X

«

»

Cyfrowy Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands za 54 złote w amerykańskim Amazonie!

Aktualizacja: niestety wygląda na to, że zakupiony klucz na blokadę regionalną na USA

-75% – Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands [Online Game Code] – $14.99 (54,00 zł)

Widzisz cenę „Currently Unavailable„? Przeczytaj opis w dalszej części wpisu.

Kupowanie gier cyfrowych w Amazon.com dostępne jest jedynie dla klientów z amerykańskim adresem. Musicie dokonać kilku zmian w ustawieniach konta, aby zobaczyć cenę i móc dokonać zakupu:

  1. ustawieniach konta na Amazon.com dodajcie amerykański adres, najlepiej z Delaware lub Alaski, gdzie nie ma podatku (generator adresów Delaware)
  2. Dodajcie do koszyka ten produkt 
  3. Po przejściu do kolejnego ekranu kliknijcie „Change Country Setting”
  4. Wybierzcie amerykański adres.
  5. Możecie wrócić do produktu opisywanego w tym newsie – będziecie widzieć cenę + będziecie mogli dokonać zakupu.

Dzięki za cynk, Arnold!

  • Będzie język PL?

  • Jest lock na aktywację

    • Tzn w Uplay muszę mieć amerykańskie IP ? Tzn użyc VPN ?

      • Aby aktywować w Uplayu musisz odpalić VPN na USA

  • Themref

    VPN na USA i aktywowane, przy pobieraniu miałem opcję wybrania czy chcę język polski. 😀 Dzięki za wstawke!

    • Jak aktywowałeś? Przez aplikacje uplay?

      • Themref

        Tak

        • Jaki soft vpn używałeś?

        • Themref

          Express VPN

        • Zakupione i aktywowane . Dzięki! Użyłem Windscribe

        • Ja użyłem Windscribe

        • Patryk

          Opisałbyś krok po kroku jak to aktywować 🙂 ?

        • Ustawiasz serwer usa w windscribe, odpalasz uplaya po połączeniu i aktywujesz kod.

        • Dziękuję za zaangażowanie @Domen122. Posłużyłem się Twoimi radami i poszło. Na początku miałem komunikat, że serwery ubisoft są niedostępne i nie aktywują mi gry, ale po którymś razie poszło. Dziękuję jeszcze raz

      • Dziękuję za zaangażowanie @Domen122. Posłużyłem się Twoimi radami i poszło. Na początku miałem komunikat, że serwery ubisoft są niedostępne i nie aktywują mi gry, ale po którymś razie poszło. Dziękuję jeszcze raz

  • E tam, szkoda prądu. Niedługo pewnie będę u innych obniżki i nie będzie trzeba kłamać, że się mieszka w Daleware.

  • corinarh

    Za taka cene kupilem na premiere od pewnego handlarza kodami nvidia i gre polecam bo bawilem sie niezle w coopie. DLC sa nudnawe,, niepotrzebne i musisz zrobic nowa postac, wiec nawet nie ma co zaplatac sobie nimi glowy.

    • Dasz jakieś namiary na tego sprzedawce ?

      • corinarh

        No tak spozniles sie gdzies 8 miesiecy, bo ani sprzedawca juz tych kodow nie ma a nawet jakby mial to by przestaly dzialac bo nvidia je dezaktywuje po pewnym okresie czasu (chyba do konca wakacji tylko dzialaly) no i musisz miec karte gtx 1050/1060/1070/1080 zeby kod aktywowac, ja akurat mialem bo kupilem gtx 1060 a dostalem znienawidzownego for honor wiec kupilem wildlandsa od niego. Handlarz nazywal sie Thuận 🅻🅰 w drugim komencie podalem jego profil bo tutaj od razu zablokuje komenta bez powodu.

  • Myradiel

    Polecam 😀 !

  • loqbega

    adresy z generatora nie działają

    • Działają, ale ja musiałem użyć vpn z opery dodatkowo żeby wykryło że stany i wtedy zbiło mi podatek.

      • loqbega

        hmm kupilem i wyskoczylo mi ze klucz nie mozna zaktywowac w twoim regionie

        • Użyj programu Windscribe i wybierz stany. Wtedy przejdzie.

      • Mi się udało kupić z polskim adresem

        • A to ciekawe 😀 Ale powiem ci że coś jest poryte u nich bo nie raz bez podatku kupuje cyfry a czasami trzeba pokombinować bo dolicza.

        • Może coś u nich się pomieszało bo kiedyś chyba miałem ustawiony amerykański adres 🙂

        • BlacK MagiC

          Kwestia ustawień regionu. Wystarczy ustawić Amerykę i nie trzeba żadnego adresu na Amerykański zmieniać.

  • Zakupione i aktywowane z vpn. Dzięki!

  • Wszystko śmiga po użyciu windscribe. PL język jest. Dzięki.

    • BlacK MagiC

      Jasne ze śmiga 😛

  • Działa ponownie. 🙂

  • Ktoś wie jaka będzie cena na uplayu z okazji darmowego weekendu? Serio nie opłaca się brać wersji deluxe/gold?
    Mam gold edition na PS4 jeszcze w folii i planuję sprzedać aby kupić wersję na PC.

    • Już jest na uplay promocja ale tylko 50% coś koło 29,99 euro za standard

      • Strasznie przegięta cena wyjściowa.

        • Niestety jesteśmy traktowani z euro więc dla nas jest to chore
          Na steam też jest za 29,99 euro i niby jakieś karty są z czego i tak gra wymaga uplay xD

        • BlacK MagiC

          Uplay i dobre ceny na promocjach? Proszę was :F

        • Zdarzyło mu się czasem mieć dobrą cenę 😀
          WD 2 GOLD PS4 99zl
          Wildlands Gold ps4 za jakieś 129 ?

        • Też wziąłem wtedy właśnie. Ale to raczej błąd był.

        • Za długo to trwało jak na błąd 😀

  • Cena już poszła w górę do 29,99 dolar 😀

    • BlacK MagiC

      Kto zdążył ten zdążył 😛

  • Dzięki wielkie 🙂