X

«

»

Kwiecień 2018 w PlayStation Plus – poznaliśmy gry
Playstation 3Playstation 4Playstation Vita

Polecamy Kwiecień 2018 w PlayStation Plus – poznaliśmy gry

Mad Max (PS4)
Trackmania Turbo (PS4)
In Space We Brawl (PS3)
Toy Home (PS3)
99 VIDAS (PS Vita)
Q*Bert Rebooted (PS3/PS4/PS Vita)

źródło: PlayStation Blog

Gry będą dostępne od 4 kwietnia.

  • No i się popsuło.

  • No i yerbło.

  • Jestem jedynym, który cieszy się z nadchodzących gier w goldzie i plusie? Chyba was Sony z Microsoftem rozpieściło za bardzo..

    • Ja się z Golda cieszę, ale Mad Max jakoś mi nie podpasował

    • Mi się bardzo podoba 😉

    • Szymon Konarski

      Dla mnie spoko, ani w Mad Maxa, ani Track Manię jeszcze nie grałem

  • Oba zestawy są przyzwoite, aczkolwiek w tym miesiącu Microsoft minimalnie wygrywa.

    • Zgadzam się, chociaż gdyby nie Auta 2, to Gold by przerżnęło z kredensem.

  • TheWiperozo

    Plus nawet niezły, Mad Max przyzwoita gra, trackmania, pamiętam jak ją się ogrywało j na PC zawsze była przy tym świetna zabawa, Vita i PS3 mnie nie interesuje, bo tych konsol nie posiadam. Co prawda gold w X1 wygrywa, głównie z powodu The Witness

    • pazdzioch564

      Niestety Turbo jest nieudaną częścią. Sama jazda jest ok, ale brak dedykowanych serwerów i brak obsługi pluginów zabiło tę grę. Serwery praktycznie puste.

  • Szewczyk

    Mad Max, zaj…. gierka. Szkoda, jedynie że cała już dawno ograna 😛 Wybawiłem się przy niej świetnie. Reszta do ogrania. Hype nie ma ale źle też nie jest.

  • Rafał

    mad max 100% na steamie, trakmanie turbo mam na ps4, kurde czas przestać kupować gry bo plus się marnuje 😀

    • PawelF

      Lub czas przestac kupowac plusa (jesli nie grasz online) a kase przeznaczyc na inne gry. No nie oszukujmy sie Mad Max na PC chodzil juz jakis czas temu po 4eur/$ Sam za tyle kupilem, ogralem i bylem zadowolony. Do tego jakosc mialem ciut (tylko ciut) lepsza od konsolowej ale za to 60fps.

  • Bili

    Ha. Nie dałem się zwieść Bloodbornem w zeszłym miesiącu.

  • Agata

    W sumie mi się podoba. Nad Mad Maxem kiedyś myślałam, więc teraz będzie okazja zagrać.

    • Moja pierwsza i jak dotąd jedyna platyna na ps3. Gra oferuje fajny system walki, śmiganie gruchotami po pustyni nawet bez celu daje frajdę, fabularnie też bardzo dobrze.

      • Santjago

        Od kiedy Mad Max wyszedł na ps3?

        • Agata

          ale założyłeś, że mógł się pomylić przy pisaniu? 😀

        • Santjago

          To też, ale wolałem się dowiedzieć od osoby która to napisała. Może ma jakieś dojścia i niepotrzebnie kupowałem konsolę nowszej generacji. 🙂

      • enteriusz

        Mam podobne odczucia. Ograłem na PC i gra sprawiła mi mnóstwo frajdy.

  • Charon96pl .

    długo myslałem nad mad max, a tu taki prezent, ostatnio na prawdę fajne gry są

  • Fabiopirat

    Mad Max choć grą bardzo powtarzalną, jest grą dobrą a klimat wylewa się z ekranu w hektolitrach 🙂 Polecam.

    • PawelF

      Mad Max spolaryzowal graczy jednych wynudzil inni bawili sie dobrze lub bardzo dobrze.
      Ja ogrywalem na PC i powiem ze bawilem sie dobrze, spedzilem w grze sporo godzin maksujac Maxa i bawiac sie swietnie, bo mnie kupil klimat pustkowi i powtarzalnosc mnie nie bolala.
      Technicznie gra tez daje rade.
      Rowniez polecam, jesli trafilo do plusa to chociaz sprobowac.
      A i Mad Max duzo bardziej mi wszedl nizli JC3 – probowalem jak byl Trial na PC, probowalem z plusa no nie moglem po 2h wymieklem i podziekowalem.

