«

»

Promocja 3 za 2 na gry komputerowe, filmy i płyty CD w Amazonie

Wybierz 3 gry z promocji – zapłać za dwie, a trzecią, najtańszą, dostaniesz gratis!

Do ostatecznej ceny dochodzi dopłata 3% podatku. Darmowa wysyłka do Polski dla zamówień powyżej 39 Euro. Dzięki za cynk, Tomek!

  • Taka sobie ta promocja

    • „3 za 2” oznacza, że kupujesz 3 gry, a płacisz za 2.

      • No wiem, ale jeszcze nie przywykłem do płacenia ponad 400 zł za gry… są jakieś granice

        • No, jak się ma Switcha, to niestety tyle to kosztuje. Dobre rzeczy niestety kosztują 😉

        • Troche popłynąłeś. N zwyczajnie ma taką politykę cenową gdzie ich gry w kolejnych latach kosztują okrągłe, spore sumy (50, 40, 35 EUR). Ubi, EA też zaczynają z wysokiej półki ale schodzą z cen. N zwyczajnie doi ile się da z klientów.

        • qmciaq

          W jaki sposób doi? Skoro nie zmieniają cen, to znaczy że im się to opłaca i jest ciągły popyt, więc jakie dojenie? To że kolejne części np Assassin’a muszą być po 3zł bo inaczej nikt oprócz żelaznego trzonu assasyna nie kupi. Tym bardziej że kupując gry od N, masz pewność że po przejściu sprzedasz nie wiele tracąc (no bo co, nagle gra jest mniej pełna? Kodu trochę jej odpłynęło?).
          Zresztą, spójrz na steam’a. Ile gier obniża cenę na stałe? Tylko promocje, nic więcej.

        • Trixie B Lulamoon

          ale promocje nie sa zle. nie wiem czemu cen nie obniza na stale ale czasowo tez dobrze

        • qmciaq

          Najlepiej za darmo z torrenta, bo przecież programista pracuje za poklepanie po plecach na metacritic.

        • Nie to miałem na myśli… chodziło mi, że zwykle gry kupuje „na raty”

        • qmciaq

          To zwracam honor! 😉

  • Dodam że dla niektórych kont może być aktywowana promocja na bonusowe 8 EUR przy doładowaniu portfela za minimum 80 EUR. 🙂

  • Czy ta promocja działa na preordery?

    • Damian Mazur

      jak wejdziesz w gry z promocji to tam masz wszystkie gry, albumy oraz dvd w promocji

  • Witam, kilka pytań odnośnie zakupów gier na Switcha. Czy gry/konsola mają jakieś blokady regionalne? Gry kupowane na Amazonie mają wersje okładki niemiecką czy angielską?

    • Nie ma blokad. Niemiecka.

  • szkoda ze niemce

    • Też czekam na Amazon.pl 😉

    • Ale jest język polski do wyboru na stronie

      • hipo5pl

        Ale sa niemieckie okladki na grach pudelkowych.

        • co wy macie jakis kompleks w stosunku do Niemców – już za moich czasów niemiecki był w szkole więc nie wiem w czym taaaaki problem?

        • Taki, że w ich języku nawet poproszenie o bukiet kwiatów brzmi jak wypowiedzenie wojny 🙂

        • tak? to chyba tylko dla ciebie 🙂

      • LoQ

        Nie chodzi o amazon po niemiecku. Chodzi o pudełka ze szkaradnym, niemieckim odznaczeniem wiekowym.

  • Szurubur

    średni deal jeżeli ktoś planuje kupić 3 gry, sprzedać 2 a 3 sobie zostawić ;p

  • Bart Tom

    Brakuje Zeldy na liście

    • Dopisałem, aczkolwiek IMO Zelda się nie opłaca w tej cenie.

      • Bart Tom

        Ciezko znalezc tansza, a tutaj jedna gra gratis wiec juz wychodzi spoko cena 😉

      • A w jakiej cenie opłaca się brać Zeldę skoro nie jest dostępna w PL?

