«

»

Polecamy Unreal Deal Pack za 3,16 zł na rosyjskim Yuplay!

Unreal Deal Pack – 59 руб (3,16 zł) – Steam

Zakupu można dokonać bez korzystania z VPN. Klucze nie mają blokady regionalnej.

Dzięki za info McSnake.

  • Da się tam zapłacić normalnie przez przelew?

    • Chyba nie da. Najwygodniej kartą, wklepujesz dane z karty + wpisujesz kod trzymany SMSem z banku.

      • No to szkoda, nie kupię.

        • Ale nie masz debetówki / kredytówki czy ze względów bezpieczeństwa?

        • Nie mam karty.

        • Paulina Bimbała

          Hahahaha

        • Co w tym śmiesznego? Każdy musi mieć karte??

        • Tak, jeśli jest dorosły to każdy.

        • No właśnie, jeśli jest dorosły

        • Może poproś rodziców? 🙂

        • Nawet dorosły nic nie musi, bez jaj ludzie. Ubliżać komuś bo karty nie ma?? Co za świat, teraz jak kotś nie ma smartfona i karty kredytowej to jest nikim dla niektórych. Ja mam 3 i jakoś nie czuje się lepszy, ale też nie mam zamiaru nigdzie podawać ich nr, wole PP

        • Idiotka.

  • znowu trzeba czekać na klucz

    • A powinien być w zakładce moje zamówienia? Bo właśnie nie mogę znaleźć klucza… Jest tylko status zamówienia (opłacony), numer, metoda płatności itp., ale klucza nie ma. Na mailu też nie.

      • w Мои покупки ma być w pierwszej zakładce, ostatnio czekałem z 10 godzin

        • Ok, dzięki. Bo ja też jak na razie nic nie mam. A te ruskie znaczki to dla mnie jak chińszczyzna ;p Google Translator nie działa.

        • w chrome możesz jednym kliknięciem przetłumaczyć całą stronę

        • Nie korzystam z Chrome tylko z Opery. A przy tłumaczeniu strona się blokuje, nie działa reCaptcha itp. W stanie” zalogowanym” nie da rady przetłumaczyć, jedynie jak nie jestem zalogowana da radę.

          PS Nadal nie mam klucza ;p Sprawdzę zatem po pracy.

        • u mnie nic sie nie blokuje

      • Wejdź w Мои покупки, następnie w drugą zakładkę zaczynającą się od liter Koncośtamcośtam i następnie kliknij w hyperlink obok zamówienia z napisem подробнее. Tam powinien być twój klucz.

        Przed chwilą kupowałem dla żonki, klucz dostałem od razu.

        • A nie lepiej sobie stronę przez translator puścić?

        • MDA

          Najlepiej było uczyć się rosyjskiego w szkole. 😛

        • Żeby go jeszcze każdy miał. 🙁

        • Ja miałem Angielski i Niemiecki, i tego drugiego to tej pory nie ogarniam…

        • Przez translator czasami nie działa JavaScript, lub po prostu wylogowanie z serwisu.

    • U mnie też na razie pusto.

  • U mnie klucz pojawił się ok. półtorej godziny po zamówieniu w zakładce Мои покупки i przy zamówieniu klikasz na подробнее. Tak dla potomnych.

  • Kupiłem. 3,16zł z konta zabrało. Kluczyk od razu miałem. Wersja Europejka gry.

  • nima juz, mozna wyszarzyc