«

»

Oferta weekendowa na Steamie – Octopath Traveler, Planetoid Pioneers Online, The Messenger i seria Age of Wonders

-30% – OCTOPATH TRAVELER™ – 174,86 zł
-50% – Planetoid Pioneers Online – 17,99 zł + darmowy weekend
-30% – The Messenger – 50,39 zł
-80% – Age of Wonders – 4,39 zł
-75% – Age of Wonders II: The Wizard’s Throne – 8,99 zł
-80% – Age of Wonders Shadow Magic – 7,19 zł
-50% – Age of Wonders III – Deluxe Edition DLC – 12,74 zł
-50% – Age of Wonders III – Golden Realms Expansion – 21,99 zł
-50% – Age of Wonders III – Eternal Lords Expansion – 35,99 zł
-55% – Age of Wonders III Collection – 63,65 zł
-67% – Age of Wonders Franchise – 77,59 zł

  • Chomiq

    Octopath dalej za drogi. Zejdzie do 100 to może.

    • Właśnie sugerowana cena Octopatha ustalona na 250 na steamie jest przesadzona, nie umniejszając mu to jednak wygląda jak rpg maker na sterydach i w 2,5D. Taki monster hunter ma większą wartość produkcyjną i taka cena jest bardziej uzasadniona a z kolei cyberpunk ma sugerowaną na zaledwie 200zł. Chyba, że chodzi o to żeby przy zniżkach był większy procent i kusił ludzi dużą oszczędnością jak borderlandsy handsome collection z 1000zł na 19 🙂

      • Fabiopirat

        Wiesz, i masz rację i nie. Bo po takim RDR2, to wszystkie obecne gry powinny kosztować max 50 zł, łącznie z Cyberpunkiem…

  • Age of wonders 1 (najlepsza czesc) byla w swoim czasie w gog za free.

  • Jakiś czas temu Square jako wydawca samo przyznało, że chce postawić trochę na gry AA, wymagające mniej czasu i budżetu do ich ukończenia, jako alternatywne źródło przychodów dla ich gier z długimi cyklami produkcyjnymi. Owocem tego były między innymi takie tytuły jak I’m Setsuna, Lost Sphear, Octopath Traveler, poza tym postawili też na scenę indie co dało np. Tokyo Dark. Life is Strange też zapewne podpada pod tą politykę, bo ma krótszy cykl produkcyjny i epizodyczną budowę, więc i dochody.

    Problem polega tylko na tym, że część z tych gier „AA” była wyceniona jak pełnoprawne gry „AAA”. Więc tak, jakby nie patrzeć, masz w zupełności rację, ponieważ samo Square przyznało że zrobiło budżetowe gry, a potem sprzedawało je na dużo wyższym pułapie cenowym, kto miał kupić to kupił, a potem cena spadała. Octopath Traveler akurat sprzedał się świetnie, plus była to gra nia Switcha, a tam jest wszystko drogie, ale na PC przegięli z ceną ostro i jak widać rynek kolejny raz to weryfikuje – kto chciał na już to kupił, a teraz cena będzie spadać do normalnych wartości, -30% w ciągu 4 tygodni od premiery tylko na to wskazuje.

    tl;dr Square przegięło z ceną na PC i sami o tym wiedzą, jeżeli komuś nie zależy na już to warto poczekać, bo rynek w końcu zmusi ich do większych promocji, w końcu to budżetowa gra.