GAMIVO.COM - oficjalny temat
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
- Posty: 214
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 30 razy
- Podziękowania: 23 razy
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2020, o 17:28 przez Michał1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Cześć,Michał1989 pisze: ↑20 cze 2020, o 14:03Gamivo planujecie popracować nad wyszukiwaniem u was gier bo trochę słabo to działa
Mógłbyś proszę dać nam trochę więcej informacji dot. problemu? Każdy feedback dla nas jest ważny, dzięki niemu nasza platforma stanie się bardziej przyjemna w użytku

Czekamy za Twoim feedbackiem.
Trzymaj się,
GAMIVO Team
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sty 2018, o 18:01
- Płeć: Mężczyzna
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Kupiłem ostatnio 2 klucze do gier na tej platformie, po raz pierwszy. Wszystko działa bez zarzutu. Ale po każdej płatności dzwonili do mnie z banku czy jestem pewny tej płatności, za każdym razem potwierdzałem, że ok. Dzisiaj do mnie jeszcze raz dzwonili z banku by się upewnić mimo wszystko, ponieważ są zgłoszenia, że po kilku dniach zostały im pobrane środki nawet do 70 EUR w ramach jakiejś subskrypcji i czy nie chce zastrzec karty.. Dodam, ze tego SMARTA przy zakupie odhaczałem. Mam się czym martwić?? Na razie wszystko jest w porządku
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Cześć!PLPL pisze: ↑23 cze 2020, o 16:53Kupiłem ostatnio 2 klucze do gier na tej platformie, po raz pierwszy. Wszystko działa bez zarzutu. Ale po każdej płatności dzwonili do mnie z banku czy jestem pewny tej płatności, za każdym razem potwierdzałem, że ok. Dzisiaj do mnie jeszcze raz dzwonili z banku by się upewnić mimo wszystko, ponieważ są zgłoszenia, że po kilku dniach zostały im pobrane środki nawet do 70 EUR w ramach jakiejś subskrypcji i czy nie chce zastrzec karty.. Dodam, ze tego SMARTA przy zakupie odhaczałem. Mam się czym martwić?? Na razie wszystko jest w porządku
SMART u nas kosztuje około 2€ (w zależności od wybranego VATu). Jest niemożliwe aby pobrało komukolwiek taką kwotę za naszą subskrypcję.
Zalecamy zadzwonić do banku i podpytać z jakiego źródła owe pobranie pieniędzy może pochodzić.
Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
- Posty: 214
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 30 razy
- Podziękowania: 23 razy
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2020, o 17:28 przez Michał1989, łącznie zmieniany 1 raz.
- Posty: 214
- Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 30 razy
- Podziękowania: 23 razy
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2020, o 17:27 przez Michał1989, łącznie zmieniany 2 razy.
- Posty: 917
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 36 razy
- Kontakt:
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 lip 2020, o 17:46
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Witam, mam problem ze złożonym zamówieniem na GAMIVO.COM. Po kupieniu pre odera death stranding na PC, po 2 minutach status zamówienia zmienił się na "completed", jednak, gdy naciskam "wyświetl klucz" to pojawia się tylko napis "Death Stranding Steam EU" lub po prostu białe okienko... co w takiej sytuacji?
- Posty: 46
- Rejestracja: 7 lis 2013, o 21:16
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 6 razy
- Podziękowania: 3 razy
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
@GAMIVIO
Dzień dobry,
jest jakaś szansa że w najbliższym czasie będą jakieś "lepsze" kody rabatowe ? Bo na razie (chyba od dwóch tygodni) rotują się całodniowe 6%, 7%, 8%, 9%, 10% i ... w sumie tyle
.
Z góry dzięki za info.
Dzień dobry,
jest jakaś szansa że w najbliższym czasie będą jakieś "lepsze" kody rabatowe ? Bo na razie (chyba od dwóch tygodni) rotują się całodniowe 6%, 7%, 8%, 9%, 10% i ... w sumie tyle

Z góry dzięki za info.
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 kwie 2017, o 13:58
GAMIVO - problem z kluczem
Cześć wszystkim,
Na wstępie chciałem Was przywitać, bo choć Łowców odwiedzam od dawna, to na forum jest to mój pierwszy post
Szukam porady związanej z moim pechowym zakupem w sklepie GAMIVO. Może ktoś z Was miał podobne doświadczenia.
Niedawno kupiłem tam klucz na DLC do gry Projekt Hospital. Płatności dokonywałem przez PayPal podpiętą kartą.
Po próbie aktywacji klucza, pojawiła się informacja, że klucz jest nieprawidłowy.
Zgłosiłem sprawę, do supportu GAMIVO. Standardowe przesłanie screenów etc.
W końcu odpisali, ze uznali moją reklamację i zwrócą mi pieniądze, ale w ramach zasilenia konta środkami do wykorzystania w ich sklepie. I to mi się do końca nie podoba. Zwłaszcza, że DLC, które chciałem kupić jest już u nich niedostępne (brak ofert)
Zostaję więc z kasą na koncie GAMIVO, którą nie wiem czy wykorzystam i bez DLC.
Czy sklep miał prawo w taki sposób rozwiązać problem? Nie powinno być tak, że zwracają mi środki na kartę/konto? Zwłaszcza, że w tym monecie nie mogę ponownie kupić tego co chciałem.
Co o tym sądzicie?
Na wstępie chciałem Was przywitać, bo choć Łowców odwiedzam od dawna, to na forum jest to mój pierwszy post

