«

»

ELEX za 55,67 zł w GAMIVO

ELEX EU Steam CD Key – 55,67 zł

Brak prowizji za płatność przy płatności kartą VISA.

  • Heniu

    Fajna gra jeśli przyjmiemy, że jest rok 2005. Tylko dla fanów.

    • 2001*

      • Nie wierzę że nie widzisz różnicy pomiędzy Gothiciem (2001 r.) i Elexem, gdy mówimy o grafice i technologii. Serio.

        • ale co mnie grafika i technologia jak gameplay i mechanika jest zacofanaa lata świetlne

        • To wcale nie jest prawda. Przecież gameplay to nie tylko walka, która faktycznie może odrzucać w tym przypadku, ale także wszystko to co robisz w grze: rozmawiasz z NPC, eksplorujesz świat, powiększasz ekwipunek, wytwarzasz nowe rzeczy, zdobywasz nowe umiejętności itd. itp. A wszystko poza walką jest naprawdę dobrze zrobione. No chyba, że oczekujesz dialogów które można bez konsekwencji przeklinać, strzałek wskazujących jak dokładnie wykonać zadanie, eksploracji która ogranicza się do podążania za znakami zapytania… no to wtedy faktycznie można uznać, że gra jest „przestarzała”.

    • Wybacz, ale takie rzeczy jak fabuła, zadania, dialogi i klimat się nie starzeją. Poza tym pierwszy Wiedźmin wyszedł w 2007 a graficznie i technologicznie przy Elexie wygląda jak produkt z poprzedniego tysiąclecia… więc skąd wyssałeś ten 2005 rok?

  • Drewno dość drogo stoi. To przez mrozy… Ekoterroryści nic nie poradzą, ludzie muszą czymś palić w piecu 😉

  • Nosacz Sundajski
  • wiedzmin drewniany xd

    • Ra8

      no zależy który xD

  • w1 jak najbardziej drewno, potem już elex przegrywa 🙂

  • O przepraszam, ja gram w drewniane Mars War Logs 😉

  • Ludzie chcą tę grę krytykować, a gra im tego nie utrudnia, bo są rzeczy które widocznie robi źle, czyli animacje właśnie. Nie ważne czy gra ma klimat, dobre zadania, dobrą fabułę, dobrze stworzony świat, dobry rozwój postaci itp itd, ludziom wystarczy, że im coś nie wyszło i reszta dla nich nie ma znaczenia.

    Ludzie chcą kochać gry Redsów i Redsi im to ułatwiają, przez to ludzie olewają takie rzeczy jak bezsensowny balans, brak progresu, słaby system rozwoju postaci, w większości generyczne zadania, pustawy świat.

    Ludzie chcą kochać gry Bethesdy, ale Bethesda robi co może by im to utrudnić, to i dostają ostatnio po tyłku. Ale gdyby sami się nie pchali w dziwne miejsca z dziwnymi pomysłami, to dla ludzi sam dobry soundtrack i otwarty świat z ogromną ilością lokacji kopiuj-wklej wystarczyłby by, aby z gry zrobić kandydata na gry roku.

    Skalowanie poziomów w Elexie też jest, serio. Jest to pierwsza gra ze skalowaniem poziomów i respawnem przeciwników, w której faktycznie lubię obydwa te rzeczy. Dokonali małej rewolucji przez co większość ludzi nie zauważa tych rzeczy, a przy tym mamy w grze zalety skalowania przeciwników, braku skalowania, respawnu przeciwników i braku respawnu przeciwników, przy minimalizacji wad wszystkich tych rozwiązań.