«

»

Batman: Arkham Knight – Premium Edition (+ wszystkie poprzednie części serii) za 19,41 zł w GAMIVO [akt.]

Aktualizacja: jeśli kupicie od WWGames, istnieje duża szansa, że otrzymacie dodatkowo poprzednie części Batmana: Arkham Asylum GOTY, Arkham City GOTY, Arkham Origins inc all DLC and Season Pass, Arkham Origins Blackgate Deluxe. Wskazują na to komentarze czytelników, którzy kupili u tego sprzedawcy.


Cena z kodem zniżkowym INSTAGRAM5

Batman: Arkham Knight – Premium Edition Steam CD Key – 19.43 zł

Do ostatecznej ceny dochodzi prowizja za płatność.

  • littleBREAD

    Wciąż wychodzi taniej brać z cdkeys

  • Hmm kupielem to i dostalem Arkham Knight z season passem plus chyba wszystkie poprzednie czesci w wersji GOTY czyli arkham city, arkham asylum oraz jakies dwie czesi akrham origins 😀

    • Marcjan Kolanowski

      chyba :P?

      • Potwierdzam, kupiłem od wwgames, na koncie przybyły arkham origins z dlc i arkham origins blackgate deluxe, których nie miałem. Nie wiem kiedy ta pula kluczy się skończy.

        • Marcjan Kolanowski

          Kupiłem 😀 także się udało 🙂 aktywowało wszystkie części

        • jakby się skończyły, to ten sam ziomek za tę samą cenę sprzedaje na g2pleju

        • a platnosc tam taniej wychodzi przelewami24

        • Wielkie dzięki za cynka, w robo kupiłem :>

      • potwierdzam 😀

  • Mezalias

    Ku%$# w cdkeys nie dostaje się wszystkich części, a z Gamivo tak. Bierzcie od nich

  • kupione 😛

  • Potwierdzam. Nadal wskakuje komplet.

  • Również potwierdzam, że klucz aktywuje wszystkie części z kompletem dlc

  • Ja również kupiłem i dostałem komplet 🙂 Po doliczeniu opłat wyszło 22,62 zł przez PP. Dobry deal, bo oprócz Arkham Knighta brakowało mi jeszcze AO Blackgate i season passa do Arkham Origins (podobno warto kupić dla cold, cold heart dlc).

  • littleBREAD

    A wczoraj chciałem kupować samo Arkham Asylum za 3,5 funya na fanatical. Aktywowało wszystkie gry z serii 😀

  • Nie rozumiem *****. Z jednej strony wskakują wszystkie gry, z innej nie. Przecież to ****** to samo. O co kaman?

    • Bo jedni mają partię kluczy z bonusem a inni nie.

      • Ale k***a bez sensu. J***ć te opisy.

  • Czy jak już posiadam Batman: Arkham Knight – Premium Edition to będę mógł aktywować ten klucz aby dało mi resztę części?

  • Warto dla samego season passa oraz cold cold heart ?

    • Cold Cold Heart jest słabe i krótkie, SP do Batmana AK to około 7-8h, ale pojedyncze DLC też są króciutkie.

  • Adam Karolczak

    Siema, dopiero teraz moge kupic, czy G4K Digit Ltd. aktywuje wszystkie gry z serii?

    • Adam Karolczak

      blagam, pomozcie

    • Przyłączam się do pytania :/

      • Adam Karolczak

        mam na koncie tylko 50 zl do konca tygodnia i musze to wiedziec przed kupnem

    • nie

    • WWGames

  • Od jakiego sprzedawcy kupowaliście, bo ja wziąłem od G4K Digit Ltd. i aktywowało tylko Arkham Knighta?

    • W komentarzach ktoś pisał, że od WWGames. LOL, to nieźle sobie zaoszczędziłeś 4 grosze 😀

    • DawidS

      Ja też nie doczytałem, zamówiłem z G4K….

    • Ja kupowałem od WWGames jakby jeszcze była wątpliwość.

      Pozdrawiam

  • Mateusz

    Siema, od kogo kupować na g2play ? wwgames ? żeby mieć wszystkie części z dlc.

