Problem z GTAV - err_gfx_d3d_init

Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 43
Rejestracja: 13 sty 2014, o 16:51
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:

23 maja 2020, o 11:00

Cześć,

jak część z Was czekałem i czekałem aż GTA V potanieje. I tak się stało, co prawda nie na steama, ale jak to się mówi "jak się nie ma co się lubi, to się r*** własną żonę".
No i sobie gram, super zabawa, żarciki Trevora wyśmienite. No i tak sobie gram 25+ WTEM error!
No dobra bywa i tak. Wyłączam PC, ide spać, jako, że sobota, dzieci nie mam, pies wyprowadzony - pogram sobie. Jak się zapewne domyślacie - nada, niet, no, taki ch*j.
Więc szukam rozwiązania w necie. Problem dość powszechny. Wyskakuje komunikat z błędem "err_gfx_d3d_init".
No i kopanie rozwiązań.
1. Zmiana w pliku settings wiersza: DX_Version value="2" na "0". Fajnie, podziałało, gra wygląda jakbym odpalił ją na kilkuletnim piecu. Podziałało, może pół godziny. Oczywiście zmiana wartości na "1" i "2" wywala grę po załadowaniu się save'a.
2. Reinstalacja DX i MS Visual. Nope.
3. Sprawdzanie integracji plików gry. Nope.
4. Napisanie do supportu - poszło.
5. Wyłączenie dodadtykowych opcji jak Vsync. Nope.

Więc szczerze - jestem w *zadzitrata* i nie wiem co zrobić. Może ktoś z Was miał podobny problem i jest bystrzejszy ode mnie i zna rozwiązanie.

Specyfikacja kompa:
AMD Ryzen 5 3600
ADATA 512GB M.2 PCIe NVMe XPG SX8200 Pro
Gigabyte Radeon RX 5700 Gaming OC 8GB GDDR6 (tak wiem, muszę żyć z tą decyzją)
Patriot 16GB (2x8GB) 3200MHz CL16 Viper Steel
ODPOWIEDZ