GAMIVO.COM - oficjalny temat

Okazyjne ceny gier na PC z dystrybucji elektronicznej. Klucze Steam, GOG, Origin, Uplay itd
Regulamin forum
1. Prosimy nie zakładać osobnych tematów dla pojedynczych promocji;
2. Niepospolite promocje opisane wraz z linkiem w odpowiednim temacie mogą zostać nagrodzone dodatnimi punktami reputacji;
3. Zabrania się wklejania prywatnych linków referencyjnych lub linkowania stron trzecich używających refów.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 160
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 17 razy
Podziękowania: 12 razy

20 cze 2020, o 14:03

.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2020, o 17:28 przez Michał1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 16
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

22 cze 2020, o 11:56

Michał1989 pisze:
20 cze 2020, o 14:03
Gamivo planujecie popracować nad wyszukiwaniem u was gier bo trochę słabo to działa
Cześć,

Mógłbyś proszę dać nam trochę więcej informacji dot. problemu? Każdy feedback dla nas jest ważny, dzięki niemu nasza platforma stanie się bardziej przyjemna w użytku :)

Czekamy za Twoim feedbackiem.

Trzymaj się,
GAMIVO Team
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 3
Rejestracja: 12 sty 2018, o 18:01
Płeć: Mężczyzna

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

23 cze 2020, o 16:53

Kupiłem ostatnio 2 klucze do gier na tej platformie, po raz pierwszy. Wszystko działa bez zarzutu. Ale po każdej płatności dzwonili do mnie z banku czy jestem pewny tej płatności, za każdym razem potwierdzałem, że ok. Dzisiaj do mnie jeszcze raz dzwonili z banku by się upewnić mimo wszystko, ponieważ są zgłoszenia, że po kilku dniach zostały im pobrane środki nawet do 70 EUR w ramach jakiejś subskrypcji i czy nie chce zastrzec karty.. Dodam, ze tego SMARTA przy zakupie odhaczałem. Mam się czym martwić?? Na razie wszystko jest w porządku
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 16
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

26 cze 2020, o 08:42

PLPL pisze:
23 cze 2020, o 16:53
Kupiłem ostatnio 2 klucze do gier na tej platformie, po raz pierwszy. Wszystko działa bez zarzutu. Ale po każdej płatności dzwonili do mnie z banku czy jestem pewny tej płatności, za każdym razem potwierdzałem, że ok. Dzisiaj do mnie jeszcze raz dzwonili z banku by się upewnić mimo wszystko, ponieważ są zgłoszenia, że po kilku dniach zostały im pobrane środki nawet do 70 EUR w ramach jakiejś subskrypcji i czy nie chce zastrzec karty.. Dodam, ze tego SMARTA przy zakupie odhaczałem. Mam się czym martwić?? Na razie wszystko jest w porządku
Cześć!

SMART u nas kosztuje około 2€ (w zależności od wybranego VATu). Jest niemożliwe aby pobrało komukolwiek taką kwotę za naszą subskrypcję.

Zalecamy zadzwonić do banku i podpytać z jakiego źródła owe pobranie pieniędzy może pochodzić.

Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 160
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 17 razy
Podziękowania: 12 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

26 cze 2020, o 19:30

.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2020, o 17:28 przez Michał1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Robin Hood
Posty: 160
Rejestracja: 19 kwie 2014, o 14:03
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 17 razy
Podziękowania: 12 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

28 cze 2020, o 21:11

.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2020, o 17:27 przez Michał1989, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 874
Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 22 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

28 cze 2020, o 21:15

Michał1989 pisze:
28 cze 2020, o 21:11
Poproszę kod 20% to będzie większy zakup xd
Ta , przy 20% tez bym cos kupił ;D
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 14 lip 2020, o 17:46

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

14 lip 2020, o 17:54

Witam, mam problem ze złożonym zamówieniem na GAMIVO.COM. Po kupieniu pre odera death stranding na PC, po 2 minutach status zamówienia zmienił się na "completed", jednak, gdy naciskam "wyświetl klucz" to pojawia się tylko napis "Death Stranding Steam EU" lub po prostu białe okienko... co w takiej sytuacji?
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 874
Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 22 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

14 lip 2020, o 19:27

@up moze gosciu jeszcze kluczyków nie uzupełnił
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 41
Rejestracja: 7 lis 2013, o 21:16
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 2 razy

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

29 lip 2020, o 08:32

@GAMIVIO
Dzień dobry,
jest jakaś szansa że w najbliższym czasie będą jakieś "lepsze" kody rabatowe ? Bo na razie (chyba od dwóch tygodni) rotują się całodniowe 6%, 7%, 8%, 9%, 10% i ... w sumie tyle ;).
Z góry dzięki za info.
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 1
Rejestracja: 22 kwie 2017, o 13:58

GAMIVO - problem z kluczem

30 lip 2020, o 10:49

Cześć wszystkim,

Na wstępie chciałem Was przywitać, bo choć Łowców odwiedzam od dawna, to na forum jest to mój pierwszy post :)

Szukam porady związanej z moim pechowym zakupem w sklepie GAMIVO. Może ktoś z Was miał podobne doświadczenia.