  • same

  • Freeman

    klucze z g2play są bezpieczne? niedostane bana?

    • Bana za co i na co?
      W najgorszym wypadku usuną grę/gry z konta.
      Bana można dostać jak czitujesz w grach z VAC. Jeśli chodzi o konto to możesz dostać trade ban (jeśli oszukujesz przy wymianach), albo blokadę na konto (ale to za kupno przez VPN albo za tzw chargeback – czyli zwrot kasy na kartę płatniczą).

      • Freeman

        bana za kradzione klucze? Coś chyba takiego było, może z rok temu. A może się myle.

        • Pierwsze słyszę o banach na konto za kradzione klucze. Co najwyżej usuną. Jeśli jednak ktoś wyłapał bana za to że aktywował kradziony klucz, to poproszę linka to tego wydarzenia. Jestem ciekaw.

  • To teraz niech ktoś powie w jakiej kolejności przechodzić… 😀

    • W sumie to najlepiej w takiej, jak wyszły, bo jak zaczniesz od Origins, to w Asylum może cię odrzucić zamknięcie lokacji i brak paru przyjemnych usprawnień.
      A tak to Asylum, City, Origins i na końcu Knight, to sobie zobaczysz, jak seria przez lata się rozwijała. Jako ciekawostkę można blackgate przed Knight zagrać, ale gra jakaś super nie jest, więc to w sumie bardziej +1.

  • M7Hunter

    Ale to cena bez VAT, cena z VAT to 24,14 już po podaniu kodu zniżkowego

    • deegan

      Płać bez VATu. Na Gamivo nikt cię nie zmusza do wybrania Polski. Z kolei na G2Play w ogóle nie ma VAtu.

  • Aktualne?

    • Patryk Mucha

      Ta, własnie dostałem paczkę batmanów z DLC 😀

      • Działa dało mi all na g2play od wwgames

  • Potwierdzam, przy zakupie na Gamivo od użytkownika WWGames uzupełniło mi kolekcję o brakujące DLCki i gry.

  • Patryk Mucha

    Aktualne 😀

    • Na g2play?

      • Patryk Mucha

        Na Gamivo od WWGames

        • Patryk Mucha

          27zł z groszami wyszło

  • Jak rozumiem Arkham Night bez DLC?

    • O ile części arkham night nie kojarzę (xd) to arkham knight ma chyba wszystkie dlc

      • Poprawione 😛 Jak wszystkie DLC to grubo, chyba się skuszę.

        • kupione od tego wwgames wszystkie części mają wszystko

    • Wszystkie DLC

      • Adam Karolczak

        pomocy

  • Proodyr

    Potwierdzam do biblioteki dodaje wszystkie gry ^_^

  • Dostałem cały komplet o godzinie 16:35 🙂

  • Armagedon505

    Działa jak najbardziej 😀

  • Jakub Jasiński

    Całkiem fajna promka. Kiedyś miałem do czynienia z którąś częścią i byłą całkiem fajna 😀
    Ostatnio wciągnąłem się w serial „Gotham” i nie długo zabieram się do filmów z serii Batman, więc czemu by tu gier nie przejść 😉 Potwierdzam także, że wszystkie części się dostaje 🙂

  • Z Gamivo od WWGames – nadal odblokowuje cały komplet.

  • Krzysiek92

    16:52 – cały czas działa 😉

  • 18:36 – działa

  • Tyle polowalem na tego batmana ze wszystkimi czesciami i wkoncu sie udalo. Dzieki wszystkim 🙂 Kod ciagle dziala, ale na gamivo nie ma juz tego goscia, wiec kupilem z g2play. I co ciekawe strona gamivo jak i g2play nie chca sie u mnie wyswietlic, wiec musialem skorzystac z VPNa.

  • Adam Karolczak

    Eh, nie ma oferty z WWGames a z G2Play nie mam zamiaru kupowac.
    Orientuje sie ktos moze, czy jeszcze jakies inne to aktywuja?

    • Koniec promocji niestety 🙁

      • Adam Karolczak

        ale lipaa
        jest ktos w stanie mi to sprzedac? spoznilem sie znowu a poluje juz na to od marca