        • Trixie B Lulamoon

          bylo sie uczyc eng.

  • Pytanko. Czy jak zamówię 3 gry, a te dwie mają dostawę na wtorek, a jedna na czwartek to te dwie dostanę na wtorek, a jedna w czwartek czy te dwie razem z tą jedną w czwartek?
    Mam nadzieję, że zrozumiecie XDD

  • Aur

    czad! dzięki za info. Zamówione MarioKart i Doom dla siebie i Mardio Odyssey na odsprzedaż 😀

    • Naprawdę ciężko jest mi wyobrazić Doom’a w 30fps ;-;

  • Tackgnol

    Wiemy do kiedy trwa promocja?

    • Damian Mazur

      chyba na czas nieokreślony ale dołączam się do pytania

  • A jak będzie z językami w grach? Mario na Switach, Monster Stories na 3ds?
    Destiny 2 na Xboxa będzie na pewno w PL

  • ktoś wie, dlaczego dolicza mi euro z czymś do 3 gier?
    np. kolekcjonerka Xenoblade Chronicles 2 kosztuje 69.99 euro a w koszyku mam 72,35

    • Danonlaska

      Różnica podatku między Niemcami a Polską

  • Kosm

    Szkoda,że niemieckie okładki. Do tego z opisu Zeldy widzę, że cała gra też tylko w ww. języku.

    • seriya

      W grach na switch nie ma region locka, takze domyslnie zawsze jest angielski

      • Trixie B Lulamoon

        dubbing moze i angielski ale co z tekstem

        • seriya

          Nie ma wersji gry pod konkretny kraj, czyli obowiazkowo jest angielski, nawet czasami nie ma napisów np. po niemiecku czy francusku w niektorych grach

  • Nie mam JESZCZE Switcha ale kupiłem już solidny core pack hehe
    – The Legend of Zelda Breath of the Wild
    – Super Mario Odyssey
    – Xenoblade Chronicles 2 (standard)

    Switcha sobie obiecałem jako nagrodę po zdaniu sesji, także wleci w lutym, a gry sobie spokojnie przyjdą do tego czasu. Trzymajcie kciuki! 😉

    • Trixie B Lulamoon

      no zobaczymy z sesja

  • Erudicus

    Podoba mi się. Ciekawe czy jak dwa razy te same tytuły zamówię to też będzie promo

  • Na używki też działa czy tylko nówki?

    • Działa tylko na to, co sprzedaje Amazon i ma otagowane jako 3za1.

  • A niech to szlag trafi….człek czeka na jakieś promo…nie ma….potem nie ma hajsu, to promo wskakuje.

    • Od początku grudnia chyba co tydzień wysyłają mi maila z powiadomieniem o tym 3za1, raczej ci nie ucieknie. Szczególnie, że jakiegoś szału tutaj nie ma – choć to akurat mocno zależy od tego, co kto szuka.

  • kfg

    Jeszcze się nawet nie zdążyłem zastanowić, a tu już koniec promocji. 🙁

  • Komix

    Link jeszcze działa, ale po wrzuceniu gier do koszyka nic nie odejmuje, więc chyba faktycznie już po promocji. Szkoda.

    • seriya

      Rabat dopiero nalicza po przejsciu do kasy, ale możliwe, że już sie skończyła promocja

      • Komix

        Niestety po przejściu do kasy nie było rabatu.

        • Emas

          No już po promocji jest. A szkoda bo chciałem jeszcze sobie zamówić kilka tytułów, nawet na sell żeby gierki za free się trafiły. Szkoda

  • Vot Oms

    Na kiedy macie planowany termin dostawy? Bo ja dopiero 29-31 stycznia…

    • Na środę, ale wziąłem ekspressową wysyłkę 😛

    • Mam tak samo. Wczoraj zamówiłem Switcha, powinien dojść w przyszłym tygodniu, oby mniej więcej razem z grami. Pytanie tylko skąd wysyłają, bo mogą mieć w magazynie PL, DE albo UK