«

»

Just Cause 3 XL Edition za niecałe 29 zł (możliwe 26 zł) w Humble Store

-85% – Just Cause 3 XL Edition – 6,74 € (28,91 zł) lub 6,07 € (26,02 zł) dla subskrybentów Monthly.
-85% – Just Cause 3 – 4,49 € (19,26 zł) lub 4,04 € (17,34 zł) dla subskrybentów Monthly.

Dzięki za cynk, Dejmon i Wojt.B.

  • W promocji jest też season pass, jak ktoś ma monthly to 4,44 ojro.
    Co prawda nie pyli się jak XL, ale to jest przypadek, jak ktoś nie ma gry. A niektórzy za grosze kupili kiedyś tam albo dostali ze square bandla bez dodatków.

    • Daniel Nowak

      Warto brać :)?

    • Air, Land & Sea Expansion Pass to nie Season Pass, chyba że chodzi o coś innego.

  • Low memory

    Ktos wie do kiedy ta promocja trwa?

  • Polecam gierke, ładna grafika i przyjemnie się gra 😀

  • Pepe

    Do Deus Ex Mankind jest tanio season pass za 3,74 ojro

    • Do tego sam Deus Ex kosztuje 4,49 euro, a dla subskrybentów Monthly 4,04 euro.

      • Pepe

        Deusa masz na G2A za 16 zl

        • A na bazarku w okolicach 12.

        • Pepe

          Daj namiar na sprawdzonego to biore.

        • Usuń nawiasy z linka.
          bazar(.)lowcygier(.)pl/offer/150871
          Kupowałm trzy razy od OenSana, i nie mam żadnych zastrzeżeń.

        • Pepe

          Dzieki, ale nie moge sie zalogowac Rejestracja zablokowana. Aby zarejestrować to konto Steam, musisz posiadać na nim co najmniej 5 gier.
          Kontynuuj polowanie na gry i wróć gdy uda ci się osiągnąć wymagany limit. A gier mam 28.

        • A masz może poziom 5 na steam, a gry które posiadasz to F2P? Tak czy inaczej powinieneś na forum łowców napisać do Remike, powinien Ci wszysto wytłumaczyć i pomóc.
          Niżej podałem Ci na wszelki wypadek link do regulaminu.
          bazar(.)lowcygier(.)pl/rules

        • Pepe

          Wiekszosc gier mam kupionych, wiec niezly zonk.

        • Masz może założone konto na forum łowców? Jesli nie to załóż.

        • Pepe

          Dzieki, kupilem, mam klucz, bede korzystal z bazarka, fajna sprawa.

        • Fabiopirat

          Jezu, nie porównuj G2A do H. Na G2A moze byc i za 1 zl to nie kupie.

        • trzonek topora

          Kup na bazarze, jest jeszcze taniej. I w dodatku jako że środowisko hermetyczne (w przeciwieństwie do takiego G2A) praktycznie nie ma żadnych przewałów

    • Daniel Nowak

      Wart coś jest?

  • Inferius

    Co daje XL edition? Jest jeszcze coś do kupienia poza tym zestawem?

    • Google Ci zbanowali ?

    • W opisie na HB masz wszystko objaśnione:

      The XL Edition is Just Cause 3 plus the Air, Land & Sea Expansion Pass plus exclusive day one Flame Wingsuit And Parachute Skins for one great price.

      • Inferius

        Kupione, nie ma co dłużej czekać

        • Prawidłowo, życzę miłej i wybuchowej gry 🙂

        • Pepe

          Pamietam wlasnie z Just Cause 2 te wybuchy, mam nadzieje, ze w trojce tego nie spierniczyli.

        • nie bój sie, tego nie spierniczyli 🙂

  • Marcin Marcin

    Witajcie 😉 Nie wiem czy to błąd ale dodatek do Just Cause 3 DLC: Air, Land & Sea Expansion Pass kupić można nie za 4,44 Euro ale za 0,40 Euro gdzie cena uległa zmianie w koszyku. Tutaj potwierdzenie moich słów https://uploads.disquscdn.com/images/f7e64cc98f6fb6634e349fedcfd3e2a06a71de82cb7359c5eb04739c447a38bc.jpg

    • Przegapiłem, musieli naprawić 🙁