      • det_gittes

        JC3 jest całkiem niezły, 2h to chyba za mało dla niektórych gier, bo też pamiętam, że miałem bardzo mieszane uczucia do tej gry przez sporo dłużej niż 2h, a potem przekonałem się do niej (na ps4). Jestem też dobrej myśli jeśli chodzi o Mad Maxa, kilka razy prawie kupowałem, za jakiś czas się przekonam, jaki jest dobry, choć kilkadziesiąt tytułów w kolejce, więc ciężko powiedzieć, kiedy dokładnie 🙂

        • PawelF

          nie wiem jak Mad Max wyglada na konsoli – ale majac na uwadze ze JC3 mialo trial na PC i porownywalem je z PS4 to Mad Max jest duuzo lepiej zoptymalizowany i zwyczajnie ladniejszy graficznie (mozna tez rzecz ubozszy bo pustkowia a nie miasta). Mad Max smigal u mnie w 60fps, a JC3 w detalach ciut powyzej konsolowych mialem lock na 30fps z zapasem mocy a i tak ani nie wygladalo a i potrafilo chrupnac.
          Obie gry robilo to samo studio obie mialy premierie w 2015r.
          Po prostu JC3 nie chwycilo, a majac kopę (doslownie) gier do ogrania (lub chociaz wyprobowania) jesli gra mi nie podchodzi porzucam bez zalu. JC3 trafilo do tej kategorii do tego jeszcze ten glos Rico, pamietajac jak mowi w 2ce no nie no po prostu no nie….

        • det_gittes

          Jasne, doskonale rozumiem takie podejście, że gdy coś nie chwyta od razu, a ma się sporo innych pozycji w odwodzie, to po co się męczyć – ja kupiłem JC3 (co prawda używane, ale zawsze pieniądze wydane), więc byłem bardziej zmotywowany i jak pisałem, po jakimś czasie „zaskoczyło” i całkiem nieźle się bawiłem pewnie jakieś kilkanaście godzin, w końcu ta gra stoi przede wszystkim możliwością robienia wielkiej rozpierduchy, można tego dokonywać na wiele różnych sposobów i wspomnienia mam niezłe i nie pamiętam, żeby raziła mnie grafika czy płynność – ale prawdą też jest, że miałem wówczas konsolę od niedawna i może poziom oczekiwań był mniejszy. Jak pisałem wcześniej, na Mad Maxa się cieszę, powtarzalność, o ile gra mi się podoba, nie jest dla mnie olbrzymim problemem (np. w Mafii III mi nie przeszkadzała, a trudno powiedzieć, że gra jest bardzo urozmaicona).

        • PawelF

          No skoro juz dyskujemy.
          Gusty sa rozne, widomo. Ja przy Mafii 3 odbijajac 3cia dzielne poczulem znużenie. W Mad Maxie nie czulem tego przejazd przez pustkowia i rozprawianie sie z w sumie tymi samymi wrogami za kazdym razem dawaly mi fun (szczegolnie walki w pojazdach).
          Mam nadzieje ze MM tobie podejdzie.
          Milego grania 🙂

  • I znowu ludzie narzekają, podczas gdy mi się podoba. Mad Max ponoć świetna gra, a w trackmanię bardzo chciałem zagrać.

    • enteriusz

      Mad Max został zjechany przez prasę, ale gracze mają b. pozytywne zdanie o tej grze. Mi się bardzo podobała.

      • Janusz Cebula

        Jedna z najprzyjemniejszych setek wbitych na Steamie, a zadnym fanem filmow nie jestem, ba, ten nowy oceniam na 3/10, za to w grze podobalo mi sie praktycznie wszystko, i nawet zbieractwo nie nuzylo, za co prasa zgodnie wypominala grze na wielki minus.

        • PawelF

          Moim zdaniem spora ilosc gier ma taka czy inna powtarzalnosc – ta w zaleznosci od konstrukcji gry jak i swiata wykreowanego moze meczyc bardziej lub mniej.
          Jak pisalem wyzej Mad Max mi podszedl klimatem, walka przyjemna, jazda wozem dobra, walka podczas jazdy solidna. Zlom jako waluta – ma sens na pustkowiach.
          Dla kontrastu od JC3 odbilem sie masakrycznie (mimo iz w 2ce mialem sporo godzin i % completed), Mafia 3 – miasto ok, muzyka swietna, ale misje ktore trzeba wykonac zeby pchnac fabule mecza okropnie.

      • PawelF

        Ale nie ma znaczenia jakie sa oceny – wazne ze Tobie sie podobalo. Mnie tez sie podobalo – nie jest to gra wybitna ale jest dobra, nie zaluje zakupu ani czasu z gra spedzonego.
        Filmy to pamietam te staenkie nowego nie widzialem, fanem uniwersum nie jestem. A gra kupila mnie klimatem pustkowi.

  • Przyzwoita oferta, zarówno Gold jak i Plus (przynajmniej dla mnie).

  • Czyli nie ma God Of War’a 3 Remastered? No cóż, słabo.

  • Chytruseq

    Kiedy można spodziewać się jakiejś dobrej promocji na PS4 PRO? Dopiero na Black Friday ? 😛

  • Można się rozejść.

  • GameWorld135

    A ja kupiłem Trackmanię za 130zł jakiś czas temu 🙁
    Miesiąc o wiele bardziej mi się podoba niż poprzedni 🙂

  • Mad Max leży na Steamie od roku, wiec w końcu zagram na PS 😉

  • Matbe

    Mad Max, Bloodborne, DeusEx, MGS.. Przestaję kupować cyfrówki 🙁