E3 2015 - wieści z konferencji Microsoftu

Na dzisiejxbox-lowcyszej konferencji podczas targów E3, Microsoft przedstawił kilka ciekawych informacji dla posiadaczy konsoli Xbox One. Poniżej znajdziecie zestawienie najistotniejszych wiadomości.

Xbox One doczeka się wstecznej kompatybilności z grami z Xboksa 360

To chyba najciekawsza wiadomość tej konferencji. Konsola Xbox One pozwoli na uruchamianie gier ze swojej poprzedniczki. Usługa ma wystartować pod koniec tego roku i początkowo ma pozwolić na odpalenie około 100 gier, zaś lista obsługiwanych produkcji ma być stopniowo powiększana.

Dragon Age: Inkwizycja trafi do usługi EA Access

Do grona gier dostępnych w usłudze EA Access, poza Titanfall, dołączy również Dragon Age: Inkwizycja. Ubiegłoroczna gra RPG od studia BioWare zostanie udostępniona w tej usłudze abonamentowej pod koniec lata.

EA Access za darmo dla abonentów Xbox Live Gold w tym tygodniu

Oprócz tego, w tym tygodniu wszyscy abonenci usługi Xbox Live Gold mogą korzystać z dobrodziejstw usługi EA Access, bez potrzeby wykupywania abonamentu.

Tygodniowa beta Gears of War: Ultimate Edition

Na stronie gry możecie zapisać się do testów beta trybu multiplayer. Wystarczy zalogować się swoim kontem Microsoft i odebrać wiadomość z kodem do aktywacji.

Komentarze do "E3 2015 – wieści z konferencji Microsoftu"

  1. Dostałem kod do aktywacji bety i po wklepaniu jej dostaje wiadomość „Coś poszło nie tak” – brawo Microsoft!

  2. Kompatybilność wsteczna sprawia, że xboxONE>PS4. Chyba, że sony też czymś zaskoczy.

      1. Bo w teorii to jest technicznie niemożliwe. Z tego co pisali na FP Xbox Polska, to po wrzuceniu płyty do napędu XBO gra będzie pobierana z w formie cyfrowej. To nie tak, ze płytki z X360 zadziałają natywnie na XBO.

  3. ktoś wie czy gry z usługi games with gold x360 będą dostępne też dla xbox one?

    1. Jeśli będą kompatybilne z XBO, to tak. Działać mają wszystkie kompatybilne gry, zarówno pudełkowe, jak i cyfrowe.

    1. Jeśli ogłosiliby coś, co jest istotne z punktu widzenia Łowców, to czemu nie, ale z tego co widziałem, to nie pojawiło się nic na temat PS Now w Europie, darmowych grach w Plusie itd.

  4. MS pozamiatał, wsteczna kompatybilność oraz pad z taką możliwością konfiguracji. Jako właściciel PS4 jestem zawiedzony konferencją sony, rzucili nam szarego pada i szare słuchawki, zamiast kompatybilności wstecznej skok na kasę właścicieli PS4 na zasadzie Playstation now. Utwierdza mnie to w przekonaniu że dla sony liczy się kasa, natomiast dla MS liczy się też kasa ale wychodzą do ludzi z ich potrzebami.

  5. nie ma się czym podniecac. Kompatybilnośc wsteczna to zagranie marketingowe, a nie realna wartośc. Emulacja x360 wymaga znacznie większej mocy niż to, czym dysponuje xone. Na x360 też była kompatybilnośc wsteczna – i skończyło się na 100+ grach.
    Założę się, że te 100+ gier z x360 na xone to będą same multiplatformówki, emulowane z wersji pecetowej, a nie x360. Takie jak Mass Effect na przykład. Ale głównie indyki i inne arcadówki. Z emulacją pc – xone sobie poradzi. Nie liczyłbym na xboxowe exclusvy. Sztuka jest sztuka – jak mawiał kapral w magazynie.

    1. Tym bardziej, że pod słowem „usługa” może się kryć coś bardziej wrednego jak np. potrzebę od nowa kupowania gier, czy płacenia abonamentu za tą usługę, aby móc te gry odpalić.

    2. „Założysz się”? Twoje gdybanie nie ma tu nic do rzeczy, bo wg prezentacji Xbone będzie mógł być kompatybilny z KAŻDĄ grą z x360, pod warunkiem, że zażyczy sobie tego producent danej gry, co by nie zepsuć rynku wersji zremasterowanych.

      1. wystarczyłoby obejrzec takie konferencje sprzed roku czy dwóch lat żeby pozbyc się złudzeń co do intencji zarówno Sony jak i M$. I co do wartości ich prezentacji. Producent ma się nie tyle zgodzic, co dostosowac swoją grę do xone. Co już przerabialiśmy przy okazji emulacji pierwszego xboxa.
        Ale cóż, żyj dalej w świecie marzeń…

        1. Nic producent nie ma dostosowywać. Ponownie – wiedziałbyś, gdybyś obejrzał prezentację. Kończę dyskusję, bo ja komentuję konferencję z e3, a ty wróżysz sobie z ręki, byleby tylko pocisnąć M$. Za każdy krok w dobrym kierunku producentom konsol należy się pozytywny feedback.

Komentowanie jest zamknięte