Komentarze do "DOOM za 26,08 zł w GMG [akt.]"

      1. remike, będzie może jakaś fajna przecena na Ori podczas tej wyprzedaży?

        1. Jestem prawie pewny ze remike nie jest jasnowidzem. Chodź moge się mylić.

        2. Jeśli już, to „choć”. Remike pisał wcześniej, że ma rozpiskę, ale nie wiem, czy na cały okres wyprzedaży.

    1. Ja przepłaciłem 10zł, ciężko zarobione pieniądze poszły do lasu :<

  1. Komuś udało się kupić? Mnie ciągle wraca do dodawania metod płatności

        1. U mnie strona teraz też działa dobrze, ale jeszcze chwilę temu mocno muliła.

  2. tyle dobrego słyszałem o tej grze i mimo, że zupełnie mnie do niej nie ciągnie to jednak sobie sprawdzę, dwie dyszki to uczciwa cena.

    btw, 70gb, SIEDEMDZIESIĄT GIGABAJTÓW, wuteef?!

    1. Ludzie chcą postępu w grafice… i to jest część ceny tego postępu 😉

      1. Doom jest akurat słabym przykładem tego postępu, nie licząc tych GB. 🙂

        1. Od długiego czasu nie ma postępu w grach. Jedynie więcej tekstur oraz często zbyt mocne nadużywanie post procesowych metod, które nie tylko potrafią zabić mocno wydajność dając mały zauważalny efekt, to na dodatek często dają taki sam efekt jak kobieta z kilo tapety na twarzy.

          Od wielu lat łapię się za głowę zastanawiając, czemu mnóstwo ludzi na chama tworzy efekt ślepoty rozmazując wszystko (począwszy od blura, dept of field, a kończąc na post processorowych AA które są rakiem PC master race), czy dając walący w oczy bloom i inne tego typu świetlne efekty i jeszcze mnóstwo osób uważa, że to jest coś świetnego.

        2. Dokładnie. Rozmycie, głębia ostrości, aberracja chromatyczna, winieta, post processowe wygładzanie, efekty ziarna, tego się staram unikać, choć aberracja w Dying Light czy rozmycie w Wiedźminie 3 mi się podobało, jak jest dobrze zrobione, to czemu nie.