Logitech G29 Driving Force PC/PS3/PS4 – EUR 145,76 (623,24 zł)*

Podana cena uwzględnia koszty wysyłki do Polski oraz podatek.


* Zaoszczędź na przewalutowaniu z darmową kartą Revolut dla Łowców.

Niektóre odnośniki w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Klikając na nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę Redakcji.

Komentarze do "Kierownica Logitech G29 za ok. 623 zł z wysyłką w Amazonie DE"

  1. Jak ktoś gra na konsolach, to polecam poczekać na nowego Xboxa i PS5, bo nie wiadomo, czy ta kiera będzie kompatybilna z nimi. Już Logitech raz tak odwalił z wcześniejszymi modelami.

    1. Bez przesady. W najczarniejszym scenariuszu sprzedasz za rok kierownicę za 500 zł i kupisz nową, a co pograsz to twoje.

    2. Nie Logitech. Sony a powodem byo zabezpieczenie portw USB w PS4 uniemozliwiajace latwy jailbreak co wyszlo przy PS3

      Jak Tarec wspomnia – w przypadku M$ jest potwierdzona kompatybilno akcesorow z XOne

    1. T300 to lepsza kiera, ale niestety z niezawodnością do Logitechów nie ma nawet podjazdu. T500 miało 6 rewizji, a T300 zdaje się nie być poprawiana w ogóle.

    2. mam tę kierownicę w wersji alcantara, używałem chyba z 2-3 razy i od kwietnia tak leży w szafie, muszę w końcu sprzedać. fajnie się prezentuje ale jakoś i tak wolę na padzie grać

        1. odezwij się na Adres email został ukryty przed robotami spamującymi. Włącz JavaScript aby go zobaczyć. jeżeli jesteś zainteresowany

  2. Czy ktoś ma praktycznie doświadczenie w użytkowaniu na komputerze wersji PS3/PS4/PC? Można żałować braku wyboru wersji XBoxowej? W przypadku paczki z shifterem to różnica 190 zł. Planuję grać w symulatory (nie tylko wyścigów) i zastanawiam się, ile gier zamiast pokazać mi, żebym wcisnął L1, to pokaże, żebym wcisnął przycisk nr 12 (czy jakiś tam inny numer). No i pytanie, na ile ma to znaczenie w symulatorach wszelkiego pokroju – to w końcu nie są gry akcji, które w interaktywnej cutscence będą z zaskoczenia wymagać naparzania jakiegoś losowego przycisku.

    1. Na necie czytałem, że działa trochę jak we francuskich autach, czyli miękko i nie sportowo, z drugiej strony niby zawsze lepsza wczuwka, a pedał sprzęgła jest już w podstawowej wersji.