spor odrozsze na start
      black friday albo dopiero przed swietami ale to raczej bundle niz obnizki beda

  • Mirqq

    Dorzucili by gierka jakąś albo pada to byłoby już ciekawiej. Tak na razie podobnie wychodzi jak w bundlach.

  • Z morelami jest takie 50/50 szans, że unikniesz problemów.
    Kupiłem już 2 pełne PC u nich i nie miałem problemu z żadnym podzespołem.
    Kupiłem myszkę i po tygodniu wysiadła.
    Kupiłem fotel i zaczął się zapadać po 2 tygodniach.
    Tak czy siak zawsze mi zwrócili 100% wpłaty, tylko trzeba było trochę czekać.

    • Mhm, Tobie zwrócili, innym już niekoniecznie. Po półtora roku padła mi karta od nich za 1,5 tysiąca. Morele odesłała do producenta, producent odrzucił zgłoszenie – Morele nawet nie chcę powiedzieć z jakiego powodu odrzucono. Mówią: centrale mamy w Krakowie, tam sobie jedź i pytaj. Teraz zabawy z rzecznikiem praw konsumenta, bo firma jest cacuś tylko do momentu, w którym jeszcze portfela nie wyciągnąłeś, żeby zapłacić.

      • A no tak właśnie jest, tylko czekam aż mi w końcu odmówią na coś reklamacji.

  • Cierpliwym polecam poczekać na premierę Scorpio. Już nawet nie chodzi tyle o preferencje co do firmy, co o walkę cenową, która może się nawiązać.

    • Dokładnie, a do tego liczę też na odświeżoną wersję PRO (cichszą ;])

  • blablablablaniewazneitakdisqus

    Kupiłbym, ale na ch… mi konsola, jak mam peceta : ) i tak nie ma czasu, trza zarabiać pieniądze ; )

    • himmler3k

      nawet w weekendy?

      • blablablablaniewazneitakdisqus

        Nawet : ) ba, w weekendy mam mniej czasu niż w tygodniu. Kupiłbym ew. Switcha, ale raz, że widziałem przerażające filmiki dot. jakości tego sprzętu, a dwa, że Zelda to dla mnie nie jest giera do pogrywania : / szkoda Vity, że zdechła : ////

  • To nie jest wersja z Horizonem z tego co widzę … zobacz niżej – jest tam za 1 968 zł pakiet PS4 Pro (obrazek z Horizon) + Horizon Zero Dawn 😉 Także niezła ściema raczej wizualna 😉