X

«

»

F.E.A.R. Złota Edycja za 3,56 zł w Konsoleigry

F.E.A.R. Złota Edycja (PC) KLUCZ – 3,56 zł – Steam

Oferta dostępna będzie przez 3 dni.

  • @remike Nie dałoby się tych połączonych w jeden news promocji, w stylu seria Dark Souls, czy Mortal Kombat X, i dodatki do niego, rozbić na osobne newsy? Tak jakoś ich mało jeśli chodzi o tę promocję w sklepie Konsoleigry. 😉

    • Sytuacja A: sklep robi dużą wyprzedaż. Dzieli ją na 12 dni. Piszemy kilkanaście newsów. Wszystkie najlepsze gry są wyróżnione na stronie głównej.

      Sytuacja B: sklep robi dużą wyprzedaż. Wszystkie przeceny pojawiają się jednego dnia. W nagłówku jednego newsa mieści się z 8 pozycji, a na serduszka zasługuje 55 gier.

      Wszystkie pojedyncze newsy dotyczą gier, które nigdy wczesniej nie były tańsze w dystrybucji cyfrowej. Dlaczego fakt, że opublikowane są w jednym momencie ma jakiekolwiek znaczenie? Jakby nowe oferty pojawiały się każdego kolejnego dnia, to już by ci to nie przeszkadzało?

      Podczas Latobrania opublikowaliśmy łącznie 29 newsów, tylko były one rozłożone na 12 dni – http://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/muve-latobranie-2016/

      Zmieniliśmy ostatnio format newsów właśnie, żeby uwzględnić takie sytuacje. Do tej pory tyle samo miejsca zajmował news o jakimś IndieGameStand, co news o dużej wyprzedaży. To nie było sprawiedliwe i na pewno nie miało pozytywnego wpływu na atrakcyjność treści w naszym serwisie.

      • No ale ja wcale nie powiedziałem, że te kilkanaście newsów każdego dnia, były fajne, też za bardzo sensu nie miały, dużo lepszym, moim zdaniem, było rozwiązanie z aktualizowaniem podkreślonego(tj. tego w ramce) newsa ze zmianą każdego dnia promocji na te świeże, i najfajniejsze. Chyba przy okazji jakiegoś [pora roku]brania na Muve tak było, i IMO to było najlepsze rozwiązanie. Było widoczne, a jednocześnie nie zajmowało prawie całej strony, tak jak obecnie te 9 newsów z promo na Konsoleigry. W sytuacji B zawsze można dopisać, czy to w tytule, czy na stronie tytułowej, że w rozwinięciu bardzo wiele świetnych, historycznie najniższych cen czy coś takiego, z resztą tak jak pisałem to sytuacja A IMO też raczej powinna być zamknięta w jednym, aktualizowanym każdego dnia newsie. Fakt, że te wszystkie newsy, z jednej promocji, opublikowane są w jednym momencie ma takie znaczenie, że przez to starsze promocje są spychane na stronę drugą, przez co można coś przeoczyć, w przypadku gdy „zaginie pomiędzy stronami”, tudzież gąszczu tych „jednakowych” newsów z danej promo. Z resztą zawsze jeden news dziennie to trochę co innego niż 9 jednocześnie. Co do zmiany formatu newsów, to właśnie tutaj miałem na myśli, że wolałem stary format, i napisałem dlaczego uważam, że był on lepszy od obecnego. Co do sprawiedliwości, to nie wiem jak tam inni użytkownicy, ale ja raczej zawsze przeglądam cały news z jakiejś dużej promocji która mogłaby mnie interesować, więc nie uważam, żeby była jakakolwiek różnica pomiędzy 5 małymi, a jednym dużym, i żeby ktoś mógł się z tego powodu czuć poszkodowany. Bo i tak jeśli dana promo mnie zainteresuje to prześledzę ją całą, a jeśli nie to, i tak ją zignoruję choćby i była rozbita na 50 małych newsów. Odnośnie atrakcyjności newsów, cóż ja tam nie widzę żadnej atrakcyjności w 9 niemal takich samych newsach, zdecydowanie wolę jeden duży, gdzie wszytko jest ładnie, i czytelnie wymienione, i mogę sobie wszystko przejrzeć. Ponadto jeszcze dochodzi kwestia odrębnych komentarzy dla każdego newsa z osobna, w aktualnej wersji w sumie nie wiadomo teraz gdzie pytać, przykładowo czy dana cena dobra, i czy gra fajna, w newsie zbiorczym, czy tym poświęconym danej grze tylko i wyłącznie? Tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że dość zrozumiale uzasadniłem swoją opinię, mimo dość późnej pory.

        BTW: Sorry, że taki trochę kąśliwy ten pierwszy komentarz, ale te 9 newsów mnie po prostu w pewien sposób rozbawiło 😉

  • tmk

    przyrzekłem sobie, że nigdy nie włączę tej gry. oglądałem jak grał mój brat i od tamtego czasu nawet na nią nie spojrzeliśmy 😀

  • Nie kupić za takie „grosze” jak ktoś nie ma to grzech. Takich gier juz nie robią 😉