Polecamy

20% dodatkowego rabatu na gry w GAMIVO tylko do godziny 19!

Ceny z kodem rabatowym FLASHJUNE

Do ostatecznej ceny dochodzi prowizja za płatność. Promocja potrwa tylko przez godzinę!

Tagi:

Komentarze do "20% dodatkowego rabatu na gry w GAMIVO tylko do godziny 19!"

    1. No pewnie, nie wiesz, czy za rok nie będzie tu Wenezuela. Może się okazać, że dil życia i za takiego Cyberpanka to dom w krynicy zdrój, najnowsze infiniti se kupisz i jeszcze zostanie na dożywotni zapas cebuli.

      1. Rany, pewnie strasznie długo nad tym myślałeś. Ślę wyrazy umiarkowanego niewzruszenia.

  1. Mnie Sekiro z kodzikiem wychodzi za 152,93. Nie da się uniknąć podatku, bo można tę grę kupić tylko w europie :c

      1. O, jednak dało się kupić. Ten czerwony pasek mnie wystraszył i nie próbowałem lecieć dalej z płatnością.

    1. Singla ograłem po premierze na x360. Jakiś czas temu kupiłem na pc dla online, pograłem 5 minut i więcej nie odpaliłem.

      1. Ja za pierwszym razem w online miałem 5 minut, za drugim 20. Za trzecim podejściem licznik pokazywał 300h więcej niż po ograniu singla 😛

        1. Mi Steam naliczył 660 godzin, gdzie najpierw przeszedłem singla, a dopiero wziąłem się za online. Swoją drogą grafika w singlu jest o niebo lepsza. Na mapie jest też znacznie więcej obiektów, w tym tych które da się zniszczyć. W Online mnóstwo czasu spędziłem ze znajomymi, wszelkie napady zrobione po kilka razy, trochę wyścigów i innych przyjemnych trybów, ale przede wszystkim grind z biznesów przy oglądaniu na drugim ekranie youtuba/lekkich seriali, etc.

    2. Odpaliłem online z ciekawości i przez to nie ukończyłem fabuły 😛 260h, a gram sam, albo z przypadkowymi ludźmi.

    1. Jak kupisz to dostaniesz od nich instrukcje. Te gifty wysyłają jakieś boty.

  2. Jaki debilizm. Dodałem grę do kosza chciałem zapłacić paypal, wywaliło błąd. Teraz już pisze, że kod zużyłem. Brak słów -_-

    1. Ja tak miałem na pyszne pe el
      Skończyło się tak że zrobiłem sobie parówki.

  3. Nie wiem czemu, ale od miesiąca, po zalogowaniu, mam „No hidden fees” przy każdym zakupie na GAMIVO i nie nalicza mi żadnych opłat przy wszystkich metodach płatności 😀

      1. imo nie warto za 15 zł wpadać w wyłudzanie vatu ale to tylko moje zdanie
        powinniscie zaznaczyć to w newsie

  4. urwa grzebałem w koszyku od 18:30 i oferty zaczęły się pogarszać najpierw nie mogłem kupić kingdom bo oferta przepadła potem jak dodałem do koszyka assasina to cena podskoczyła do 100zł na promo a mordhau do 70 czy tam 80 tfu na takie promocje.

    1. Haha ja miałem w koszyku froatpunka z obniżoną ceną, kliknąłem zapłać a tu cena się podniosła bo 19 minęła. Ale fakt kasa została na koncie???

    1. muszą wszystkich zapamiętać informacje o płatności , jakie ma konto steam czy aktywuje zakupione gry , czy ma inne konta xd

        1. Dziwne. Może spróbuj czyścić ciasteczka (cookies) lub zaloguj się tam na innej przeglądarce? A jeśli nic, to wygląda na to ze musisz się skontaktować z supportem.

        2. Na innej przeglądarce to samo, brak klucza. Piszę do supportu. Najgorsze jest to, że nie zaznaczyłem tego ich płatnego „Customer Support Team”. Ciekawe czy coś zrobią.

        3. W ogóle nie dostałeś klucza, więc wydaje mi się że to wina Gamivo, a nie sprzedawcy. Też sobie zakupiłem Kingdom Come Deliverance Royal Edition i klucz przyszedł po 5-7 min, bez shieldu (Customer Support Team) 🙂

        4. Support odpisał, że gra jest niedostępna już u tego sprzedawcy i że jeśli chcę będę mógł zakupić grę jeszcze raz jak będzie dostępna, czyli po wyższej cenie zapewne :/ Póki co mogą mi zwrócić kasę szybko, ale na konto sklepowe, czyli do użycia tylko u nich lub zwrot do kilku dni na moje konto :/ Odpisałem, że chcę na moje konto. Mam nadzieję, że bezproblemowo przebiegnie ten zwrot bo płaciłem kartą fizyczną Revolut.

  5. Kupiłem Sekiro, dostałem zaproszenie od tego bota i nic mi nie przysłał (mineły z 4h już).
    Mieliście z tym jakieś problemy?
    Napisałem do supportu już

      1. Coś się zmieniło?

        Też wysłałem ticket. Człowiek raz na ruski rok się szarpnie i oczywiście wyszło jak wyszło…

        1. A twój ticket w ogóle do nich doszedł? Ja niby wysłałem dwa, ale w kategorii SUPPORT na moim koncie widnieje napis NO TICKETS.

        2. Mam ticket, nawet odpisali jakimś zapychaczem (wtedy przechodzi do WAITING – może przez to nie widzisz), czekam na rozwój sytuacji.

        3. Wszystko załatwione, dostałem 3 zaproszenia od botów i 3 gifty w ciągu 5 minut.

          Problemem okazała się kropka w mejlu… ale jak już przeszedłem problem z weryfikacją, odblokowali mi konto i jak wyżej, w 5 minut wszystkie gry trafiły na konto. Kontakt z supportem ekstra, prawie jak czat, wiadomość za wiadomością, wszystko wyjaśnili.

Komentowanie jest zamknięte