Komentarze do "Kingdom Hearts III na PS4 i XOne od 85 zł w polskich sklepach"

    1. Być może z uwagi na fakt, że sporo gier jest Passie i innych abonamentach, nie wiem jak w tym przypadku, ale wiadomo o co chodzi.

    2. Kingdom hearts III lepiej się sprzedaje na PS4. Dodatkowo najpłynniej gra chodzi na PS4 Pro 1080p bez super samplingu. Na Xbox one X oraz PS4 Pro z supersamplingiem bądź 4k fpsy skaczą bardzo nie przyjemnie. Grać się da ale to nie jest przyjemne…. Digital foundry pokazuje rzeczywistość. Sam mam wersje na Xboxa i żałuję…

    3. Jeśli chodzi o sprzedaż konsol to PS4 najlepiej sprzedało się w Europie. Dla Sony i innych wydawców to prosty rachunek – nie muszą tutaj się starać aż tak bardzo z promocjami jeśli chodzi o PS4, bo tyle osób ma konsole Sony, że i tak wyjdą na swoje. Xbox z kolei to praktycznie nisza w Europie i dlatego mają o wiele lepsze promocje na konsole i gry, bo muszą jakoś ludzi zachęcić do kupna. Odwrotnie masz w Ameryce gdzie bardziej dominuje Xbox (chociaż nie aż tak bardzo w tej generacji), tam non stop Sony rzuca o wiele lepsze promocje na PS Store niż w Europie, bo tam musi walczyć o klienta.

  1. Nie mam freesync w monitorze i mam telewizor 1080p i cały czas widzę spadki :/ a co za problem grac w 1080p na 50 calach ja mam 48 calowy 1080p i dobrze mi się gra:)

    1. Xbox nawet przy wyborze 1080p nie uruchamia gry w 1080p. Odpala ją w 4K i kompresuje w dół. Więc masz taki sam FPS rate jak w 4K. Stad ktoś może pomyśleć że na PS4 gra chodzi lepiej. Nie chodzi…

      1. Ok to powiem tak:
        PS4 Pro 4k < Xbox One X
        PS4 Pro 1080p Xbox One X

        Zobacz na youtube watch?v=YbMqqQunr0A – digital foundry

        Nawet na Twoim filmie są spadki FPS-ów na Xbox One X :/ i tam gdzie mnie to denerwowało również. Nie mogę zrozumieć, że w tutorialu jak biegam po mapie jest super a jak wejde już w rozgrywkę i tylko biegam po lokacji to są ścinki :/

        Jest to moja pierwsza gra na Xbox One X, gdzie Frame Rate jest do bani… Dlatego jak istnieje płynniejsza opcja na PS4 Pro to wolałbym tą wersje nawet kosztem grafiki. Szkoda, że Xbox one X nie ma takiej opcji wyłączania super samplingu jak PS4 :/

        1. zrozum, że ps4 robi supersampling bo gre renderuje w 1080p i podbija do 4K. W xboxie nie możesz wyłączyć supersamplingu, bo konsola natywnie uruchamia gre w 4K a majac ustawiona rozdzielczosc 1080p robi po prostu odwrotność supersamplingu pakując to do 1080p. Troche to dziwne zachowanie bo czesc tytulow one X odpala w wyzszym framerate jezeli jest ustawione np 1080p czy 1440p. Swego czasu czytalem ze sa ludzie ktorzy graja na telewizorach 120hz i odpalaja takiego battlefielda 5 w 1440p zeby miec 120 klatek (w co nie uwierze ale uwierzylbym ze maja wtedy np 60).

        2. Rozumiałem to wcześniej nie podają przy Xbox One X dodatkowych danych. Chodzi o to, że wersja na PS4 Pro dla 1080p wygląda na najpłynniejszą z tego co przygotował digital foundry. I chciałbym, żeby to była prawda bo z takimi spadkami na Xbox One X ciężko mi się gra :/ Już nie chcę myśleć jak bym cierpiał na PS4 Pro 4K czy na podstawowych konsolach Sony i Microsoftu…

        3. podstawowe konsole to wbrew pozorom dosc leciwe juz konstrukcje. Nie dziwie sie ze przymulaja. Same bebechy w chwili premiery nie byly jakies bardzo rewolucyjne. Można powiedziec ze budzetowe. Wiadomo ze w ciagu roku np będą za słabe. Zwlaszcza że ostatnio wiekszosc telewizorów nowych to 4K wiec jest cisnienie na rozdzielczosc 4K. Gdzie żeby zachować te 30-60 FPS nawet na PC w 4K nie wystarczy budzetowy sprzet.

Komentowanie jest zamknięte