«

»

Monster Hunter World aktualnie najtaniej w Voidu

Monster Hunter World – 40,34 euro (173,21 zł) z kodem rabatowym SUMMER18

  • Lewd Old Rengar Q Ahaego

    Szkoda że jest taki drogi, bo nie każdy może sobie pozwolić na zakup.
    Rozegrałem już około 7 godzin w MH:W i mogę powiedzieć tyle, że warto.
    Skoro po 24h od premiery przez Steamową wersję przeszedł (strzelając) ok. milion graczy, a bawi się w niego aktualnie ponad 255 tysięcy osób jednocześnie, to co dopiero jakby była tańsza, wtedy byłby to kolejny killer CS:GO 🙂 A tak to gra będzie bardzo wolno tanieć, dzięki czemu stopniowo będzie przybywać osób w miejsce odchodzących i gierka będzie miała stabilną popularność na Steam pląsując się w topce.

    • To ona ma tak rozbudowane multi? Ja myślałem, że to głównie single z małymi multi wtrętami.

      • Rozbudowane to ma bugi co najmniej, recenzje na poziomie 65%, czesc graczy nawet uruchomic tego nie jest w stanie bo denuvo konfliktuje na różnych płaszczyznach.
        Rozbudowana gra w której gonisz potwora, bijesz i znowu gonisz i tak w kółko? no plssss….
        W dniu premiery wywalili płatne dlc na dzien dobry, ale optymalizacji lub tego samego contentu co maja konsole to juz sie nie dalo zrobic..
        Gre bedzie mozna na spokojnie lyknac za rok na jakiejs wyprzedazy, szkoda przeplacac, jest za duzo gier na rynku.

        • denuvo… To podziękuję. Dzięki za sensowną opinię o/

      • Xyho

        To jest gra głównie do multi. Czyli zabawy w max 4 osoby. DLC = nic nie wnoszące, te same co na konsoli gesty itd – czyli kosmetyki.
        Jęczenie „mi nie działa”, jak zwykle przy PC. Większość moich znajomych przesiadła się na PC głównie ze względu na fpsy i lepszą grafikę, oraz jedną platformę zamiast X i PS4.

    • oprócz tych cyfr ze steama to są jeszcze gameplaye, a te jakoś wcale nie zachęcają do zakupu, słaba animacja, marna fabuła, za pół roku cena spadnie w końcu ile można robić to samo (uganiać się za potworami)

      • Krzysztof Łaszewski

        MHW i fabuła. Ech.

  • Tak bardzo korci, tak bardzo boli ta wysoka cena.