Niedawno kupiłem tam klucz na DLC do gry Projekt Hospital. Płatności dokonywałem przez PayPal podpiętą kartą.
Po próbie aktywacji klucza, pojawiła się informacja, że klucz jest nieprawidłowy.

Zgłosiłem sprawę, do supportu GAMIVO. Standardowe przesłanie screenów etc.
W końcu odpisali, ze uznali moją reklamację i zwrócą mi pieniądze, ale w ramach zasilenia konta środkami do wykorzystania w ich sklepie. I to mi się do końca nie podoba. Zwłaszcza, że DLC, które chciałem kupić jest już u nich niedostępne (brak ofert)
Zostaję więc z kasą na koncie GAMIVO, którą nie wiem czy wykorzystam i bez DLC.
Czy sklep miał prawo w taki sposób rozwiązać problem? Nie powinno być tak, że zwracają mi środki na kartę/konto? Zwłaszcza, że w tym monecie nie mogę ponownie kupić tego co chciałem.

Co o tym sądzicie?
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 874
Rejestracja: 16 paź 2015, o 20:11
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 22 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

30 lip 2020, o 11:40

@UP ja zawsze im pisałem ze niechce zwrotu na ich saldo i zwracali na to skąd płaciłem .
Awatar użytkownika
Hitman
Posty: 1007
Rejestracja: 1 gru 2015, o 07:31
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 30 razy
Podziękowania: 25 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

30 lip 2020, o 13:06

Napisz, że chcesz na karte i powinni zwrocic normalnie
Awatar użytkownika
Przedstawiciel
Posty: 16
Rejestracja: 12 wrz 2017, o 15:18
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

3 sie 2020, o 09:39

Cześć @johnnymorello

Zawsze staramy się oferować na początku pełny zwrot środków w tzw. 'in-store balance', ponieważ można kupić produkt natychmiastowo bez naliczenia żadnych dodatkowych opłat związanych z prowiderem płatności.

Natomiast, jeśli chciałbyś dostać 100% zwrot środków (wliczając wszystkie payment fees) po prostu napisz naszym agentom, że nie zgadzasz się na balans i chcesz refund na oryginalną metodę płatności wybraną podczas zakupu :)

W razie jakichkolwiek pytań możesz się z nami skontaktować bezpośrednio przez lowcygier albo śmiało zadać je w tym wątku, z chęcią wszystko postaramy się wyjaśnić.

Pozdrawiamy,
GAMIVO Team
Awatar użytkownika
Redaktor
Posty: 402
Rejestracja: 25 lip 2013, o 22:15
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 15 razy
Podziękowania: 23 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

wczoraj, o 18:11

Dostał ktoś ostatnio kupon od GAMIVO na -20% za zakupy? Bo kiedyś ochoczo je rozdawali po zakończonym zamówieniu, a teraz już kilka zakupów za mną i nic takiego na maila nie przyszło hah
Awatar użytkownika
Predator
Posty: 527
Rejestracja: 16 gru 2015, o 21:47
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 17 razy
Kontakt:

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

wczoraj, o 18:40

Ochoczo rozdawali? Ja ani jednego nie dostałem, a coś tam jednak kupowałem :joy:
Awatar użytkownika
Łowca
Posty: 5
Rejestracja: 5 wrz 2019, o 22:46
Płeć: Mężczyzna
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 1 raz

Re: GAMIVO.COM - oficjalny temat

wczoraj, o 19:34

Nesus pisze:
wczoraj, o 18:11
Dostał ktoś ostatnio kupon od GAMIVO na -20% za zakupy? Bo kiedyś ochoczo je rozdawali po zakończonym zamówieniu, a teraz już kilka zakupów za mną i nic takiego na maila nie przyszło hah
Dostałem dwa tygodnie temu, ale nie użyłem. Jeszcze 2/3 miesiące temu dostawałem za każdy zakup, ale widocznie stwierdzili, że średnio się to opłaca xD
ODPOWIEDZ