X

«

»

Znamy gry, które trafią do PS+ we wrześniu

Lords of the Fallen (PS4)
Journey (PS4, PS3)
Prince of Persia: The Forgotten Sands (PS3)
Datura (PS3)
Badland (PS Vita, PS4, PS3)
Amnesia: Memories (PS Vita)

Źródło: PlayStation Blog

Gry będą dostępne w usłudze od 6 września.

  • Pytanie. Da się zapisać do PS+ nie posiadając konsoli?

    • Wzstarcyz miec konto na PSN, a do tego konsola nie jest potrzebna

      • Bili

        A Ty czego się już do mnie nie odzywasz?

    • Polecam przeczytać dokładnie regulamin zanim wydasz pieniądze… Bo jeszcze Cię zbanują za niekorzystanie z konta na konsoli 🙂

      • Nie zbanuja bo niby po co zniechecac kogos kto placi a nie gra? Ja nie mialem prawie rok PS4 teraz wrocilem i caly czas oplacalem PS Plus i dodawalem do konta gry

      • Ostatnio coś Sony zmieniło w regulaminie, że jak się przez rok nie zalogujesz na KONTO, to może ono zostać usunięte. Nie ma nic o banowaniu konto bez konsoli…

    • Da się ogarnąć wsyzstko przez przeglądarkę.

  • Bardzo fajnie, że dają aż 4 gry na PS3. Szkoda, że na Vitę dają Visual Novel i grę z androida 😛

    • Badlands jest calkiem przyjemne i podejrzewam ze wersja na Vite jest pełną z zawartoscia dostepna przez mikroplatnosci na androidzie

      Szkoda ze dubluja gry ktore pojawily sie u konkurencji – mowa o Lords of Fallen

      • F.

        Mi nie szkoda, bo gram i tak na jednej platformie. Swoją drogą to MS praktycznie ciągle daje to co już było z 2 lata temu w PS+ i ludzie się ślinią z zachwytu jaki to Gold wspaniały… do tej pory zazdroszczę im tylko jednej gry, assassin creed które było i na x360 i na xone… reszta prawie żywcem cięta z okresów złotej świetności plusa… ale ludzie, którzy zaczęli od PS4 nie pamiętają tego i narzekają że bieda (bo w sumie bieda ale po co chwalić MS za to że wrzuca starocia, które Sony wrzuciło daaawno). Mam nadzieję, że wreszcie coś drgnie u Sony i nadrobią choćby tego assassyna… i rzucą np. WatchDogsy czy inne tytuły z początku tej generacji.
        Przed MS chylę tylko czoła za wsteczną kompatybilność, chociaż i tak bym raczej nie skorzystał bo starej czarnuli nie sprzedawałem.

        • Co ty gadasz. Mam juz 4 rok PS Plusa i od ponad 2 lat Golda i oferta z golda na XOne jest znacznie ciekawsza niz to co daja dla PS4. Kiedys bylem bardzo zadowolony z Plusa na PS3 ale teraz to MS daje jak dla mnie znacznie ciekawsza oferte. Mimo tego opłacam wciaz i Golda i Plusa i wolalbym miec niedublowane gry. Jak na razie to Sony dubluje Lords of Fallen z Xone ktory dostalismy kilka miesiecy temu.

          Nie bede sie rozpisywal i nie pisze przez pryzmat ze cos do mnie ma wartosc a cos nie – potrafie docenic kazdy tytul ale oferta Golda sumujac dwa ostatnie lata bije PS Plusa – nawet biorac pod uwage gry X360 i PS3. Vite tez mam od premiery i czasami w cos zagram aby nie bylo ze nie biore jej pod uwage

        • Vex

          Tak mirror’s edge które w 2014 było w ps plus jest na x teraz i ludzie orgazmu dostają…

        • Ja nie widze aby ktos sie ekscytowal z powodu Mirrors Edge. Chyba raczej z powodu rewelacyjnej Forzy Horizon i innych gier które byly w Goldzie. Wyciagnales na sile jeden tytul i piszesz jeszcze „MS praktycznie ciągle daje to co już było z 2 lata temu w PS+” no kaman

        • Vex

          „Ja nie widze aby ktos sie ekscytowal z powodu Mirrors Edge” a ja niestety widzę i jest to dla mnie trochę dziwne.
          „MS praktycznie ciągle daje to co już było z 2 lata temu w PS+” ja tego nie napisałem ale fakt jest w tym trochę prawdy.

        • Moze pomyliły Ci sie ekscytacje z nową częścią Mirrors Edge bo tym ostatnio sie ekscytowano albo pewnej grupie pomyliło sie i pomysleli ze to ta nowa czesc trafila do Golda co byloby absurdem. Gra jest stara. To bardzo dobra gra wiec cieszyc sie mozna i lepiej ze takie perełki sa dublowane a nie gnioty w ktore nie chce sie grać dwa razy. ME ukonczylem juz kiedys na X360 ale chetnie drugi raz ogram – moze na PS3 – nawet nie wiedzialem/zapomniałem ze bylo. Swoja droga mam tez na PC z jakiegos Origin Bundle 😀 W sumie … mozna sie jednak troche ekscytowac tym tytułem 😀 Ja jednak bym sie jarał Mass Effectem – choc juz mam 2 i 3 na PS3 z Plusa tak wiec jak dla mnie nie ma co hejtowac dobrych ofert

    • Karfein

      Akurat Amnesia: Memories to zacna visualka. No, oczywiście kobietom bardziej przypasi, ale jest tam parę niezłych zwrotów akcji, do których nie potrzeba fana romansideł.

      • Boże, ale zwiechę złapałem..zobaczyłem Amnesia i byłem przekonany, że przenieśli znany nam horror na Vitę i olałem, a to zupełnie inny tytuł, który już kiedyś mnie bardzo zainteresował. Od razu + dla tego ‚PS+’ i dzięki za uświadomienie. 😀

  • Bili

    No z tym Prince of Persia to polecieli

    • Trixie B Lulamoon

      polecieli jak ksiaze na kolce z wysoka

      • Mirqq

        hehe dobre 😀

        • Trixie B Lulamoon

          C:

  • Troubleclick

    X D

  • Lui

    Pytanko mam… Bo zamierzam kupić konsolę PS3. Jak to funkcjonuje? Rozumiem, że zakładam konto, opłacam subskrypcję i mogę grać w te gry? Jak nie zapłacę to wtedy nie mam dostępu do gier, ale jakbym chciał kiedyś powrócić to te gry z miesiąca kiedy opłacałem subskrypcję będą wciąż dostępne. Dobrze to rozumiem?

    • Faustus

      Tak, wystarczy „pobrać”, wystarczy kliknąć, bo to przypisuje grę do twojej biblioteki, i masz grę na takiej zasadzie, jak opisałeś.

      • Lui

        Dzięki 🙂

    • Trixie B Lulamoon

      czemu akurat ps3 a nie ps4?

      • Lui

        Jest parę gier, które chcą ograć na PS3, a tylko mała część z nich jest na PS4 😉