Szukam porady związanej z moim pechowym zakupem w sklepie GAMIVO. Może ktoś z Was miał podobne doświadczenia.
Niedawno kupiłem tam klucz na DLC do gry Projekt Hospital. Płatności dokonywałem przez PayPal podpiętą kartą.
Po próbie aktywacji klucza, pojawiła się informacja, że klucz jest nieprawidłowy.
Zgłosiłem sprawę, do supportu GAMIVO. Standardowe przesłanie screenów etc.
W końcu odpisali, ze uznali moją reklamację i zwrócą mi pieniądze, ale w ramach zasilenia konta środkami do wykorzystania w ich sklepie. I to mi się do końca nie podoba. Zwłaszcza, że DLC, które chciałem kupić jest już u nich niedostępne (brak ofert)
Zostaję więc z kasą na koncie GAMIVO, którą nie wiem czy wykorzystam i bez DLC.
Czy sklep miał prawo w taki sposób rozwiązać problem? Nie powinno być tak, że zwracają mi środki na kartę/konto? Zwłaszcza, że w tym monecie nie mogę ponownie kupić tego co chciałem.
Co o tym sądzicie?
- Posty: 917
- Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 36 razy
- Kontakt:
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
@UP ja zawsze im pisałem ze niechce zwrotu na ich saldo i zwracali na to skąd płaciłem .
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Cześć @johnnymorello
Zawsze staramy się oferować na początku pełny zwrot środków w tzw. 'in-store balance', ponieważ można kupić produkt natychmiastowo bez naliczenia żadnych dodatkowych opłat związanych z prowiderem płatności.
Natomiast, jeśli chciałbyś dostać 100% zwrot środków (wliczając wszystkie payment fees) po prostu napisz naszym agentom, że nie zgadzasz się na balans i chcesz refund na oryginalną metodę płatności wybraną podczas zakupu
W razie jakichkolwiek pytań możesz się z nami skontaktować bezpośrednio przez lowcygier albo śmiało zadać je w tym wątku, z chęcią wszystko postaramy się wyjaśnić.
Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
Zawsze staramy się oferować na początku pełny zwrot środków w tzw. 'in-store balance', ponieważ można kupić produkt natychmiastowo bez naliczenia żadnych dodatkowych opłat związanych z prowiderem płatności.
Natomiast, jeśli chciałbyś dostać 100% zwrot środków (wliczając wszystkie payment fees) po prostu napisz naszym agentom, że nie zgadzasz się na balans i chcesz refund na oryginalną metodę płatności wybraną podczas zakupu

W razie jakichkolwiek pytań możesz się z nami skontaktować bezpośrednio przez lowcygier albo śmiało zadać je w tym wątku, z chęcią wszystko postaramy się wyjaśnić.
Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 lip 2013, o 22:15
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 36 razy
- Podziękowania: 53 razy
- Kontakt:
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Dostał ktoś ostatnio kupon od GAMIVO na -20% za zakupy? Bo kiedyś ochoczo je rozdawali po zakończonym zamówieniu, a teraz już kilka zakupów za mną i nic takiego na maila nie przyszło hah
- Posty: 551
- Rejestracja: 16 gru 2015, o 21:47
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 12 razy
- Podziękowania: 29 razy
- Kontakt:
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Ochoczo rozdawali? Ja ani jednego nie dostałem, a coś tam jednak kupowałem 
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Dostałem dwa tygodnie temu, ale nie użyłem. Jeszcze 2/3 miesiące temu dostawałem za każdy zakup, ale widocznie stwierdzili, że średnio się to opłaca xD
Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat
Cześć wszystkim,
Sytuacja z kuponem -20% jest całkiem przykra, ponieważ nie z naszej decyzji przestaliśmy wysyłać owe kuponiki.
One były po to, żeby zwiększyć naszą konwersję kliknięć w maile zapraszające do oceny na Trustpilocie, oczywiście to już od klienta zależało jaką ocenę nam wystawi, nam po prostu zależało, żeby kliknął w maila i wystawił nam ocenę (negatywną, albo pozytywną)
Niestety, z początkiem tego miesiąca Trustpilot zmienił swoje policy i firmy już nie mogą wysyłać kuponów zniżkowych wraz z zaproszeniami
Wiemy, że te kuponiki były przez wszystkich bardzo lubiane i na pewno wymyślimy coś, żeby wróciły w obieg
Also, gorąco polecam(my) wchodzić dzisiaj na naszą stronę, ponieważ będziemy obchodzić 3cie urodziny GAMIVO i na pewno jakieś super promocje znajdziecie!
Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
Sytuacja z kuponem -20% jest całkiem przykra, ponieważ nie z naszej decyzji przestaliśmy wysyłać owe kuponiki.
One były po to, żeby zwiększyć naszą konwersję kliknięć w maile zapraszające do oceny na Trustpilocie, oczywiście to już od klienta zależało jaką ocenę nam wystawi, nam po prostu zależało, żeby kliknął w maila i wystawił nam ocenę (negatywną, albo pozytywną)
Niestety, z początkiem tego miesiąca Trustpilot zmienił swoje policy i firmy już nie mogą wysyłać kuponów zniżkowych wraz z zaproszeniami

Wiemy, że te kuponiki były przez wszystkich bardzo lubiane i na pewno wymyślimy coś, żeby wróciły w obieg

Also, gorąco polecam(my) wchodzić dzisiaj na naszą stronę, ponieważ będziemy obchodzić 3cie urodziny GAMIVO i na pewno jakieś super promocje znajdziecie!

Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
- Posty: 412
- Rejestracja: 13 lut 2018, o 08:45
- Płeć: Mężczyzna
- Podziękował: 69 razy
- Podziękowania: 33 razy
- Kontakt:
- Posty: 5446
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 15:17
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: ◕_◕ Liberty City ಠ╭╮ಠ ostatnio Los Santos
- Podziękował: 220 razy
- Podziękowania: 223 razy
- Kontakt: