«

»

Polecamy Dodatki Blizzard Mountain i Hot Wheels do Forza Horizon 3 po 24 złote w Amazonie

Kupowanie gier cyfrowych w Amazon.co.uk dostępne jest jedynie dla klientów z brytyjskim adresem. W trakcie dokonywania zakupu będziecie mogli zmienić ustawienia regionu:

  • mati007

    Dzięki, zakupiłem Blizzard Mountain.

  • korytarz

    Odsprzedam chętnie blizzard mountain,
    kupilem dwa razy :/

  • emcel

    Damn. Kupiłem od razu jak zauważyłem. Mam Pending Verification mimo że tym kontem kupowałem rzeczy jak jeszcze w anglii byłem.

  • Zdaje sie, ze dobra oferta dla osob, ktore maja juz podstawke lub ultimate (tam chyba nie dali tych dodatkow). Ja czekam znowu jak uruchomia w jakiejs promocji pakiet platinum, ostatnio sobie poskapilem, teraz zaluje. Ale jest nadzieja w deals with gold (ktorys, kiedys…).

    • Ja czekam na Fajne Promo FM7 Ultimate 😀
      Ale z małą ilością kombinatu 😉

  • Witam. Jak i gdzie można zmienić region ?

    • Witam. W newsie jest screen, a na którym czerwoną ramką zaznaczona jest odpowiednia opcja.

  • Jacek Van Majewski

    Masz jeszcze te dodatek do sprzedania ?

  • Super, wszystko działa. Wziąłem Blizzard Mountain, warto było poczekać na jakieś promo

    • bms

      Tak średnio bym powiedział, dziś już prawie nikt nie gra blizzard mountain a jak już znajdzie się grę to szybko ludzie wychodzą 🙂

      • Dominik Grzymkowski

        Dodatek sztos do ogrania chociazby wyzwan w nim zawartych, warto kupic

      • Gram jeszcze w singla, późno dołączyłem do zabawy 😉 w zestawie do konsoli miałem FH3 + Hot Wheels i brakowało mi Blizzarda

        • bms

          A to spoko 🙂 Ja praktycznie w ogóle singla nie grałem, jedynie blizzard bo tam ciężko gry online znaleźć.

  • Patryk Nowak

    Weryfikacja wisi mi od dobrych 3 min, mam się jeszcze wykazać odrobiną cierpliwości czy jak?

    • Ciolas2

      Mi weryfikacja wisi od 15 minut…

    • Mi cofnęło zakup, bo wykryto „nieautoryzowany dostęp”. Anulowało zakup i zablokowało konto na 5 godzin…

  • Przemysław Jakub Suski

    Coś trzeba jeszcze dodać żeby kupić ten dodatek’

    • Ciolas2

      Ja tylko założyłem konto, zmieniłem adres na brytyjski przez generator znaleziony w necie i podałem numer karty. Weryfikacja trwa 😛

      • Przemysław Jakub Suski

        Właśnie próbuje adres zmienić ale nie działa mi to

        • pcpl2

          Ja wchodziłem w ustawieniach w moje adresy i wtedy mi działało.

        • Ciolas2

          a czy przy numerze karty ma być adres polski czy ma być ten brytyjski?

        • pcpl2

          Ustawiłem brytyjski (bo i tak kartę po zakupie skasowałem z amazona)

        • Ciolas2

          A długo czekałeś na weryfikacje? Mi z konta jeszcze nic nie pobrało

        • pcpl2

          z 20 sekund czekałem i dostałem stronę z kodem do gry.

  • SlyNq13

    spoko, kazali czekać, po czym nie mogę sie zalogować na konto nie wiem dlaczego, nic nie pisało.

    • Widocznie zablokowali CI konto na 5h. Mi też dziady tak zrobiły…. 😉

      • Przemek Wojciechowski

        Mi kod do ‚Blizzard Mountain’ dostalem od razu, a przy ‚Hot Wheels’ mam ‚Pending Verification’ 😉 karta mBank

      • SlyNq13

        czy po tych 5 godzinach doszedł Ci klucz czy jak? bo widzę, że cena się zmieniła 🙂 super

        • SlyNq13

          dodam, że pisze mi, że moje hasło jest nieprawidłowe, a sam zakup był właśnie w stanie weryfikacji.

  • ghost666

    Ja tam widzę cenę 7,15£ a nie 4,99

    • Adam Sołodowczuk

      Widocznie zwiększyli. Ja kupiłem jeszcze za 4,99£

  • Ja to z chęcią bym kupił przepustkę samochodową w jakiejś promocji…

  • borewicz9

    U mnie nie chciało przejść mimo adresu i regionu UK, w końcu jak przeszło przy kolejnej karcie to mam dwa zamówienia i trzy razy pobraną kasę z konta. Niestety nie widzę opcji zwrotu :-/

    • napisz na Adres email został ukryty przed robotami spamującymi. Włącz JavaScript aby go zobaczyć. moze odkupie

    • Ciolas2

      Miałeś Pending Verification i w końcu przeszło? Czy jeszcze coś innego? Ja czekam już ładnych parę godzin, ale wciąż mam Pending Verification… Zastanawiam się, czy teraz sprawdza billing address z danymi z karty i dlatego nie przechodzi, czy wystarczy im sam numer karty…

      • SlyNq13

        ja miałem pending, ale oczywiście później coś się stało i wymagało hasła, i teraz każda próba logowania to nieprawidłowe hasło, po czym zmieniam je, resetuje itd. ale nie mogę sie zalogować, ciągle złe hasło.

        • Priz

          @slynq13:disqus Mam to samo co Ty, z czego Blizzard Mountain dostałem od razu, a przy Hot Wheels tak jak piszesz – Pending Verification i nagle incorrect password, mimo resetowania i wpisywania poprawnego hasła.

        • Ciolas2

          Właśnie gadałem z supportem z UK. Opisałem sytuację i facet odpisał, że Pending Verification odnosi się do problemu z autoryzacją płatności. Czyli, przy podawaniu numeru karty, prawdopodobnie musi być adres taki jaki jest na karcie. W przeciwnym przypadku weryfikacja nie przejdzie. Niby mają się odezwać, ale na pewno mi też zablokują…

          Dodam, że teraz zmieniłem adres taki jaki mam na karcie, może jakimś cudem płatność przejdzie 😛

      • borewicz9

        Tak, miałem panding, przeszło gdy dopisałem do karty brytyjski adres lub gdy przeczytali mojego maila w supporcie.

        • Jaki adres do suportu? Też 2x kupiłem HotWheels przez niecierpliwość. 2 zakup is pending.

        • borewicz9

          Formularz kontaktowy przy liście zamówień.