Sea of Thieves Xbox One / PC – £37.99 (180,70 zł)

Aby uzyskać powyższą cenę:

  • Zmieńcie walutę na GBP w prawym górnym rogu ekranu
  • Wykorzystajcie kod na 5% rabatu za polubienie fanpage’a cdkeys na Facebooku. Kod działa tylko dla zalogowanych na stronie sklepu.
Sklepy:
Niektóre odnośniki w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Klikając na nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę Redakcji.

Komentarze do "Sea of Thieves (Xbox One + PC) za 180,70 zł w cdkeys"

  1. Z tego co czytałem i słyszałem o tej grze, to powinna być wyceniona na 70zł. Ma ładną wodę…. i mało contentu, brak progresji postaci, brak głębi rozgrywki. Nie opłaca się póki co.

    1. Nie wiem na ile powinna być wyceniona, bo to moim zdaniem bardzo-early-access, a te w ogóle nie powinny zasługiwać na żadną kasę. Jeśli ktoś grał w betę to widział w zasadzie wszystko i wszystko miał, jeśli nie grał – polecam np. reckę Angry Joe’a. Można typa nie lubić, ale na trzeźwo nie można się z nim, w tym przypadku, nie zgodzić.

      A jeśli ktoś mówi, że to gra w której samemu gracz ma sobie wyobrażać zawartość… To nie jest sesja rpg na żywo, do jasnej! – czy widział z was ktoś podręcznik dla gracza/mg, w którym było napisane tylko: „masz statek i całe morze przed tobą, baw się dobrze”? Tyle. Dokładnie to samo jest w tej grze.

      A byłem napalony jak szczerbaty na suchary, że ktoś zrobił w końcu współczesne SeaDogsy. No cóż, może następnym razem.

  2. „Surrounded by griefers? Consider this tip… explore your crew options to scuttle the ship.” 😀

    Ale to prawda, PvP jest rozwiązane fatalnie (a w zasadzie brak jest jakiegokolwiek rozwiązania). Choć w finalnej wersji mam wrażenie, że dużo rzadziej spotykam inne załogi niż w becie. Teraz pierwsze 20-40 minut nie spotykam nikogo, szczególnie jeśli wszystkie zadania mam gdzieś w pobliżu swojej startowej wyspy. A potem wyłączam, bo po 1-2 zadaniach mam dość na cały tydzień 😛