X

«

»

Zbundlowani #34 – Killer Bundle 6

Komentujcie, subskrybujcie nasz kanał, lajkujcie, udostępniajcie. Miłego oglądania!

  • co to się stało, że zrobiliście znów zbundlowanych?

    • Taki prezent pod choinkę dla Łowców.

    • Przestałem być bezdomny – znalazłem mieszkanie, więc mogę robić filmiki. Jeszcze nie ogarnąłem tylko akustyki w pokoju, stąd kiepska jakość audio.

  • Dajta 1080p ludziska. Z góry dzięki 🙂

  • Dlaczego wydaje mi się, że komentator albo jest bez śniadania, albo robi swoją pracę na odwał „bo i tak zapłacą” i wszędzie wtyka sztucznie podekscytowany głos?

    • Eh nikt mnie nie rozumie. Te spojrzenia pań w sklepie jak proszę o bułki 🙁

      • przestań się masturbować u nich w sklepie, to skończą się te spojrzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    • Jerry jest zawsze szczerry.
      Nie robi na pewno swojej pracy na odwal. Nawet nie wiesz ile kosztuje czasu przygotowanie takiego materiału. Dykcja, odpowiednie tempo, też nie jest to prosta sprawa.

  • kto to ten jerry?

  • Dzięki, już czekam na #35. Drm w Battle vs Chess to absurd…

  • Ciekawy materiał, bundla i tak planuję kupić ale widzę, że parę rzeczy będzie na wydanie. Materiał byłby dopieszczony, gdybyś wrzucał, Jerry, bardziej zróżnicowany gameplay. Tu niestety jest tylko jakis fragment bez cięcia – ten z Lichdom jest w sumie antyreklamą. Mało widać, trudno pojąć jak to się ma do tego co mówisz, gdy nie obejrzy się innych gameplayów.

    • Właśnie się cały czas zastanawiam czy próbować ciąć gameplay jak dla ludzi z ADHD, ale pokazujący cały przekrój gameplayu, czy bez cięcia, żeby nie pokazać jak akurat wygląda rozgrywka w danym momencie. Ważne też by uniknąć jakichś cięższych spoilerów. Ale przemyślę to na pewno.

      • Nie musisz robić tego w stylu MTV 🙂 Wystarczyłoby tylko, żeby wizja pokrywała się z tym co mówisz. Np. mówisz o różnorodnych czarach, to można pokazać migawkę w tle z ich zastosowaniem. Mam na myśli skrócenie czasu, gdzie obserwujesz średnio angażujące momenty, gdzie idziesz naprzód i rąbiesz tak samo jak 3 minuty wcześniej. Jeśli gra ma ładne lokacje, to wystarczy po kilkanaście sekund z każdej na zachęte albo żeby przestrzec przed szmirą. Jeśli zbiera się loot, to możesz pokazać jak się nim zarządza albo jak się go pożytkuje. Chyba kiedyś robiłeś prezentację gry, gdzie rycerzyk biegał po lochach, jakieś indie roguelike w lochach, i tam akurat miałeś różnorodność – po walce awansowałeś, wpadłeś na kupca i wpadłeś na kolejnego wroga, pokazując różne ficzery. Przy battlemage dla przykładu na dobrą sprawę nie widać nic z tego o czym mówisz ale gra jest niczego sobie pod względem efektowności. Fajnie, jeśli pomagam 🙂